Landgoed Het Rheins

Reintszijweg 1 7468 SL Enter Nederland Kaart

Over restaurant Landgoed Het Rheins

Genieten tussen de Twente landerijen

Tegenwoordig zijn veel restaurants trendy en modern ingericht, maar een strak interieur is aan familierestaurant Het Rheins niet besteed. Hier moet je meer denken aan veel eikenhout, natuurstenen muren en een knusse sfeerhaard. Een heerlijke plek om met het hele gezin tot rust te komen tussen de Twentse landerijen. Het bedreven keukenteam werkt vooral met producten uit eigen regio en zorgt ervoor dat de menukaart moeiteloos met de seizoenen mee verandert. Geniet van duurzame en seizoensgebonden ingrediënten en werp ook vooral een blik op de uitgebreide wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Landgoed Het Rheins

• : Parkeerplaats

Maandag 12:00 - 20:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 21:00

Franx .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
De laatste jaren hebben wij onze paasbrunch op de zelfde locatie genuttigd. Dit enkel omdat het goed was verzorgd, zowel voor de ouder als de kinderen.
Dit jaar hebben wij gekozen voor het Landgoed Het Rheins.
Een mooie locatie, het restaurant ziet er goed en verzorg uit evenals de bediening.
De ontvangst met glas Prosecco voor de volwassenen was goed. Voor de kinderen ontbrak echter de kinderchampagne, dit terwijl het wel wordt aangeboden op hun site.
Zij mochten hun drinken pakken van een tafel waar o.a. limonade, appelsap, chocomelk, enz. stonden.
Als je begint aan de paasbrunch ga je vergelijken met voorgaande jaren en dan lijkt deze wel erg sobertjes voor de vraagprijs
De broodsoorten waren beperkt.
Een aanvulling van zachte broodjes, croissants, paasstol en matzes was gepast en dit eventueel aangevuld met specialiteiten uit de streek.
Bij brood hoort natuurlijk o.a. ook roomboter. Dit ontbrak.
Yoghurt, kwark en ontbijtgranen hadden n.m. ook niet mogen ontbreken.
Bij een paasbrunch horen eieren, hard en zacht gekookt.
Jammer dat hier enkel was gekozen voor een schaaltje met zacht gekookte eieren.
En voor degene die toch voor een zacht eitje kozen was er geen eierlepeltje aanwezig.
Ook het broodbeleg was wel heel magertjes, zoals de vleeswaren en kaassoorten.
Het dessertbuffet voldeed aan de verwachting.
Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.
Annemariebesselink .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was lekker maar het dessert was super goed en origineel omdat je van alles wat krijgt, volgens ons het beste wat wij de laatste tijd hebben gegeten. De ambiance is ook mooi, prima service, wij hebben een fantastische avond gehad! Wij komen graag een keer terug.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Beperkte keuze vanwege de AH dineractie. De voorgerechten, trio van zalm en carpacio waren gewoon goed. Als hoofdgerecht de botervis, was wat droog en de ribeye was goed, vooraf ook gevraagd hoe hij gebakken moest worden. Goed nagerecht, grand dessert, met mooie hapjes.
Helaas liet het maken van koffie te wensen over maar werd graag overgedaan nadat we er iets van hadden gezegd. De bediening was heel vriendelijk en spontaan.
Jannierijssen .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
het menu was heerlijk ,van voorgerecht tot dessert.
het personeel was vriendelijk en kwamen gastvrij over .
er heerste een gezellige sfeer.
Riaschothuis .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk ,ontspannend ,goede bediening,vriendelijk, verse produkten, zeker een aanrader om er weer naar toe te gaan,woon in de buurt ,wist van de naam ,maar nu ervaren ,jammer dat ik er niet eerder gegeten heb fijne sfeer.
Wimbrunnekreef18 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
uitstekend gegeten met een goed glas wijn. De bediening was vlot en vriendelijk . De inrichting en omgeving zijn relaxed op een echt buitengoed .
vraagt om herhaling.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Voorgerecht met zalm was erg lekker, de carpaccio ook.
Hoofdgerecht: botervis of ribeye, heerlijk. bijgerechten prima
Nagerecht was gevarieerd, o.a. ijs met noten en caramel, creme brulé en chocolade mousse

De bediening was goed en vriendelijk

Kortom: een aanrader!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Helemaal leuk hier. Nieuwe ontdekking. Ruim opgezet met grote parking en veel wandel, midgetgolf etc mogelijkheden. Erg aardige ontvangst, wisten direct wie we waren na gereserveerd te hebben via de Iens site. Mooi gebouw, licht hout, hoog. Vooraf stokbrood met sausjes, drie soorten, lekkere start. Daarna kiezen voor het vismenu. Start met drie soorten zalm, gemarineerd, warm en gerookt. Verschillende dressings daarbij, leuk opgediend in verschillende schaaltjes. Daarna botervis (een mooi dik stuk) met hollandaisesaus en diverse garnituur welke goed op elkaar afgestemd is. Witlof met ham/kaas, niet alledaagse en lekkere salade, appelcompote, gebakken aardappeltjes en frites. Het smaakt ons prima! Nagerecht is een proeverij van desserts, vers fruit, slagroom, mini creme brulee, bolletje ijs en chocomousse. Ook erg lekker. Al met al een aanwinst op ons lijstje en we gaan hier zeker terugkomen. Erg vriendelijke, bediening, attent en dienstbaar. Ook belangrijk!
Nettyhakkert .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Zoals de cijfers al vertellen , was het een uitstekende ervaring !! Het eten was zeer goed en smakelijk ! mooi op elkaar afgestemde gerechten. Heerlijk !!
De bediening was heel plezierig, ontspannen, maar deskundig met mens gerichte aandacht.
Heel fijn, het gaf een gevoel van welkom zijn.
De ruimte is gezellig en sfeervol.
Al met al een heel fijne plek om te zijn !
Hschrooten .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten tijdens de AH restaurant actie. De porties waren ruim voldoende en van goede kwaliteit! Daarnaast was de bediening vlot. We komen zeker terug.
Pascale.keizer .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Prachtige locatie. De bediening was netjes. En het eten verrukkelijk. Er zat tussen de gerechten een mooie tijd zodat het eerst een beetje weer kon zakken. Tevens hadden ze heerlijke wijn zowel rood als wit.
Info543 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten!
Echt, super.
Leuk personeel, mooie locatie en gezellig gezeten.
Kort en krachtig dus, superrrrrrrrrrr
Hkwold .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
de ontvangst was prima, leuke serveertsters, heel vriendelijk.
de voorlichting over het eten en alles wat daar mee samenhangt heel duidelijk.

de service prima.
het eten meer dan voldoende, en alles in een rustige amicale sfeer.
een aanrader,
Btakken .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Na een prettig ontvangst werden onze jassen aangenomen. Lekkere broodjes vooraf en een heerlijk voorgerecht even later gevolgd door het hoofdgerecht eveneens goed. Het dessert Lekker gevarieerd en alles prima geserveerd, al met al heerlijk genoten.
Marlienj85 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Prima gegeten. Voor- en hoofdgerecht keuze uit vlees en vis, en nagerecht een proeverij. Een vorkje hierbij indekken zou het eten van het vers fruit iets makkelijker maken. Bediening was erg attent. Wij vonden het jammer dat er niet veel sfeer hing in het restaurant.. Misschien wat knusse hoekjes creëren doormiddel van mooie kasten of bloembakken.
Henrike1909 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten, voor een prima prijs. Service was top! Aardige bediening, niet opdringerig. Ze hadden alles goed in de gaten!
Komen zeker weer terug!
J.vt.ende .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Prachtige locatie, heerlijk gegeten, met zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht keuzemogelijkheid. En het dessert was een variëteit van verschillende desserts.
Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan.
Tinekeheuten .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben met vrienden van ons bij het Rheims gegeten en het was in een woord super! Voor- en hoofdgerecht kon je kiezen uit vis of vlees en het nagerecht was een proeverij. De bediening was vriendelijk. Wij komen zeker terug!!!
Koedijk2 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijk gegeten op een doordeweekse dag. Ondanks dat er verder geen gasten waren toch niet het gevoel gehad in een verloren ruimte te zitten. Personeel had hier rekening meegehouden. Leuk plekje in de serre. Zeker zomers een prachtig plekje.
Rene291 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Op zich lekker en goed gegeten. Ook de bediening was vriendelijk. Minder was de entourage. We waren nagenoeg de hele tijd de enige andere gasten naast een grote en nadrukkelijk aanwezige groep van een bedrijfsuitje. Verder is de ruimte wat kil en kaal wat de aankleding betreft.