Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Warnsborn

Bushalte 'Warnsborn'

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Amex , Diners Club-pas , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Kookcursus , Lift aanwezig , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor een algehele ervaring ben je hier aan het juiste adres! Het eten en de service is echt uitmuntend en zeker niet voor een te hoge prijs. Door de akoestiek kan het wat rumoerig zijn als het restaurant vol zit. De open keuken geeft een blik op het reilen en zeilen van een topkeuken. De gerechten zijn een feest om naar te kijken en te proeven!
MP_Mabelis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In een prachtige entourage heerlijk genoten van een 8-gangen verrassingsdiner.
De wijnkeuze van de sommelier bij de diverse gangen erg verrassend van Oostenrijks tot Spaans, zeer goed tot zijn recht komend bij de gang.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten, aparte gerechten die er bovendien prachtig uitzagen. We hadden het verassingsmenu gekozen een echte aanrader!
Winn V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het restaurant ligt op een landgoed en dat geeft meteen een bijzondere ambiance. De inrichting is stijlvol en geeft en warme sfeer. Tafels zijn netjes gedekt. Personeel is vriendelijk, professioneel en serveren netjes volgens de etiquette uit. Wij hadden een menu dat uit 5 gangen bestond. Ieder gerecht was netjes opgemaakt en van zeer goede kwaliteit. De prijzen liggen in een hogere categorie, maar is dit in het totaal plaatje waard.
Duiven90 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wij hebben heerlijk op het loungeterras gezeten. Helaas maar keuze uit 4 voor- hoofd- en nagerechten. Kwaliteit van het eten is erg goed. Hogere prijs voor wat je aan hoeveelheid krijgt dan elders, maar dit is bekend en daar staat de ambiance ook om bekend. Wij zullen niet geregeld hier uit eten gaan omdat de prijs in verhouding veel hoger ligt. Vriendelijke bediening.
Pelikaan2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten. Zowel de vis als het vlees waren erg goed klaargemaakt, op een aparte manier, maar wel op zo'n manier dat het de smaak ten goede kwam. Dus niet apart om maar apart te doen. Ook de 'liflafjes' bij het eten waren uitstekend: niet te veel, heerlijk van smaak en ondersteunden het gerecht.
De bediening was soms een beetje stuntelig, maar vooral erg aardig, servicegericht en gaf ons een oprecht welkom gevoel.
Jammer alleen dat er geen biologisch vlees gebruikt werd, of dat dit althans niet uit de kaart of de uitleg bleek.
Vdeboer .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Onlangs met een klein gezelschap een vijfgangen-diner gegeten. Met name het hoofdgerecht was een voltreffer. Heerlijk mals vlees. Vrolijke en vriendelijke bediening. Fantastische sfeer en mooie locatie.
Marlothuizer .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij hebben gisterenavond een heerlijk diner gehad! Geweldige service. Goed verassingsmenu , lekkere bijpassende wijn en top service. Een aanrader!
Esmee H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Deze mooie cijfers zijn voor Warnsborn die ze dubbel en dwars verdiend hebben. We gaan niet zo heel vaak uit eten dus als we het doen, dan willen we het ook goed doen. Warnsborn is een uitstekende keus! Heerlijke gerechten, maar vooral ook een fantastische wijnkeuze erbij.
Absoluut lekkerste gerecht was het voorgerecht coquille st jacques met eendenlever en asperge heerlijk. Het was lekker druk op deze maandagavond en wat ons opviel dat de bediening hier zo leuk samenwerkt, dat voel en zie je aan alles. Wij komen terug!
Beste Esmee,

Bedankt voor deze hele mooie review!
Tot de volgende keer.

Landgoed Groot Warnsborn
Cor Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Ik werd verrast door mijn beste vriendin wij hebben een hele leuke avond gehad!! Vriendelijk en enthousiast personeel, de wijnen die werden geschonken waren uitstekend.
Een echt avondje uit, erg persoonlijk! Wij hadden het 4 gangen menu genomen, lekker eten het menu was alleen niet zo heel erg spannend.

Lieve gasten,

Bedankt voor deze super review!

Landgoed Groot Warnsborn
Nico135 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Waren wat eerder om eerste nog een aperitief te drinken in bar. We werden pas laat opgemerkt door de bediening. Toen de brigade uitleg kreeg over menu was er niemand meer in de bar aanwezig. Amuses waren niet erg smaakvol. Voorgerecht zalm & eendelever weinig verrassend, hoofdgerecht rund van Big Green Egg was smaakvol, groenten bremzout.
Dessert taartje van citroen & meringue aardig maar wederom niet spectaculair.

Decor & Bediening veel te stijf, te weinig aandacht (water en wijnglazen leeg, geen brood serveren, 4 verschillende medewerkers aan tafel gehad hele avond).

Kortom, te pretentieus, te stijf en kwaliteit van het eten mag echt wel omhoog als je voor drie gangen met wijn 200,00 euro afrekent.
Eduard000412 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Wij hadden toch wel iets anders verwacht. Ambiance matig, beetje gedateerd, amuse slecht en slecht uitgeserveerd (alles viel om en werd met de hand teruggelegd op bordje), voorgerecht uitstekend, hoofdgerecht in etappes geserveerd omdat het Poussin niet gaar uit de zoutkorst kwam, smaak was op zich goed. Er werd niet gevraagd of het smaakte, wijnglazen werden weggehaald zonder te vragen of er nog iets gedronken wilde worden waardoor we het Poussin zonder wijn hebben gegeten. Later werd dit wel gecorrigeerd door ons een glas rode wijn aan te bieden van het huis. Het restaurant was inmiddels (21.30 uur) leeg en verlaten door bediening en keukenbrigade. Geen muziekje... Dus op de vraag of wij nog een nagerecht wilde gebruiken hebben wij vriendelijk bedankt!
Lola V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben ontzettend genoten van ons verblijf. De ontvangst was zeer warm en vriendelijk. Het personeel erg professioneel. Het diner was bijzonder goed verzorgd. Eerst diverse amuses gevolgd door huisgerookte zalm met diverse bereidingen van biet. Daarna scholfilet met doperwten en bataatcrème. Een hoofdgerecht wat bestond uit gepocheerde kalfslende met bloemkool en truffel. Dit afgesloten met een dessert van bereidingen van granny smith. Uiteraard met een bijpassend wijnarrangement. Kortom een verwennerij van grote klasse. Zeker een aanrader en absoluut een reden om terug te komen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
De tweede dag op rij hier gegeten. Gisteren was het niet best, zie gisteren. Vandaag, prettig, een wereld van verschil. Er is nu een chef ober die verbinding maakt, vriendelijk en behulpzaam is en hard werkt. Daardoor nu wel de glazen vol, vragen snel beantwoord en wensen ingewilligd. Verse tonijn vooraf, hoofdgerecht met varkenshaas en passievruchten fantasie toe. Lekkere Spaanse wijn er bij op advies van de opgedoken chef ober. Die man verdient een groot compliment, de negen is speciaal voor hem. Door hem loopt het, ook het andere personeel knapt op, en het eten smaakt beter. Zelfs de neotoffelemoonse inrichting is beter te pruimen.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Niet best. Personeel ongeïnteresseerd, lang wachten op bestelling, oud brood, wijn met kurk. Plek is mooi, verdient beter.
Stasja M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Schitterende locatie, prachtig ingericht (ideaal voor bruiloften en partijen), ontvangst top, amuses heerlijk, a la carte bevatte prima gerechten. Heerlijke zalm en tonijn, lekkere bouillon, kip in zoutkorst spectaculair, toetje overheerlijk. Kortom een zeer fijne avond gehad, voor herhaling vatbaar.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijke avond gehad. Eten was heel goed, wijnen bijpassend en attente bediening. Rekening volstrekt in overeenstemming met het gebodene!
Angeliqueclaes .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Fijne sfeer!
We hebben lekker gegeten. Ook konden we (mijn zus en ik) goed samen kletsen. Het restaurant was ruim ingericht, waardoor je zelf niet te luidruchtig was en je had andersom ook geen 'last' van de andere klanten. Voor herhaling vatbaar!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gezellig etentje, goede kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. De sfeer was zeer gemoedelijk, keuken zeer goed en er werd zeer schoon gewerkt. Deskundige uitleg van de gerechten door bediening..
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Mooie lokatie, sfeervol ingericht, echt mooi. Aardige en attente bediening. Eten viel tegen. Gelakte paling flauw, smaakte niet naar paling, wel mooi opgemaakt. Bouillabaise was een visbouillon met een ondefinieerbaar stuk vis, hoofdgerecht vlees, ook niet echt lekker te noemen, garnituur bestond uit een halve spruit, een schijfje wortel, wat pastinaak en een heel vies balletje wat later gemalen champignons bleken te zijn. Heel bitter. Alles opgediend op de rand van het bord. Jammer. Ga gewoon lekker koken en vergeet al die flauwkul.