Landgoed Groot Warnsborn

9,1

Jouw recensie over het restaurant Landgoed Groot Warnsborn

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Schitterende verassingsmenu met prima aangepaste wijnen. Uiterst vriendelijk personeel.
Bram F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, aanrader.
Bob-wijnarrangement is erg prettig.
We kwamen voor een lunch, dus niet te uitgebreid gegeten.
We komen zeker nog eens terug voor een culinair 7 of 8 gangen diner.
Wel goed om te weten dat je ondanks het 'verboden voor auto's'-bord, kan parkeren bij het restaurant. Het is anders best een (mooi) stukje lopen.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Perfecte avond gehad! We hebben ons overgegeven aan het verrassingsmenu en dit bleek een goede keuze. De bediening en wijnkeuzes waren perfect, het eten was verrukkelijk. Zelden (of nooit) zo'n positieve restaurantervaring beleefd. 10/10
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een heerlijke avond gehad op het terras. Er was bijzonder goed rekening gehouden met de dieetwensen van een door ons uitgenodigd familielid uit Canada. De gerechten waren erg goed, excellente smaakcombinaties, prachtige composities op de borden. En uiterst vriendelijke en toegewijde bediening. Gewoon geweldig!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Weer fantastisch gegeten op deze prachtige locatie.
Het was een tropische avond, maar we zaten toch heerlijk rustig met een beperkt aantal mensen op het mooie terras aan de voorkant van het restaurant.
Het 4-gangen verrassingsmenu, met een glaasje Italiaanse bubbels vooraf en een bob-wijnarrangement daarna vonden wij heerlijk: verfijnd, goed opgediend en toegelicht.
We hadden niets meer te wensen en komen dus graag weer terug!
Butra G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Van begin tot eind lekker gegeten en gezellig en professioneel bediend. Veel tafelbereidingen maar dan ook echte ... dus niet alleen sausje schenken, dat kost tijd, geeft aandacht en is gewoon heel leuk ! uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om het eten en dat was uitstekend..
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
hartelijke ontvangst en verzorging. zeer gemotiveerde vakmensen, voor en achter de schermen
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Ik heb genoten van een heerlijke lunch, met goede wijn, fijn buiten op het terras en met hele vriendelijke bediening.
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een perfecte ambiance met vriendelijk personeel! Echt aan te bevelen
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer lekker gegeten met vriendelijke, kundige en nette bediening die een stapje meer doen om het naar de zin te maken.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
een goed lunchmenu en een uitstekende aperatief en wijn
P. D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
35 jaar geleden hier getrouwd en nog altijd een heerlijke plek om te verblijven. Op het voorterras driegangenmenu gegeten. Goede prijs perfecte kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en de rust om tijdens en tussen de gangen door te genieten van de omgeving en elkaar.
Rhody B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten. Van mij 1 ster.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prachtige locatie en heerlijk eten. Erg vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede locatie voor als je net wat luxer uit eten wilt gaan.
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Net een Cesar salade gegeten met ansjovis en ei, prijs € 14,50.
Op het grote bord lag een berg ijsbergsla en croutons aangevuld met twee kleine ansjovisjes en een gekookt ei.
Absoluut geen goede kwaliteit voor zo'n prijs.
Bij het afrekenen heb ik dit ook gemeld bij de serveerster; zij zou het doorgeven aan de kok. Niets meer van gehoord.
Geachte mevrouw Bremer, beste Heidi,

Dank je wel voor de feedback. Wij hebben het natuurlijk direct met de keuken besproken. Het spijt ons dan ook dat u niet de ervaring heeft gehad die u en wij voor ogen hadden. Wel zouden wij graag opmerken dat wij nooit gebruik maken van ijsbergsla en dat het dan ook niet mogelijk is dat deze bij ons in de salade heeft gezeten. Wel gaat de keuken nogmaals eens goed naar de gerechten kijken om hier ons te verbeteren waar mogelijk.

Mocht u vragen dan wel verdere opmerkingen hebben horen we die natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Bennink
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, krkozen voor 6 gangen. Enige minpuntje geen keuze voor dessert, nu kregen we kaas en zoet. Liever een extra gerecht en dan keus kaas of zoet.

Verder top! De steak tartare, eend, zeeduivel, top!!
paikan K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Eerlijk is eerlijk, ik kwam hier een driekwart jaar geleden en vond het redelijk, zowel de sfeer, de bediening als het eten. Wat een verschil nu! Kundige bediening, spannende combinaties als gerechten en lekker (bij uitzondering) bij de haard gegeten. Uitgekozen wijn én die uit het arrangement helemaal goed. Leuke discussie over de wijn afgesloten met het compromis "over smaak valt niet te twisten' Met dank aan de vriendelijke bediening! Top, kom hier snel weer terug!
t.reijnen58 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zaterdag jl. met vier personen gegeten bij het Landgoed. Een viergangen menu met wijn arrangement.
Een zeer geslaagde avond......voortreffelijk gegeten in een aangename sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar....ga zo door!!
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was afgehuurd door een select gezelschap.
Wij kwamen speciaal naar warnsborn gewandeld voor een drankje. Samen met een ander koppel die uit Hilversum kwamen zijn we doodgewoon afgeserveerd beterschap was niet mogelijk om op hetzelfde geheel lege terras een capuccino te drinken.
Beste Rebecca,

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wij stellen het altijd op prijs dat gasten bij ons een kopje koffie willen drinken. Helaas kan het voorkomen dat wij exclusief gereserveerd zijn voor een groep. Wij maken hier altijd een gedegen afweging in. Het spijt ons dan ook dat u het zo ervaren heeft. Wellicht kunnen wij u in de nabije toekomst ontvangen.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Bennink
genietenopentop .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
3 x een 10 werkelijk erg genoten van alles wat ons is gebracht vanavond, warm welkom, heerlijk eten en een geweldige service.