Landgoed Groot Warnsborn

Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Goede ontvangst, prima persoonlijke bediening en heerlijke gerechten met mooie wijnen. Ook met strikte allergie voorwaarden werd op een perfekte manier rekening gehouden!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Beetje luidruchtig door tafel hardsprekende mannen in nabijheid
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Fantastisch gegeten. Complimenten voor de gastheren!!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Lekker gegeten. Lekkere wijn. Prima bediening . Ik vond het wel prijzig .
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gedateerde inrichting, je waant je ca 1995. Het is echter genieten van heerlijke bisque en wild zwijn. Goede bediening en lekkere wijn. Prachtige omgeving.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben, samen met onze vrienden, een geweldige avond gehad. Een perfect uitgebalanceerd gangen diner met verrassende smaaksensaties. De bijpassende wijnen waren goed gekozen.
Ook de bediening was goed! Opnieuw een prima ervaring. We gaan beslist weer!
Gijsje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
heerlijk gegeten met mijn dochters en fantastische wijnen
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
4 gangen verrassing menu genoten, wij 2'en en een dochter van 13. Voor haar werd speciaal een menu samengesteld om gerechten aan te laten sluiten met haar wensen. Top service! Allen een geweldige avond gehad met prima gerechten en erg klantvriendelijke bediening. Echte aanrader.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gisterenavond gegeten, wat een afknapper was dit... muziek stond vrij hard en ietwat irritante ober maakt van je uitje geen feestelijk diner.
De kaart is zeer mager en weinig spannend... de kwaliteit in combinatie met prijs is niet in balans. De tarbot voor 48 euro is veel te duur in vergelijking met de kwaliteit. Niet spannend genoeg. Verder wordt er veel gegeind in de keuken met een gerookte zalm... jongens het is mooi etenswaar en neem je vak serieus
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heel bijzonder dat dit restaurant zulke goede recensies ontvangt. Heeft namelijk echt een opfrisbeurt nodig. Pretenderen een bepaald niveau te hebben maar dit niveau is alleen in de service terug te zien. Zeer vriendelijke oudere heer en een jonge man in de bediening. Eten was dramatisch. Amuse met Amsterdamse ui was ronduit vies. Tweede amuse niet noemenswaardig. Ossenhaas/truffel/eendenlever OK maar veel te zout, geen balans. Terrine eendenlever matig. Zenen in het vlees bij hoofdgerecht. Inrichting gedateerd. Prachtige locatie en aardige bediening, maar prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken. Geen aanrader, veel betere alternatieven in de buurt.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ontzettend goed en lekker gegeten. Heerlijke wijn en vriendelijke en professionele service. We hadden helaas een iets minder plekje in het restaurant, maar het eten en de service maakte dit wel weer goed.
Emerence W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk 4 gangen menu!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Schitterende verassingsmenu met prima aangepaste wijnen. Uiterst vriendelijk personeel.
Bram F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, aanrader.
Bob-wijnarrangement is erg prettig.
We kwamen voor een lunch, dus niet te uitgebreid gegeten.
We komen zeker nog eens terug voor een culinair 7 of 8 gangen diner.
Wel goed om te weten dat je ondanks het 'verboden voor auto's'-bord, kan parkeren bij het restaurant. Het is anders best een (mooi) stukje lopen.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Perfecte avond gehad! We hebben ons overgegeven aan het verrassingsmenu en dit bleek een goede keuze. De bediening en wijnkeuzes waren perfect, het eten was verrukkelijk. Zelden (of nooit) zo'n positieve restaurantervaring beleefd. 10/10
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een heerlijke avond gehad op het terras. Er was bijzonder goed rekening gehouden met de dieetwensen van een door ons uitgenodigd familielid uit Canada. De gerechten waren erg goed, excellente smaakcombinaties, prachtige composities op de borden. En uiterst vriendelijke en toegewijde bediening. Gewoon geweldig!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Weer fantastisch gegeten op deze prachtige locatie.
Het was een tropische avond, maar we zaten toch heerlijk rustig met een beperkt aantal mensen op het mooie terras aan de voorkant van het restaurant.
Het 4-gangen verrassingsmenu, met een glaasje Italiaanse bubbels vooraf en een bob-wijnarrangement daarna vonden wij heerlijk: verfijnd, goed opgediend en toegelicht.
We hadden niets meer te wensen en komen dus graag weer terug!
Butra G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Van begin tot eind lekker gegeten en gezellig en professioneel bediend. Veel tafelbereidingen maar dan ook echte ... dus niet alleen sausje schenken, dat kost tijd, geeft aandacht en is gewoon heel leuk ! uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om het eten en dat was uitstekend..
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
hartelijke ontvangst en verzorging. zeer gemotiveerde vakmensen, voor en achter de schermen