Landgoed Groot Warnsborn

Rhody B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prachtige locatie en heerlijk eten. Erg vriendelijk personeel en fijne sfeer. Goede locatie voor als je net wat luxer uit eten wilt gaan.
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Net een Cesar salade gegeten met ansjovis en ei, prijs € 14,50.
Op het grote bord lag een berg ijsbergsla en croutons aangevuld met twee kleine ansjovisjes en een gekookt ei.
Absoluut geen goede kwaliteit voor zo'n prijs.
Bij het afrekenen heb ik dit ook gemeld bij de serveerster; zij zou het doorgeven aan de kok. Niets meer van gehoord.
Geachte mevrouw Bremer, beste Heidi,

Dank je wel voor de feedback. Wij hebben het natuurlijk direct met de keuken besproken. Het spijt ons dan ook dat u niet de ervaring heeft gehad die u en wij voor ogen hadden. Wel zouden wij graag opmerken dat wij nooit gebruik maken van ijsbergsla en dat het dan ook niet mogelijk is dat deze bij ons in de salade heeft gezeten. Wel gaat de keuken nogmaals eens goed naar de gerechten kijken om hier ons te verbeteren waar mogelijk.

Mocht u vragen dan wel verdere opmerkingen hebben horen we die natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Bennink
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, krkozen voor 6 gangen. Enige minpuntje geen keuze voor dessert, nu kregen we kaas en zoet. Liever een extra gerecht en dan keus kaas of zoet.

Verder top! De steak tartare, eend, zeeduivel, top!!
paikan K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Eerlijk is eerlijk, ik kwam hier een driekwart jaar geleden en vond het redelijk, zowel de sfeer, de bediening als het eten. Wat een verschil nu! Kundige bediening, spannende combinaties als gerechten en lekker (bij uitzondering) bij de haard gegeten. Uitgekozen wijn én die uit het arrangement helemaal goed. Leuke discussie over de wijn afgesloten met het compromis "over smaak valt niet te twisten' Met dank aan de vriendelijke bediening! Top, kom hier snel weer terug!
t.reijnen58 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zaterdag jl. met vier personen gegeten bij het Landgoed. Een viergangen menu met wijn arrangement.
Een zeer geslaagde avond......voortreffelijk gegeten in een aangename sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar....ga zo door!!
Rebecca K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was afgehuurd door een select gezelschap.
Wij kwamen speciaal naar warnsborn gewandeld voor een drankje. Samen met een ander koppel die uit Hilversum kwamen zijn we doodgewoon afgeserveerd beterschap was niet mogelijk om op hetzelfde geheel lege terras een capuccino te drinken.
Beste Rebecca,

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wij stellen het altijd op prijs dat gasten bij ons een kopje koffie willen drinken. Helaas kan het voorkomen dat wij exclusief gereserveerd zijn voor een groep. Wij maken hier altijd een gedegen afweging in. Het spijt ons dan ook dat u het zo ervaren heeft. Wellicht kunnen wij u in de nabije toekomst ontvangen.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Bennink
genietenopentop .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
3 x een 10 werkelijk erg genoten van alles wat ons is gebracht vanavond, warm welkom, heerlijk eten en een geweldige service.
JC F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Top locatie, top restaurant. personeel altijd bereikbaar voor jou. Kwaliteit van de gerechten is beter dan goed en in combinatie met presentatie en serveren excellent!! Wij komen hier al jaren vanwege ons jubileum en het is altijd genieten!! Zeker een aanrader
ina H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Alleen jammer dat ik toch paddestoelen op mijn bord had liggen. Terwijl ik aangegeven had dat ik van champignons en paddestoelen ziek word. Beetje slordig.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Even wat gaan drinken hier. Niet de eerste keer en de ervaringen met personeel blijven consequent slecht. Begrip gastvrijheid is hier niet doorgedrongen. Bestel je een glas wijn. Wordt er een ieniemienie beetje geschonken en vervolgens mag je EUR 7 afrekenen. Je maakt hier een opmerking over en dan doen ze er maar liefst (wat bokkig) 0,50 vanaf.... dusss. Dan ga je hierop door en dan is het 1 euro.....
I rest my case. Ik zeg de cursus klantgerichtheid kan opnieuw.
Jammer want op zich zit ik hier graag, fijne plek.
AstridvD .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een indrukwekkend landgoed wat klassiek is ingericht. Het restaurant heeft ook wat moderne tonen echter daardoor is het wel een beetje rommelig, alsof men niet voor een stijl heeft kunnen kiezen. De bediening is zeer vriendelijk en inhoudsdeskundig echter de timing loopt soms wat achter, tot twee keer toe staat het gerecht op tafel en moet er nog een wijn geserveerd worden. Jammer, zeker daar de eerste wijn te koud geserveerd werd en tegen de tijd dat deze op temperatuur was, was het bord al leeg. Het eten was erg lekker. Eerste gang van aan tafel getrancheerde zalm met verschillende bereiding van biet met roomkaas en avocadocreme, heerlijk! Als tweede gang coquilles met romanesco , mooi. Als hoofd fazant (filet en rilette) die een tikje aan de droge kant was met spruitjes en toe brownie met ijs van bloedsinaasappel. Mooie combinatie, nog lekkerder als de brownie warm geweest was.
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor een algehele ervaring ben je hier aan het juiste adres! Het eten en de service is echt uitmuntend en zeker niet voor een te hoge prijs. Door de akoestiek kan het wat rumoerig zijn als het restaurant vol zit. De open keuken geeft een blik op het reilen en zeilen van een topkeuken. De gerechten zijn een feest om naar te kijken en te proeven!
MP_Mabelis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In een prachtige entourage heerlijk genoten van een 8-gangen verrassingsdiner.
De wijnkeuze van de sommelier bij de diverse gangen erg verrassend van Oostenrijks tot Spaans, zeer goed tot zijn recht komend bij de gang.
tonny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten, aparte gerechten die er bovendien prachtig uitzagen. We hadden het verassingsmenu gekozen een echte aanrader!
Winn V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het restaurant ligt op een landgoed en dat geeft meteen een bijzondere ambiance. De inrichting is stijlvol en geeft en warme sfeer. Tafels zijn netjes gedekt. Personeel is vriendelijk, professioneel en serveren netjes volgens de etiquette uit. Wij hadden een menu dat uit 5 gangen bestond. Ieder gerecht was netjes opgemaakt en van zeer goede kwaliteit. De prijzen liggen in een hogere categorie, maar is dit in het totaal plaatje waard.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wij hebben heerlijk op het loungeterras gezeten. Helaas maar keuze uit 4 voor- hoofd- en nagerechten. Kwaliteit van het eten is erg goed. Hogere prijs voor wat je aan hoeveelheid krijgt dan elders, maar dit is bekend en daar staat de ambiance ook om bekend. Wij zullen niet geregeld hier uit eten gaan omdat de prijs in verhouding veel hoger ligt. Vriendelijke bediening.
pelikaan2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten. Zowel de vis als het vlees waren erg goed klaargemaakt, op een aparte manier, maar wel op zo'n manier dat het de smaak ten goede kwam. Dus niet apart om maar apart te doen. Ook de 'liflafjes' bij het eten waren uitstekend: niet te veel, heerlijk van smaak en ondersteunden het gerecht.
De bediening was soms een beetje stuntelig, maar vooral erg aardig, servicegericht en gaf ons een oprecht welkom gevoel.
Jammer alleen dat er geen biologisch vlees gebruikt werd, of dat dit althans niet uit de kaart of de uitleg bleek.
Vdeboer .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Onlangs met een klein gezelschap een vijfgangen-diner gegeten. Met name het hoofdgerecht was een voltreffer. Heerlijk mals vlees. Vrolijke en vriendelijke bediening. Fantastische sfeer en mooie locatie.
marlothuizer .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij hebben gisterenavond een heerlijk diner gehad! Geweldige service. Goed verassingsmenu , lekkere bijpassende wijn en top service. Een aanrader!