Landgoed Groot Kievitsdal

Hilversumsestraatweg 19 3744 KB Baarn Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

9,2

Jouw recensie over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Robert R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Veel verwarring over AH menu.
Chefs menu kost 33.50 en daar moesten we dan gerechten uit kiezen maar vervolgens wordt per gerecht het duurste afgerekend.
Totaal bedrag daardoor ver boven de menuprijs
Mireille-Angelique B.
Willem H.
Frans I.
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten en werkelijk op een prachtige plek! We zullen hier nog vaker komen.
W.bes B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We voelden ons welkom,goed verzorgd,de bordenmooi opgemaakt het personeel vriendelijk !misschien een puntje,het water wat zonder probleem werd gegeven,had wel behoefte aan een ijsklontje,het water was lauw! Al met al een goed adres om terug te komen!
L.j.roubos R.
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
AH restaurantactie, dus zeer voordelig.
Kwalitatief heel goed eten, maar soms wat zwaar/calorierijk, als je alles op zou eten.
Zeer vriendelijke bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wij komen hier regelmatig terug en zijn altijd blij en verrast van de kwaliteit en presentatie van het eten.
P.G. W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn-actie. Hier merk je pas dat je voor de AH-actie bent als de rekening komt...die is prettig laag. Voor de rest is de service uitstekend en mag je van de hele kaart gebruik maken. Er is ook een wisselend driegangenmenu, waarbij je naar wens gerechten mag wisselen met de kaart. Maximale flexibiliteit dus! De bediening is erg vriendelijk. Wij vonden dat er veel keus was uit de kaart dus het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Ligging is ideaal, wij hadden gereserveerd voor 's avonds maar zijn al eerder gekomen met de auto en fietsen achterop om te gaan fietsen in de prachtige omgeving.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk 3 gangen menu, wachttijd tot opname bestelling zou wat sneller kunnen. Vriendelijk personeel.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Weer voortreffelijk gegeten. Alleen bij het voorgerecht een beetje zuinig geweest met de hoeveelheid zalm
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Hebben, met de Ah-actie, gekozen voor het 4-gangen menu. Qua smaak en presentatie, een voltreffer! Complimenten aan de keuken maar zeker ook complimenten aan de bediening voor het hartelijke welkom en de uitstekende verzorging en vriendelijkheid. Wij hebben een heerlijke avond gehad op het aangename en rustige terras van Groot Kievitsdal en komen zeker terug!
Tonwijk W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima ambiance en heerlijk eten. Vriendelijke en alerte bediening
Robianne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij zijn altijd zeer tevreden over het eten. De service kan vaak wel iets beter. Regelmatig moeten wij meerdere malen vragen waar een drankje of een sausje blijft. Personeel reageert dan wel altijd vriendelijk.
Fam C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Enorm vriendelijke bediening en heerlijk eten!
De tafel van Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Super lekker gegeten en hele vriendelijke bediening
Els D.
Ik heb heerlijk gegeten ,mooi opmaak van de gerechten en goede bediening super
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heb hier afgelopen zaterdagavond gegeten met mijn moeder van 92 (in rolstoel) via de ah restaurantspaarkaart. We hadden perfect weer en konden heerlijk buiten zitten op het terras. Personeel ZEER vriendelijk.Wij hebben genoten van het heerlijke eten, konden gewoon van de menukaart kiezen, maar mochten ook het menu van de chef nemen (gunstiger in prijs). Restaurant en terras zeer goed toegankelijk.(binnen is een lift naar de eerste verdieping). ook goed te bereiken zonder auto, want bushalte voor de deur. Ook de aanwezigheid van een invalidentoilet is prettig. Kortom een echte aanrader.
Matje K.
Heerlijk eten