Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
wally123454 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een mooie locatie is groot kievitsdal. Wij zijn zeer goed ontvangen en het eten was zeer smaakvol.
Zeker de moeite waard om terug te gaan.
Siwart S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Mee gedaan aan AH actie maar je kunt zelf je keuze maken uit uit menu. Heerlijk gegeten, prima service en mooi opgemaakte gerechten. Dus.....een echte aanrader.
Evert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We eten altijd heerlijk bij Groot Kievitsdal. Ook dit keer, maar jammer dat de hertenbiefstukken niet warm waren. Koude borden. Als genoegdoening koffie/thee van de zaak, maar eerst alleen kokend water (thee vergeten) en toen geen theezeefje voor de losse thee. Vreemde slordigheden voor Groot Kievitsdal. Maar we blijven terugkomen. Dan kan het worden goedgemaakt!
Tirtsa C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
we zijn met AH kart gegaan , met af betalen ging het fout want de er is niet uitgelegd hu dat in werking gat , er is een kaart gegeven en gezegd van die kaart kunnen jullie bestellen .3 keer ben ik heen gegaan voor uitleg er was en die grote mond had wat niks me te maken had
er zou beter uitleg ,
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn nu al een aantal keren in Groot Kievitsdal geweest. We kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen. Het is gewoon een feest om hier te mogen dineren. De bediening is zeer correct en het personeel is vriendelijk. Nogmaals ga het zelf maar beoordelen.
CathyB B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Intiem restaurant. Tafels gedekt met tafellinnen en veel al ronde tafels, welke ik persoonlijk altijd zeer prettig vindt. Voorgerecht Bisque smaakte prima - Voorgerecht carpaccio naar mijn mening iets te dik gesneden.
Hoofdgerecht Diamanthaas met eendenlever zag er mooi uit iets vlak van smaak.
Hertenbiefstuk was wat aan de taaie kant. Maïskip smaakte goed, maar mag iets groter geportioneerd zijn.
Nagerechten goed, maar niet bijzonder.
Voor wat betreft de bediening - de twee dames die onze tafel verzorgden een dikke pluim! Volgens etiquetteboekje, maar niet stijf - alle tafelgenoten hebben dit als zeer plezierig ervaren.
Wat opviel: Bij binnenkomst wordt je jas wel keurig aangenomen, maar bij vertrek moet je hem zelf maar weer even pakken en dat ik nu net, dat kleine beetje meer.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben het restaurant leren kennen door de IENS actie en voor ons was het de 4e keer dat we hier hebben
gegeten, we zijn echt zeer tevreden, ga vooral zo door!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanavond met een vriendin onzettend lekker en goed gegeten, het eten was erg mooi opgemaakt op de borden. De sfeer is goed. De bediening was ronduit vriendelijk en attent. Zeker om nog een keer terug te komen.
diekmeijer .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren met 8 volwassenen, werden hartelijk ontvangen en kregen de ronde tafel die ik gevraagd had. Het eten was heerlijk en de bediening zeer attent. Wij zijn hier al meer geweest en het heet ons nog nooit teleurgesteld.
Om terug te komen!
keesrovers .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Nu de derde keer voor ons en voor het eerst in de bistro geplaceerd. Iets minder chique, maar toch echt tafellinnen. Zowel amuse als nagerecht met pannacotta, hier had wat meer smaak en variatie mogen zijn. Vriendelijke bediening, goede wijn. Blijft een van de betere ah-restaurantactie-adressen!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zoals altijd weer erg goed en lekker gegeten. We komen hier vaak. Misschien eens een wisseling van de menu's op de kaart?
Anuschka C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben hier met een gezelschap van 6 vrienden prima gegeten. De bediening was vlot, vriendelijk en professioneel. Het restaurant ligt in een mooie, natuurlijke omgeving. De inrichting van het restaurant is licht en ruim met voldoende ruimte tussen de tafels. Wat ons betreft is een bezoek zeker voor herhaling vatbaar.
Bilthoven .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ontvangst en bediening waren top. Erg attent en vriendelijk.
Voorgerecht was heerlijk, een runderpastrami. Hoofdgerecht diamanthaas met verrukkelijke saus. De chef heeft wel erg veel soorten groenten gebruikt: was mooier en rustiger geweest als hij had gekozen voor b.v. 2 soorten gegrilde groenten. Nu lagen er wel 10 soorten (bloemkoolroosje 2 soorten, komkommer, tomaatje, maiskolf,prei,aardappelrosti, spruitje, etc). Bijgerecht heerlijke gratin en frietjes.
Mijn partner had hertenbiefstuk, heerlijk klaargemaakt.
Dessert: de pannacotta was niet erg romig. Maar het stroopwafelijs maakte veel goed.

Leuk is dat Groot Kievitsdal je met de AH actie toch uit het gewone menu laat kiezen. Ook vriendelijk om na afloop nog een kortingsbon te krijgen.
Giuseppe C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
2 januari hier gegeten hier gegeten met mijn vriendin. Het eten was heerlijk,bediening uitstekend. Wij komen zeker terug!!
bjbakker .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We waren er vorig jaar ook al met onze buurtjes. Toen al een groot succes en dus nu weer op herhaling. Het was allemaal weer uitstekend. Heerlijk gedineerd; de bediening was heel attent en alles klopte. Een echte aanrader. We hebben al weer gereserveerd voor eind januari a.s. met andere vrienden. Ook dat wordt zeker een fijne culinaire avond. Topadres.
Hanar .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prettige sfeer, goede ontvangst en lekker eten, zo vat ik dit fijne restaurant samen.
Eten van de kaart is beter dan een vast menu. Ik ging voor de wildgerechten. Vooral het stoofpotje van de haas was verrukkelijk. De hazenrug zelf was wat minder. Als voorgerecht duif en eend. Heerlijk.
Gewoon doen dit restaurant.
margreet P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
het eten is meestal prima. de vorige keer zaten we lang te wachten op broodjes, die verbrand waren. het zou netjes zijn geweest, als we de broodjes gratis aangeboden hadden gekregen. je moet als bedrijf op zo'n moment een juiste beslissing nemen.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Uitstraling van buiten is chique. Van binnen is de uitstraling minder chique. " Meer van der Valks" . De menukaart heeft standaard en bijzondere gerechten. Het uitserveren verloopt prima. De tafeltjes staan zodanig, dat het allemaal wat rumoerig over komt.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We gingen met de kinderen gezellig op een speciaal etentje. Volgens de site erg gezellig en goed eten. Het eten was prima wel erg duur maar daar had de entourage op in kunnen springen. Wij kwamen aan en hebben in het halletje lang gewacht tot er iemand verscheen en de jassen zou aanpakken. Daar dus zelf actie op ondernomen. Tafel was niet gedekt. Er waren in de ruimte nog 2 gezelschappen aanwezig. We zaten halverwege de zaal. Achter ons was het leeg en ongedekte tafels waardoor het een aangeklede voetbalkantine leek. Ook hebben we de hele avond geen noot muziek gehoord. De fles wijn waarom we vroegen werd aangedragen zonder de vraag welke we wilde!! De entourage was dus super slecht. Eten was goed maar te duur. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.