Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

H H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Truus12 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Met AH bonnen een drie gangen menu gegeten. Verrassend goed!
De koffie na (met drie kleine lekkernijen opgediend) wat aan de prijzige kant, evenals de Chardonnay huiswijn á €5,50 per glas. Verder uitstekend gegeten. Prettige bediening! Voor herhaling vatbaar.
hermandekruif .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer vriendelijke bedieniNg, nemen alle tijd. Voor de rest zie bovenstaande beoordeling. Goede prijs kwaliteits verhouding.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bediening was buitengewoon vriendelijk Wachttijden tussen de gangen was niet te lang of te kort,dus prima
De inrichting heel gezellig al met al een goede keuze om te gaan eten
Francisca-Haan .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten! Met AH bonnen. Vrije keuze van menu. Gezellig aan de ronde tafel met 7 personen. Het eten was verfijnd en smaakvol.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Jammer dat na het betalen van de rekening( geld in enveloppe gedaan) er totaal geen aandacht meer aan ons werd geschonken bij het verlaten van het restaurant . Al het personeel was bezig met andere werkzaamheden. Bij de garderobe stonden we nog even stil in afwachting of er nog iemand naar ons toe zou komen, maar er werd totaal niet naar ons omgekeken. Dit vond ik een domper op de avond . Ik moet zeggen dat ik zoiets nog nooit eerder heb mee gemaakt en dat ook niet had verwacht bij dit restaurant.
Willemkos K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettige ontvangst en service in een uitstekende ambiance met mooie producten. het menu wat wij gekozen hebben getuigde van een keuken et fantasie
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben hier gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en mochten van heel de kaart kiezen maar hebben het 3-gangen menu van de chef gekozen. De gerechten waren heerlijk en werden mooi opgediend. Ook de bediening was zeer attent en vriendelijk. Een aanrader dus....
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Groot Kievitsdal heeft een klasse-restaurant! De gerechten smaken verrukkelijk en worden prachtig opgediend, als een schilderijtje. Er is veel personeel en de bediening is uitstekend.
De tafels zijn mooi gedekt en staan niet dicht bij elkaar.
De gasten zijn allemaal de leeftijd van vijftig jaar gepasseerd en spreken over het algemeen zeer luid.
Wij komen hier graag terug!
aadvandijk62 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is een zeer sfeervol restaurant, we komen hier graag. Ook de AH actie was goed voor elkaar. De sliptongen waren niet vers, de andere gerechten prima!
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Onze eerste kennismaking met het restaurant van Groot Kievitsdal is ons goed bevallen. Uiterst vriendelijke en attente ontvangst en bediening. Gerechten waren smakelijk en mooi opgemaakt. Gebouw, omgeving en interieur zijn stijlvol.
cheerschop2308 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Zeker met de AH korting is dit een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Het weekmenu was weer erg lekker en de bediening zoals altijd aardig en gezellig.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Vriendelijk en deskundig personeel. Wij moesten wat lang wachten op het hoofdgerecht maar dat werd gecompenseerd met een gratis glas wijn. Zeer attent. Komen zeker terug.
Bert J N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een perfect restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Na 20.00 uur wordt de attentie wat minder. Duurde tamelijk lang om aandacht te vragen voor het nagerecht en vervolgens om af te rekenen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten hier. We kozen het menu van de chef met als uitbreiding het tussengerecht. Alles smaakte prima. Lekkere wijnen. Vriendelijke bediening en prettige sfeer. Jammer dat er een te lange wachttijd was tussen de gerechten. Maar zeker een aanrader!
E V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Voorgerecht was prima. Het hoofdgerecht kalfs sucade vonden wij wat minder. De zeer droge abrikozen kunnen beter weggelaten worden. En het bord waarop de sucade geserveerd word tsja je moet er van houden maar meer geschikt voor een nagerecht.
Nog even een tip voor de dame die geregeld koffie aan het bereiden was achter de bar om niet zo vaak aan haar haren te zitten beetje onsmakelijk.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als altijd weer prima ontvangen en verrukkelijk gegeten.
PJ M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie en erg prettig dat je gewoon à la carte kan bestellen. Eten was top, de witte huiswijn Sauvignon Blanc viel tegen, rode huiswijn was goed. Bediening vlot en attent en ondanks een bruiloft met 75 gasten liep alles op rolletjes. Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontvangst was goed, lekker gegeten, genoeg keuze uit vis vlees en vegetarisch. 3 gangen menu was precies goed gedoseerd, niet te veel niet te weinig. Mooie combinatie van ingredienten. Prachtige omgeving in sfeervol restaurant.