Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We hadden hier ooit al een keer gelunched en dat was zeer goed bevallen, dus de keuze om een keer te gaan dineren was al snel gemaakt. Het was wederom heerlijk. Ook was de bediening weer prettig, ze waren pro-actief aanwezig, zonder opdringerig te zijn. Wij houden daarvan!
We kregen nog 30% korting ook, omdat we via IENS reserveerden
Ernst H.
G J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Via een kortingsactie van een bekende supermarktketen kwamen wij bij Groot Kievitsdal terecht. Het was een plezierige avond dankzij ons gezelschap en de kwaliteit van het eten, maar de bediening rammelde aan alle kanten. Voor een wijnglas met nog lippenstift erop van de vorige klant kon een 'sorry' er al niet vanaf; de bejegening was stijfjes en ongemakkelijk, vragen werden niet adequaat beantwoord, thee werd als water geserveerd waarbij we zelf na enige tijd de theezakjes maar zijn gaan halen bij de bar. Toen een groot deel van de gasten weg ging, besloot het personeel zich ook niet meer te laten zien in de eetzaal. De kwaliteit van het eten was over het algemeen prima, maar niet bijzonder. Pas echt teleurgesteld waren we bij de rekening, die we ook zelf moesten halen: € 230 voor een driegangendiner voor 4 personen, met 2 losse glazen wijn en verder een paar fris, is echt heel veel als je het 2e diner gratis zou krijgen op basis van de kortingsactie van de bekende supermarkt - zelfs zonder kortingsactie krijg je elders een betere service, vooral een beleefdere service, en een hogere kwaliteit. Groot Kievitsdal maakt niet bepaald de indruk nieuwe bezoekers te willen trekken met een kortingsactie: eerder makkelijk eenmalig cashen.
p_koelewijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
J B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
goede kwaliteit over de gehele linie.
jatcmaatjes .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op de kaart staan momenteel relatief veel visgerechten en het wisselend dagmenu was ook nog eens heel veel vis, wat jammer is als je niet echt een visliefhebber bent. Maar toch opnieuw heerlijk gegeten. Carpaccio en lam vooraf en een pittig oosters soepje. Breekbrood heerlijk, maar combinatie van olie en losse kruiden niet erg praktisch. Hoofdgerechten lamsbout en kalfssucade, allemaal heerlijk bereid met lekkere bijgerechten. Nagerechten zijn mooi opgemaakt en lekker; 'poffertjes framboos" viel een beetje tegen, benaming deed meer vermoeden. Bediening vriendelijk en correct.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een gezellige gelegenheid met vriendelijk personeel op een heel mooie locatie. Het eten wordt geserveerd op mooi opgemaakte borden en alles smaakte uitstekend.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Hebben daar gegeten met de verlengde a.h.- restaurant aktie.
Geen gedoe met aparte kaart a.h.-menu, maar konden bestellen van de kaart.
jonkerassink .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Rustig restaurant in een bosrijke omgeving met ruim voldoende parkeerplaatsen.
We waren hier voor de derde keer. Opnieuw heerlijk gegeten. Vlotte bediening met een gerecht als een plaatje! Onze gasten waren aangenaam verrast.
Tip: volgens de kaart kun je bij een aantal gerechten kiezen uit grote of kleine porties. Geef dat zelf aan want ons werd niets gevraagd en wij zagen het te laat.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Mw. Jonker
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten goede bediening geweldige locatie met de juist geadviseerde wijn ,al met al een perfecte avond
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Onze vrienden, die we mee genomen hadden, waren laaiend enthousiast over de ambiance én het eten.
Wij blijven terugkomen. Heerlijk eten en vriendelijke bediening..
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Tafelgenoot en ik kozen onlangs voor Groot Kievitsdal, waar we ons lieten verleiden door het regelmatig wisselend driegangenmenu van de chef: vooraf tonijnsashimi met wasabi mayonaise, hoofdgerecht kalfsoester met salade, frites en aardappelgratin en chocolademousse ter afsluiting. Het zag er allemaal prima uit, het eten werd in rap tempo geserveerd en de bediening was vriendelijk. En toch miste er iets en dat was wellicht de finishing touch die je in een restaurant met deze uitstraling verwacht. De tonijnsashimi net iets te grof gesneden, de kalfsoester niet zo mals als gedacht en spetters op de rand van het servies. Zaken, die met even wat meer aandacht makkelijk te voorkomen zijn.
cheerschop2308 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wederom lekker gegeten tegen een redelijke prijs dankzij de kortingsvoucher.
Vriendelijke bediening en weer een rustige plek met wat drinken een hapje voor onze hond.
Zeer aangename rustige sfeer met attent personeel.
JD N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eten, correcte bediening maar drank buitensporig duur. Prima voor lunch met alleen een karaf water maar voor diner niet in verhouding.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, kunst op het bord en puur verwennerij. De vriendelijke service maakt dat je er direct een thuisgevoel hebt
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten op mijn trouwdag. werd leuk aandacht aan besteed. lekker eten en een goed Chileens wijntje!
Geen wachttijd en snelle bediening. prima parkeerplaats zonder gedoe. ga ik vaker komen!
Prunus P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Leuke avond, mede dor de zeer relaxte en vriendelijkenbediening. Top!
Het was vrij druk, maar toch werden we op ons wenken bediend. Prettig.
Het eten was weer prima verzorgd.
melliw .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een heel fijn, gezellig en sfeervol restaurant. Een mooie bosrijke omgeving. Wij komen er erg graag. De bedienind is top.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Het was even wennen aan de nieuwe diner voucher, waarbij het voorgerecht van het 2e driegangenmenu niet meer gratis is (had ik over het hoofd gezien, stond wel op de voucher) maar zoals uit de beoordelingen blijkt zijn we zeer tevreden.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
Vooral vlees en vis vonden wij van superkwaliteit. Dessert ook lekker maar wij gaan altijd liever voor koffie. Je gaat niet met honger naar huis.