Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

nettie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Was een gezellige en mooie avond heerlijk gegeten prima service! We waren met 7 mensen allemaal waren we dik tevreden
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wederom hier uitstekend gedineerd, nu met grote groep. Bediening is vlot en accuraat.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg goed restaurant!
Marguerite B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten! Het menu was weer prima, en de bediening uitstekend. Mijn man en ik komen hier regelmatig en het is elke keer weer een feestje!
Justin P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Afgelopen maandag genoten van het heerlijke menu de chef ter gelegenheid van mijn dochters verjaardag! Gebruik gemaakt van 30% korting van Iens. De smaken en combinaties waren super! Samen met nog een tafel waren wij de enige in het restaurant, wij vonden fijn dat Roos ons dat melde, zij heeft ons helemaal in de watten gelegd, ze zei dat we lekker rustig aan konden doen en heeft veel productkennis, ze hielp ons echt om de goeie keuze te maken. En mijn dochter werdt overrompeld met vuurwerk! De sfeer is heel erg prettig, we komen hier vaker en het voelt echt als thuiskomen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
heerlijk gegeten met vier personen met Jose als een uitstekende gastvrouw.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Nette bediening, goede service, heerlijk eten.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima restaurant met goede sfeer en bediening.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zeer attente bediening. Werden gefeliciteerd met onze trouwdag. Bij dessert sterretjes en opgespoten felicitaties. Eten was uitstekend : porties 3 gangen menu goed en oo elkaar afgestemd. Inrichting mooi met tafellinnen opgedekte tafels. En hoera bediening komt netjes rechts serveren.
Niets dan lig!
I. D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was een gastvrije ontvangst, we zijn heerlijk verzorgd. Het was vanaf het voorgerecht tot en met het nagerecht heerlijk, de familie was ook verrast door de variatie. Kortom, we komen graag nog een keer!
Vriendelijke groet,
I. de Graaf
Aalt P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vriendelijke bediening, gemoedelijk, lekker eten en prima wijnen. Mooie locatie in de serre.
Janine L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wat een mooie locatie, vooral met de sneeuw op de rieten daken. Vrijdag heerlijk gegeten in dit nette restaurant, was de 1ste keer en we komen zeker terug. Gerechten heerlijk op smaak en de opmaak was erg kleurrijk. Dame in de bediening was zeer vriendelijk, vlot en heeft onze avond compleet gemaakt! Ga zo door!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Perfecte restaurant om lekker en goed verzorgd te gaan eten, zeker voor herhaling vatbaar.
H.p. D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben genoten van een fantastisch diner en hopen hier beslist nog een keer naar toe te gaan.
De bediening was zeer goed en de sfeer in het restaurant geweldig.
Echt een aanrader !
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij waren voor de vierde keer in dit restaurant en hebben opnieuw verrukkelijk gegeten. De gerechten zijn met zorg, fantasie en oog voor detail klaargemaakt. De schotels zien eruit als een schilderij.
Complimenten voor de kok en zijn assistenten, voor de bediening, voor de gezelligheid!
Het is een prachtig restaurant, alles ziet er even verzorgd uit. Mooi gedekte tafels, niet te dicht bij elkaar.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, goede presentatie. Zeer professionele staf. Vriendelijk, bekwaam, goed tempo. En door de inrichting prettig gedempt geluid. Afgelopen jaar een keer of 10 daar gegeten en je hebt altijd het gevoel daar verwend te worden.
msmits S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten zoals gewoonlijk. Wij zijn nog nooit teleurgesteld.
Lidavanpraag V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima eten,mooie uitstraling restaurant en heel vriendelijke bediening
Sd D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten hier. En elk gerecht was een plaatje om te zien.
Bediening ook heel erg vriendelijk
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het was allemaal wat flauwtjes alsof de doelgroep voor oudere mensen is die van der Valk gewend zijn... zeker voor de prijs viel het tegen