Over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Grappig .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle ambiantie en heerlijk gegeten.
Wij hebben voor het 3 gangen menu gekozen (hoef je zelf niet zo te kiezen) en dit was verrassend lekker en mooi verzorgd. Bediening erg alert en vriendelijk en informeert of alles goed is en smakelijk.
Dit restaurant verdient een dikke 10!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Geen verschil in menu of je via de Appie (met bon) en normaal eet. Daarmee aantrekkelijk genoeg om er lekker te eten.
Gelukkig ook wat speciaal bier (bokje) uit de tap, dus leuke avond gehad.
PietEEm .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Groot Kievitsdal is echt een aanrader. Ook fijn dat wij met de AH actie gewoon van de kart mochten kiezen. Hier gaan wij zeker nog een keer terug.
Gravy .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We zaten met z'n allen aan 1 lange, goed gedekte tafel, erg gezellig, want alles was al in Kerstsfeer. Bediening was erg vlot, vriendelijk en professioneel.
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Restaurant is mooi gelegen en stijlvol ingericht. De bediening is vriendelijk en attent. Als starter een bouillon van bospaddestoelen, zeer smakelijk. Vervolgens een hertenbiefstuk met een bramen-portsaus, voortreffelijk. Geëindigd met kaasplankje, hoewel dit niet op het menu stond was dat geen probleem. Zeer aanbevelenswaardig.
Ami1942 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten met AH. ticket. Prima bediening. Mooie ambiance en mooi gedekt. We koemen regelmatig in Groot Kievitsdal en komen natuurlijk weer terug.
MHermeler .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De gerechten die geserveerd worden zien eruit als een plaatje.
Ben hier al diverse malen geweest en het valt nooit tegen.
Van4ous .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Bediening was zeer netjes en correct, net wat je zou verwachten bij een chique sterrenrestaurant. eten was verrasend goed ook, maar vooral boorden en presentatie waren erg leuk. Ik vond mijn wijn (sauvignon blanc) erg goed! Al met al lekker genoten met een vrienden en heerlijk bij kunnen kletsen. Is zeker voor herhaling vatbaar!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
In een woord geweldig.
Sfeer, ontvangst, vriendelijk en bekwaam en meedenkend personeel, eten was zeer goed, zelden zo,n mals hazerug gegeten.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De entree ziet er prachtig uit. Een mooi pand, gelegen in een bosrijke omgeving met een zeer chique uitstraling. Echter binnengekomen ziet het er wat oudbollig uit en waren ze al in de kerststemming. We werden geholpen door twee vriendelijke dames. Het viel ons wel op dat de dame die het menu met de gasten doornam telkens iets anders zei over het 'dagmenu'. Vol verwachting bekeken we de kaart. Deze zag er goed uit. Helaas wel veel wild in verhouding en weinig voor vegatariers. We kozen voor een 3-gangenmenu, deze konden we zelf samenstellen. De maaltijd viel erg tegen! De porties waren groot, de kabeljauw had weinig smaak en was erg zacht. In de bolletjes bij de bietensalade zat naar ons idee geen schimmelkaas enz.. het was verre van kwalitatief goed eten. Prijs/kwaliteitsverhouding was uitermate slecht. Het personeelslijst was echter wel vriendelijk en behulpzaam, dat maakte het nog een beetje goed ;-).
Guus F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Uiterst plezierige bediening, aandacht voor speciale wensen en een verrassing ter gelegenheid van onze trouwdag. Kortom, een zeer geslaagde avond.
Mptolboom .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten in het restaurant.
De bediening is perfect in een schitterende ambiance.
Ook de ligging van het restaurant is prachtig.
CoraK .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goed gegeten
Gisteren heb ik hier met mijn vriend lekker gegeten. We hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie en dat ging prima.
De crunchy sushi vooraf is een aanrader, de bietensalade iets minder. Het wild als hoofdgerecht was goed. Het werd gereserveerd met veel verschillende groentes. Mijn vriend heeft een hekel aan spruitjes, maar zelfs die gingen op. Erbij was ook nog aardappelgratin, patat en een salade. Die laatste 2 waren bijna overbodig. Met zoveel verschillende lekkere smaken was dit het minst lekkere.
De porties waren groot genoeg, waardoor we bijna geen zin meer hadden in een toetje. Gelukkig doet het restaurant niet moeilijk en kun je ook een Irish coffee krijgen met de bon.
Kortom, een geslaagde avond. Zeker voor herhaling vatbaar, met of zonder ah bon.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geweldig adres voor een avondje uit. Een absolute aanrader !!
Berendina .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij, mijn vriendin en ik, hebben een heerlijk avond gehad. Het diner van de Chef was smaakvol, mooie ingrediënten en opdiening. Elk bordje was weer een plaatje. Goede keuze. Over de bediening al onze lof.
Wij hebben deze avond gevoeld als een warm bad en zeker voor herhaling vatbaar.
Myranda B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie sfeervolle locatie met heerlijk eten en bijzondere gerechten. Prettige bediening en de stoelen zitten ook erg lekker
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We waren een uur te vroeg, maar konden wel plaatsnemen. Gerechten kwamen te snel door.wij dronken vooraf een glas port, en toen werd het voorgerecht al geserveerd. Gevraagd om een Bob-arangement, maar kreeg een vol glas. Wij vonden het geen intieme locatie. Het restaurant is te groot, Alhoewel men wel dit probeerde door leuke sfeerlampjes neer te zetten. Gerechten werden neergezet en je weet niet wat het is. Wij vonden het echt een teleurstelling.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
slechte ontvangst zelf je jassen ophangen slechte uitleg inzake het gebodene zeer weinig garnituur voor
4 mensen huiswijn duur 31,50 eten kwalitatief redelijk
Ria307 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de AH restaurantactie dit restaurant bezocht. De kwaliteit van het eten is uitstekend. Ruime keuze. Ook de bediening en de gastvrijheid is prima in orde. Op verzoek werd bij de wijn ook kraanwater geserveerd. Kortom prima avond.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij laten ons altijd verrassen door het 3 gangen menu van de chef.
Je krijgt hiervoor altijd zeer fraai opgediende gerechten tegen een vaste prijs.
De aanbevolen wijnen, wit en rood zijn altijd uitstekend.
Neem daarbij de voucher voor het volgend etentje en je blijft iedere maand terugkomen.
De ambiance in de fraaie restaurant tussen de bossen blijft geweldig.