Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben verrukkelijk gegeten! De schotels zijn prachtig en met veel fantasie opgemaakt. Prettige bediening. Mooie eetzaal. De tafels zijn met zorg gedekt, wit tafellinnen.
Wij waren hier voor de derde keer en komen graag terug.
Compliment voor de kok en de keukenbrigade!
khzegwaart .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima en vriendelijke bediening in een fijne omgeving. Het eten was niet bijzonder met gebruik van oud frituurvet. De kwaliteit van het eten kwam niet overeen met de uitstraling van het landgoed.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben wéér heerlijk bij jullie gegeten! Het was weer een feestje! Dank jullie wel!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad met zeer attente bediening. Ze hielden secuur en precies rekening met onze voedsel allergieën. Het eten was heerlijk ????
n.nannette V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!
De tafel van Janna W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De sfeer was goed evenals de kwaliteit van de gerechten. Alleen het vrouwelijk personeel vergat nogal eens wat: !) We hebben breekbrood besteld maar niet gekregen. 2) We hadden om aanvulling gevraagd van de bijgerechten. Dit hebben tweemaal moeten vragen. Toen de aanvulling gebracht werd was het eten al op. Dit vonden we heel jammer omdat de obers heel erg hun best deden. Zo werden de voorgerechten tegelijk geserveerd. Dat deed heel professioneel aan. Jammer!
Rense A.
heel goed eten, maar de bediening vergat wel extra bestellingen twee keer te brengen
Boudewijn H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het 4 gangenmenu van de chef was qa smaak en hoeveel uitgewogen en goed op elkaar afgestemd.
We hebben genoten van de diverse smaakbelevenissen en gingen voldaan huiswaarts,
Enig minpuntje was dat we vrij lang op de rekening moesten wachten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met 5 personen heerlijk gegeten ..
Niets op aan te merken.
Gezellige bediening.
Komen zeker nog eens terug.
M.M. K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie inrichting. Gaan hier zeker nog eens eten
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor de eerste keer gegeten! Wat een aanrader . Goed personeel en echt in de watten gelegd! Tonijn met parelgort, wat een succes en aanrader. Wij komen zeker terug.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de 50% IENS actie en wij hebben op geen enkele manier gemerkt dat we maar 50% service of kwaliteit hebben gekregen. Integendeel, de bediening was zeer gastvrij en kundig, het eten voortreffelijk qua smaak en opmaak en een goed wijnadvies. De ambiance van het landgoed en het restaurant spreekt ons erg aan. Wij hebben genoten!
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zoals alle voorgaande keren vriendelijke ontvangst, prettige attente bediening en heerlijk eten. We maakten gebruik van de Iens aanbieding waarmee we 50% Korting kregen op de gehele rekening. Het eten was van dezelfde hoge kwaliteit als altijd.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Net restaurant op een mooie, bosrijke locatie. Beide gekozen voor het driegangenmenu van de chef (keuze uit vlees-/ visvariant of mix ervan). Heerlijke verse gangen met goede smaak en voldoende qua grootte.

Aanrader!
mgezinga .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prachtige ambiance en voortreffelijke bediening , vriendelijk personeel en ruim voldoende keus....... uit de gehele kaart.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Zag er weer fantastisch uit. Bediening was ook erg vriendelijk en denken graag mee.
bettyschwarz53 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekend en vriendelijk personeel en alles qua eten voortreffelijk. Ik zal zeker bekenden en vrienden attenderen op dit restaurant.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom heerlijk met onze kinderen op de valreep met AH-bonnen bij Groot Kievitsdal te Hilversum gegeten. We wachten weer op de volgende actie !
Georgette C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vind de inrichting, sfeer van het gedeelte van het restaurant waar wij zaten niet prettig. Voelde als een 'bijzaaltje' van een conferentie-oord en niet een restaurant. Kil en ongezellig. Het andere gedeelte , wat vol was en waar wij dus niet zaten, zag er wel goed uit.