Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JD N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eten, correcte bediening maar drank buitensporig duur. Prima voor lunch met alleen een karaf water maar voor diner niet in verhouding.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, kunst op het bord en puur verwennerij. De vriendelijke service maakt dat je er direct een thuisgevoel hebt
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten op mijn trouwdag. werd leuk aandacht aan besteed. lekker eten en een goed Chileens wijntje!
Geen wachttijd en snelle bediening. prima parkeerplaats zonder gedoe. ga ik vaker komen!
Prunus P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Leuke avond, mede dor de zeer relaxte en vriendelijkenbediening. Top!
Het was vrij druk, maar toch werden we op ons wenken bediend. Prettig.
Het eten was weer prima verzorgd.
melliw .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een heel fijn, gezellig en sfeervol restaurant. Een mooie bosrijke omgeving. Wij komen er erg graag. De bedienind is top.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Het was even wennen aan de nieuwe diner voucher, waarbij het voorgerecht van het 2e driegangenmenu niet meer gratis is (had ik over het hoofd gezien, stond wel op de voucher) maar zoals uit de beoordelingen blijkt zijn we zeer tevreden.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
Vooral vlees en vis vonden wij van superkwaliteit. Dessert ook lekker maar wij gaan altijd liever voor koffie. Je gaat niet met honger naar huis.
ycmvandijk .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten aan een mooie tafel in de Brasserie. We waren daar met een tweelingkinderwagen en een gewone kinderwagen en dus met 3 jonge baby's. Er was voldoende ruimte rondom de tafel. Het personeel waas erg vriendelijk en kundig over het eten en de wijn. We hebben een hele gezellige en smaakvolle familiedinertje gehad. We komen zeker terug!!
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed en lekker chefs menu , heerlijk bereid. Amuse was heerlijk en het dessert een echte verrassing.
Leuke en spontane bediening en erg klantvriendelijk ligt ook op een mooie locatie
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
de prijs van de gerechten vonden wij vrij hoog ten opzichte van wat wij geserveerd kregen.
het gewicht van het vlees en de vis waren denk ik net 150 gram, de vis haalde dat denk ik nog niet eens.
Merel P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie locatie en warme inrichting. Nette, vriendelijke en vlotte bediening. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren er 3 weken geleden ook al met vrienden. Toen was ook al zo geweldig en dus voor vanavond opnieuw gereserveerd en ter gelegenheid van hun verjaardag weer 2 andere vrienden mee uitgenodigd. Zij kenden Groot Kievitsdal in het geheel niet. Het was allemaal weer geweldig. Onze vrienden waren vol lof en zullen hier zeker ook nog wel eens komen eten. Het restaurant was vanavond weer helemaal volgeboekt. Erg gezellig tussen veel culinaire genieters. Prima adres!
AKobus .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vooraf wildzwijnham / rundercarpaccia, beiden geweldig. Eend was super! De keuzeplank met thee was echt een verrassing. Super, super. Onze gastvrouw was ook helemaal naar ons zin! Inrichting en sfeer net geen 10 omdat ik persoonlijk de zwarte gilet bij de dames wat zakelijk vind en het systeemplafond ongezellig. Gegeten met AH actie, zeer royaal toegepast, de thee/koffie werd als nagerecht beschouwd. Voucher mee om nog een keer met korting terug te komen. Maar ook zonder voucher, wil je met die prachtige wildgerechten zeker terugkomen.
Guyonne D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Groot Kievitsdal. Fijne bediening. En een rustige ontspannen sfeer. Het eten is echt voortreffelijk. Niet de standaard gerechten, maar net een ander twist of iets bijzonderder. Heerlijk genoten. Ik kom zeker weer terug!
Han H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bediening was vriendelijk. Het eten viel een beetje tegen, was minder verfijnd dan van tevoren verwacht en de prijs doet vermoeden. Voorgerecht wat droog en hoofdgerecht niet zo smaakvol. Daarom nagerecht alleen bij een koffie gehouden.
Wieneke F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We werden heel gastvrij ontvangen wn hebben heerlijk gegeten!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Fijne service, je voelt je erg welkom. Vriendelijk personeel. De gerechten zien er mooi uit. We hadden het 3 gangen menu, erg lekker. Je zit er leuk, fijne comfortable stoelen, gezellige sfeer, mooie locatie, goede parkeergelegeheid. De tafels staan niet in en op elkaar, erg prettig. Ik vind de prijs-/kwaliteitverhouding meer dan goed. Daar moet ik bij zeggen dat we een restaurantbon hadden, dus we waren een stuk goedkoper uit.
karea .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het beoordelingspunt Wachttijd is wat moeilijk te beantwoorden. Redelijk en Kort zijn nogal subjectief en liggen erg in elkaars verlengde. Wij hebben de wachttijden tussen de verschillende gerechten als prettig ervaren. Prima passend bij onze stemming van het moment en de algehele ambiance.
wally123454 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldig restaurant . werden vriendelijk ontvangen.
De keuken is meer dan voortreffelijk, 3 gangen diner was super.
Zeker een aanrader, we gaan zeker terug!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Groot Kievitsdal is mooi gelegen, goed bereikbaar en met ruimte parkeerplaatsen. Het restaurant is ruim opgezet en de tafels zijn keurig gedekt en voorzien van tafellakens. De bediening is erg gastvrij en het eten is zeer zorgvuldig opgemaakt en smaakte uitstekend. Echt een restaurant waar je heerlijk uit eten kunt gaan.
Minpunt vond ik het systeemplafond wat er onfris uitzag en met name de baleinen, lucht- en lichtroosters waren vies.