Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

Gastheerschap dat uit het hart komt

Op culinair gebied houdt Groot Kievitsdal een met zorg opgebouwde reputatie hoog. Een gerenommeerde keuken en eerlijk gastheerschap maken dit tot een avond die je niet snel zult vergeten. Maar niet alleen in de avond kun je je hier laten verwennen met het gevarieerde aanbod aan lekkernijen. Ook voor de lunch zit je hier helemaal goed. De intieme aankleding en het licht zorgen voor een harmonisch geheel, waarin je graag nog even blijft hangen na het eten. Groot Kievitsdal streeft ernaar dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat en dat je in de auto vast bedenkt wanneer een keertje terug gaat om de andere gerechten te proberen.

Meer informatie over restaurant Landgoed Groot Kievitsdal

• : Ruime parkeergelegenheid op eigen terrein

- Lunch vanaf 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
polsss .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Uitstekend gegeten. En dat buiten op het terras in het bos. Uniek. De bediening was uitstekend. We komen gauw weer terug, ook als het minder mooi weer is.
Ratje89 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Restaurant met kwaliteitseten. Bij binnenkomst wel even zoeken naar bediening om je naar de tafel te brengen. Als je bij je tafel eenmaal zit, is de bediening redelijk vlot en behulpzaam. Dat zij in kostuum lopen, vind ik persoonlijk niet nodig.
Borden zijn netjes opgemaakt, groenten en bijgerechten worden zeer aantrekkelijk geserveerd. De borden zijn niet heel vol, als je een grote eter bent heb je niet genoeg aan één hoofdgerecht.
Gezellige en luxe ambiance.
Prijs is wel iets aan de hoge kant.
miquevwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij hebben heerlijke asperges gegeten met de AH aktie. (20 mei) Alle gerechten waren goed bereid en smaakte top! Porties waren ook ruim voldoende. Wij vinden het een aanrader en gaan zeker terug.
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
prima restaurant. een heel gezellige locatie. de menukeuze was erg uitgebreid, met leuke variatie van eten en niet de meest voor de hand liggende maaltijden. het eten was fantastisch en zeer vriendelijke bediening.
een gezellige avond uit
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We werden heel vriiendelijk ontvangen en het personeel bleef ook de hele avond vriendelijk en erg gastvrij.
Ze namen alle tijd om ons uit te leggen hoe de AH bon bij hun werkte en ze gaven ons ook alle tijd tussen de gerechten.
Een heerlijk menu eneen gezellige avond.
Echt alle lof.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een heerlijk etentje in een fijne ambiance. Kievitsdal is echt een aanrader voor iemand die culinair wil genieten. De amuse was dit keer niet aan ons besteed, maar verder waren alle gerechten heerlijk.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De bediening was vriendelijk en de entourage had een ruimtelijk en open effect. We vinden het belangrijk wanneer de tafeltjes niet zo dicht op elkaar staan, zodat je ook nog wat privacy hebt en niet zoveel ruis van andere tafeltjes.
We hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten.Mooi opgemaakte borden.Vriendelijke en vlotte bediening. Kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Beetle .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Echt fantastisch lekker gegeten!
De dames van de bediening echt zeer vriendelijk en oplettend!
Echt goede en snelle service!
Wij komen graag weer een keer!
F D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad...vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Echt een aanrader, we gaan beslist hier weer eten! F.d.R
inekehubert .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gastvrij ontvangen,gezellige tafel aan het raam gekregen.De menukaart,de aspergekaart,dagmenu en dagvis,keuze genoeg.Wij kozen als hoofdgerecht de tarbot(dagvis),heel lekker.voorgerecht en dessert ook goed.
Daarbij een lekker wijntje.Een prima avond gehad.We komen zeker terug.
hecoba K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was top, personeel zeer vriendelijk, alleen de "barman" vonden we niet kunnen. Broek "hing" aan zijn gat en liep meestal sloffend.
sophia.heesakker H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
wij komen hier al jaren en vinden het een zeer goed en beschaafd restaurant.
hebben weer heerlijk gegeten.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben genoten van heerlijke gerechten met zeer attente service. Kortom een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We hadden hier ooit al een keer gelunched en dat was zeer goed bevallen, dus de keuze om een keer te gaan dineren was al snel gemaakt. Het was wederom heerlijk. Ook was de bediening weer prettig, ze waren pro-actief aanwezig, zonder opdringerig te zijn. Wij houden daarvan!
We kregen nog 30% korting ook, omdat we via IENS reserveerden
G J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Via een kortingsactie van een bekende supermarktketen kwamen wij bij Groot Kievitsdal terecht. Het was een plezierige avond dankzij ons gezelschap en de kwaliteit van het eten, maar de bediening rammelde aan alle kanten. Voor een wijnglas met nog lippenstift erop van de vorige klant kon een 'sorry' er al niet vanaf; de bejegening was stijfjes en ongemakkelijk, vragen werden niet adequaat beantwoord, thee werd als water geserveerd waarbij we zelf na enige tijd de theezakjes maar zijn gaan halen bij de bar. Toen een groot deel van de gasten weg ging, besloot het personeel zich ook niet meer te laten zien in de eetzaal. De kwaliteit van het eten was over het algemeen prima, maar niet bijzonder. Pas echt teleurgesteld waren we bij de rekening, die we ook zelf moesten halen: € 230 voor een driegangendiner voor 4 personen, met 2 losse glazen wijn en verder een paar fris, is echt heel veel als je het 2e diner gratis zou krijgen op basis van de kortingsactie van de bekende supermarkt - zelfs zonder kortingsactie krijg je elders een betere service, vooral een beleefdere service, en een hogere kwaliteit. Groot Kievitsdal maakt niet bepaald de indruk nieuwe bezoekers te willen trekken met een kortingsactie: eerder makkelijk eenmalig cashen.
Ernst H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Overtrof niet de verwachtingen. Wij (2 pers. ) schoven aan op vrijdag 19:30. Mijn vrouw luncht daar zakelijk nog weleens en dat is altijd prima. Het diner was best lekker, maar hadden meer verwacht. Vanwege een voorvalletje met haar hoofdgerecht kreeg mijn vrouw haar koffie gratis, dat was op zich netjes. Restaurant liep snel leeg, 22:00 waren er nog twee tafels bezet incl. onze tafel. Mogelijk vanwege het iets "volwassener" publiek? Niet heel erg, maar je vertrek toch snel daarna. Mijn voorgerecht was wat karig. Desondanks ga je met een voldaan gevoel weg. Als we niet de -30% actie hadden gebruikt zou ik zeggen dat het te duur geweest zou zijn. Nu was het goed geprijsd.
p_koelewijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Voortreffelijk eten goed ontvangst super bediening gezellig restaurant prachtige omgeving.
J B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
goede kwaliteit over de gehele linie.
jatcmaatjes V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op de kaart staan momenteel relatief veel visgerechten en het wisselend dagmenu was ook nog eens heel veel vis, wat jammer is als je niet echt een visliefhebber bent. Maar toch opnieuw heerlijk gegeten. Carpaccio en lam vooraf en een pittig oosters soepje. Breekbrood heerlijk, maar combinatie van olie en losse kruiden niet erg praktisch. Hoofdgerechten lamsbout en kalfssucade, allemaal heerlijk bereid met lekkere bijgerechten. Nagerechten zijn mooi opgemaakt en lekker; 'poffertjes framboos" viel een beetje tegen, benaming deed meer vermoeden. Bediening vriendelijk en correct.