Over het restaurant Landgoed De Wilmersberg

"Voor de perfect krokant gebakken zwezerik en intens gestoofde kalfswang omwikkeld met kalfstong mag je ons 's nachts wakker maken". - Culinair recensent Pieter Nijdam in De Telegraaf, 1 oktober 2016. De passie voor lekker, goed en eerlijk eten is groot bij De Wilmersberg. Ronald Bor en zijn team werken het liefst met verse, biologische producten uit de streek. Gun jezelf dat ultieme verwenmoment en kom genieten van een proeverij aan heerlijkheden. Je kunt tot laat in de avond genieten van een culinair diner in ons restaurant. Ben je toe aan iets eenvoudigs? Geniet dan van een heerlijke pasta, salade of hamburger in onze lounge, de vroegere huiskamer van de familie Blijdenstein. Of bestel de 'Sneup & Snaaijerie' - Twentse heerlijkheden geïnspireerd door Spaanse tapas. Ook vegetariërs kunnen hun hart ophalen in ons restaurant, dat blijkt wel uit de leuke blog van de Hippe Vegetariër! De Wilmersberg staat vermeld in Grootspraak 2018 en is beoordeeld met vijf (van maximaal vijf) druiventrosjes. Grootspraak is volgens horecakenners, naast Lekker, Michelin en Gault & Millau, één van de vier gidsen die er toe doen in Nederland als het om lekker eten én drinken gaat.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Landgoed De Wilmersberg

Onze keuken is dagelijks geopend van 12.00uur tot 21.00uur

Jouw recensie over het restaurant Landgoed De Wilmersberg

Roweco .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
In zakelijke setting lunch en werksessie in de middag gehad. Prachtige locatie. Prima lunch, al had het eiwit van mijn uitsmijter wel wat meer gestold mogen zijn. In de middag duurde het even voordat de bediening ons op het terras ging vragen naar onze wensen. Verder een zeer prettige middag gehad!
Saskia Van H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hadden een arrangement geboekt met 2x een 3 gangendiner. De eerste dag was prima. 2e dag vreselijk.
Vlak voorgerecht (vegetarisch) zat weinig smaak aan. Hoofdgerecht zeeduivel was bremzout. Dat hebben we gemeld en zou doorgegeven worden aan de keuken. Terugkoppeling nooit gehad. Dessert was ook smakeloos. Mijn man koos het kaasplankje dat was een betere keuze. Die was top.
Op de rekening stonden ook nog eens 2 aperatiefjes die we niet hadden besteld en ook niet hebben ontvangen.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Sommelier was zeer vakkundig en schonk mooie bijpassende wijnen.

Minpuntje was de rest van het bedienend personeel; op een enkele uitzondering na, zeer ongeïnteresseerd en traag. Vaak waren ze onvindbaar. Naar achteraf bleek stonden ze te ouwehoeren in de keuken. Deze houding kan echt niet in een restaurant van dit kaliber. Hier moet echt iets gebeuren hoor!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fijne sfeer, geweldig eten, goede bediening, lekkere wijn, kortom: we hebben een top avond gehad. We gaan er zeker nog eens eten.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig en super vriendelijk personeel. We komen graag terug, echt een aanrader.
inge218 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben weer geweldig lekker gegeten. Elke keer weer een culinair feestje. Prettige bediening, goede sfeer en de borden waren weer prachtig opgemaakt. Prachtig. Aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Jammer dat je van een aparte kaart moet eten. Zo kan je het restaurant niet beoordelen. Erg teleurstellend.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben er gegeten met de Ah actie.
Mooie opgemaakte borden en het smaakte voortreffelijk.
Bij mooi weer hebben we buiten gegeten op hun schitterende terras.
Zeer de moeite waard ook om te overnachten.
M.H. B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben genoten van een prima drie gangen diner. Vanwege het mooie weer hebben we op het buitenterras kunnen eten.
De bediening was heel goed.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Super lekker gegeten. Wordt rekening gehouden met dieetwensen. Buiten op het terras gegeten. Fantastische lokatie. Zeker voor herhaling vatbaar en komen zeker nog eens terug.
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het prachtige terras. Naast het diner ook nog een amuse en 2 keer een warm broodje met olie en boter. Erg vriendelijke bediening. Zeker aan te bevelen!!!
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Waren hier i.v.m. de AH restaurantactie en vonden het uitstekend. Heerlijk buiten gezeten. Echter als we beide menu's hadden moeten betalen vind ik het prijzig.
De bediening was , zoals altijd uitstekend!!!
H H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een bijzondere beleving om hier te gaan dineren en vanaf het terras van de natuur te gnieten.
Het landgoed is uitstekend onderhouden.
Margaret D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na de warme ontvangst hebben we heerlijk gegeten. Helaas konden we door de regen niet buiten op het fantastische terras eten. Maar binnen was het ook prima toeven. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Jammer dat je via deze AH-actie geen andere keus hebt dan hetgeen je wordt voorgezet in het dagmenu.
Je zult het niet lusten, zoals mijn partner overkwam.
De ligging is super en de omgeving prachtig, niets op aan te merken.
Titia R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een fantastisch ambiance, geweldig gegeten, enige min puntje hoewel ik tijdig doorgegeven had dat ik allergisch voor aardappelen ben kreeg ik toch aardappelpuree op mijn bord gelukkig dat had mijn partner het tijdig ontdekte.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk op het terras gegeten. Voortreffelijke gerechten en wijnen. Bediening, vooral ook voorlichting over de wijn, was uitstekend.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
wij waren voor het eerst bij de Wilmersberg. Een kleinzoon die in Enschede studeert koos dat uit voor de AH-actie
We vonden het prima en zijn van plan er binnenkort een paar dagen door te brengen
vr gr
C.G.de Groot-Moerdijk en G.Klomp
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden dit een prima locatie in een heel mooi stukje Nederland. Wij hadden allen het AH iens menu (iedereen die daar zat overigens ook) De chef had een mooi uitgebalanceerd gerecht samengesteld normaal 3 gangen maar wij namen een extra waarbij een van de vrienden vlees mocht ruilen met de vis, prima dus. Mooi restaurant met prima bediening en goede aangepaste wijnen bij de gerechten. Alleen jammer dat ons nagerecht niet op een bord werd uitgeserveerd maar in een glas, was ook anders dan op de kaart stond dus waarschijnlijk het bedoelde gerecht was op, niets ten nadele van de kwaliteit maar het oog wil ook wat. Verder alles oke.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten, goede bediening en moooie locatie.
Maar wij kennen het en komen er geregeld.