Landgoed De Uitkijk

Hellendoornsebergweg 8 7447 PA Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Landgoed De Uitkijk

De waarde van kwaliteit

Dit landgoed vind je aan de rand van het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug, op de grens met Twente. Een eeuw geleden was de rietgedekte villa nog een theehuis met een uitkijktoren, maar nu een hotel-restaurant. De seizoensgebonden kaart is kostbaar naar de hoge kwaliteit van de gerechten. Kleurrijk en comfortabel is het binnen of geniet blij en vrij op het terras!

Meer informatie over restaurant Landgoed De Uitkijk

9,1

Jouw recensie over het restaurant Landgoed De Uitkijk

Fred L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Wij hadden een tafel gereserveerd; bij aankomst werden wij zeer vtiendelijk ontvangen en hadden nog keuze in een tafel. Wij hadden een tafel buiten op het terras gekozen. Na enkele minuten werd ons een amuse gebracht en werd gevrasgd wst wij wilden drinken. Wij kozen voor een 3-gangen diner waarvan alle gangen perfect/zacht van smaak waren. De wijnen die bijnde diverse gangen geschonken werden, pasten er goed bij. Dawr wij als dessert " Pure Chocolade " hadden gekozen, hadden wij alleen kofgie en thee na hetvdiner genomen, zknder friandises. De bediening was zeer accuraat, service gericht en uitermate vriendelijk.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Gezellige sfeer. Goed eten leuke bediening
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne atmosfeer, goede bediening en goede wijnen die heerlijk bij de gerechten passen. Ook de wijn-spijs uitleg was goed! Als we in de buurt zijn komen we in de zomer nog eens graag op het terras zitten!
Rieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Extreem lekkere reebout
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig restaurant op een prachtige locatie en heerlijk eten!
De kreeft en kalfs sukade waren fantastisch.
Siny C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geweldige entourage...warme inrichting en geweldig goed eten!
Remmelt M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Diner mooi opgebouwd kwa smaak, opmaak en hoeveelheid en wijnkeuzes.
Ontvangst rommelig, welkomstdrankje niet uitnodigend- niet feestelijk, plastic glaasjes, niet gekoeld.
Afsluitende koffie met wel erg eenvoudige lekkernijen simpel gepresenteerd .
Het hele diner miste een echte vrolijke kerstsfeer.
Bediening was vriendelijk en had tijd voor uitleg.
re M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt heel goed
PC V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer goede kwaliteit eten voor een prima prijs op een prachtige locatie. Wijnkeuze per glas ook prima. . Wij hadden alleen een glas Duitse Riesling die veel te zoet was,en totaal geen zuren had. Ik kon deze kwaliteit vergeleken met de rest vd wijnen op de kaart (had verder een prima glas Pinot Noir uit zuid Frankrijk!) niet plaatsen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk genoten van het nieuwe Bib Gourmand menu incl. het wijnarrangement! Lekkere wildgrechten en een prima bediening.
René A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten op een geweldige locatie met erg vriendelijk en gastvrij personeel. Wij hebben gekozen voor drie gangen, de hoeveelheden van de gangen waren prima in balans. Tevens ook prima betaalbaar. Wij gaan hier zeker nog eens heen, een echte aanrader.
ineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk gegeten !!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Personeel was zeer correct en vriendelijk. Het eten in ons geval een tournedos was bijzonder smakelijk.
irma Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Perfect, de sfeer het eten nog nooit zo lekkere tournedos gehad en bediening gastvrij sjiek kortom geweldig !! Als je bij de Uitkijk gaat eten ben je echt een avondje uit. We waren er voor de eerste keer maar hebben gelijk een nieuwe reservering gemaakt !!
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Recentelijk weer eens bij De Uitkijk gegeten. Deze keer met 6 personen. We hebben heerlijk buiten op de veranda gezeten met prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten, van voorgerecht (vis voor 4 en coquilles voor 2), hoofdgerecht (tournedos 2x, kalfssucade 1x, en 3x vis) en toetje. Alles was prima!
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prachtige locatie in de bossen met mooi terras. Heerlijk gedineerd met een heel goede prijs/jwaliteitverhouding.. Een kok met passie en prima bediening. Het wordt de laatste jaren steeds beter. In teressante menukaart
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Deze week twee keer geweest. Erg lekkere tosti gegeten. De gewone ham kaas versie en de brie, honing pecannoten tosti. Beide voortreffelijk op stoer brood en super goed belegd. Heerlijk gegrild. Vandaag tweede bezoek. Een Latte Macchiato en een dubbele espresso Macchiato besteld . In plaats van Espresso met wat melkshuim kreeg ik een dubbele espresso en een groot glas melk. Dus ook een latte. Heel verwarrend. Prijs 11,25 voor die twee kopjes, best wel bizar. Betaald en hoop dat ze dit als feed back lezen. Maar ik kom zeker wel terug, prachtige plek! ik ga alleen even opletten met koffie bestellen.
Beste heer Heerdink, hartelijk dank voor de feedback en fijn om te lezen dat u enthousiast bent over onze locatie. Vervelend dat de espresso Macchiato niet goed is bereidt. Ook de in prijs zoals in rekening gebracht is erg bijzonder. Het bedrag zou minder dan de helft moeten zijn. Wilt u ons uw bankrekeningnummer doorgeven dan zorgen wij ervoor dat dit gecorrigeerd wordt. Nogmaals dank voor de genomen moeite en graag tot een volgende keer.
Quli K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Traditionele keuken met hedendaagse twist getuigt van klassiek vakmanschap. Geen liflafjes maar wel verfijning in royale porties. Vlotte bediening en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Eten erg lekker. Alleen het afrekenen ging niet helemaal goed, hadden de rekening gevraagd, die we vlot kregen, maar toen kwam er niemand meer. Zijn toen maar aan de bar af gaan rekenen.
An V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Diner op maandag en dinsdag en meerdere tafels bezet! Dat beloofd veel goeds en dat was ook zeer zeker zo. Het serviesgoed is mooi, de wijze van opdienen van de soep is verrassend leuk en de opmaak van de borden is creatief. De smaken zijn gedurfd en lekker. Puntgaaf bereid en tongstrelend! Het was lastig om een keuze uit de kaart te maken, het zag er allemaal lekker uit. We gaan zeker vanuit de Randstad terug om de rest te proeven. Een pluim voor de keuken en bediening. Een gastvrij hotel/restaurant, sfeervol ingericht. Het was TOP!