Landgoed De Uitkijk

Hellendoornsebergweg 8 7447 PA Hellendoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Landgoed De Uitkijk

De waarde van kwaliteit

Dit landgoed vind je aan de rand van het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug, op de grens met Twente. Een eeuw geleden was de rietgedekte villa nog een theehuis met een uitkijktoren, maar nu een hotel-restaurant. De seizoensgebonden kaart is kostbaar naar de hoge kwaliteit van de gerechten. Kleurrijk en comfortabel is het binnen of geniet blij en vrij op het terras!

Meer informatie over restaurant Landgoed De Uitkijk

9,2

Jouw recensie over het restaurant Landgoed De Uitkijk

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig restaurant op een prachtige locatie en heerlijk eten!
De kreeft en kalfs sukade waren fantastisch.
siny C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geweldige entourage...warme inrichting en geweldig goed eten!
Remmelt M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Diner mooi opgebouwd kwa smaak, opmaak en hoeveelheid en wijnkeuzes.
Ontvangst rommelig, welkomstdrankje niet uitnodigend- niet feestelijk, plastic glaasjes, niet gekoeld.
Afsluitende koffie met wel erg eenvoudige lekkernijen simpel gepresenteerd .
Het hele diner miste een echte vrolijke kerstsfeer.
Bediening was vriendelijk en had tijd voor uitleg.
re M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt heel goed
PC V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer goede kwaliteit eten voor een prima prijs op een prachtige locatie. Wijnkeuze per glas ook prima. . Wij hadden alleen een glas Duitse Riesling die veel te zoet was,en totaal geen zuren had. Ik kon deze kwaliteit vergeleken met de rest vd wijnen op de kaart (had verder een prima glas Pinot Noir uit zuid Frankrijk!) niet plaatsen.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk genoten van het nieuwe Bib Gourmand menu incl. het wijnarrangement! Lekkere wildgrechten en een prima bediening.
René A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten op een geweldige locatie met erg vriendelijk en gastvrij personeel. Wij hebben gekozen voor drie gangen, de hoeveelheden van de gangen waren prima in balans. Tevens ook prima betaalbaar. Wij gaan hier zeker nog eens heen, een echte aanrader.
ineke M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk gegeten !!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Personeel was zeer correct en vriendelijk. Het eten in ons geval een tournedos was bijzonder smakelijk.
irma Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Perfect, de sfeer het eten nog nooit zo lekkere tournedos gehad en bediening gastvrij sjiek kortom geweldig !! Als je bij de Uitkijk gaat eten ben je echt een avondje uit. We waren er voor de eerste keer maar hebben gelijk een nieuwe reservering gemaakt !!
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Recentelijk weer eens bij De Uitkijk gegeten. Deze keer met 6 personen. We hebben heerlijk buiten op de veranda gezeten met prachtig uitzicht. Heerlijk gegeten, van voorgerecht (vis voor 4 en coquilles voor 2), hoofdgerecht (tournedos 2x, kalfssucade 1x, en 3x vis) en toetje. Alles was prima!
Mia K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prachtige locatie in de bossen met mooi terras. Heerlijk gedineerd met een heel goede prijs/jwaliteitverhouding.. Een kok met passie en prima bediening. Het wordt de laatste jaren steeds beter. In teressante menukaart
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Deze week twee keer geweest. Erg lekkere tosti gegeten. De gewone ham kaas versie en de brie, honing pecannoten tosti. Beide voortreffelijk op stoer brood en super goed belegd. Heerlijk gegrild. Vandaag tweede bezoek. Een Latte Macchiato en een dubbele espresso Macchiato besteld . In plaats van Espresso met wat melkshuim kreeg ik een dubbele espresso en een groot glas melk. Dus ook een latte. Heel verwarrend. Prijs 11,25 voor die twee kopjes, best wel bizar. Betaald en hoop dat ze dit als feed back lezen. Maar ik kom zeker wel terug, prachtige plek! ik ga alleen even opletten met koffie bestellen.
Beste heer Heerdink, hartelijk dank voor de feedback en fijn om te lezen dat u enthousiast bent over onze locatie. Vervelend dat de espresso Macchiato niet goed is bereidt. Ook de in prijs zoals in rekening gebracht is erg bijzonder. Het bedrag zou minder dan de helft moeten zijn. Wilt u ons uw bankrekeningnummer doorgeven dan zorgen wij ervoor dat dit gecorrigeerd wordt. Nogmaals dank voor de genomen moeite en graag tot een volgende keer.
Quli K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Traditionele keuken met hedendaagse twist getuigt van klassiek vakmanschap. Geen liflafjes maar wel verfijning in royale porties. Vlotte bediening en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Eten erg lekker. Alleen het afrekenen ging niet helemaal goed, hadden de rekening gevraagd, die we vlot kregen, maar toen kwam er niemand meer. Zijn toen maar aan de bar af gaan rekenen.
An V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Diner op maandag en dinsdag en meerdere tafels bezet! Dat beloofd veel goeds en dat was ook zeer zeker zo. Het serviesgoed is mooi, de wijze van opdienen van de soep is verrassend leuk en de opmaak van de borden is creatief. De smaken zijn gedurfd en lekker. Puntgaaf bereid en tongstrelend! Het was lastig om een keuze uit de kaart te maken, het zag er allemaal lekker uit. We gaan zeker vanuit de Randstad terug om de rest te proeven. Een pluim voor de keuken en bediening. Een gastvrij hotel/restaurant, sfeervol ingericht. Het was TOP!
Erlin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op zondagavond 22-1-2017 heb ik met een aantal vrienden geweldig lekker gegeten. De gerechten die ik heb gegeten waren wederom voortreffelijk. Chapeau aan de kok.
Danielvk1982 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was heerlijk met name het dessert. Het was wel erg druk, maar dat kwam waarschijnlijk doordat het tweede Kerstdag was. Hierdoor was de bediening ook wat gespannen. Het ontbijt was echt zalig!
Niccc .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als je in het woordenboek op zoek gaat naar een klantvriendelijk, servicegericht en warm hartelijk hotel/restaurant, dan moet je bij landgoed de Uitkijk in Helledoorn uitkomen! Moeilijke keuze in het menu? Dan passen we dat toch aan, zodat ik het best van 2 keuzes heb. Warme belangstelling aan tafel, echte interesse! Een aanrader midden in de bossen!
ThomW .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De Uitkijk vind ik het beste restaurant in de wijde omtrek. Zeer goed en professioneel personeel, correct en gastvrij, maar ook het eten is geweldig. Tot het laatste blaadje garnering is er aandacht aan geschonken en het smaakt fenomenaal. Helemaal niets op aan te merken!