Landgoed Avegoor

Zutphensestraatweg 2 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Over het restaurant Landgoed Avegoor

Koning te rijk op een prachtig landgoed

Dit gastvrije restaurant vind je op het prachtige landgoed Avegoor. De keukenbrigade laat zich inspireren door de internationale keuken en door de mediterrane kookkunst in het bijzonder. Hierbij betrekt de chef het liefst zoveel mogelijk lokale leveranciers. De wijnkast is steevast gevuld met een prachtige collectie topwijnen en de vriendelijke bediening staat klaar om jou een zorgeloze avond te bezorgen!

Meer informatie over restaurant Landgoed Avegoor

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

• Wi-Fi
Liesbeth J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Net als de vorige keer leek er te weinig personeel rond te lopen. De porties zijn klein maar misschien omdat we meededen aan de ah-actie. Verschillende gerechten hebben dezelfde bijgerechten en opmaak, de borden zijn duidelijk al lang van te voren klaargezet. Buitengewoon slecht is dat je moet betalen voor een fles kraanwater.
Het terras met zicht op het landgoed is geweldig!
corry K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Kan altijd beter dan blijf je scherp maar het diner was goed leuke locatie wat wel je nog meer beding was vriendelijk en correct
Tonny .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Top restaurant met heerlijke gerechten. Keuze voldoende en erg mooie locatie. Komen zeker nog een keer terug om hier te genieten .
Els A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcccccccccccccccxxxxxxxxxxxxxxxxxxxccccccccccccccXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxcxxxxxxxxxxxxxxxxxx
marjoleinbourgondier .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het prachtige terras buiten. De attente bediening zorgt voor een prima sfeer! Eten is voor een menu goed
M. H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was minimaal. De bediening goed. Prijs verhouding klopte niet. Jammer.wij waren voor de 2 de keer bij jullie. Prima kamers, al hadden wij dit keer geen balkon. Maar het eten was minder dan de eerste keer. Misschien een andere kok?
Jos En Ger S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben overnacht en een hapje gegeten . Salade redelijk , maar ikzelf kan het beter. En maak zelf een dressing . Het is gemakkelijk en veel lekkerder. Verder was het redelijk, maar niet geweldig.
Annabel1976 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vriendelijke bediening maar meestal vraag je of het eten gesmaakt heeft en dat werd helemaal niet gevraagd.
Had nog wel wat opmerkingen over het eten.
Annabel1976 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De Carpaccio viel enorm tegen. Taaie hap vlees. Wij wilden graag asperges (daar adverteren ze mee op hun site) maar helaas toen we wilden bestellen bleek dat de asperges die dag niet geleverd waren. Beetje een domper. Toen kabeljauw besteld. Klein stukje een tomaatje erbij een reepje pompoen en wat stukjes biet een bakje met wat oude harde frietjes erbij. Ik vond het enorm karig, zeker in combinatie voor prijs kwaliteit.
De ambiance is geweldig maar het eten viel enorm tegen.
Hier gaan we nooit meer eten. Een beetje een kater na de kwaliteit van het eten en de hoogte van de rekening. Nog steeds trek na een duur etentje :(
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
2 dagen heerlijk gegeten en voor vanavond is de keuze ook al gemaakt.
Prima!!
Sfeer en eten was goed.
Goede keuze en aanrader!!
boodschappensmurf .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is een hotel met vier sterren kwalificatie. Desondanks waren de prijzen per gerecht hoog voor de beperkte hoeveelheden die geserveerd werden. De gerechten waren gaar, de black angus biefstuk bijzonder mals, maar de gerechten waren fantasieloos samengesteld. Een extra portie frietjes was geen enkel probleem. De nagerechten leken kant en klaar ingekocht en vormden geen geheel. Kortom, zonder de AH actie zouden wij hier niet gegeten hebben. Het is absoluut niet slecht, maar we hadden dus meer/beter verwacht voor een dergelijk restaurant.
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
gisteravond bij avegoor geweest mooi gebouw en omgeving bediening is wel oke vooraf een broodplankje en cocktail met forel wat erg lekker was daarna eendenborst wel aardig maar ik heb betere gehad en als nagerecht een tompouce ik denk dat ik nog wel eens terugkom.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, hertenbiefstuk was bijbetalen maar verrukkelijk. Overige gerechten, eendenborst, carpaccio, gamba en gecarameliseerde appel zijn ook aan te raden! We hebben genoten, ook nog eens prachtige, chique inrichting.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ontvangst was goed, Kwaliteit van eten was voortreffelijk, bediening was niet bij iedereen geweldig. Maar verder een absolute aanrader!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg sfeervol, prima en vlotte bediening. Eten was heerlijk en borden mooi opgemaakt. Wij aten met de AH aktie en konden kiezen vd gehele kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Restaurant met een chique uitstraling vanwege de vestiging in een prachtig wit kasteelachtig landhuis en professionele bediening met lange schorten en gilets. De gerechten waren verrassend samengesteld, zoals mijn voortreffelijke forel cocktail met fruit. Jammer genoeg was de Portobello gevuld met ietwat te kort gekookte gele rijst in plaats van de beloofde risotto. Verder niets dan dan lof!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij overnachten in het hotel, dus makkelijk te dineren in het restaurant, ook vanwege de slechte voetpaden, door niet geruimd sneeuw, dat `s avonds veranderde in een ijslaag. Niet service gericht naar de gasten. heel vreemd, omdat het personeel allervriendelijkst en zeer alert was. Buitenboel is zeker bestemd voor de tuinmannen.
Het voorgerecht forel, was leuk opgediend en smakelijk, de pompoensoep was behoorlijk aangelengd met water en de geitenkaas was lukraak boven de soepkom verkruimeld, slordig en smaakloos.
Het hoofdgerecht biefstuk was op verzoek medium gebakken en erg lekker. De frites was een verzameling van overgebleven frites, uit schaaltjes, die van andere tafels kwamen, opnieuw in de frituurpan en bij ons op tafel gezet. Op verzoek hebben wij een nieuw schaaltje gekregen met "verse "frites.
De huiswijn, wit en rood paste goed bij de gerechten.
Nagerecht bestond uit 3 soorten chocolademousse, zeer machtig, maar erg lekker. Kregen extra setje bestek om samen met 1 nagerecht te doen.
Wij zaten in de serre, deze is zeer sfeervol. Het restaurant was heel erg donker.
Ook de andere ochtend tijdens het ontbijt. Advies doe de verlichting op een hogere stand.
Ellecom V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voorgerecht was heerlijk (oosterse beef, heerlijke verse knapperige groenten). Partner had pompoensoep en was ook goed. Hoofdgerecht visproeverij had wat meer smaak kunnen hebben (bouillon, groenten waren heerlijk vers). Partner had portobello's en deze waren prima. Nagerecht beiden een kaasplankje. Was super, zelden zo'n lekker combi gehad.
Algemeen wat meer uitleg met wat je krijgt. Visproeverij waren meerdere vis/garnalen, maar wat precies wordt niet gezegd. Geldt ook voor kaasplankje. Geef aan wat je krijgt. Maakt het dan helemaal af.
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Personeel mag wel iets vriendelijker. Het is voor ons een uitje maar werden niet zo ontvangen.
Waren alleen druk met opruimen en vergaten dessert en later moesten we 2x om de rekening vragen
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit viel even tegen. Het is dat door de AH restaurantactie de lat niet zo hoog lag, maar jammer hoor. Het was niet goed. Volgende keer lopen we wel 20 minuutjes naar een naburig restaurant in De Steeg waar het wel lekker is.
Ik had hert besteld. Voor zover het niet smakeloos was had het een vreemde bijsmaak. Heb het laten staan, dat doe ik nooit. En het personeel was ook wat onhandig. Volgende keer dus elders.