Landgoed Avegoor

Zutphensestraatweg 2 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Over het restaurant Landgoed Avegoor

Koning te rijk op een prachtig landgoed

Dit gastvrije restaurant vind je op het prachtige landgoed Avegoor. De keukenbrigade laat zich inspireren door de internationale keuken en door de mediterrane kookkunst in het bijzonder. Hierbij betrekt de chef het liefst zoveel mogelijk lokale leveranciers. De wijnkast is steevast gevuld met een prachtige collectie topwijnen en de vriendelijke bediening staat klaar om jou een zorgeloze avond te bezorgen!

Meer informatie over restaurant Landgoed Avegoor

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Landgoed Avegoor

Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik had de albert heijn restaurantzegels. De mosterdsoep was erg lekker, net als de risotto en het ijs. Zeer goed gegeten voor een goede prijs.
mjacgovers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Was perfect eten. Niet teveel, niet te weinig en culinair klaar gemaakt.
Schitterende lokatie en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie ambiance, prima gerechten (salade met geitenkaas, kalfssucade, koffie surprise) snelle goede vriendelijke bediening. Ik vroeg een glas kraanwater, dat kreeg ik zonder problemen, stond ook niet op de rekening. Wij komen zeker weer eens terug!
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bediening heel vriendelijk. Wij vonden dat er te weinig groenten werden geserveerd. Na opmerking onzerzijds wilde zij direct extra groente geven waar wij echter geen behoefte meer aanhadden.
Wachttijd bij de 2 eerste gangen was veel te lang. Mooie entourage maar lawaaiig door de hoge ruimte
Minie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer genoten van een heerlijke avond samen met familie en vrienden.. Het eten was voortreffelijk , de bediening erg vriendelijk.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
J H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bediening was uitstekend. Kortom voyor ons was deze avond geslaagd.
We komen hier nog eens terug. De menulijst had wat uitvoeriger kunnen zijn.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was goed, maar het was niet mogelijk om - naast een glas wijn - kraanwater te bestellen. Men serveert alleen bronwater.
aschellevis .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige sfeervolle omgeving met prettige bediening! Zeker voor herhaling vatbaar.
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het hoofdgerecht was smakelijk, maar ook niet meer dan dat.
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, op een ding na. Een carpaccio met verwelkte slablaadjes ziet er niet uit. Jammer, een treurig begin van een verder heerlijke maaltijd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
In een prima ambiance heerlijk gegeten maar tot onze grote verbazing hebben wij moeten betalen voor een glas leidingwater. Begrijp dat we voor consumpties moeten betalen echter die hadden we ook ( elk een glas wijn) en daarnaast wilden we beiden gewoon een glas water. De fles water op tafel was ons teveel vandaar dat we alleen om een glas water vroegen.
Naar mijn weten mogen ze geen geld vragen voor leidingwater dus dit valt ons behoorlijk tegen.
Op de rekening wordt dit dan vermeld als 1 Fletcher water 0,75 still €3,75 terwijl het gewoon een soort van open vierkant flesje was met gewoon leidingwater.
Verder eten goed maar dit valt gewoon tegen.
Tonny52 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een hele fijne avond samen gedineerd en genoten van het lekkere eten en de prachtige ruimte! Voor herhaling vatbaar!
Andrea T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was goed maar niet bijzonder. Duurde lang voordat eten kwam maar ook voordat de lege borden werden opgehaald.
Ook was het er erg lawaaierig.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Er was 1 ober die erg verkeerd bezig was. Inschenken van wijn voor onze partners langs. Terwijl de andere obers netjes achterlangs liepen en op de correcte manier uitserveerden.
Tevens was er wel verschil mer de toetjes en met de friet bij het hoofdgerecht
MAA de B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was goed, geen aanmerkingen. wel moesten wij de 2e avond zo'n 1 1/2 uur wachten voordat de warme maaltijd (na een opmerking mijnerzijds) opgediend werd. als compensatie kregen wij een drankje aangeboden.
Op de kamer (nr 103) hebben wij als opmerking dat de toiletbril er niet fris uitzag. het leek net of de voorganger langs de achterrand gepoept had en dit niet verwijderd was. heb dit zelf geprobeerd. wellicht kalkaanslag. ziet er in ieder geval vies uit.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We waren verrast over de mogelijkheid om uit de diverse menu's te kunnen kiezen. Dit tot tegenstelling met de vorige recensies. We hoefden niet bij te betalen voor extra bijgerechten zoals friet.
Lyke L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het is een prettige locatie. We hebben prima gegeten en de bediening is plezierig. Niet te nadrukkelijk aanwezig maar vriendelijk en op tijd om te vragen of ze nog iets konden betekenen. De kalfslende was heerlijk mals. Er mag nog wel meer groente bij de gerechten.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prachtige entourage, hip restaurant, mooie tuin voor een fijne wandeling voor of na het diner. Leuke bar voor een aperitief of digestief (al werd ons dat niet aangeboden). De heren in de bediening maakten helaas geen oprecht en echt contact, er was geen hartelijk gesprekje, geen sfeer, lacht of vriendelijkheid. Een van de heren liep als een macho door het restaurant en beiden hadden geen brede blik over wat er gebeurde in het restaurant. En er waren maar 6 tweetjes bezet dus druk was het niet. We wilden graag een tweede glas wijn maar door het geen contact krijgen hebben we maar opgegeven.
Het eten: de gerechten waren meer van studentenniveau: vooral het voorgerecht was simpel. Ons leek de tonijnsalade uit een bak te komen. Geen uitje of appeltje ed erdoor. Wat sla (die geen draai door een dressing had gehad) en paar boontjes erbij en klaar... Zeer teleurstellend. Het hoofdgerecht: snoekbaars met gegrilde paprika was prima met frietjes (wat bleekjes). Het dessert was eveneens simpel, zonder een besje of munt, maar was okay. Ik weet niet of we hier nog eens a la carte zouden eten, ook al wonen we dichtbij.
Anjo G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Bij deze actie heeft het hotel/restaurant tussentijds de spelregels gewijzigd: eerst (bij onze boeking) was er keuze uit de hele menukaart (voor, hoofd, dessert), Vervolgens werd dat telkens keuze uit 2 gerechten en werd verwezen naar de website. Ter plekke waren dat weer heel andere gerechten (dan de website aangaf), waarvan een van de hoofdgerechten ook nog vervangen werd. Geen aanrader, teleurstellend!
jhvanmaanen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Betrof AH restaurantactie. Menu keuze uit twee is te mager. Hoofdgerecht: stoofvlees of schol? (4 sterren restaurant) Schol leek op een gebakken banaan. Misschien Scholfillet? Bleek een halve schol (dus incl de halve graat) en was te droog.
Dus teleurstellend. Was ik niet gewend van Avegoor en ben ik ook niet gewend van Fletcher.
Indruk: Avegoor houdt rekening met actie prijs en levert daarvoor een minderwaardig product.