Landgoed Avegoor

Zutphensestraatweg 2 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Over het restaurant Landgoed Avegoor

Koning te rijk op een prachtig landgoed

Dit gastvrije restaurant vind je op het prachtige landgoed Avegoor. De keukenbrigade laat zich inspireren door de internationale keuken en door de mediterrane kookkunst in het bijzonder. Hierbij betrekt de chef het liefst zoveel mogelijk lokale leveranciers. De wijnkast is steevast gevuld met een prachtige collectie topwijnen en de vriendelijke bediening staat klaar om jou een zorgeloze avond te bezorgen!

Meer informatie over restaurant Landgoed Avegoor

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

• Wi-Fi
geurt H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
gisteravond bij avegoor geweest mooi gebouw en omgeving bediening is wel oke vooraf een broodplankje en cocktail met forel wat erg lekker was daarna eendenborst wel aardig maar ik heb betere gehad en als nagerecht een tompouce ik denk dat ik nog wel eens terugkom.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, hertenbiefstuk was bijbetalen maar verrukkelijk. Overige gerechten, eendenborst, carpaccio, gamba en gecarameliseerde appel zijn ook aan te raden! We hebben genoten, ook nog eens prachtige, chique inrichting.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ontvangst was goed, Kwaliteit van eten was voortreffelijk, bediening was niet bij iedereen geweldig. Maar verder een absolute aanrader!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg sfeervol, prima en vlotte bediening. Eten was heerlijk en borden mooi opgemaakt. Wij aten met de AH aktie en konden kiezen vd gehele kaart.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Restaurant met een chique uitstraling vanwege de vestiging in een prachtig wit kasteelachtig landhuis en professionele bediening met lange schorten en gilets. De gerechten waren verrassend samengesteld, zoals mijn voortreffelijke forel cocktail met fruit. Jammer genoeg was de Portobello gevuld met ietwat te kort gekookte gele rijst in plaats van de beloofde risotto. Verder niets dan dan lof!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij overnachten in het hotel, dus makkelijk te dineren in het restaurant, ook vanwege de slechte voetpaden, door niet geruimd sneeuw, dat `s avonds veranderde in een ijslaag. Niet service gericht naar de gasten. heel vreemd, omdat het personeel allervriendelijkst en zeer alert was. Buitenboel is zeker bestemd voor de tuinmannen.
Het voorgerecht forel, was leuk opgediend en smakelijk, de pompoensoep was behoorlijk aangelengd met water en de geitenkaas was lukraak boven de soepkom verkruimeld, slordig en smaakloos.
Het hoofdgerecht biefstuk was op verzoek medium gebakken en erg lekker. De frites was een verzameling van overgebleven frites, uit schaaltjes, die van andere tafels kwamen, opnieuw in de frituurpan en bij ons op tafel gezet. Op verzoek hebben wij een nieuw schaaltje gekregen met "verse "frites.
De huiswijn, wit en rood paste goed bij de gerechten.
Nagerecht bestond uit 3 soorten chocolademousse, zeer machtig, maar erg lekker. Kregen extra setje bestek om samen met 1 nagerecht te doen.
Wij zaten in de serre, deze is zeer sfeervol. Het restaurant was heel erg donker.
Ook de andere ochtend tijdens het ontbijt. Advies doe de verlichting op een hogere stand.
Ellecom .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voorgerecht was heerlijk (oosterse beef, heerlijke verse knapperige groenten). Partner had pompoensoep en was ook goed. Hoofdgerecht visproeverij had wat meer smaak kunnen hebben (bouillon, groenten waren heerlijk vers). Partner had portobello's en deze waren prima. Nagerecht beiden een kaasplankje. Was super, zelden zo'n lekker combi gehad.
Algemeen wat meer uitleg met wat je krijgt. Visproeverij waren meerdere vis/garnalen, maar wat precies wordt niet gezegd. Geldt ook voor kaasplankje. Geef aan wat je krijgt. Maakt het dan helemaal af.
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Personeel mag wel iets vriendelijker. Het is voor ons een uitje maar werden niet zo ontvangen.
Waren alleen druk met opruimen en vergaten dessert en later moesten we 2x om de rekening vragen
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit viel even tegen. Het is dat door de AH restaurantactie de lat niet zo hoog lag, maar jammer hoor. Het was niet goed. Volgende keer lopen we wel 20 minuutjes naar een naburig restaurant in De Steeg waar het wel lekker is.
Ik had hert besteld. Voor zover het niet smakeloos was had het een vreemde bijsmaak. Heb het laten staan, dat doe ik nooit. En het personeel was ook wat onhandig. Volgende keer dus elders.
Gelmer V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Zowel het voor, hoofd als nagerecht (pompoensalade, sukade, speculaasijs) waren echt voortreffelijk. De La Trappe Bokbiertjes maakten het geheel af. Alleen de gefrituurde champignon was iets mibder.
H.T V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellig erg lekker een hemels dessert en een zeer vriendelijk en attente bediening.Een echt uitje voor ons.De sfeer en antourage zeer verzorgd.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten, attente bediening en sfeervolle omgeving. En dat met een AH-Iens-bon. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en tevreden dus.
buismarten .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Aardige obers, vriendelijke bediening, kundig personeel.
Ruime keus uit de hele menukaart met bijbetaling voor sommige gerechten
Setting is in Fletcher hotel, maar toch gezellig.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten!! Met 4 personen van de AH actie gebruik gemaakt. Alle 4 verschillende voor/hoofd en nagerechten. Het was geweldig! Een aanrader!!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het voelde alsof je voor twee personen afrekende. Er was een speciaal AH-menu waarbij er voor een aantal een toeslag was maar het leek wel of wat op je bord kwam door tweeën gedeeld was. De smaak was redelijk maar gemiddeld. Als de horeca dit doet om klanten kennis te laten maken met hen dan is hier het spreekwoord "De kost gaat voor de baat uit" slecht begrepen. Het standaard menu zonder meerkosten bleek 35 euro te zijn wat nergens terug te vinden was en ook niet vermeld. De verrassing was dus niet zoals gehoopt. Gemiste kans!
lhn .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH-aktie hier erg lekker gegeten. Keuze uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Bij de wildgerechten was een kleine toeslag. Bediening was keurig. Niet opdringerig.
Inrichting is mooi.
Restaurant is een aanrader.
Gelske D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met negen man gegeten. Zoveel zielen, zoveel zinnen, dus ongeveer alles van de menukaart kwam op tafel. En bij dat alles alleen maar positieve reacties, of het nu het wild, het gevogelte, de vis of het rundvlees betrof, en onverschillig welk voor- of nagerecht. Geen overdreven lange wachttijden, precies lang genoeg om even tussen de gangen door bij te kletsen, en - logistiek heel knap - alle gangen, ondanks hun diversiteit, werden bij iedereen tegelijkertijd opgediend. Mede dank zij de fantastische bediening een heerlijke avond gehad.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooi pand en nette bediening. Eten goed. Gezien de algehele ambiance zou het eten wat meer bijzonder en uitdagender kunnen. De plek verdient het.
Gelske D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op 15 november 2016 hier gegeten. Een verrassing ! We hadden vooraf ook wat terughoudende recensies gelezen, maar kennelijk spruiten die voort uit de problemen die elk restaurant in de aanloopperiode heeft. Tenslotte is Avegoor eerst sedert 1 juni 2016 een Fletcher-restaurant. Nu liep alles echter zo als het zijn moet.

De bediening was een belevenis; attentie, vriendelijkheid, en persoonlijke aandacht staan duidelijk voorop. En er wordt desgevraagd vooraf ook een goede beschrijving van de gerechten gegeven. Ook de wijnsuggesties bleken raak. De huiswijnen - we gingen beide voor de sauvignon blanc, en bij het hoofdgerecht voor de rode cabernet - zijn prima. En voor wat betreft het eten zelf: Er zijn voldoende keuzemogelijkheden wat de gerechten betreft (ook met de AH-Iens waardebon die ik gebruikte). Ik koos bij de voorgerechten voor de wildpatesalade, manlief voor de "veilige" carpaccio. Beetje over en weer proeven, natuurlijk, en beide gerechten, waren zonder meer uitstekend te noemen; en mooi geserveerd.

Bij het hoofdgerecht koos ik voor de biefstuk. Ook weer: uitstekend, precies gebakken zoals vooraf aangegeven, en mooi opgediend op een bed van diverse groenten. Mijn wederhelft had de kalfssucade gekozen, en raakte daarvan zelfs ronduit in vervoering: "Als vroeger thuis bij oma". Als garnituur werd een fritesmix op tafel gezet - met mayonaise - en als er dan toch een minpuntje genoemd moet worden is het die mix. Daar had ik liever één soort van allemaal gelijk doorbakken dikke frieten gezien, of gebakken aardappeltjes. Maar de desserts deden dat kleine minpuntje meteen weer vergeten. De gekaramelliseerde appeltjes en het apfelstrudeltje met vanillesaus en ijs en nootjes waren weer perfect. Buiten het menu viel de Fletcher-koffie die we naderhand op een rustig plekje als afsluiting dronken, waarbij een goede likeur werd aangeboden, en een leuke sortering bonbons.

Zeker voor herhaling vatbaar, en zeker ook eens in de zomer, op het prachtige terras voor de serre.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Uitstekende gerechten en prettige bediening. Helemaal goed. Wij 2 hadden een biefstukje van 180 gram en onze kennissen vis. Cappacio als voorgerecht was ook prima. Toetje Appelstrudel.