Land & Zee

Rampweg 28 4326 LK Noordwelle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Land & Zee

Jitske-van-der-Zande .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooi restaurant met zeer gastvrije, vriendelijke bediening en een chefkok die weet waar hij mee bezig is.
Wij hadden de witlofsoep, deze was romig van smaak. Een echte aanrader. We hadden zeetong als hoofdgerecht. Super gebakken en mooi gepresenteerd.
Wanneer we in de buurt zijn, komen we zeker terug.
Chlorientje123 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Allemaal verse produkten! Het restaurant is ruim en smaakvol ingericht met een
uniek uitzicht over het water! En last but not least: erg redelijke prijzen voor deze unieke locatie!
Gratis parkeren tot vlak voor de entrée. Ook erg veel belang hechten wij aan de hygiëne en het
is er erg, erg schoon! Complimenten dus en zeker een aanrader.
Xman .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Wel lang wachten om een kaart te krijgen.
De spinazie soep was het beste wat ik van de menu heb gegeten
De mosselen die we gegeten hebben waren redelijk zout.
Op de frieten was al zout gedaan dat zie ik liever niet.
er was een garnituur bij mosselen en witloof gaan niet zo goed samen op een bord
Het nagerecht miste wat beet (bv een beetje crunch van speculaas erbij).

Maya Molle P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Je moet zelf vragen om je drankjes, geen overleg bediening keuken, 2x bestelling geplaatst in keuken , iedere keer na bestelling werd er vermeld dat het druk was geweest en het er niet meer was , tongfilet in frituur gebakken en saus niet defineerbaar te veel wijn , op zoover scoren zij een 8 onbegrijpelijk, kapot bord , jus over de glazen heen geschonken, mail met opmerking gestuurd , geen reactie gehad , interieur zeer kitsch maar smaak verschilt. We hadden het idee dat we gefilmd werden door canditcamera , na klacht alleen ja het was druk geweest, zeker geen aanrader
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Na afloop van het seizoen is de sfeer hier ongetwijfeld anders dan in een drukke zomermaand! De ontvangst was beleefd, maar niet echt hartelijk te noemen. Diverse gerechten van de kaart konden niet worden besteld. Er waren enkele tafels bezet, maar de bediening door één persoon verliep zeer op het gemak. Het restaurant van het resort lijkt ruim opgezet (hoewel er zomers mogelijk méér tafels staan. Alles oogt erg verzorgd (hier en daar kitsch), er is overal aandacht aan besteed. Omdat het vroeg donker was, konden we helaas niet genieten van het uitzicht over het water. Wel zagen we dat het restaurant een uitgebreid terras heeft. De kwaliteit van het eten was prima: we hebben heerlijk gegeten van de rundvleespuntjes en de tongfilet. Reden om hier in de zomer nog wel eens terug naar toe gaan ...