Land van Wale

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

de neus .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Super leuke tent
Geweldig gegeten uit de keuze share dining
Top bediening , geweldige entourage , heerlijk gegeten.
En dat in de hoeksche waard
???? Een aanwinst voor Heinenoord en omstreken.

Een aanrader
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wat een leuk restaurant! Gelegen in het oude dorpscentrum van Heinenoord, vlak bij de kerk en het streekmuseum. Ook binnen sfeervolle met ongedwongen inrichting, ruime opzet.
De bediening is vriendelijk en attent, nooit te lang hoeven wachten op aandacht.
We hebben gekozen voor 'shared dining' voor 2 personen: onbeperkt aantal 'gangen', waarbij we beide per gang 2 verschillende gerechtjes mochten kiezen. Je krijgt dan een kleine variant, om lekker te proeven. Uitgebreide kaart met veel klassieke gerechten zoals bruscetta, vitello tonato, falafel, samosa, gnocci, carpaccio, bospaddestoelen-truffelsoep, salades, sliptong, tonijnsteak, garnalen, beefsate, rumpsteak, bavette, eendenborst, burgertjes en nog veel meer. Ook lekkere desserts: aardbeien, panacotta, kokosmakroon, tiramisu, cheesecake.
Veel kunnen proeven voor een nette prijs.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk en voldoende gegeten!
Sfeer was super. Bediening was erg behulpzaam bij t kiezen van mijn gerecht. Ook de toetjes waren uitmuntend! Wij gaan zeker nog een keer terug komen .
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag heeft 't Land van Wale voor ruim 50 man het avondeten op locatie verzorgd. Voor een prima prijs was er ruim voldoende en heerlijk eten. Het was uitstekend verzorgd en ik kan dit iedereen aanraden.
Later op de avond hadden ze ook nog voor 50 mensen hapjes verzorgd en ook hier was iedereen tevreden over.
Plonie E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Bediening leuk en vriendelijk
M. J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Goede prijs. Vriendelijke en goede bediening. Gezellige inrichting. Geen lange wachttijd. Toppie.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wat een leuke zaak! Jong enthousiast team, wat vol energie zit. Gezellige sfeer voor een heerlijke lunch of diner. Makkelijk hap of uitgebreid, maakt niet uit, je voelt je welkom.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk geluncht met mijn vriendinnen.het was ook geen probleem om gezell ook g een poos na te tafelen.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Een uitgebreide kaart en een extra wildkaart met heerlijke gerechten.
De moeite waard om daar lekker te gaan eten!
Reserveren is noodzakelijk .
M. J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gezellige ruimte. Dus toppie.
Pieta D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Te snel het eten na elkaar zelfs nog gevraagd om even te wachten drie gangen en toch binnen 2 uur buiten vind ik geen avondje uit jammer hoor eten perfect maar niet voor herhaling vatbaar wegens de snelheid personeel erg vriendelijk
H. G. W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij wilden gebruik maken van een AHrestaurantkaart, deze werd niet geaccepteerd.
Dit terwijl wij van mening waren dat vanwege deze kaart reservering moest plaatsvinden
via IENS.
H T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Geen commentaar
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bordjeleeg en tafelgenoot gingen op zaterdag 6 augustus naar het sfeervolle restaurant Land van Wale in het schilderachtige Heinenoord. We werden zeer gastvrij ontvangen. Gedurende de hele avond wisten de gastvrouwen op het juiste moment te vragen of we nog wat wilden drinken en/of alles naar wens was en de gerechten kwamen op het juiste moment op tafel. De droge fruitige witte wijn en plankje brood met vers waldkornbrood en kruidenboter met twee soorten tapenades (5 euro) bracht ons in de juiste stemming. De quiche van huisgemaakte geitenkaas (8 euro) en de rundercarpaccio (10 euro) tilden onze smaak naar een hoger niveau. We genoten van de heerlijk gekruide en malse lamsrack (lamsvlees aan het bot, 25 euro) en tafelgenoot van de malse zeebaarsfilet (20 euro). Helemaal top zijn de huisgemaakte frietjes van bataat (zoete aardappel) met truffelmayonaise die we volgens de kaart extra erbij konden bestellen (3 euro extra). Wat Bordjeleeg betreft mag de gewone friet standaard worden vervangen door de bataat, zo lekker is dat. Een klein verbeterpuntje is dat met de standaard erbij geserveerde friet de balans doorslaat; twee grote bakken friet met twee soorten mayo is voor ons net iets teveel van het goede.

Als dessert nam Bordjeleeg een huisgemaakte stukje brownietaart (8 euro), dat smaakte prima, doch ietwat zwaar na de lamsrack. Tafelgenoot had aan de drie bolletjes ijs met slagroom (4 euro) een heerlijk nagerecht. Bij de koffie een smakelijke huisgemaakte kletskop met pinda’s. Verrassend is een rondgang van de chefkok om zijn gasten te vragen of alles naar wens was geweest. Zoveel positieve aandacht van een chef voor zijn gasten heeft Bordjeleeg niet vaak meegemaakt (chapeau!).

Het Land van Wale is het beslist waard om voor om te rijden. Reserveren is een must. We komen graag nog eens terug.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mooie schone zaak met leuke bediening, voorgerechten waren lekker
de hoofdgerechten ver onder de maat, wat we ook misten was een peper en zout stel.
Voor 4 gerechten grote kom sla meer niet
tp.joosse .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Sfeervol en gastvrij. Vriendelijk en niet te formeel.
We komen graag nog eens terug.
Leuk dat de wijnkaart binnenkort uitgebreid wordt met natuurlijke wijnen.
Tasted-BY-Frank .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Al tweemaal lekker gegeten bij het Land van Wale. De planken met streekproducten vooraf zijn goed samengesteld en de hoofdgerechten hebben een verrassende twist. Vooral de Gamba's in knoflook heb ik ontzettend van genoten, omdat dit anders dan in veel restaurants aangepakt werd. De burgers zijn ook prima te eten. Een goede bierkaart geeft een mooie aanvulling, de wijnen probeer ik de volgende keer eens uit.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Zojuist gegeten bij dit restaurant, heerlijk gegeten. Alles wat lekker en zag er goed uit. Bij het decor/ de inrichting kreeg je een beetje een huiskamer gevoel. Elke gang was heerlijk en ook een heerlijke wijn. We gaan nagenoeg nooit uiteten in de Hoeksche Waard doordat we ons niet bewust zijn van goede restaurants, maar dit is er zeker één waar we nog eens terug komen! Top.
Charlene B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Geweldig leuk en gezellig restaurant met een gemotiveerde eigenaar! Al twee keer gedineerd en één keer geluncht. Heb al mogen proeven van de hamburger, carpaccio, garnalen met groenten, broodje tonijn en broodje kip. Het zijn allemaal aanraders! Hele relaxte sfeer en open keuken, waardoor je echt ontspannen kan eten. De chef is ook erg vriendelijk en maakt vaak na de grootste drukte een ronde om te vragen bij de klanten hoe ze het vonden. Ook een leuke locatie trouwens om te borrelen op vrijdagavond.
GJK01 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Leuk een nieuwe zaak in de Hoeksche Waard. Na binnenkomst aan tafel in een wel erg fel verlicht deel van het restaurant. Na 3 kwartier kwam het broodplankje om "mee te beginnen" ....
Uiteindelijk vanaf binnenkomst 2 uur en 20 minuten gewacht op de hoofdgerechten de aanvankelijke trek was inmiddels wel wat verdwenen. Na het hoofdgerecht afgerekend. Een naar verhouding flinke rekening (zonder nagerecht en koffie). Land van Wale willen jullie bestaansrecht hebben dan zal er hier echt iets moeten veranderen.