Land van Wale

Hofweg 1 3274 BK Heinenoord Nederland Kaart

Over het restaurant Land van Wale

Bij restaurant en eetcafé 'T Land van Wale in het pittoreske dorpje Heienoord geniet je van een heerlijk diner met een fijne sfeer. Hier worden creatieve gerechten geserveerd van mooie kwaliteit met producten uit de streek.

Zo kun je genieten van koude of warme voorgerechten zoals de tonijntartaar met wakame, spring onions, een soya dressing en affilla cress of de coquilles met pastinaakmousseline, schaaldierensaus, Pancetta krokantje en salicornia cress. Proef hierna de smakelijke krokant gebakken eendenborst met een saus van cranberry en appelstroop, gebakken paddenstoelen en gepocheerde vijgen. Heb je nog een plaatje over, probeer dan de New York style cheesecake als kers op de taart!

Ervaar de heerlijke en creatieve gerechten van mooie kwaliteiten bij restaurant 'T Land van Wale in Heienoord.

Meer informatie over restaurant Land van Wale

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Land van Wale

Martin Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vanavond in dit restaurant gegeten. Het eten was voortreffelijk en ook de bediening was zeer vriendelijk. Wij komen hier graag terug. Echt een aanrader. Zeker concept 'Share dining' is super. Zo krijg je de kans om alle lekkernijen vd kaart te proefen. Tot snel. Hr.groet Martin van Zandbergen
Maudi S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Jong en zeer vriendelijk personeel!
Eten gevarieerd en goed van smaak.
Rode huiswijn goed van smaak.
Leuke ambiance!
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Héérlijk gegeten en van alles kunnen proeven d.m.v. Share Dining. Een superconcept! Jeroen, voor jou en je team een groot compliment voor de bediening ( super vriendelijk, niets is te veel ) én voor de kok! We komen gauw weer!
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wow! Dit is toch wel een geweldig goed én lekker concept. Share Dining.
Met veel plezier en smaak veel gerechtjes gegeten en mijn 87 jarige moeder heeft óók zitten smullen. Ze vond het zó bijzonder én gezellig! Ook namens haar compliment voor Jeroen én zijn team.
Gezellige zaak , goede sfeer en een bediening waarbij niets te veel is! Super!
pffjob .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
lekker gegeten, maar het wachten tussen de gerechten duurde veel te lang
we hebben shared dining gekozen en met een hoger tempo zeker nog een ronde extra gegeten
Berry O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De 50e trouwdag van onze ouders hier met een super leuk etentje gevierd , heerlijk eten ,heel vriendelijke en persoonlijke aandacht ,feestelijke verrassing en desgevraagd muziek zachter . Hartstikke Bedankt !
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben de shared dining gedaan dit is zeker een aanrader omdat je veel producten van de kaart kan proberen tegen een goede prijs.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Gisteravond shared dining gedaan! Een erg leuk concept en alles was eigenlijk heerlijk! Al 2x eerder van de kaart gegeten en ook dat was heerlijk. Wij komen zeker weer terug. En aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
gelukkig hadden we gereserveerd!in korte tijd is deze zaak heel populair geworden. logisch met zo'n concept als share dining geweldig! we gaan er binnenkort weer heen, lekker genieten van al die heerlijke gerechtjes! top!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gerechten uitstekend. Service goed; toen het druk was moesten we wat langer op de gerechten wachten.
Perfecte variatie van verschillende gerechten, voor ieder wat wils. Prijs vs. kwaliteit is zeer gunstig.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Fijn restaurant, wij kozen voor de "shared dining", allemaal kleine hapjes en dat beviel prima.
Prettig personeel en lekkere wijn. Als de zon schijnt komen we nog eens terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was prima, niets op aan te merken. De tafels staan net genoeg op afstand om te kunnen praten met je tafelgenoot zonder hinder van anderen te hebben.
DL S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eerste keer dat we in jullie restaurant hebben gegeten. In een woord geweldig. Wat een leuk, jong gedreven team!
Samenwerking was goed, vriendelijke en rustige bediening. Wachttijd tussen de gerechten waren prima. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Sfeervol en de muziek niet al te hard dus je kon prima met elkaar kletsen. Wij komen zeer zeker nog terug.
Jannine K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Met 4 personen shared dining: super lekker en zeker aan te bevelen! Bediening was vriendelijk en de wachttijd tussen de gerechtjes was precies lang genoeg.
Dagmar Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Al meerdere keren heerlijk gegeten!! Heel veel sfeer als je in het restaurant zit. Echt een aanrader !! Jeroen is een echte chefkok en verzint elke keer weer nieuwe speciale gerechten en alles is lekker en goed gecombineerd!!
Berry O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wat een feest ! Heerlijk eten,zeer gevarieerde uitgebreide kaart . Oog voor de gasten ,persoonlijk en vriendelijk. Enthousiaste eigenaar.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Meerder keren wezen eten, en elke keer weer heerlijk. Leuk en vriendelijk personeel. Een ruime keuze van verschillende speciaal bieren.
Binnenkort maar weer!
Remon S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Erg gezellig en leuk restaurant en het belangrijkste heerlijk eten!!
Meerdere keren hier gegeten en nog nooit teleur gesteld!
Niels U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Bediening heel vriendelijk, eten zeer goed en erg smakelijk. Helemaal top!
Gojuryu .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Verschrikkelijk lekker gegeten!
Perfecte: -ontvangst
-bediening
-porties
-sfeer
Kortom...zeer geslaagde avond...zeker voor herhaling vatbaar!!