Land van Wale

Hofweg 1 3274 BK Heinenoord Nederland Kaart

Over het restaurant Land van Wale

Bij restaurant en eetcafé 'T Land van Wale in het pittoreske dorpje Heienoord geniet je van een heerlijk diner met een fijne sfeer. Hier worden creatieve gerechten geserveerd van mooie kwaliteit met producten uit de streek.

Zo kun je genieten van koude of warme voorgerechten zoals de tonijntartaar met wakame, spring onions, een soya dressing en affilla cress of de coquilles met pastinaakmousseline, schaaldierensaus, Pancetta krokantje en salicornia cress. Proef hierna de smakelijke krokant gebakken eendenborst met een saus van cranberry en appelstroop, gebakken paddenstoelen en gepocheerde vijgen. Heb je nog een plaatje over, probeer dan de New York style cheesecake als kers op de taart!

Ervaar de heerlijke en creatieve gerechten van mooie kwaliteiten bij restaurant 'T Land van Wale in Heienoord.

Meer informatie over restaurant Land van Wale

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Land van Wale

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Héérlijk gegeten en van alles kunnen proeven d.m.v. Share Dining. Een superconcept! Jeroen, voor jou en je team een groot compliment voor de bediening ( super vriendelijk, niets is te veel ) én voor de kok! We komen gauw weer!
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wow! Dit is toch wel een geweldig goed én lekker concept. Share Dining.
Met veel plezier en smaak veel gerechtjes gegeten en mijn 87 jarige moeder heeft óók zitten smullen. Ze vond het zó bijzonder én gezellig! Ook namens haar compliment voor Jeroen én zijn team.
Gezellige zaak , goede sfeer en een bediening waarbij niets te veel is! Super!
pffjob .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
lekker gegeten, maar het wachten tussen de gerechten duurde veel te lang
we hebben shared dining gekozen en met een hoger tempo zeker nog een ronde extra gegeten
Berry O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De 50e trouwdag van onze ouders hier met een super leuk etentje gevierd , heerlijk eten ,heel vriendelijke en persoonlijke aandacht ,feestelijke verrassing en desgevraagd muziek zachter . Hartstikke Bedankt !
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben de shared dining gedaan dit is zeker een aanrader omdat je veel producten van de kaart kan proberen tegen een goede prijs.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Gisteravond shared dining gedaan! Een erg leuk concept en alles was eigenlijk heerlijk! Al 2x eerder van de kaart gegeten en ook dat was heerlijk. Wij komen zeker weer terug. En aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
gelukkig hadden we gereserveerd!in korte tijd is deze zaak heel populair geworden. logisch met zo'n concept als share dining geweldig! we gaan er binnenkort weer heen, lekker genieten van al die heerlijke gerechtjes! top!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gerechten uitstekend. Service goed; toen het druk was moesten we wat langer op de gerechten wachten.
Perfecte variatie van verschillende gerechten, voor ieder wat wils. Prijs vs. kwaliteit is zeer gunstig.
G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was prima, niets op aan te merken. De tafels staan net genoeg op afstand om te kunnen praten met je tafelgenoot zonder hinder van anderen te hebben.
DL S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eerste keer dat we in jullie restaurant hebben gegeten. In een woord geweldig. Wat een leuk, jong gedreven team!
Samenwerking was goed, vriendelijke en rustige bediening. Wachttijd tussen de gerechten waren prima. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Sfeervol en de muziek niet al te hard dus je kon prima met elkaar kletsen. Wij komen zeer zeker nog terug.
Jannine K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Met 4 personen shared dining: super lekker en zeker aan te bevelen! Bediening was vriendelijk en de wachttijd tussen de gerechtjes was precies lang genoeg.
Dagmar Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Al meerdere keren heerlijk gegeten!! Heel veel sfeer als je in het restaurant zit. Echt een aanrader !! Jeroen is een echte chefkok en verzint elke keer weer nieuwe speciale gerechten en alles is lekker en goed gecombineerd!!
Berry O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wat een feest ! Heerlijk eten,zeer gevarieerde uitgebreide kaart . Oog voor de gasten ,persoonlijk en vriendelijk. Enthousiaste eigenaar.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Meerder keren wezen eten, en elke keer weer heerlijk. Leuk en vriendelijk personeel. Een ruime keuze van verschillende speciaal bieren.
Binnenkort maar weer!
Remon S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Erg gezellig en leuk restaurant en het belangrijkste heerlijk eten!!
Meerdere keren hier gegeten en nog nooit teleur gesteld!
Niels U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Bediening heel vriendelijk, eten zeer goed en erg smakelijk. Helemaal top!
Gojuryu .
Verschrikkelijk lekker gegeten!
Perfecte: -ontvangst
-bediening
-porties
-sfeer
Kortom...zeer geslaagde avond...zeker voor herhaling vatbaar!!
Marjoleine G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben hier gisteren gegeten. Met als doel proef te eten voor een te organiseren zakelijk diner. We kozen voor de kleine hapjes. Bijvoorbeeld de tonijnsteak, deze was doorbakken en dus taai, mocht terug naar de keuken. De nieuw gebrachte was ijskoud van binnen. De beefsate was taai.
De smaken van alles erg vlak. Niet Iets waarvan je zegt dat zou ik nog eens nemen. De bestelde tomatensap zonder peper, zout of tabasco. Kleine moeite dit erbij te serveren. Op verzoek werd dit gebracht echter zonder een staafje om te roeren, dus dat heb ik maar met m’n vork gedaan.
De bediening vriendelijk maar zonder kennis van zaken. En slecht georganiseerd, 3 mensen die achter elkaar vragen of je iets te drinken wilt. Geen structuur dus.
De inrichting aan de ene kant van de zaak met warm licht, aan de andere zijde koel wit licht, geen sfeer daardoor. En geen eenheid in de uitstraling. Weinig smaakvol restaurant we komen hier niet terug en het zakelijke etentje gaan wij ook elders regelen.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een vriendelijk jong en enthousiast team, mooie locatie, moderne warme inrichting en het belangrijkste. Heerlijk eten van pure goede producten mooi geserveerd. De wine en dine is een aanrader. Een enorme keuze van kleine gerechtjes met eventueel bij ieder gerechtje een heerlijk passend glaasje wijn. Top.
K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben met onze familie gebruik gemaakt van het concept shared dining. Ruime keuze van heerlijke, kleine gerechten. Vriendelijke, doortastende bediening! Voor herhaling vatbaar!