Land Hotel Heuvelzicht

Vrijdag t/m Zondag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:30 - 10:00

Ad K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Dit hotel/restaurant gekozen vanwege een leuk golfarrangement, incl. diner. Meestal is dat diner synoniem aan een matige hap. Maar hier niet!
Wat wordt er hier met liefde voor de gasten gekookt! Werkelijk heerlijke smaakcombinaties, uitstekend geserveerd en ruim voldoende. Ook na een 18-holes ronde golf. Buikje rond en toch heel goed slapen zijn het bewijs dat de ingredienten puur zijn, zonder smaakversterkers.
Zeer vakkundige en vriendelijke bediening!
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Van 26 - 28 maart een gastronomisch arrangement geboekt. Er is een behoorlijke opknapbeurt geweest, die alles nog verder heeft verbeterd.
Op de 1e avond hadden we een 4 gangen menu, die bestond uit carpaccio van tonijn, een bouillon van bospaddenstoelen, een lamsrack en als dessert van tiramisu met bosvruchten ijs en een kaasplank. Daan (chefkok) had er weer een feest van gemaakt. Alle smaken van alle gangen waren perfect op elkaar afgesteld. Het is elke keer weer genieten als je hier eet.
Ga zo door!
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Een paar dagen ertussen uit en dan kiezen voor Land hotel Heuvelzicht. Bij het reserveren van dit hotel gevraagd naar de diner mogelijkheden voor een vegetariër. Kort gezegd, dit kon geregeld worden. We hebben er drie avonden genoten van een heerlijk en gevarieerd diner. Voor een vegetariër heb ik weer eens heerlijk gegeten. Niets was te veel en op voorhand werd het menu met ons besproken. Ook voor mijn partner, die geen vegetariër is, werd het menu naar zijn wensen aangepast. De bediening en de service was zonder meer af. De tuinkamer waar het diner werd geserveerd was sfeervol.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Samen met mijn partner 4 dagen Landhotel Heuvelzicht gedaan. Buiten het feit om dat het een sfeervol, mooi en goed geleid hotel is met niets dan lof, was ook het 3 - gangen diner van hoge klasse. 3 avond gevarieerd gegegeten en kan niet anders zeggen dat de kwaliteit van het diner niet mis zou staan in een 4 sterren restaurant. Ondanks dat het slecht weer was, 4 topdagen gehad mede door het goede diner en goede bediening en aandacht. Duidelijk begrijpen ze hier, wat de kracht is van kleinschalig familiehotel annex restaurant.
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
We hebben 2x gedineerd en 1x gelunched in dit restaurant.
De kaart is niet uitgebreid maar de kwaliteit van de (veelal lokale) ingrediënten en gerechten is uitstekend. Het restaurant serveert eigentijdse gerechten. Aan de inrichting van het restaurant en de tafels (bestek/servies/linnengoed) is veel aandacht besteed, alles is erg goed verzorgd. De bediening is attent en vriendelijk.
Eigenlijk niets dan superlatieven, wij komen zeker terug!