Land- en Zeezicht

31-519561406

Meer informatie over restaurant Land- en Zeezicht

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 19:30
Zaterdag en Zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gegeten met een groep na een weekend Ameland. Snelheid is goed. Geen adres om uitgebreid te gaan eten. Goede porties en erg smakelijk.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Dit restaurant zit pal naast de veerboot naar Ameland en heeft daardoor constant aanloop. De menukaart bevat dan ook voornamelijk snel te serveren gerechten (soep, saté, eieren, kibbeling). Volgens de eigen website 'geliefd tot buiten de Nederlandse grenzen', maar ik snap werkelijk niet waarom.

Het uitzicht op de Waddenzee is prachtig, maar de inrichting niet bijzonder. En ook de service laat te wensen over, want de bestelling wordt niet opgenomen, maar moet je zelf aan de kassa komen doen. De drankjes krijg je gelijk mee. De rest wordt op een dienblad nagebracht.

De toiletgroep lijkt ook meer op die van een kantine. Daar moet je ook nog eens 2 trappen voor af (dus onbereikbaar voor wie slecht ter been is).

Al met al een prima plek om voor een (prijzig) kopje koffie en een snelle hap, maar ook niet meer dan dat.
Reiziger1961 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Heerlijk gegeten in dit bedrijf met een prachtig uitzicht over de Waddenzee. Het bedrijf is altijd open. Mooie gerechten voor een prima prijs. Soepen ook zelf gemaakt.
'Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Afgelopen vrijdag een lunch genuttigd. Op zich was het eten van goed kwaliteit (uitsmijter) maar verder niet bijzonder.
Waar ik me echter mateloos aan ergerde was de ongeinteresseerde, arrogante, ja bijna onbeschofte wijze waarop het personeel met de klanten omgaat. Op de eenvoudige vraag of er ook warme lunchgerechten werden geserveerd (op het buffet waren slechts koude zichtbaar) werd met een grommend: "de kaart staat op de tafel" gereageerd. Het gerecht werd redelijk snel gebracht, maar de ober kon het bord niet zo goed kwijt (lange tafels, he, dan krijg je dat), waarop het bord ZONDER DAT DAT GEVRAAGD WERD in mijn handen werd gedouwd. Bij het weggaan werd een groet van mij met een arrogant zwijgend wegkijken beantwoord.

Land- en zeezicht, doe hier iets aan, dit slaat werkelijk nergens op!