Lambik

Grote Kruisstraat 73 9712 TR Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lambik

Kdrkdr .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hartstikke leuk eetcafé. De maaltijden zijn erg goedkoop en -voor dat geld- prima. Altijd leuke, relaxte sfeer. We eten er regelmatig een snelle hap.
Carolina12567 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De houding van de eigenaar is niet hartelijk bij binnenkomst. Het restaurant is een soort huiskamer, en daar hoort ook een warme begroeting bij. Geen welkom gevoel. Genegeerd worden.

Eten mag beter gevarieerd worden, immers keuze uit 2 opties, en de herhaling is daarom groot. Vleesportie is nogal karig in omvang.

Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het leuke aan Lambik is dat er een vegetarische en een niet-vegetarische keuze is. Je kunt wel kiezen hoe je aardappelen bereid wil hebben (gepoft met room, gebakken, etc.) Dit maakt het kiezen een stuk makkelijker en hoeven ze niet zoveel verschillende ingredienten in te kopen. Ik neem aan dat er daarom weinig weggegooid hoeft te worden. De vegetarische hartige kaas-perentaart was lekker en bijzonder. De plek is mooi: direct aan het noorderplantsoen. Ook de service was goed.
Sfeergenieter .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Leuk eetcafé waar je voor weinig geld een smakelijke daghap krijgt. Bediening is kan wat traag zijn, maar het is dan ook altijd druk hier en ik heb ze alleen nog maar vrolijk meegemaakt. In de zomer geweldig terras en als het buiten niet te doen is een hele knusse sfeer binnen.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Eerlijk en heerlijk buurtrestaurant met een van de beste terrassen van Groningen. Iedere dag een andere daghap vlees of vegetarisch voor vaste prijs
Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Het eten is erg goed, maar de keuze is erg beperkt. Je kunt dagelijks slechts kiezen wat er op het menu staat. Dat is wel erg beperkt, maar het was zeker erg lekker!
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Lambik verzorgt al jaren een gezonde en lekkere maaltijd. Beperkte keuze: vega of vlees. Maar zeer acceptabel geprijsd! Wij kozen beiden voor de vega maaltijd met een stokbroodje kruidenboter vooraf. De spinazieburger was heerlijk, met een gepofte aardappel (we hadden de keuze uit deze, of gebakken aardappelen of rijst) en salade. De portiegrootte was ook prima. Erbij dronken we een Koninckje en een witte wijn. We deelden nog een dessert (appeltaartje met ijs en vruchtensiroop) bij de koffie/thee. Al met al 35 euro. Een prima prijs/prestatie! Binnenkort zitten we hier weer en genieten van het uitzicht over het Noorderplantsoen!
Idewolf .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Een wijkrestaurant waar ik meerdere malen heb gegeten. Redenen: dichtbij, goedkoop en snel klaar. Het personeel is vriendelijk en informeel. Een echt wijk-restaurantje.
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Heerlijk klein en intiem huiskamerachtig restaurant, als het een beetje weer is zit je het liefst buiten aan de rand van het noorderplantsoen.
Het eten is simpel, je kunt kiezen uit vlees, vis of vegetarisch, en het is iedere dag anders. Dit maakt de prijs bijzonder aantrekkelijk Rn de service uitstekend. Een van de weinige restaurants met een Franse keuken waar je ook mag kiezen voor rijst in plaats van de eeuwige aardappelen in gebakken, gestoomde of gefrituurde soort.,
Talko D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Al jaren het adres om voor een afhaalprijs een gezonde hap te halen. Goede lokatie om zomers buiten te zitten. Vlees of vegatarisch dat is de keuze ( al mag de schijf meloen wel eens uit de salade;-)) . Voor kinderen kipnuggets beschikbaar.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Waar tafelgenoot koos voor de Toscaanse kip koos ik de vegetarische optie van het hoofdgerecht: Griekse groentestoof met feta. Keuze uit gebakken aardappeltjes, gepofte aardappel of rijst. Bij beide gerechten werd salade op het bord geserveerd, mooi gegarneerd. We proefden verse ingrediënten, niet allemaal hoog op smaak, maar prima voor een eetcafé. Het dessert, een lauwwarm stukje gebak met onder andere kokos, een bol vanilleijs en slagroom was smakelijk. De service vonden we zeer vriendelijk en soms charmant verward. Het decor was prachtig: genieten op het terras naast het prachtige Noorderplantsoen. Wat meer kan je je wensen op een woensdagavond halverwege september? En dan de prijs: voor 4 frisdrankjes, 2 hoofdgerechten en 2 desserts kregen wij 33,50 euro op de rekening.
Dat maakt het dan af en zet bovenstaande in een zeer positief licht: dit krijg je denk ik helemaal nergens anders zo! Prijs/kwaliteit technisch geef ik Lambik een 10!
Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Op noorderzon willen we hier altijd eten. We hadden geluk, net nog buiten een plek vrij. Al vrij snel ging het plenzen en werd met man en macht een grote parasol boven de tafel gezet. Vlotte en gezellige bediening. En het eten ook prima in orde. Groente burger met pindas voor de veggies en gehaktballen voor de anderen. Het toetje was zalig, cheesecake met saus en ijs en slagroom. Goede prijs/kwaliteit. Al met al een reden om hier vaker heen te gaan
Amberd .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Laatst lekker buiten op het terras gegeten. We hadden niet buiten gereserveerd en het was druk. De bediening heeft onze binnen-tafel buiten neergezet, erg vriendelijk! Heb zowel de vegetarische variant (courgette-kaas-kroket) als het stoofpootje met vlees geproefd. Allebei erg lekker, zeker gezien de prijs. Ons dessert was vergeten, maar kwam later alsnog, met uitgebreid excuses van de bediening. Niet binnen geweest, dus geen vermeldingen over het decor.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Met een vriend ging ik hier eten, de vegetarische dagschotel smaakte erg goed.
Het was een pannenkoekje, gevuld met spinazie, ricotta en champignons, vergezeld door gebakken aardappeltjes, salade en fruit. Het toetje was overheerlijk: chocoladecake met vanille- ijs en slagroom.
De service: goed als altijd. Geen enkel probleem om een toetje met 2 vorkjes te vragen, want de hoofdmaaltijd was in feite al genoeg.
Gezellig eetcafé, druk bezet, we waren blij met een tafel.
Filize M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Heerlijk gegeten, de prijzen maken dat je het nóg lekkerder smaakt. Er stond een kaaskroket op het vega- menu, krokant en smeuïg. Ook de gepofte aardappel was precies goed.
Knus plekje, mooi gelegen aan het Noorderplantsoen. We kregen het eten (erg) vlot, maar moesten daarna soms zelf naar de bar lopen om een nieuw drankje te halen, het zat dan ook vol, maar dat zou niet moeten hoeven. Al met al een dikke 8.
Annemiekeroerdink .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Wat wil je nog meer? In een mooie omgeving heerlijk eten. Gezond en gevarieerd. Vooral de vega-maaltijden zijn altijd erg smakelijk. Bij mooi weer buiten op het terras met gezellige zonwering. Wij zaten vanavond binnen met uitzicht op het terras en de bomen van het plantsoen.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Tijdens het Noorderzon gegeten bij Lambik. Een mooie blik, in de luwte van het Noorderplamtsoen. Keuze tussen Mexicaanse wrap en varkenshaas in spinazie. Behalve de sla, waren de gerechten niet vers. De maaltijd was niet erg warm.. Dessert was een eenvoudig diepvriesijsje met spuitslagroon. Wellicht dat het door de drukte kwam. Maar we waren zeker niet onder de indruk. Ook niet van de service. Vanwege de scherpe prijs: toch een voldoende.
Mwb .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Gezellig buurtrestaurant met goeie prijs/kwaliteit verhouding. Lekkere speciaalbieren beschikbaar en het eten smaakt eigenlijk altijd goed!
Bramkoudijs .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
idnerdaad.wat wil je nog meer. eten voor onder een tientje; aardige mensen, goede bediening en dat allemaal voor minder dan een tientje. dit maakt uitetengaan toegankelijk voor iedereen en kan ikz eer waarderen!
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Vandaag hier weer eens heerlijk gegeten:
asperges met een gekookt ei. Verder gebakken aardappelen, salade en fruit.
De bediening is hier altijd aardig: we mochten onze tafel wel in de zon zetten. Verder waren de jonge serveersters vlot en vriendelijk.
Eten op het terras is elke keer weer een speciaal genoegen.