LaLotta Cantina

Voordelig
Lang
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een maand geleden geweest en enorm tevreden.
Gisteren geweest, en wat een enorme teleurstelling...

Bij reserveren een week van te voren aangegeven dat we maar beperkt de tijd hadden (1 uur) en of ze daar rekening mee konden houden. Dat was geen probleem.
Ook gisteren bij binnenkomst nog vooraf aangegeven, weer geen probleem. We hebben even overlegd met het personeel of een voorgerecht en hoofdgerecht mogelijk was binnen die tijd, maar dat ging niet lukken. Prima, dan alleen pizza en pasta.

Uiteindelijk 40 minuten gewacht tot de gerechten geserveerd waren... Pasta was een erg kleine portie (10 stuks ravioli?), maar wel lekker.
Pizza was echter deels verbrand. Korst was donkerbruin en keihard en de groenten waren deels zwart. Rook en smaakte gewoon niet.
Dit aangegeven bij het personeel. Tot mijn grote verbazing tilt dit meisje de pizza op om naar de bodem te kijken en zegt 'Valt wel mee toch? Zijn maar een paar kleine stukjes die verbrand zijn'. Serieus??

Uiteindelijk op mijn aandringen ging ze toch maar naar de keuken om te zorgen voor een nieuwe pizza. Die stond binnen 5 minuten op tafel.
Waarom we dus eerst 40 minuten moesten wachten is mij nog een raadsel. Er is dus geen rekening gehouden met ons verzoek. Beloof het dan ook niet als je weet dat je er geen rekening mee kan houden.

Uiteindelijk na 50 minuten kon ik dan ook eindelijk eten.
Tafelgenoot had zijn pasta natuurlijk al lang op, dus van gezellig samen eten was al geen sprake meer. Van rustig eten ook niet meer, aangezien ik nog 10 minuten had om de hele pizza weg te werken. Fijn. Hoewel deze pizza niet verbrand was, zat er niet echt smaak aan en was het beleg nogal karig.

Het meisje van de bediening vond het, terwijl ik aan het eten was, nog even nodig om te vermelden dat het echt niet zo erg was, en dat het vroeger zelfs nog veel erger was (???). Waarom tot twee keer toe in discussie gaan met de klant als die zegt dat het eten niet goed is?

Hoe dan ook, na een halve pizza was de tijd op en zijn we weggegaan. Allebei nog hongerig, en zeer ontevreden.
Dit ook aangegeven bij het personeel die niet verder kwamen dan: 'Sorry, zal volgende keer niet meer gebeuren'. Vanzelfsprekend komt er geen volgende keer. Meest rare ervaring ooit!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zelden zo''n slechte groupon ervaring gehad. Toe we binnen kwamen viel meteen op veel niet opgeruimde tafels, rommel op de grond. Duurde lang voor we een drankje kregen. We bestelden foccacia vooraf en twee pizza''s Duurde heel lang Uiteindelijk kwamen de pizza's maar niet de foccacia.Er is niet gevraagd of we nog wat wilden drinken.Na 5 kwartier vertrokken we maar omdat we niet de illusie hadden nog wat te kunen bestellen Personeel was wel aardig Zaak is niet under control. Groot management probleem Picasa waren redelijk. Een 5 'min van ons O ja een pluspunt is geen parkeerkosten. Omgeving industrieterrein
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijke pizza's en aardige bediening. Omdat het druk was duurde het wat langer voordat we onze pizza's kregen maar met excuus kregen we de tiramisu " van het huis". Aanwinst voor de buurt en we komen zeker terug. Leuke aanbieding via Groupon!!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met een Groupon. We hadden geen idee dat hier een restaurantje zat, en hadden het waarschijnlijk ook nooit gevonden zonder Groupon door de afgelegen locatie (bedrijventerrein).

Inrichting is echt typisch een kantine. Oogt simpel en gezellig. Stoelen hadden van mij comfortabeler gemogen, maar hoort wel bij een kantine.

Personeel was erg vriendelijk en het eten werd vlot uitgeserveerd.
Eten was ontzettend lekker! We hadden de bruschetta miste voor 2 personen, waar we echt van gesmuld hebben. 4 verschillende soorten bruschetta, allemaal even smakelijk.
Daarna allebei een pizza. Lekker dun, krokant, vers beleg en precies goed qua grootte.

Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde. Wij zijn tevreden en zullen dan ook zeker terugkomen als we even lekker, snel en makkelijk willen eten in de buurt!

Enige nadeel vond ik overigens de toiletten, die mogen wel een opknapbeurt gebruiken. Wel schoon, maar verouderd en werkt niet goed.
B E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Via groupon geprobeerd te reserveren, Zeer slechte email respons en telefonische service en koude afemeten ontvangsten geen excuses door niet-italiaanse zombie. Hj wilde de groupon mensen zo snel mogelijk weg hebben omdat t blijkbaar volgeboekt was. Uiteindelijk konden we dus niet terecht met de bon. Het eten zal wel lekker zijn. geen idee, we hadden na deze koude douche geen zin om een maaltijd mee te nemen. we komen er iig nooit meer!
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gedineerd in een sfeervolle ambiance met super bediening, onze Italiaanse ober was heel voorkomend en attent. Je verwacht niet dat er een restaurant in deze omgeving zit en we vinden het echt een aanrader! Het eten iwordt met heel veel zorg bereid en de producten zijn vers. Top!
Blwbrt52 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bij toeval LaLotta Cantina ontdekt. Is gevestigd op een bedrijventerrein, een beetje uit de loop. Maar best een omwegje waard. Wat ons betreft gewoon een hele goede pizza gegeten en een hele lekkere (Spaanse) biologische wijn gedronken. Het heeft de sfeer van een echte trattoria op het Italiaanse platteland. Niks bijzonders op het eerste gezicht, maar toch heel tevreden naar buiten! We houden LaLotta erin.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
De lekkerste pizza's van Utrecht. Eindelijk echte authentieke Italiaanse pizza's met heerlijke verse ingredienten. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat. Daarnaast is het formaat een stuk groter dan wat je normaliter verwacht bij "gewone" pizzaria's. Bezorging is altijd snel. Soms wel wat aan de lauwe kant, dit is de enige tip.
Stoff .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Hier gisteravond gegeten en het was heerlijk! Als voorgerecht hebben we een grote anti-pasti plank gehad en voor het hoofdgerecht een pizza met pompoen. Heerlijk vers en smaakvol.
FrederikVis .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Lalotta is absoluut een aanwinst voor deze buurt, want voorheen zal hier helemaal niets. De broodjes en salades worden altijd vers gemaakt en zijn heerlijk. De salade is iedere dag anders, waardoor je eigenlijk elke dag iets anders gezonds kunt eten. Het assortiment broodjes is een beetje mager, waardoor je op een gegeven moment uitgekeken bent (hoewel de smaak super is). Sinds kort zijn hier ook pizza's te krijgen. De service is okay, het decor is niet super maar wat verwacht je in een kantoorpand.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
LaLotta Cantina is een plek waar je kan lunchen, maar ook kan vergaderen. Het is gevestigd op een bedrijventerrein, en het heeft ook de uitstraling van een bedrijfskantine. Ik werd door iemand getipt hier te lunchen en was wel nieuwsgierig naar deze plek. De website oogt Italiaans en had wel zin om iets nieuws te proberen! De eerste indruk was goed; leuke uitstraling voor een kantine en er is een redelijk breed assortiment aan broodjes. Zelf had ik voor de salade van de dag gekozen met een koffie en mijn tafelgenoot had een broodje met espresso. Eenmaal aan tafel begonnen we aan onze lunch, maar de salade viel tegen. De groente die in de salade zaten proefden niet heel vers. Het deed me denken aan diepvriesgroente; erwtjes, schijfjes wortel, donker groene sperziebonen, aardappeltjes en broccoli. Bovenop de salade lagen strookjes omelet; niet lekker en niet bepaald Italiaans. Verder miste is de lekkere Italiaanse olijfolie die ik wel in deze entourage had verwacht.
Het brood wat ik erbij kreeg was wel lekker! Ze serveren Boot koffie en dat is wel de lekkerste koffie die ik ken, maar als je een 'normale' koffie bestelt is dat bij LaLotta een 'Americano' en doen ze water in de koffie! Naar mijn mening is dat doodzonde van de lekkere koffie. En 'Americano' is ook niet bepaald Italiaans..
Het broodje met mozzerella van mijn tafelgenoot was wel ok; ook zij miste de olijfolie en was karig belegd. De espresso voldeed naar haar mening niet als een espresso omdat de hoeveelheid teveel was.
Voor een kantine ziet het er wel leuk uit en als je de website bekijkt verwacht je Italiaanse producten, maar dat is helaas niet zo.