Lalla Rookh

dcdm C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Tonsmit .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Dit WAS jarenlang een fantastisch restaurant, echt topkwaliteit, ook wat betreft afhaalgerechten. Let op: dat is verleden tijd. Ik heb hier honderden keren gegeten en afgehaald, naar volle tevredenheid. Ik was fan en vertelde iedereen over dit prima eethuis. Dat is helaas verleden tijd. Ook gisteren viel het vreselijk tegen. De bara is oneetbaar, te dik, van binnen niet gaar. De roti's hebben niet meer het subtiele van vroeger. Steeds minder vlees, kleinere porties, en het lekkere is helemaal weg. Veel aardappel in vage saus. Doodzonde om zo'n zaak te zien afzakken.
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zo lekker gegeten afgelopen donderdag dus dacht weer langs te gaan met de kinderen en vriendin maar het was een tegenvaller. Broodjes waren niet goed belegd. Tayerbladsoep was te dun. Pastei was een bladerdeeg hapje voor 3.50, slap, vettig en niet gevuld. Niet de pastei die ik normaal ken en eet (zelfgemaakte deeg). Nasi kip was redelijk maar erg weinig, kouseband proefde oud! Mijn zoontje had een fles water bij zich maar daar was mevrouw niet van gediend! Op deze manier binden ze echt geen klanten. Tijd Lalla Rookh zit er op!
Jennifer J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Mijn gezin en ik komen hier al een tijdje onze roti met kip en roti vega of afhalen of binnen eten. De mensen zijn er altijd aardig en behulpzaam. De roti platen worden vers gemaakt. Heerlijk!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Goede plek, om kleine gerechten te proberen! Pastei was goed, bami soep: goed, Roti kipfilet, heerlijk! p.s. de service was goed, maar er ging wel twee keer iets naar de grond. Ik kom hier zeker nog eens terug, voor de snelle maal.
Alette H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Ik was met n vriend en we bestelden 3 gerechten. Hij nam een Fernandez als drankje ik n spa blauw ( was n klein flesje a 2,50- ter grootte van een klein limonadeglas) omdat ik graag sambal enzo bij m'n eten doe vroeg ik om een kannetje kraanwater. Kon niet. N glas kraanwater mocht ook niet. Echt triest. Ik ga hier niet meer heen- genoeg andere lekkere Suri restaurantjes in de buurt die je met liefde en plezier n glaasje kraanwater geven.
Lepel145 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vandaag weer eens bij lalla rookh geweest met 2 vrienden.
Pindasoep,cassavesoep,roti kip en roti geit besteld.
Cassavesoep was ok,pindasoep was gepureerde pindasambel in water( letterlijk) met wat kipfilet erdoor en gele banaan.
Verbaasd was ik over mij portie roti geit:ik kreeg letterlijk 6(file) stukjes geit in masala met aardappel,kouseband en ei.Toen ik aangaf dat ik niet tevreden was over de grootte van de portie werd mij verteld dat een 'kleine' portie er zo uitzag.niets meer!
aangezien ik geen zin had om €5 voor nog eens 6 stukjes geit te betalen met tegenzin gegeten.
Wat denk je er blijft aardappel,kouseband en roti over omdat de portie Veel te weinig geit heeft!
Hier kom ik never nooit terug,vooral vanwege de arrogante houding van het keukenpersoneel.
Daniël F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Met het gezin wezen eten bij lalla Rookh . Bij binnenkomst was er een dame in de bediening die er totaal geen zin had om ons te bedienen, niet eens een glimlach. Het eten was op zich niet slecht maar ook niet lekker, wij hebben elders lekkerder roti gegeten. Toen we de rekening vroegen stonden er nog wat extra's op de bon die niet van ons was, aangegeven en werd netjes er afgehaald door een Hollandse dame.
Prijs/kwaliteit, best duur voor een roti tent, voor een flesje ice tea betaal je rond de 3 euro.
Lemipop .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Mijn familie en ik haalden vaak eten af bij lalla rookh. Het eten is goed en lekker alleen de service en klantenbinding is erg teleurstellend.
Bij het afhalen waren laatst 5 gebakken bananen vergeten van een grote bestelling, na thuiskomt hun opgebeld en kreeg als antwoord sorry we hebben ook geen bezorgers dus kom volgende keer maar je gebakken bananen bij je volgende bestelling halen. Vreemd! Misschien wil ik dat niet eens meer. Nou week later weer bestelling gedaan, moest me verhaal opnieuw doen van de gebakken bananen. Eenmaal thuis zat er geen sambal bij en 5 slapste gebakken bananen in een zak gedumpt alsof het gratis was. Niks extra's erbij, ik moest ze nog overtuigen dat er vorige keer echt 5 vergeten waren. Ik weer opgebeld en kreeg een meisje aan de lijn die vol in de verdediging schoot met als reactie: de gebakken bananen zijn prima te eten en ik heb wel gevraagd of u sambal erbij wilt en u zei nee. Nou dat was dus niet het geval, ze vroeg of ik de bon wilde en mijn antwoord erop was nee en voor zover ik heb meegemaakt is nog nooit gevraag of sambal erbij gaat want dat zit er altijd bij. Ik vond het heel jammer dat er dan zo met je om wordt gegaan. Voor mij was het me favoriete tentje en ga dus nu op zoek naar een andere suri eettent die goeie klanten wel weet te waarderen. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Hier kun je wat mij betreft de lekkerste roti eten van Amsterdam. De enige ook die ik ken met een roti zoutvlees, my favourite! Ben hier al meerdere keren geweest. De bediening if wel efficiënt maar vaak erg ongeïnteresseerd, een glimlach zou wonderen doen.
JonahKahn .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Gezellig eethuisje waar de roti inderdaad goed is. De pom is lekker, maar wel aan de pittige kant. Prima porties, alleen een beetje jammer dat het niet mogelijk was om kinderporties te bestellen.
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Mooie eethuis met zeer goede recensies.
Gevulde bara viel tegen. Deeg was te dik en te droog. Bakkeljauw was helaas te zoutig. Tajerbladsoep was daarentegen zeer verrassend. Goede smaak. Voor een grote kom soep betaal je wel 10 euro en dat is erg prijzig.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Soms even snel naar binnen voor een Soto soep, Deze keer weer een soto soep en een gebakken banaan met sate saus, heerlijke roti kip. Qua hoeveelheid zou je kunnen zeggen: het is veel, maar als het wedrom smaakt, gaat alles natuurlijk op. Ben hier weer lekker s'middags binnengelopen.
Al met al smakelijk .
Hasjefa .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Het eten is er goed maar van service hoef je niks te verwachten.Er zijn diverse personeelsleden maar helaas geen van hen weet om te gaan met klanten.Het zou een top restaurantje zijn als het personeel de klanten vriendelijk te woord staan en een glimlach zou helemaal geen kwaad kunnen.Kortom lekker eten maar het personeel kan een cursus klantvriendelijkheid gebruiken.
Bles .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Net een bara gehaald,2 euro betaald.thuis meteen de vuilnisbak in,niet te eten.laatste keer geweest dat ik nog iets daar haal.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
De meeste Surinaamse eethuisjes zijn puur ‘functioneel ingericht’: je komt er voor een goede roti, niet om gezellig te dineren. Lala Roohk bijkt de uitzondering op de regel: schoon, mooi en strak ingericht.

De uitgebreide kaart herbergt Surinaamse parels als ‘Tayerbladsoep’ (€ 5,50), een absolute aanrader die je vrijwel nergens kunt krijgen! Tayerblad is een groente die je kunt vergelijken met spinazie. Een heerlijke soep die je gegeten moet hebben.

En roti? Die is hier doodleuk met geit of eend in een zeer pittige kerrie verkrijgbaar (€ 10,50 normaal, € 13,50 groot). We bestellen beide. Het krachtig smakend geitenvlees komt beter tot haar recht dan het delicate eendenvlees in zo’n scherpe kerrie. En als aardappel had men beter een vastkokende i.p.v. kruimige kunnen gebruiken. Het is maar een klein detail, want de kousenband heeft een perfecte beet en de roti plaat is perfect: zelfgemaakt, met vermalen gele erwten. Overigens is de roti met kipfilet gezegend met een mildere kerrie welke daar perfect mee harmonieert.

Lala Roohk heeft haar visitekaartje overtuigend weten af te geven door haar vriendelijke bediening, het verzorgde interieur en bovenal haar uitgebreide kaart die echte Surinaamse gerechten biedt die je elders niet snel aan zult treffen én ook nog eens perfect zijn bereid. Naar mijn mening de beste Surinamer van Amsterdam en omstreken om gezellig te dineren!
Alma R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Mijn vriend en ik gaan graag naar Lalla Rookh om af te halen. Meestal de roti kipfilet, cause it's perfect, maar volgens mijn vriend was de lam ook heerlijk. Daarnaast bestellen we altijd een portie bakabana... Jammie!!! De dame met de mooie lichte ogen helpt ons altijd heel vriendelijk bij de afhaal. Een topper!
TVZ .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
We zijn hier voor een tweede keer gaan eten, op zoek naar de beste roti van Amsterdam-Oost. Lalla is zeker geen slechte keus. Het eten is goed en er is veel keus op de menukaart. Er is een rotiplek die ik beter vind, maar die heeft geen gezellige entourage. Daarom is dit voor roti én uit eten zeker een aan te raden adres.
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Het eten is hier altijd goed! Ze hebben een uitgebreide kaart. Ik haal hier af en toe eten af. je moet wel rekening houden met enige wachttijd. Het is er altijd druk. Fijn is dat je roti kunt krijgen in een gewone of kleinere portie.