Lalezar Cafe Restaurant

Hobbemaplein 97 2526 JD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Lalezar Cafe Restaurant

Dagelijks vanaf: 08:00 tot 22:00 uur

6,4

Jouw recensie over het restaurant Lalezar Cafe Restaurant

• Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige vibe, afruimen is rommelig, ik zit er graag met gezin
Maja S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Bediening was echt slecht. Ook de korting zoals Iens aan gaf (20%) niet gehad. Volgens eigennaar doen ze niet mee. Ondanks mijn reservering gezien te hebben.
Eten was wel lekker, grill gerechten zijn goed.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten voor herhaling vatbaar enjoy.
Nur K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Volgens de ober hadden we niet gereserveerd terwijl dat wel het geval was.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Bediening wisselt van vriendelijk naar dromerig, efficiënt soms laks. Eten en ambiance compenseren. Ga en geniet!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Men wist niks van mijn reservering, was ook niet nodig werd me gezegd. Ontbijtbuffet is heerlijk in fijne sfeer. Ik kom hier vaker en eten is altijd goed
Tarkan K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Om de avond te beginnen wilde ik een kelle paca (soep) echter hadden ze deze niet meer, ook de huisgemaakte ayran was op. Als voorgerecht gekozen voor de meze 'saksuka', we kregen iets anders. Tijdens het voorgerecht zette de ober een dessert neer en liep vlot weg die we uiteraard nog niet besteld hadden. De ossenhaas bestelt met rijst maar kwam tevergeefs met patat.
Filiz Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik kwam binnen en er werd mij verteld dat ik niet had gereserveerd, sms laten zien van de bevestiging. Hij zei dat hij niks kon doen (het was echt heel erg druk binnen). Hij ging kijken wat hij kon doen en uiteindelijk is het toch gelukt om daar te blijven eten. Het eten was heerlijk en service was ook goed. Uiteindelijk waren we zeer tevreden.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk ontbeten bij Lalezar. Er is veel keus en alles is vers.
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
vriendelijke bediening. voorgerecht en hoofdgerecht heel lekker. toetjes vielen tegen. oude baklava.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, pittige linzensoep, lekkere mezze en goed gekruide en gevarieerde mixed grill. Alles was lekker vers, van goede kwaliteit en meer dan voldoende. De bediening was heel vriendelijk. Een aanrader!
FZA .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hier laatst gegeten met een nichtje. Ik hoorde er veel goeds over. Eenmaal aangekomen werd de kaart met ruime keuze aangereikt. Gekozen voor de specialiteit Adana kebab van kipgehakt. Dit was lekker en er werd salade en rijst bij geserveerd. Het was lekker, maar heb beter gehad. Het personeel was erg vriendelijk.
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Ik had veel over Meydan gehoord en dan met name hun uitmuntende ontbijtservice. Toch hebben we besloten om het diner eerst te proberen. Om heel eerlijk te zijn: ik had enorme moeite om een keuze te maken, omdat er bijv. geen kalfs was, veel gegrill, en veel lams op het menu. Dit is de plek voor kebabliefhebbers en dat ben ik eerlijk gezegd niet. Vooraf een bord met verschillende mezes besteld die heerlijk waren. (Aanrader!!!) De hoofdgerechten mogen wel spannender. Hetzelfde geldt voor de manier waarop het gepresenteerd wordt op je bord. De bediening is erg goed. Nette jongens die heel snel en scherp zijn. Decor is leuk gedaan. Het doet me denken aan een moderne pattisserie uit Turkije waarbij comfort voorop staat. En zoals een echte Turk, afsluiten met een glaasje thee! Wat mij betreft is Meydan zeker een bezoekje waard, maar de hoofdgerechten mogen wel wat onderscheidender.