Lakes Bar & Kitchen

Vreelandseweg 50 1216 CH Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Lakes Bar & Kitchen

Wonderschoon

Zowel de ligging aan het water, het hip-chique decor als de presentatie van de gerechten zijn hier wonderschoon. Omringd door zoveel schoonheid is het wel heel makkelijk om in alle rust te genieten van een bijzonder maal. Neem lekker de tijd en geniet met volle teugen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lakes Bar & Kitchen

• Kom je met de auto?
    Lakes Bar & Kitchen ligt aan het Sporthavenpad in Hilversum. Mogelijk geeft uw navigatie systeem een verkeerde route bij het gebruik van Vreelandseweg 50.
  • : Gratis parkeren

Openingstijden Keuken:
Lunch: dinsdag t/m zaterdag 12:00 uur - 15:00 uur. Zaterdag lunch gesloten.
Diner: dinsdag t/m zaterdag 18:00 uur - 22:30 uur.

Jouw recensie over het restaurant Lakes Bar & Kitchen

Maryeliz P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
De lunch was erg lekker, licht maar niet te weinig.
Huiswijn ook goed, redelijke kostbaar, volgende keer kijk ik op de wijnkaart.
John B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Kwalitatief hoogwaardig eten en drinken in zakelijke atmosfeer met correcte bediening tegen een redelijke prijs (€50 p.p.) Bijzonderheden: goede frites, leuke aperitief-glazen (fino uit een artdeco mini-martiniglas) en vooral: als je een stuk vlees bestelt wordt er niet gezeurd over wel of niet doorgebakken; je krijgt het vlees zoals het hoort, met (iets te weinig) heerlijke jus. Kortom: een aanrader
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, chef komt langs de tafels voor een praatje dat is een super ++. Mooi opgemaakte borden, porties zijn klein.
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prachtige entourage, sympathieke bediening en heerlijk eten. Ieder gerecht is duidelijk met zorg bereid en wordt op een subtiele manier opgediend. Absolute aanrader.
Reinier M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gerechten van prima kwaliteit. Voor- en nagerecht zaten wat te dicht op elkaar. Dit aangegeven en dat is uitstekend opgepikt door het personeel.
Het voorgerecht, Carpaccio, was ronduit teleurstellend. Niet de kwaliteit maar de kwantiteit. Het voorgerecht was 7 cm in diameter en dat voor 18 euro! Dit was geen voorgerecht maar meer een amuse.
Manoli .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Echt een avondje weg in ontzettend leuk restaurant, heerlijk gegeten en gezellig ontvangen, we gaan heel snel weer terug!
caroline H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening. Bar ziet er erg gezellig uit.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Na lange tijd weer eens lakes uitgeprobeerd. Lunch was prima. Vriendelijke en attente bediening en eten was goed. Er mist iets waardoor het wat rommmelig oogt. Maar verder prima nieuwe kennismaking.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Top gegeten en goed bediend. Mooie wijnkaart (plus advies). Menu 'klopt' aan alle kanten. Zowel zakelijk als prive mogelijkheden.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig restaurant.Leuke sfeer. Keuken was goed verzorgt. Waren met een gezelschap van 10 personen.Komen zeker terug.4 gangen Chef's diner mooi opgemaakt.Wijnadvies uitstekend
michel C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Sinds de nieuwe eigenaren er zijn absolute verbetering in tarieven. Je kan eten voor een klein budget maar het ook uitbreiden naar duurdere gerechten. Kwaliteit van de gerechten is erg goed.

Aanrader !
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Recent een bezoek gebracht aan dit restaurant en wat een teleurstelling na alle verhalen.

De bediening is jong en matig getraind, alles wat gevraagd werd over de producten op het bord moest nog een keer nagevraagd worden aan de keuken. Het serveren van gerechten aan tafel was niet logisch en alles behalve de etiketten.

De gerechten zien er mooi uit maar de smaakbeleving is vrij vlak en in mijn ogen niet speciaal. De prijs/kwaliteit is daarmee dan ook totaal niet in verhouding. 18 - 25 euro voor een voorgerecht? Dit zijn * prijzen.

De selectie wijnen per glas is klein en gaat vanaf 7,50 per glas. Op tafel staan enorme wijnglazen wat het voor de bediening onmogelijk maakt om een fatsoenlijk glas in te schenken, ik heb dan ook 7,50 betaald voor een klein laagje wijn. (had dit in een normaal glas geschonken en je had gezien dat je niet eens tot de helft komt).

Tot slot de akoestiek, wat een drama. Het restaurant zat helemaal vol. Door het lage vlakke plafond en glas rondom weerkaatst het geluid enorm, wij konden elkaar op een gegeven moment niet meer verstaan. Waarschijnlijk hadden meer tafels hier last van en ging iedereen harder praten waardoor het einde zoek was. Echt verschrikkelijk.

Kortom, weinig beleving, de bediening maakt er geen feestje van, de keuken doet ontzettend zijn best maar ook hier mist de beleving.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk restaurant met een mooie ambiance en prettige medewerkers.
Gekozen voor 4 gangen menu van de chef, waarbij we enkele verrukkelijke bijpassende amuses kregen. Het menu is een grote verrassing en je kijkt uit naar elke volgend gerecht. Alles zeer smakelijk en een lust voor het oog. Het tempo is precies goed tussen de gangen door en alles komt met een prachtige inleiding en omschrijving door medewerkers.
Heerlijke wijn van de wijnkaart gekozen top.
Dit restaurant geeft je gegarandeerd een zalige culinaire middag in alle rust en in een fijne omgeving.prachtig terras en eigen parkeergelegenheid.
Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Tot snel.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Ik was hier al vaak langsgereden en een vriend van mij gaat hier graag heen. Onze eigen ervaring na het eten bij Lakes is helaas minder goed.
De locatie is geweldig. Mooi uitzicht binnen met terras aan het water. De bediening was wat onhandig maar deed haar best terwijl het restaurant bijna leeg was, totaal vier tafels bezet. Wijn was heerlijk. Tot zo ver weinig aan te merken.
Dan het eten: Ik ben al jaren vegetarisch en daar begon de uitdaging. Voorgerecht een salade: prima. Als vega hoofdgerecht stond er eigenlijk niets op de kaart. Er kon iets gemaakt worden met asperges. Dat gerecht werd gebracht en het bleken slechts 5 asperges te zijn zonder noemenswaardige bijgerechten. Bij het afrekenen moest dat 25.- kosten... voor 5 asperges. De Catch of the Day (vis) was 27,50 (met een paar asperges erbij ;)
Toen wij hier iets van gezegd hebben, werd hier niets mee gedaan. We hebben met twee personen 134.- betaald en ik heb een slechte nasmaak over de prijs/kwaliteit verhouding.
Gemiste kans! Wij gaan hier niet meer heen.
Miccas28 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima eten hier, klassieke keuken. Ganzenlever, truffel, lekker rib eye, redelijke wijnen per glas. Allemaal niks mis mee, maar vreemde, wat afstandelijke en wereldvreemde bediening. Zetten eten op tafel zonder je aan te kijken, voelt afstandelijk... Eten was verder prima, mooie gerechten, niet het meest innovatieve maar gewoon prima voor elkaar. Kom er graag nog eens terug in de zomer, wellicht op het terras, maar die bediening, dat moet echt beter hoor...
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gegeten bij Lakes en de verwachtingen waren hoog gespannen. De entree was rommelig, ondanks dat er veel personeel rondliep wordt je niet opgevangen. je staat er een beetje verloren bij. Alvorens je het restaurant vereikt loop je lang een lounge waar gerookt mag worden, een beetje vreemd. Naar onze tafel gebracht en dan wachten. Wijnkaart gevraagd en wederom wachten. Bediening liep een beetje te rennen door de zaak zonder echt aandacht te gebben voor de gasten. Veel stagiaires? Maar goed uiteindelijk besteld. En echt een uur zitten wachten op het voorgerecht en was iets fout gegaan met de bon. Als professional moet je dat opvallen als je langs tafels loopt. De eigenaar loopt te rennen met wijnen voor enkele goede gasten maar heeft totaal geen overzicht. De bediening is een groot aandachtspunt, dames niet in de jassen helpen, deur open houden stoelen aan schuiven. Lege borden, boter en olie te lang laten staan. Slordig en rommelig. Qua ambiance mooie zaak, wel erg rumoerig en m.i. te harde dance achtige muziek. Het BIB menu redelijk en wij hadden beide een andere keuze. Bij sommige gerechten zag je verfijning o.a de steak tartare en bij andere gerechten was simpelweggrof. Jammer.
Binnenkort gaan we op herhaling kjjken of dit een eenmalige uitglijder was.
A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteravond voor het eerst sinds jaren weer eens bij Lakes gegeten...nog nooit een recensie geschreven...maar Lakes verdient een groot compliment voor in de eerste plaats het sublieme eten, met name de grove steak tartaar die in ons 4gangen menu zat, is de moeite van het vermelden waard, maar ook ons voorgerecht met allerlei lekkere visofood hapjes, het vishoofdgerecht en de bijzondere tiramisu waren vingeraflikkend lekker..uiteraard het lekkere brood met pompoenpitjes en de fles plat water, die je niet hoeft af te rekenen! De locatie is prachtig, zowel binnen als buiten, ideaal parkeren, plek genoeg, "lekkere muziek"en prima bediening...de prijzen liggen bovengemiddeld, maar daar krijg je dan ook wel wat voor!!
maxamize .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We waren al jaren niet meer bij Lakes geweest, maar sinds de trendy 'relaunch' heeft het restaurant inderdaad een aantal grote sprongen voorwaarts gemaakt. Goede ontvangst, prettige bediening en een goede kaart. Let wel op wat je besteld, want als je buiten het 'relaunch menu' gaat, lopen de prijzen hard op. De rekening deed een beetje pijn, maar daarvoor waren alle gerechten perfect uitgevoerd. De risotto met truffel was uitzonderlijk goed, de steak tartare vooral mooi uitgevoerd, gamba's groot en smakelijk en de prime-rib hoewel erg rood, wel heel goed van smaak. Desserts bestonden uit de Tarte Tatin met ananas (enige keer dat je warme ananas mag serveren) en een moderne dame blanche. Leuke uitvoering die in niets lijkt op de bekende dame blanche en dat bedoel ik als compliment. Kortom, ondanks de gepeperde rekening toch een geweldige avond.
Aris B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vrijdagavond met vrienden fantastisch gegeten in Lakes echt een aanrader. Leuk terras en 's avonds super gezellig. Open keuken met top koks! Aanrader het relaunch menu, grove steak tartaar, daarna grietfilet afgeblust met champagneboter en scroppino als afsluiter. Wij komen echt terug! Complimenten!!
Christian-P .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We kenden Lakes al als goed restaurant. Er is nu gewerkt aan het bargedeelte. We waren nieuwsgierig geworden door de aankondiging van de relaunch. Op de prachtige zondagmiddag was het gezellig druk. Het is niet alleen een plek om lekker te eten maar je kan er nu ook gewoon even langs om te borrelen. Een biertje, wijntje of een cocktail. En daarbij is er nu een barkaart met lekkere hapjes en 'plankjes'. We komen zeker terug!