Lakerhof

Woensdag en Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk goedgevulde kaart die gedurende het jaar verandert. Fijne verse soepen, alles wordt met liefde en smaak bereid! Bourgondisch Limburg, zoals het hoort!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het eten was top! De spare-ribs had je geen bestek voor nodig, zoals het hoort! Het vlees viel zo van het bord af. Grote schaal patat erbij, lekker bourgondisch, geen haute cuisine maar gewoon lekker genieten. De ambiance was goed en de gastvrouw verwelkomde ons goed. Enige minpunt is dat ze het af en toe wel erg gezellig heeft met gasten, waardoor de oplettenheid iets minder wordt, maar dat was niet zo erg. We hebben vooral lekker gegeten en een leuke avond gehad.
Wilmine B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Geen haute cuisine maar gewoon lekker Limburgs/Bourgondisch genieten in een fijne ambiance met attente bediening. Vooraf voor mij een salade met Val Dieu-kaas. Helaas was die kaas er niet meer en moest ik het doen met geitenkaas in spek. De salade was absoluut heerlijk, leuk ook om eens wat andere noten dan de eeuwige pijnboompit tegen te komen. Als voorgerecht had ik een erg lekkere burger op boerenbrood. Mijn partner nam zoervleisj, het was ten slotte onze eerste avond in Limburg. Hij had geen vergelijkingsmateriaal maar het vlees was erg mals.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gezellig met z'n 4-en gaan eten en hebben voor het weekmenu gekozen. Het voorgerecht kon zonder moeite worden veranderd voor ons, omdat we niet zo'n liefhebber waren van paté enz. en we kregen een heerlijke huisgemaakte tomatensoep met stokbrood. Ook het hoofdgerecht was voor 2 personen niet zo goed en zij kregen een heerlijke kalfsmedaillon en mijzelf met mijn partner een haasbiefstuk die heerlijk mals was. Dit alles met heerlijke groentjes, frieten en gebakken aardappelen.
Als dessert een dame blanche. Koffie en thee hoorden er ook nog bij met allerlei lekkernijen.
Gegeten voor weinig geld, leuke bediening die zonder morren dingen voor je aanpassen. Een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. Fatsoenlijke porties, goede kwaliteit.
prijs / kwaliteit verhouding OK, leuke sfeer / entourage.

voor herhaling vatbaar
Max V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
We liepen op een vrijdagavond in april ongevraagd naar binnen, maar er was gelukkig nog voldoende plaats. De kaart is heel traditioneel, maar werd in ons geval bijzonder goed uitgevoerd. Schnitzel met gebakken uien en gesmolten kaas helemaal in orde. Lamspies idem dito. Groeten in stijl, frieten prima en van alles voldoende. De bediening is vlot, vriendelijk en gemotiveerd. Per glas krijg je maar weinig wijn, maar dat kan een uitzondering zijn geweest. Stoelen zitten prima. Temperatuur in restaurant loopt nogal snel op. WC´s heerlijk ruim. Muziek is het bekende top 40 werk, niet verrassend verder. Alles wat hier bij andere gasten staat kan makkelijk bevestigd worden. Lakerhof is voor herhaling vatbaar.
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Lekker eten met verse streek- en seizoensproducten. Gastheer is een geweldige kok. De gastvrouw heeft een goede balans tussen oplettendheid en gezelligheid. Restaurant is een tijdje geleden heel mooi verbouwd. Het interieur heeft nu een warme, gezellige uitstraling. Maar het belangrijkste blijft toch het eten, en dat is gewoon super!
GradvdMolen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2012
Geweldige gastheer en gastvrouw die werkelijk alles voor hun gasten over hebben.
Goed gegeten met prima prijs/kwaliteitverhouding.