Lai Thai

Muntelstraat 12 5211 Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Lai Thai

Sinds 2016 zijn we Thaise take away. kunt bij ons nog zitten, maar de keuze is beperkt tot de afhaalgerechten.

Meer informatie over restaurant Lai Thai

• Kom je met de auto?
    Bartenbrug weer open
  • : na 18 uur gratis op HInthamereinde

16 tot 20 uur
's maandags gesloten

Theo56 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Voor de eerste keer wezen eten bij Lai Thai. Alle lof voor de vriendelijke bediening, gezellig familie restaurant. Decor Thais. Heerlijk gegeten al had het voor mij allemaal wat "scherper" mogen zijn. Voorgerecht van mijn vrouw half opgegeten, die vond het te "scherp". Smaken verschillen. Verder op het eten niets aan te merken, heerlijk gegeten, en ruim voldoende. Komen er zeker nog eens terug. Nagerecht eet ik altijd ijs en slagroom met verder niets erbij of erop. Dan krijg je meestal de vraag , echt niet? Deze keer geantwoord, doe maar een "sterretje".
Ben je jarig was de vraag, nee. Maar toch een ijsje met sterretje. Perfect.
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Streetfood is inderdaad een echte aanrader als je in dit restaurant uit eten gaten. En wat een bediening! Heel gezellig en vriendelijk. En als een van de eigenaren spontaan achter zijn vleugel kruipt om enkele ballades te spelen, is het avondje uit compleet!
AL100 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Heerlijk gegeten in een hele prettige sfeer. Menu Streetfood is een echte aanrader. Uitstekende toelichting op de gerechten door een bijzonder vriendelijke bediening!
Mlc .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Heerlijk Thais eten! Gezellige sfeer en medewerkers. Inrichting is wat gedateerd, maar een echte aanrader. Zeker tot de volgende keer!
MarAnMo .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Tijdens een gezellig vriendinnenweekendje kwamen we bij Lai Thai terecht. Wat een feestje! Zowel het nieuwe menu als de bediening als de entourage waren meer dan goed. We kozen een tijdelijk "Street-food" menu. Tijdens de menukeuze een schaaltje kroepoek met lekker sausje. Het voorgerechtje was al een explosie van smaken door de keuze van de losse ingrediënten zelf samen te stellen op een eetbaar blaadje. Daarna heerlijk soep met een beef-salade, vervolgens een schotel met 4 verschillende gerechten die ook allemaal verrassend lekker waren en als toetje een verse gebakken banaan met ijs en slagroom. De koffie was ook af met een klein glaasje Tia-Maria met slagroom en lekkere chocoladeboontjes. Ook de manier waarop alles op tafel kwam met mooi bestek, versierde schalen met oa bloemen maakte het compleet. Kortom terugkijken op een heerlijk avondje en we komen zeker terug wanneer we weer in Den Bosch zijn!
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Afkomstig uit Zoetermeer in Den Bosch bij Lai Thai in een leuk interieur blij verrast met een leuke beperkte kaart, een beperkte prijs en uitgebreide aandacht voor zinvol detail. Alles vers bereid en verrukkelijk van smaak!
Plezierig is ook dat je lekker ruim kan zitten!
Value .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Hier genoten van een heerlijk kennismakingsmenu via een bon uit de Heusdense Courant.
Dit was een goede deal - €49.95 voor een 3-gangenmenu voor 2 personen incl. 2 drankjes per persoon. Vooraf 4 verschillende hapjes met een lekkere (maar wel zoete) saus en knapperige dunne noedels. Hoofdgerecht was ruim voldoende: kabeljauw in zoet-zure saus, stukjes Thaise kipfilet in een heerlijke zachte dunne pindasaus, eendeborst met groente in pittige saus van garnalenpasta en stukjes rosbief in een pittige rode currysaus met Thaise basilicum. Alles begeleid door voldoende pandan kleefrijst. Als toetje echt vers fruit met een bolletje ijs (met helaas een mierzoete aardbeiensaus
Het is duidelijk een restaurant dat door de hele familie wordt gerund - later in de avond kwan het kleine peuterzoontje ronddribbelen en begon op de piano te pingelen. Maar zeer gastvrij, en de ober (de baas?) kwam zelfs vragen of het genoeg was.
De stijl binnen is wat mij betreft wat oubollig, maar wel met een hoop thaise accenten. Maar de Thaise "popmuziek"zou wel vervangen mogen worden door iets anders.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Het is het enige Thaise restaurant in Den Bosch, we zijn benieuwd. Als voorgerecht Hors-d’oeuvre Lai Thai en een vegetarische Hors-d’oeuvre Hom Tod. De Hom Tod stelde niet zoveel voor, een paar stukjes groente in oliebollen deeg. De Hors-d'oeuvre Lai Thai ,5 gefrituurde hapjes, lijken uit een diepvries pak.
Als hoofdgerecht 1x de kip met thaise basilicum en 1x de kip in groene curry. De Kai Pad Krapow ken ik als drooggebakken kip met Thaise basilicum. Bij Lai Thai liggen de stukjes kip in een soort bouillon.
De kip in groene curry was kip in een groene bouillon. De 2 gerechten waren wat smaak betreft precies hetzelfde, de groene bouillon was iets milder. De smaken waren goed maar niet zo Thais als we hadden gehoopt. De bediening was erg vriendelijk en het Thaise dessert was lekker.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Bediening prettig en vriendelijk. Huiselijk.
Voorgerecht lekker. Hoofdgerecht valt helaas tegen. Smaken zitten er in, maar te dun, te vlak. Jammer, want leuke tent.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Een bezoek aan dit restaurant is zeker een aanrader. De keuken is tongstrelend en biedt ware smaaksensaties. De kaart biedt voor ons meer dan voldoende keus. De bediening is zeer gastvrij en uitstekend in staat om de gerechten toe te lichten en daarbij een passend wijnadvies te bieden. Vooraf genieten we altijd van een heerlijk Singha biertje. De prijs kwaliteit verhouding is ongelooflijk. Zoveel authentieke smaken voor zo weinig. De sfeer is zeer gemoedelijk en uitnodigend. Bij ieder bezoek aan Den Bosch staat een bezoek aan ons favoriete Thaise restaurant garant voor een heerlijke afsluiting van ons uitstapje en dat doen we al zo'n 17 jaar.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Niks geen strak modern design, maar heerlijk, bijna kitscherig Thais ingericht. Ook aardewerk (Bangkok Blue) en bestek authentiek. Gastvrouw en gastheer zeer vriendelijk bij ontvangst, bediening en vertrek. Lekker pittige soepjes en heerlijke visgerechten (zowel de tilapia als de kabeljauw). Wat ons betreft een prima restaurant met goede en gevarieerd gekruide echt Thaise gerechten.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vrijdag 15 november 2013 .....Heerlijk gegeten bij Lai Thai , vriendelijke bediening en eerlijke prijzen en een mooi aangekleed kopje koffie.Op en TOP genoten heerlijke pikante kipsalade en tom yam kung (pikante garnalensoep)..Pikante Panang Rosbief en Garnalen in een Pikante verse Garnalen in een groene curry. Ondanks de vorige recensies een Restaurant om Aan Te Bevelen.
Marij H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Smakeloos eten dat weinig met de thaise keuken te maken heeft. Oude, droge garnalen, kabeljauw die naar meel smaakt, rode curry die met tomaat klaargemaakt is en geen curry smaak heeft, kippensate met een stukje kip dat op geen enkele manier is gemarineerd. Uiteindelijk maar een hap van een rode peper genomen.
Annnbeth .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Eten te simpel om de echte verfijnde Thaise smaak naar voren te laten komen. Aan de vijf gevarieerde voorgerechten was vooral de frituurpan te pas gekomen. De rosbief met basilicum had een authentieke smaak. Echter de curry met talapia was verre van Thais. De bediening was snel, vriendelijk en adequaat. Het restaurant, een ruimte zonder ramen, was smaakvol en gezellig ingericht maar dat verbloemde de kantoorsusteem plafonds niet. Voor een plek die ons meer malen als super was aanbevolen viel het wat tegen. Echter als je voor een redelijke prijs, Thais getint voedsel wilt eten is er niks mis mee.
Jan-Derk H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Nadat onze smaak pupillen een genot hadden ervaren de vorige dag bij een Thai in Rotterdam - wilden we deze voortzetten bij deze Thai in onze woonplaats. Werden gastvrij onthaalt, de zaak is leuk aangekleed (veel foto's uit Thailand etc.), in elk geval een positieve indruk. De kaart is niet echt uitgebreid en daar houden wij wel van (betekend vaak goede kwaliteit). Ook worden 4-gangen menu's aangeboden. Hier zijn we - helaas - op ingegaan. Voor de een een vismenu, de ander het vleesmenu. De voorgerechtjes ging nog wel, maar de hoofdgerechten waren slap, niet echt smaakvol en ook niet knapperig (met name het vis). Zou dat komen omdat de gerechten van te voren worden klaargemaakt en voor de take-away in buffetvorm klaar staan? En hieruit ook het restaurant voorzien wordt bij de '4-gangen menu gerechten'? Bediening was goed, zoals het hoort te zijn. Een volgende keer gaan voor de niet-voor-de-hand liggende Thaise gerechten, om te proeven of dit restaurant de naam echt waar kan maken.
Moed .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Als je echt een keer de authetieke thaise keuken wilt proeven op Hollandse bodem dan ben je bij Lai Thai aan het juiste adres. Heerlijk gegeten! De uiterst vriendelijke bediening en ontspannen sfeer zorgden voor een prima avondje uit, en dat voor een betaalbare prijs. Wij komen zeker terug!
TenTMentink .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Op zaterdag 22 september hier voor het eerst met zijn tweeën gegeten en ik moet zeggen: het was een bijzonder aangename ontdekking! We hadden op deze site de kritieken over het decor gelezen, maar eerlijk gezegd konden wij ons daar totaal niet in herkennen. Wij vonden het juist een vrolijke, frisse ruimte waar het heel prettig toeven was. En kennelijk vonden meer mensen dat, want om half acht waren alle van de toch talrijke tafeltjes bezet (tijdig reserveren lijkt dus geboden). Wat ons vooral opviel, naast het heerlijke eten en de voortreffelijk Chiliwijn was de persoonlijke, hartelijke bediening, die ondanks de drukte toch de tijd nam voor de gasten. Wij wandelen door heel Nederland en komen dan veel in (liefst Thaise) restaurants. Deze eetgelegenheid vinden wij een van de betere. Hier komen wij beslist terug. Een aanrader!
Niqi .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
De bediening is vriendelijk en het eten is oké. Verwacht echter geen hoogstandjes hier. Het decor dateert uit de jaren 80 en is hoognodig aan vernieuwing toe.
Mimi007 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wij hebben er heerlijk gegeten, echt authentiek thais! Zalige tom kha kai soepje met geurende kruiden en lekkere kip in een kokos bouillon mmmhh! Hoofdgerecht bestond uit rosbief met chili en thaise basilicum erg pittig hoor met die verse kleine pepertjes erin, maar precies de smaak wat ik eerder beleefde op vakantie in thailand, haalde weer voortreffelijke herinnerigen op! Bediening was zeer vriendelijk en gaf goede uitleg ivm kruiden en pittigheid. Tevens konden de gerechten zonodig aangepast worden. Ze kwamen tussen de gangen door vragen of alles naar wens was en voldoende wat we zeer op prijs stelden. Drank werd niet aangedrongen wat bij de meeste restaurants wel gedaan wordt! Het was een heerlijk avondje waar we niet werden weggekeken we konden lekker rustig tafelen met een echte huiskamer sfeer. Hier en daar kan aan het interieur wat verniewd worden maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Dus zou tot slot willen zeggen: een echte aanrader en dat ze gauw weer in lekker 2013 mogen verschijnen. Er zaten btw genoeg stickers van voorgaande jaren op de deur. Wens ze veel succes!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Goed gekruid Thais eten voor een zeer goede prijs. Leuk om regelmatig te gaan eten, zonder je spaarrekening te hoeven plunderen.
Uiterst vriendelijke en behulpzame bediening. Het restaurant is wat donker door gebrek aan daglicht. Deasniettemin redelijk ruim en sfeervol ingericht.