Lai Do

Kapittelweg 309G 1216 HX Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lai Do

David B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Alles in dit restaurant straalt elegantie en harmonie uit, van de buitenkant tot de sfeervolle, ongewone inrichting met prachtige kersenbloesem (weliswaar nep, maar toch...) tot het fraaie servies, van de prachtig ingerichte wc's tot de schone linnen servetten.
De welkomst is vriendelijk en professioneel. Er is een echte garderobekast met nummers en bij vertrek worden we geholpen met het aantrekken van de jassen. Zeldzaam!
Het menu is goed leesbaar, overzichtelijk en met een - voor ons - redelijke keuze aan duidelijk aangegeven vegetarische gerechten.
We kiezen de mini-loempia's (6 voor €3), een Lo Hon Chai (groenten met tofu) (€13,50), mihoen (slechts €2 extra) en thee (een potje geurige jasmijnthee voor slechts €2).
Alles wordt snel en zorgvuldig gepresenteerd.
Het smaakt ons uitstekend!
Tip: dit restaurant lijkt behoorlijk populair - reservering is aanbevolen!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Aangezien mijn favoriete Chinese restaurant wegens vakantie gesloten was ben ik het hier gaan proberen. Misschien heb ik een slechte keuze gemaakt uit het overwelgende aanbod, maar wat ik kreeg voldeed geenszins aan mijn verwachtingen. Lekker vlees maar, het "bedje van chinese groente" bestond uitsluitend uit atjar (uit een potje) en de pikante saus werd er apart bij gegeven waardoor iedere samenhang ontbrak. Ik was ook nog duurder uit dan ik gewend ben.
wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk eten, ik kom er vaak met mijn golf vrienden. Wij zien er vaak dezelfde gezichten. Mensen die het kennen komen er dus vaak. Aanraders: Babi pangang van spek, super krokant en super lekker, ik neem dit zelf altijd met zwarte bonensaus. Alle eendgerechten zijn hier heerlijk, ik heb ze allemaal geproefd!!
ceesenans .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Met z'n zessen gegeten, alles was uitstekend!
Prima eten en meer dan genoeg. Ongedwongen sfeer en uiterst
Vriendelijke bediening.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Na lange tijd weer eens hier neergestreken voor een diner. Veel tafeltjes waren gereserveerd. Dus Lai Do voldoet al jaren aan de verwachting.
Soms leek het of de binnenkomende gasten familie van de restaurateurs zijn, zo worden ze verwelkomd. Echt een buurtrestaurant.
Het eten was voldoende en prima, de bediening hartelijk en vrolijk.
Alleen wanneer er naast je tafeltje eten wordt gebraden, wat een leuke afleiding is, slaan de dampen op onze kelen. Waar dat aan ligt, weet ik niet, misschien de hete olie.
Dat weerhoudt ons er niet van nog eens terug te komen, prijs / prestatieverhouding ligt goed.
Naïma V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Wat hebben we heerlijk gegeten bij Restaurant Lai-do!! De tongfilet en peking eend ti pan zijn echte aanraders. De gerechten worden voor je neus op een hete plaat bereid, heel leuk! De service was uitmuntend, hele lieve mensen :-) ze hebben een uitgebreid menu en veel desserts. Decor was knus en de tafels mooi gedekt! Wij komen zeker snel weer langs. Bedankt Lai-do!
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Sinds een jaar of twaalf komen wij hier, onlangs voor de zevende of achtste keer. Een van onze favoriete chinees restaurants vanwege hun grote keuze aan traditionele kantonese en szechuanese gerechten. Mijn top-favoriet: Tipan Ngau pepersaus! Geheel vers bereid aan tafel, heerlijk knapperige groenten, verse knoflook en pittige pepersaus. Subliem!
Interieur weinig bijzonders. Personeel erg vriendelijk.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Na een aanbeveling eens naar Lai Do geweest. Gelegen naast de ingang van het winkelcentrum Kerkelande. Typisch klein chinees restaurant met klaterend watertje en enkele nette tafeltjes.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Zoals gebruikelijk in dit soort gelegenheden een zeer uitgebreide kaart met gemiddelde prijzen.
Ik had vooraf een Wan Tan soepje dat opgediend werd in een zeer klein schaaltje met bodem ter grootte van een forse postzegel. Na het eten van de 3 smakelijke gevulde deegjes bleef er wat bouillon over zonder al te veel smaak.
Vervolgens twee gerechten met varkensvlees en kip. Schalen zien er compleet uit en de smaak is goed.
Jammer dat de chinese restaurants in Nederland de groentes zo grof snijden en overal hetzelfde.
Dat zag ik in China anders, moet toch fantasievoller kunnen.
Kortom, verzorgd Chinees restaurant, gezien de prijs niet echt bijzonder.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Al jaren vaste klant. De aankleding is van een heerlijke Chinese truttigheid, één van de obers is volgens mij Kees van Kooten in vermomming, eten altijd heerlijk. Eén aanmerking: zou de groente in mijn Kwong Po Kai iets kleiner gesneden kunnen worden?