Lagonda

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

7,1
RocketRandy .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De avond leek aardig te beginnen, totdat we zo stom waren om bij dit etablissement naar binnen te stappen. Door de vele sterren die dit restaurant toegewezen kreeg, waren we overtuigd. Echter, niets is minder waar. Deze zijn duidelijk door de eigenaar zelf toegekend.

Met stip is dit het slechtste groot uitgevallen magnetron-krot dat we ooit zijn tegengekomen in binnen en buitenland. En dat wil wat zeggen...

De ober bracht het aperitief met z'n vingers in de glazen, en drukte doodleuk een loslopende mier dood. Dit werd afgeveegd aan het tafeltje.

De enige vrolijke klant deze avond, betrof de mier in het suikerpotje. Deze smikkelde z'n buikje rond.

Wat we vervolgens kregen voorgeschoteld, was bedroevend. Smakeloze prefab pizza's en druipend van het vet.

De rekening was er wel naar, erg goedkoop...maar toch zonde van elke gespendeerde euro.

Tip: loop hier met een boog omheen!
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Niet alleen bezorgen ze heerlijke pizza's en Turks eten, maar ook is het een aanrader om er te gaan zitten, op het gezellige hoekje van de Rozenstraat in de Jordaan. Ik eet regelmatig de pizza Peynirli, met heerlijke geitenkaas en verse tomaten en spinazie. Maar ook de schotels met Et Sote of Adana Kebab zijn niet te versmaden. Snelle bezorging. Leuk sfeertje om te zitten. Pretentieloos en gezellig.
Kia M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ik laat regelmatig thuisbezorgen en ben zo blij met de snelle en vriendelijke service van lagonda! Pizza's zijn prima en altijd met veel verse ingrediënten. En de keuze voor volkoren deeg is ook top!
Math H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Ben ik nou de enige IENS-er die hier komt eten? Voor ons (deze keer 2 personen) bijna traditie om Koninginne/Koningsdag hier af te sluiten. Wederom niet teleurgesteld. Natuurlijk geen topklasse voor dit geld: pizza Quattro Stagione voor 10,25, Sis Kebab voor 14,75 met gefrituurde pureekrieltjes en verse sla. Het lamsvlees van de kebab was voldoende, mals en lekker gegrild. Prima rode huiswijn voor E9,00.
Service van jonge mannen met goede bedoelingen, maar wat overenthousiast en onervaren. Inrichting niets mis mee. Extra punt omdat na zo'n dag de toiletten nog keurig waren.
Volgend jaar weer.