Lago Maggiore

7,1
6,2
Jazzz .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik ben al >10 jaar klant, maar de bezorging is slecht, regelmatig > een uur. Ik ben klant-af. Verder prima pizza, niet super, niet slecht. Maar als je na een uur belt waar de pizza blijft hange ze de telefoon op.
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Lago Maggiore. Een fantastisch meer. Tuurlijk; touristisch en Overlopen. Laat onverlet dat in de primavera Maggiore een heerlijke plek is.
Tis ook een restaurant in de Javastraat. Oei. Dat valt niet mee. Alle hartelijkheid van de eigenaren ten spijt; het eten is onder de maat. Stevig onder de maat. Als de kruidenboter bij t stokbrood wordt geserveerd is de indicatie al helder. Margarine gekruid met knoflookpoeder en peterselie. Maar bovenal oud en donkergeel. Niet goed. De pizzas - ach ze zijn gewoon niet gelukt. Pizza rucola is inderdaad een Margaritha met een enorme berg rucola erop. Geen balans. En de calzone quatto formaggi is zonder verse gorgonzola. Juist de kaassmaken - van zachte mozza tot scherpe gorgonzola - maakt dat de vierkazen smakelijk is. Nu een eenvormige smaak. Wel goed gebakken deegwaar.
Lago is betaalbaar, heeft omtzettend vriendelijk en dienstverlend personeel, een inrichting die geheel anoniem is en een pizza die niet op smaak is. Als daar nu eens wat meer finesse in kan komen dan wordt t wat. En dat is makkelijker dan enthousiast personeel vinden.
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Deze gedateerde (Turkse, niet Italiaanse) pizzatent is exact wat je er van buitenaf van verwacht.
Een verwelkt en zeer gedateerd smoezelig interieur.
Zeer basic en simpel, en voor alle aspecten is het toverwoord eenvoudig.
Geen enkele opsmuk, behalve de kitsch muurschildering en de nepbloem op tafel. Menig shoarmazaak is beter aangekleed.
Er zit dan ook geen kip in de kleine zaak.

De bediening is absoluut zeer vriendelijk, heeft humor, en doet zijn best, maar is geen pro. Hij doet eigenlijk alles fout dat kan. Wachten tijdens een menukeuze en zelfs een paar keer terugkomen, meermaals hetzelfde komen vragen, verkeerd inserveren/uitserveren etc etc maar we kunnen het hem niet kwalijk nemen. Aardig doch te eenvoudig.

Het bier komt in een flesje, en de stokbrood met bevroren kruidenboter is standaarder dan standaard. De kaart dan is zeer beperkt. Geen canneloni, geen dikbelegde volle pizza's. Wel enkele Turkse gerechten.
De salades vooraf zijn zeer kaal en smakeloos.
Eigenlijk is het enige pluspunt aan deze simpele pizzatent het belangrijkste; de pizza. Een goeie pizza met een mooie dunne bodem en knapperige rand, en het beleg was goed. Smakelijk!

Kortom, ik wil hier zeker nog wel eens komen, maar dat zal wachtend met mijn ogen dicht aan de balie zijn, om een lekkere eenvoudige pizza af te halen!
Ursula N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Prima pizza en neem vooral de Brusselmans vooraf! vooral de bediening was super vriendelijk, zie je niet vaak meer dus opvallend!
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Simpel restaurant, tomatensoep was goed warm maar smakeloos en niet bijzonder.
lasagna met 4 kazen erg vet, portie was ruim voldoende.
minpunt vanaf de soep niemand meer aan tafel om een drankje op te nemen.

Leuk om snel wat te eten, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar
Nfro .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
In de zomer van 2012 wat gedronken. Prima te doen, als je weinig verwacht. Ook eens pizza besteld, was niet te eten. Echt waar. Een plak deek met dik plakkaat kaas erop ging door als Margarita. Reden voor ons er niet meer te eten/af te halen.
Iijjccoo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Gewoon een goeie lekkere pizza. Dunne bodem, normaal belegd. De huiswijn is goed te doen, alleen op een dinsdag avond is het er wel wat saai en rustig.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Ik kom met enige regelmaat bij Lago Maggiore, en iedere keer ben ik weer erg tevreden. Het eten is lekker, de porties zijn flink, de keuken is lang open en de bediening is erg vriendelijk (hoewel soms een beetje schuw). Het menu is redelijk typisch voor een Turks-Italiaans restaurant, maar alles smaakt prima. Het mooiste is dat de rekening achteraf altijd weer meevalt. Qua prijs-kwaliteit verhouding een absolute topper.

Dat het restaurant niet heel erg uitnodigend oogt (van buiten vrij donker en gesloten, van binnen vrij stereotypisch Italiaans pizzaknaller gemengd met wat Amsterdamse volkssfeer), is wat mij betreft het enige minpunt, maar dat weerhoudt me er niet van regelmatig terug te gaan.