Laganini

Piet Heinstraat 36 2518 CH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Laganini

Mediterraan karakter

Middenin het bruisende Haagse Zeeheldenkwartier vind je Laganini, een gezellig restaurant dat gespecialiseerd is in mediterrane gerechten. En bij een mediterraan karakter hoort natuurlijk ook een goed glas wijn, vermakelijk tafelgezelschap en een warm ontvangst. Aan dat hele eisenpakket is hier voldaan. Kortom; proef de Middellandse Zee en ervaar de daarbij horende gastvrije cultuur!

Meer informatie over restaurant Laganini

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Roy V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De gegrilde inktvis smaakte fantastisch. Sowieso een aanbevolen adres voor visliefhebbers. Mijn vriendin en ik hadden doorgegeven dat wij glutenvrij aten. Niet alleen hadden ze glutenvrij stokbrood voor ons ingekocht, maar ook had het restaurant glutenvrije pasta zodat wij toch de pasta fruti di mare konden bestellen. Een uitstekende service. Verder is het leuk om een keer een wijnkaart te hebben met andere wijnen - in het geval van Laganini Kroatische en Sloveense wijnen.
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
sfeervol restaurant en aardige bediening. Goede kaart ik ben een kleine eter en kon uit voorgerechten ook hoofdgerecht kiezen. Goede smaak van de gerechten, ondanks drukte kan je op je gemak blijven zitten.
Info187 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Dit restaurant moet bekendheid krijgen! Ik ga t op de expat site aanraden. Alles was goed. Vriendelijke service, voorgerecht heerlijk. Gamba's piri piri helemaal zoals die 'hoort' ,zeeduivel met truffel sauce ook heel lekker. Vlees ook goede kwaliteit. Kortom mega aanrader!!! Als ik de eigenaar was zou ik proberen via bijv. FB onder de aandacht te kopen, dat verdiend LAGANINI, succes ????????
Beste gast,

U spreekt met de eigenaar en ik dank u voor uw tips. We moeten inderdaad harder werken aan naamsbekendheid. Maar belangrijker vinden wij het dat de gasten die komen tevreden weg gaan. Dus we zijn erg blij te lezen dat u zowel blij was met de keuken als de bediening. Hopelijk zien we u snel terug in Laganini.

DirkO .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Lekker in het zonnetje buiten gegeten. Samen met de mediterrane/Kroatische gerechten gaf dat een heerlijk vakantiegevoel. Kleine inktvisjes, krokant gebakken, risotto met asperges en garnalen en spaghetti vongole, alles even lekker en zeer smaakvol. Prettige, deskundige, rustige en aandachtsvolle bediening. Het restaurant maakt gebruik van Kroatische streekproducten zoals lekkere wijnen, olijfoli en ham en dat proef je.
Een aanrader!!!!!!!!
Beste gast,

Hartstikke leuk om uw recensie te lezen (eerder per ongeluk over het hoofd gezien). We zijn blij dat u zo tevreden was met onze keuken en bediening. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Hopelijk zal de tweede keer net zo bevallen als de eerste keer.

Groeten van het Laganini team
Gebakkenperen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heerlijk vers eten, pure producten en smaak. De risotto is perfect bereid en ook de trio van coquille was werkelijk heerlijk en super vers. Zelfs de frites zijn vers bereid, waar vind je dat nu nog, ook de salade komt met een verfijnde dressing van goede kwaliteit olijfolie en balsamicio, geen vette vieze nep sauzen. Hier krijg je zin om alles van de kaart te proberen en wij zullen hier dan ook vaker komen. De gastheer is een man die zijn vak verstaat. Hij heeft product kennis en verstand van wijnen en is boven alles enorm warm, hartelijk en gastvrij. Prijs/kwaliteit simpelweg perfect!
Beste gast,
We vinden het heel fijn dat u zo van onze keuken en gastvrijheid heeft genoten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Laganini. We doen ons uiterste best om de kwaliteit van ons product en onze gastvrijheid hoog te houden. Dus hopelijk is uw volgende bezoek net zo plezierig, of nog plezieriger, als uw eerste bezoek.
KlaasKlots .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Als kenner van het Kroatië, het landschap, de mensen en ook de ‘keuken’ aldaar, zette ik met de nodige achterdocht een stap in het als Kroatische restaurant aangeprezen , Laganini, aan de Piet Heijnstraat in Den Haag. Want hoe vaak komt het niet voor dat een Kroatisch restaurant eigenlijk gewoon algemeen Noord-Italiaans eten serveert. Mijn verbazing over het aanbod was dan ook, in positieve zin groot, nu ik pure streekgerechten op de kaart ontdekte. Dit zal alles zal met de kroatishe kok te maken hebben. Zijn herkomst vertaalt hij , op meer dan goede wijze, in zijn gerechten. De voorspijzen als de kazen , de hammen, en vooral de calamares bracht mijn gevoel en beleving onmiddellijk terug naar de prachtige kusten van Zadar en Sibenik-Knin . En ook de (zwarte) risotto met inktvis wekte die authentiek gevoelens van vreugde bij me op. Met als enig minpuntje dan, dat ik als ik om mij heen keek, ik die kustlijn niet zag.

De bediening is correct en dienstbaar te noemen. Zoals het hoort. Met flair houdt de Nederlandse kelner het gigantische menu-bord aan je voor. Zonder probleem schakelt hij over in Engels of Duits en Frans (Kroatisch zal nog wel wat gebrekkig zijn). En hij schenkt de glazen lekker vol.

Meer dan heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen die de keuken kent, maar ook voor een ieder die authenticiteit zoekt, dat net even anders is dan wat er in Den Haag wordt aangeboden.

Ik kende het restaurant nog niet, maar zal me daar, ook gezien de schappelijke prijzen, met plezier nog veel vaker gaan vertonen. Een mooie ontdekking in het de Haagse Piet Heijnstraat wat mij betreft. izvrstan!!
Hartstikke leuk om te horen dat we zelfs Kroatië kenners kunnen verrassen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant om een van onze nieuwe aanwinsten die deze week zijn binnengekomen uit Kroatië te proeven. We hebben weer een hele voorraad van huisgemaakte biologische olijfolie, truffel olie, pasta, prsut, kazen en andere Kroatische lekkernijen. Dus hopelijk tot gauw. Groeten van het Laganini team.
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Helaas echt slecht gegeten we waren met een groep. Meerdere mensen hadden de gnoggi wat echt een kleffe bende was. Geen aanrader voor mij.
Wij vinden het heel spijtig dat u niet van onze keuken heeft genoten. Gnoggi hoort wel klef te zijn, en de meeste gasten zijn erg blij met ons eten, ook de gnoggi. Heel erg jammer dat die ervaring voor u anders was. We blijven aan de kwaliteit van het eten werken en hopen er met de tijd steeds sterker uit te komen. Mocht u nog een keer langskomen, dan krijgt u van ons een glas wijn of likeur uit onze nieuwe collectie uit Kroatie.

Groeten van het Laganini team
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Nieuw restaurant in de Piet Heinstraat. 'Mediterraan' en 'Adriatisch'. De eigenaar blijkt Haags, met een Kroatische kok. Voor mij een onbekend stuk Europa, maar de wijnen uit de regio ken ik enigszins, waaronder enkele heerlijke Bulgaarse (o.a. de Boyar Chardonnay, per glas à slechts 3,75). De keuken heeft Italiaanse invloeden, maar zonder de pretenties die sommige Italiaanse restaurants hebben. We aten 3 gangen met bier en wijn en waren 81 euro kwijt. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijke basale bruschetti vooraf, daarna calamari en ansjovis. De calamari waren niet de obligate 'plastic' gefrituurde ringen uit de diepvries, maar vers gesneden kleine inktvisjes - de 'ringen' van het lichaam en de tentakels - alleen licht gebloemd en precies lang genoeg in de frituur. De trio van ansjovis was: in het zuur (boquerones), gezouten en (onbekend) gemarineerd. Allemaal net wat beter dan de bekende kost: voller van smaak, minder zuur respectievelijk zout, een ruime portie en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we beide spaghetti aglio, olio, pepperoncini. De een met vongole, de andere met garnalen. Het lijkt supereenvoudig te maken, maar je moet het goed doen om alle smaken tot hun recht te laten komen. Dat was uitstekend gelukt, vooral bij de vongole variant. Een zaak om terug te komen en dan de wat meer Kroatische gerechten proberen.
Een hele late reactie, maar beter laat dan nooit. Het doet ons erg goed om positieve recensies te lezen. We doen ons uiterste best om hoge kwaliteit te blijven leveren. We hebben net allerlei nieuwe huisgemaakte producten uit Kroatie binnen. We hopen u weer snel terug te zien zodat u de nieuwste lekkernijen kunt proeven.

Veel groeten van het Laganini team
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Laganini is een Kroatisch restaurant, maar het lijkt heel Italiaans en ook de gerechten herinneren je aan Italië. Je zit er leuk en we waren naar de eerste informatie - het is een Kroatisch restaurant - benieuwd welk eten en drinken wij aangeboden kregen. Jammer dat de selectie van Kroatische wijnen per glas erg beperkt was en het ontbrak ook de uitleg van de bediening. Het eten herinnert heel sterk aan Noord-Italiaans keuken en de inktvis, vers gefrituurd, en ook de andere vis-voorgerecht waren een aanrader. Ook de risotto en de gnocchi als hoofdgerechten smaakten geweldig. Jammer alleen, dat we eerst een andere hoofdgerecht in plaats van de gnocchi kregen en daarom niet op de zelfde tijd konden eten. De keuken is best wel lekker, de interieur aansprekend, maar de service moet nog beter worden.
Beste gast,

Dank u wel voor uw eerlijk commentaar. Het klopt wel dat onze selectie Kroatische wijnen momenteel beperkt is, maar we zijn hard op zoek naar goede wijnen zodat we onze selectie kunnen uitbreiden. Inderdaad jammer dat het verkeerd gegaan is met jullie gerechten - hopelijk volgende keer beter. We doen ons best om de kwaliteit van zowel de keuken als de service hoog te houden. Dus we nemen uw advies serieus. Hopelijk zien we u een keer terug om u dan van een betere service te laten genieten.