Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Labyrinth

De keuken van Labyrinth serveert soulfood. Een ‘melting pot’ van gerechten uit Amerika, Caraïben en West Afrika. Centraal bij Soulfood staat het delen en connecties maken. Samen eten, drinken en vieren met familie, vrienden en buurtbewoners.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Labyrinth

tram 1, tram 2 en bus 15
  • : ja er is parkeergelegenheid. Na 21:00 uur en op zondag gratis parkeren

ma , woe, do 16:00-00:00
vrij en za 16:00-02:00
zon 16:00-00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Labyrinth

Bouke W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijke bediening, zeer smakelijk eten
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Vriendelijke bediening, jammer dat niet alles van de kaart beschikbaar was. Iets meer keuze desserts zou ook leuk zijn. Verder prima gegeten, verrassende smaakcombinaties.
Dag Marieke, Dankjewel voor je review. We hebben onze kaart aangepast, vandaar dat niet alle gerechten er de vorige keer waren. Nu met nog meer bites en kleine gerechten om te delen. We kijken uit naar je terug komst.
vele groeten
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk en origineel eten
Bijzondere cocktails
Vriendelijk personeel
Dankjewel Johanna voor deze geweldige recensie. We kijken uit naar je volgende bezoek bij Labyrinth. Groeten team Labyrinth
Naomi M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekkere verrassende gerechten, goede wijn gedronken, relaxte sfeer.
Albergen. A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer aardige bediening en heerlijke cocktails. Mocht je een keer zin hebben in iets anders dan alleen frans of italiaans is dit zeker aan te raden. Catch of the day was heerlijk en de ribs ook zeker aan te raden.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
In verband met Amsterdam Cocktail week wezen eten & drinken bij Labyrinth. Bijzonder leuk! Heerlijke gerechten en goed om te delen. Cocktails zijn echt een aanrader.
V. A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk eten, lekkere smaken, vriendelijke bediening. Kortom: uitstekend restaurant waar wij graag nogmaals naar terug zullen gaan.
Beste Andric,
Dankjewel voor de waardering voor de service, soulfood en cocktails bij Labyrinth.
Tot ziens weer!
Pascale L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De medewerkers zijn vriendelijk maar zouden actiever moeten zijn in hun benadering en van tevoren aangeven welke gerechten er niet zijn. Pas nadat we onze keuze hadden gemaakt kregen we te horen dat een van de voorgerechten er niet was. We hadden het fijn gevonden als we niet om drinken tussendoor of de rekening hadden moeten vragen, er werd veel vaak langs gelopen maar niks gevraagd.
Dag Pascale,
Dankjewel voor deze feedback.
We zullen het zeker meenemen. We kijken uit naar je volgende bezoek.

Team Labyrinth.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vernieuwd en leuk concept! Caribean sfeertje, eten heerlijk en goed geprijsd, bediening super vriendelijk en servicegericht.
Dag Arjan,
Wat leuk om je reactie over Labyrinth te lezen.
Bedankt voor deze waardering en tot de volgende keer.
Noeska V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Alles goed verzorgd en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar.

Enig minpuntje, af en toe een zeer sterke wierookachtige (of kruidenachtige) lucht aanwezig was.
Mickey P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Erg lekker gegeten, ook de cocktails waren goed gemaakt.
Dankjewel Mickey voor komst naar Labyrinth en geweldig om te horen dat je zo genoten hebt van de cocktals. We wensen je een heel mooi oud en nieuw toe.
vele groeten Sam
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Labyrinth was een geweldige ontdekking! Het vriendelijk en bekwaam personeel heeft ons een heerlijke avond bezorgd. We hebben genoten van alle voorgerechtjes die je goed kunt delen. Verrassende en exotische smaken, goed gebruik van kruiden! Ook de sfeer in het restaraunt is goed met lekkere muziek en goede akoestiek.
Dag Nina,
Bedankt voor het schrijven van deze review, wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt van Labyrinth. We hebben net ons 1 jarig bestaan gevierd en heel leuk om deze waardering te krijgen voor wat we neer zetten.
vele groeten Sam
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer leuk en verrassend restaurant. Eten was echt uitmuntend! Maandag is 'open mic' avond dus kunnen er in een openmind setting gedichten etc. worden voorgedragen
Dankjewel Frank voor het schrijven van deze recensie. We lezen dat je het erg naar je zin hebt gehad en kijken uit naar je volgende komst.
Een goede jaarwisseling gewenst.
vele groeten
Sam
team Labyrinth
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Meteen welkom gevoelt, suuuuuuper relaxed en vriendelijk, betrokken :) een leuke avond
Dankjewel Julia, voor het schrijven van deze recensie. Heel fijn om te horen dat je je welkom voelt en hoe je Labyrinth hebt ervaren, dat is heel belangrijk voor ons. Tot ziens bij Labyrinth.
evert S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hele leuke ontvangst en persoonlijke aandacht. Lekker eten en mogelijkheid tot bijzondere cocktails
Dag Evert,
Dankjewel voor je moeite die je neemt om andere mensen over je ervaring bij Labyrinth te vertellen. Heel leuk om te horen dat je geniet van het eten en de cocktails. Wist je dat we ook genomineerd zijn voor best cocktailbar 2017 van Nederland. Tot ziens bij Labyrinth
groeten Sam
Merlino .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten en zeer fijne, attente bediening. Zeker een aanrader!

(En de recensie moet van Iens minimaal 120 tekens bevatten.......)
Dag Merlino, Dankjewel voor je leuke review. Tot ziens bij Labyrinth
Nele S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben lekker gegeten (spareribs zijn yummy). Goede prijs-kwaliteitsverhouding en top service. Ook de cocktails zijn een aanrader!
Dag Nele, Dankjewel voor je review en leuk om te horen dat je zo genoten hebt van de Spareribs en de cocktails. Tot ziens bij Labyrinth
Bernardien P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten!supervriendelijke bediening en een fantastische laid-back sfeer! De cocktail Wild Nights moet iedereen eens geprobeerd hebben, net zoals de kokos-gepaneerde garnalen!echt een aanrader!
Silke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super goede keuken, vriendelijke en attente bediening.
Locatie is top, lijkt nog wat onbekend in Amsterdam. Zeker een aanrader.
En de beste cocktails !
J M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Overgekookte rijst, flauwe curry die geen curry te noemen is. Gerechten van Zeer slechte kwaliteit.
Wel een vriendelijke man die ons bediende.
Dank u wel voor uw recensie. Erg jammer dat de Jamaicaanse lamscurry niet aan u verwachtingen voldeed. Wij hebben dit teruggekoppeld aan de kok, zodat die verbetering aan kan treffen wat dit gerecht betreft. Fijn om te horen dat u de bediening wel vriendelijk vond.