Over restaurant LAB111

Verrukkelijk eten, inspirerende omgeving

LAB111 is een restaurant, filmtheater en culturele broedplaats in één, gevestigd in een voormalig pathologisch-anatomisch laboratorium. Dit zie je terug in het interieur, wat voor een creatieve sfeer zorgt. Het café-restaurant doet dienst als foyer voor de filmbezoekers maar ook als je niet naar de film gaat ben je van harte welkom. Er wordt gewerkt met een kleine, vaak wisselende kaart, er zijn heerlijke wijnen die veelal per glas te bestellen zijn en ze verzorgen ook graag grotere groepen met een op maat gemaakt menu. Filmbezoekers krijgen 15% korting op het diner.

Meer informatie over restaurant LAB111

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Ik bestelde de asperges met ei, ham en gebakken aardappelen, maar dat bleek helaas zonder ham te zijn en de aardappelen waren gegaard in roomboter. Best lekker, maar toch anders dan ik besteld had. Het bleek om een miscommunicatie te gaan en ik kreeg een biertje aangeboden ter compensatie. Kan gebeuren. De bruschetta met bonen was nogal aan de prijs met 7,50, de soep was prima. Sowieso een raar opgebouwd menu qua prijzen: voor 6 euro meer heb je de rib-eye. De bediening zat vaak in een groepje rond de bar, zonder echt op de klanten in de zaak te letten. Misschien lieten ze hun aandacht wegglijden omdat de ruimte maar voor een kwart gevuld was? Al met al geen superervaring, en Budweiser als tapbier, je moet ervan houden. Wel een handig restaurant voor als je snel iets wilt eten voor of na een film.
Roosschrama .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Verrassend goed! Eten is niet goedkoop maar erg lekker! Doordat je meerdere gerechten van 9 euro hebt, kan het snel oplopen. Maar met 2 gerechtjes heb je in principe een goede bodem. Dan de bediening... die was helemaal top! Aardig, attent en vlot. Ik kom hier zeker terug!
Rroodselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Goede service, goede sfeer en nog beter eten :)
Wij komen altijd voor Doc111 op de woensdag: interessante selectie korte documentaires en shorts.
Goede combinatie: filmpje pakken en eten vooraf. Door de heropening en grote drukte, was er te weinig tijd (anderhalf uur!) voor het dessert. Gelukkig kon dit na de film genuttigd worden. Helaas is de 10% combokorting afgeschaft. :(
JimmyForsyth .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Helaas een uur gewacht op het eten, wat niet echt goed/vers leek. Van vier gerechten was per elk gerecht iets op te merken. Bediening niet scherp, had veel moeite met nieuwe kaart en had fout met bonnetje gemaakt. Kreeg excuses en wijn aangeboden, die vervolgens gewoon op de bon stond. Enig lichtpunt was goede wijn.
KKC .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Na een lange studiedag kwamen wij aan bij lab 111. Wij dachten gereserveerd te hebben voor 20 man maar waren niet terug te vinden in het systeem. Desondanks werden we hartelijk ontvangen. Tafels werden aangeschoven, flessen wijn en water op tafel gezet. We hebben heerlijk gegeten van de kleine fantasievolle gerechtjes (à €8,-) en het overheerlijke toetje. Heelerg bedankt voor de flexibiliteit en vriendelijke gastvrijheid!
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Met 5 personen werden wij hartelijk ontvangen door onze gastheer nadat wij hadden gereserveerd voor vijf gasten.
Het restaurant is een prettige ruimte waar je gezellig kan eten en gezellig kan praten zonder dat je te dicht op elkaar zit en zonder dat je hard hoef te praten om elkaar goed te kunnen verstaan. Als je aangeeft waar je allergisch voor bent dan kan de chef kok daar rekening mee houden. Je voelt je als gast echt verwend met hun heerlijke gerechten. Alles op de menu kaart was heel erg origineel en bijzonder lekker.
Wij hadden een drie gangen menu wat varieerde van vlees en vis en kip en wij lieten ons verrassen met een heerlijk dessert van de chefcook wat allen op een zeer gerafineerde manier bereid was en mooi gepresenteerd en uitgeserveerd werd. Ik was helemaal weg van de bijzondere bereiding van Pecan kip met een toef van een luchtig sausje als entree en als hoofd gerecht had ik de Sint Jacobs schelpen met wilde paddestoelen en polenta wat ook verrukkelijk was. Misschien een tikkeltje te zout waren de paddestoelen maar misschien dat een ander dat niet zo ervaart het was verder zeer heerlijk. Het dessert was een verrassing en dat laat ik ook als een verrassing voor jullie maar ook dat was heel lekker en leuk gepresenteerd. De huiswijn die ze daar serveren was ook prima bij alle gerechten. Ik vond een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wij hebben allemaal werkelijk genoten van alle heerlijke gerechten en van de sfeervolle ruimte.
Mijn gasten die ik had uitgenodigd waren ook zeer lovend over het eten en vonden het bijzonder gezellig. Dank jullie wel en mijn complimenten aan de chefcook!
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk gegeten, top service. We kregen vlot ons eten, ondanks dat er een grote groep aanwezig. We aten steak tartaar en zalm met linzen, heerlijk! Als bonus kregen we een stukje cheesecake (van het groepsbuffet :D). We komen zeker weer terug!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Er werd bijzonder soepel omgegaan met het feit dat ik eerst voor 6, vervolgens voor 8 had gereserveerd en uiteindelijk met 13 personen kwam. Het voorgerecht van de gegrilde groenten vond ik wat gewoontjes maar wel smakelijk, het hoofdgerecht was de dagvis, zalm. Goed klaargemaakt, lekker smeuïg. Als toetje bestelde ik de taleggio. Die vond ik wat matig, heb ik beter gegeten. We hebben een gezellige avond gehad en ik vind Lab111 een zeer sympathiek en goed geprijsd restaurant.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Fijne plek. Bediening zoals ik het fijn vind, tikkie bijdehand maar precies weten tot hoever je kunt gaan. Lekkere wijnen ook! Eten van mij was wat zout, maar aangezien de overkant van de tafel lekker zet te eten niets van gezegd. Na de film nog een drankje toe. Een heerlijke avond uit de in de buurt vooral niet dat hysterisch hippe wat de standaard lijkt te worden in West ;-)
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Na de film een hapje gegeten bij lab 111. Qua ruimte en aantal bezoekers een verademing in vergelijking met de nerveus bevolkte hippe restaurants in de omgeving (of is er sprake van een waterbedeffect waarbij de levensduur van dit soort gelegenheden drie jaar is en wij moeten vrezen voor de toekomst?). Hoe dan ook, de dorade van mijn vriendin was erg lekker, mooi knapperig velletje en mijn saltimbocca met linzen was prima. Ik wilde er, heel Nederlands, een frietje bij, maar dat stond niet op de kaart, waardoor ik dacht dat het er bij zat, maar dat was niet zo, dus pas in tweede instantie besteld, kwam beetje laat en hoefde ik niet te betalen. Aardig toch? De wijn is er heerlijk en de bediening erg aardig.
Sjuul V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Vriendelijke service, gewoon informeel. Passend bij locatie.
Eten was niet om over naar huis te schrijven. Vooraf veel te vettige rivierkreefttartaar (lees: mayonaise met een beetje rivierkreeft) en als hoofdgerecht kabeljauw (volgens ons niet vers).
Lejodee .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Mijn visgerecht (Dorade) was overheerlijk. Hoewel we aan de late kant waren en de keuken eigenlijk net dicht maakten ze daar geen probleem van en konden we toch gaan zitten om lekker te eten. Het was vrij rustig, maar ik vond de sfeer uitstekend. Na het overvolle Foodism waar we juist waren weggelopen omdat je elkaar en de serveerster helemaal niet kon verstaan, was dit een verademing.
OttolienG .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Wij komen uit de buurt en hebben hier nu een keer of drie naar tevredenheid gegeten. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Vandaag helaas zeer teleurstellend. De vitello tonato bestond uit 5 hele kleine lapjes kalfsvlees met een vleugje tonijnsaus. Vervolgens de hoofdgerechten: een enorme berg risotto waar de bospaddestoelen ver te zoeken waren, mijn vriendin had ribeye met vooral veel aardappelen en een vleugje groente, de derde persoon had vis die op een plas minipasta dreef waarvan de serveerster ook niet precies wist wat het was. Wederom niet of nauwelijks groente. Dan waren de gerechten ook nog eens lauw dus moesten terug de magnetron in. Hier kom ik helaas niet meer terug. Jammer want het restaurant heeft een sympatieke uitstraling.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Lekker eten, niet heel speciaal, maar prijs kwaliteit in orde. Uitstekende bediening en gezellige sfeer. Het was rustig, maar dat vonden we wel prettig.
Ralf M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Lekker eten en goede en attente bediening.
Er stan net wat tweeling gerechten op de kaart, maar voor de rest an te raden!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Derde of vierde keer bij lab 111 en dat er nog maar vele avondjes mogen volgen, ondanks dat ik het iets minder vond dan voorgaande keren. De keuze net iets minder spannend, de verwachting wellicht net iets te hoog door voorgaande bezoekjes. Maar lab 111 blijft een hippe tent. Het decor is momenteel wat meer ingetogen, maar overwegend is het verrassend. Blijf vernieuwen, blijf het niveau zo houden, top!
Natascha P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gegeten. De parelhoen was lekker mals en de saus verrukkelijk. Best grote porties. Fijne bediening die vaak bij je langskomt om te checken. Bij de fles wijn die we bestelden, welke ook heel goed was, kregen we ongevraagd een karaf water bij, heel fijn. Al met al een aanrader!
Huib D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Het eten is smakelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding, maar de service laat te wensen over. Hoewel we als eersten aanwezig waren, zat er veel te veel tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Het excuus: de keuken is druk omdat iedereen tegelijk toe is aan het hoofdgerecht. Het meisje van de bediening was vriendelijk, maar dat compenseerde niet dat we ons een beetje verwaarloosd voelden.
Kortom: leuk restaurant, best aardig eten, maar onderbezette en nonchalante service.
Marbée K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Heerlijk gegeten, originele combinaties wat het verrassend lekker maakte. Personeel was vriendelijk, maar iemand in de groep was jarig en dit was ook voor het personeel duidelijk, echter hebben ze deze persoon niet eventjes gefeliciteerd, klein minpuntje. Verder een hele fijne avond gehad met briljant eten!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij LAB111. Een bijzonder gebouw, een aparte en ruime inrichting en uitstekende service. Na wat brood en olijfolie hadden we de voorgerechten met coquilles en ansjovis en de rillette van eend met rode ui. De rillette had wat mij betreft iets meer op smaak mogen zijn. Het hoofdgerecht daarentegen was puik. Het gerecht met kabeljauw en puree met rode biet vormde een fantastische smaakcombinatie. Na had ik het kaasplankje met drie lekkere Nederlandse kaasjes. De prijs-kwaliteitverhouding (drie gangen voor €27,50) is zonder meer zeer aantrekkelijk.