Laartje

Antonie Duyckstraat 141 2582 TH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Laartje

Elke dag iets nieuws

Ben je nieuwsgierig naar het menu van Laartje? Dan zul je hier gewoon een keer moeten gaan eten. De kaart wisselt namelijk dagelijks, gebaseerd op de ingrediënten die ze krijgen van hun leveranciers uit de omgeving van Den Haag. Waar je zeker van kan zijn, is dat het altijd verantwoorde en ecologische producten zijn. En dat het met passie bereid is. Geen ingewikkelde poespas in dit Haagse restaurant, gewoon lekkere, eerlijke en vooral toegangelijke bistrogerechten. Lekker wijntje erbij en je hebt een goeie stek om gezellig bij te kletsen onder het genot van heerlijk eten!

Meer informatie over restaurant Laartje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30
Voordelig
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Mooie buurt, ruime zitgelegenheid, lekker eten en goede bediening.
Kortom, een aanrader
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten en hartelijke ontvangst. Vooral het voorgerecht de salade met geitenkaas en appel, de gamba's als hoofdgerecht en de panna cotta als dessert waren heel goed.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Hartelijk stel hij in de keuken en zij in de bediening .
Tafeltje op de binnenplaats buiten - lekker wijntje uit Afrika Franshoek 1685
Heerlijke Mosselen goed op smaak - Grote Gambas met Spaghetti alolio peperocini en groente .
de Gambas top klaar gemaakt -Cream brulee -koffie prijs- kwaliteit erg voordelig.
Wij komen hier beslist terug met vrienden .
Janou R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super gezellig! En wij hebben de lekkerste garnalen ooit gegeten. Het heeft lang geduurd voordat iemand de garnalen kon overtreffen uit Barcelona maar deze zijn echt helemaal top! Echt een aanrader om gezellig te gaan eten
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Na de presentatie van mijn roman 'De vrouw op het roman' bij Paagman werden wij bijzonder gastvrij in Laartje ontvangen. Met meer dan twintig genoten we van een heerlijk en sfeervol diner. Dank zij Michel en Lara hadden we een onvergetelijke avond! In een woord: TOP
Alex_v_T .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Lekker gegeten. Goeie en vriendelijke service. Menu is misschien wat aan de kleine kant maar persoonlijk vind ik dat erg prettig....is je keuze sneller gemaakt, zijn de producten verser en wordt het eten vaak beter bereid.
Een aanrader.
Bram A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance en knusse sfeer
kleine kaart maar voor ieder wat wils
zowel de Kok als de bediening zeer attent en gastvrij.
wij hadden het menu omdat het hier onze eerste keer was en op advies, en suggestie van de chef ,ons laten verrassen met de overheerlijke gamba's en vispotje, de Bavet heerlijk mals en overheerlijk toetje met verse slagroom.
wij zaten tegenover de open keuken en alles werd vers bereid
ondanks dat we als laatste overbleven in de zaak werden we niet weg gekeken maar kregen we nog een drankje van het huis
wij komen zeker nog terug!
Michel en Lara bedankt voor een gezellige avond
Elke_08 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Laartje. Het eten is vers en bijzonder. Er stonden geen vegetarische gerechten op de kaart, maar de chef heeft een zalige quinoasalade met gegrilde groenten en feta bereid. Mijn partner had de bavette, die hem ook heerlijk heeft gesmaakt. Dat er geen vegetarische gerechten op de kaart staan voelt een beetje alsof het een ondergeschoven kindje is, dus het vermelden ervan zou ik als vegetariër zeker aan willen bevelen. Het restaurant heeft een knusse, warme ambiance met zeer vriendelijke bediening en chef. We komen hier zeker terug!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Hebben met ons vieren heerlijk gegeten ter gelegenheidvan een verjaardag! Heerlijk menu, in een zeer gezellige en gastvrije setting! Vooraf heerlijke schelpjes, uiensoep en een op maakt gemaatkte vegetarische salade. Als hoofdgerechten de eend (heerlijk), de burger, de gamba's en het rund waren allemaal heerlijk! Toe de creme brulee, met vuurwerk, kaasplankje en de chocolade maakte het helemaal... Na de koffie en de heerlijke wijn en nog een slokje van het huis helemaal tevreen naar huis. We komen zeker nog een keer in dit superleuke huiskamerrestaurant! Hulde!
Kirkilis82 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De bediening was vriendelijk. De kom ook trouwens. De Babette en de vongole heerlijk. Gezellig en overzichtelijk restaurantje.
Sandrine C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Klijne kaart dat garant staat voor versheid. Op zondag avond in deze stille buurt van den Haag een echt oase.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
heerlijk gegeten! gezellig zaakje. heel vriendelijke en gastvrije service. zowel de dame in de bediening als de kok komen aan je tafel om te vragen of alles naar wens is.
Vanessa W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gisteravond voor het eerst heerlijk gegeten bij Laartje. Hartelijke en informele ontvangst, overzichtelijke en leuke ruimte en een kleine kaart. Maar daar stond meer dan voldoende lekkers op. Heerlijk.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Gezellig huiskamerrestaurant. Zeer vriendelijke bediening. Leuke menukaart. Mijn favoriete vongole met klein pikantje vooraf genomen. Heerlijk! Daarna de runderbavette met friet en gegrilde groenten. Ook prima. Lekker flesje Merlot Boschendal erbij. Kaasplankje met rode port als afsluiting. Chefkok kwam paar keer geïnteresseerd vragen hoe we het vonden. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Hier voel ik me thuis en kom ik zeker terug!
Mrlske .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekker gegeten, goede producten, goede kok en dat proef je. Het was wat rustig, maar dat kwam later wel goed. Eigenaren doen erg hun best het je naar de zin te maken. Ietsje overdreven in hun poging aan klantenbinding te doen. Maar toch positief gevoel over.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Kon er niet aan weerstaan ,deze week aanvankelijk voor de dag hap gegaan ,was aangenaam verrast door de live muziek waardoor we ter plaatsen besloten .om toch voor de Confi de Cannard te gaan viel zeker niet tegen .m,n gezelschap ging voor de Biefstuk en Carpatio .Heerlijke Courgette soep met verse croutons en creme fraise .Na het eten een drankje van het huis en nog zeker twee uur nagetafeld met een mooie wijn .De zaak was vol,de sfeer prima ,en voor de Kerst vast gereserveerd .Top
Geert1972 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Laartje. Heerlijke courgette soep en daarna een overheerlijke boterzachte tonijnsteak. Perfect op smaak. Gezellige ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening. Dit gaan we zeker herhalen.
Frerik V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Bediening was er leuk en gezellig, zeer persoonlijk van zowel chef als bediening. Eten was lekker, redelijk orginele kaart. Alleen tempo was wat laag in het begin, drie uur gezeten voor drie gangen zonder koffie.
Patriciaww .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat een lekker eten zeg! Heerlijke gezellige originele gerechten op de kaart ik wilde alles wel proeven! Top avondje gehad met gastronomische gastvrijheid! Toppieieie
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
heerlijk gegeten en lekker gedronken --- gezellige sfeer --- informeel qua sfeer maar wel professioneel qua opzet --- goede eerlijke cuisine --- al met al een top avond :-)