La Zoccola del Pacioccone

Duur
Erg rumoerig
Nils H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Laatst gegeten in dit restaurant met een collega. De pizza's waren van een goede kwaliteit, maar wel flink verbrand aan de randen. Kaart is net te beperkt en de gerechten en vooral dranken zijn te hoog geprijsd. De bediening was ongeïnteresseerd en lomp. Wat het meest stoort is dat er teveel tafels in deze kelder gepropt zijn. Ik ben aan de magere kant, maar had moeite om te gaan zitten en van alle kanten wordt er tegen je aangezeten of gestoten.
Niet voor herhaling vatbaar.
Gertjan A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Door een aantal Italiaanse collega's meegenomen naar dit kleine restaurantje. een kleine kaart, stuk of 10 pizza's maar van een hele goede kwaliteit, erg attente Italiaanse serveerster die continue in de gaten hield of we het nog naar ons zin hadden. als dessert een heerlijke tiramisu en een paar limoncello's. en uiteindelijk maar 25 euro pp af hoeven te rekenen. hier ga ik vaker komen.
Jelmer85 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Rustig Italiaans restaurant. Muziek en decoratie typisch Italiaans, echt een Italiaanse sfeertje! Het eten is erg goed, pizza smaakte verukkelijk; dit deed mij terugdenken aan napels waar ik op vakantie ben geweest. Echt goed.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Wij waren daar met 4 personen rond 19 uur op een door-de-weekse dag, het was niet druk. De houtovenpizzas (€ 13 - € 16) waren heerlijk, maar helaas: de salade was op, het enige dessert wat aangeboden werd (Tiramisu) was eveneens uitverkocht, thee was ook niet beschikbaar en daarbovenop was minstens een van de drie rode wijnen (€ 25 - € 35 per fles) die ze aanboden op het blackboard ook niet meer voorradig. De bediening sprak alleen maar Italiaans of Engels en was niet erg professioneel, maar wel aardig en vriendelijk.

Een of twee weken eerder waren we daar ook al geweest en ook toen was er niet alles aanwezig (bijvoorbeeld voor de salade was er wel olie maar geen azijn) maar de 'baas' was er toen; we kregen o.a. heel lekker brood en aan het einde ook nog een drankje aangeboden omdat niet alles gelopen was zoals het had moeten gaan.

Dus het bezoek van deze week was niet erg geslaagd, immers je verwacht zeker op dit prijsniveau en op dit tijdstip dat een restaurant een bepaalde minimum voorraad heeft. Bovendien voelden wij ons bij onze gasten in verlegenheid gebracht.