La Zia Maria

Nieuwe Binnenweg 222A 3021 GM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Zia Maria

Proef echte Italiaanse passie en liefde voor eten en drinken bij La Zia Maria. In deze Italiaanse delicatessenwinkel, lunchroom en traiteur in Rotterdam geniet je van tal van traditionele Italiaanse gerechten. In de keuken van La Zia Maria worden uitsluitend verse take away ingrediënten van de beste kwaliteit gebruikt zoals buffelmozzarella, Toscaanse salami, Italiaanse wijnen, heerlijke olijfolies en diverse pasta’s.
Met deze belevenis kun je genieten van een driegangenproeverij bestaande uit antipasti, pasta en een dessert. Neem plaats in de gezellige lunchroom of bij mooi weer op het terras en waan je even in Italië.
Naast een smakelijke lunch of gezellige borrel kun je bij La Zia Maria ook terecht voor authentieke Italiaanse take away producten en lekkernijen, zoals buffelmozzarella, Toscaanse salami, Italiaanse wijnen, heerlijke olijfolies en diverse pasta’s.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Zia Maria

tram, bus en metro

Maandag 12:00 - 19:00
Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 19:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten, open op reservering minimaal 10 p.

Jouw recensie over het restaurant La Zia Maria

frances V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
2 plankjes met vleeswaren, 2 sausjes en wat kaas. Met 1 ciabatta. €80,--. Hierover geklaagd: prijs en slechte communicatie. Werd niet naar geluisterd, geen compromis, geen goed gesprek. Werd de zaak uitgezet. Nooit meer naar toe.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij La Zia Maria. Het duurde wel even voor het eerste eten op tafel kwam, maar vanaf dat moment was het heerlijk en was de wachttijd ook over. Komen hier zeer zeker nog een keer terug !
Cécile B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel sympathieke Italiaanse traiteur waar je authentieke gerechten eet. Versgesneden anti-pasti, lekkere pasta’s en heerlijke dolce. Er wordt geen wijn geschonken omdat de eigenaar daarvoor geen vergunning heeft.
AnnadW .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lunchmenu uitstekend in balans. Veel en gevarieerde antipasti, verrukkelijke lasagna, idem taartpunt. Aardige bediening door Siciliaanse enthousiaste eigenaar.
Zeer tevreden!
vigdis O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jammer dat je als geen kaas eter geen keuze hebt. Bijna alles is met kaas bereid. Zou eigenlijk op de site moeten staan. Bediening erg vriendelijk. Leuke winkel.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gelunched bij La Zia Maria. Erg authentiek Italiaans zaakje, goede sfeer en heerlijk eten.
Gewoon eens proberen.
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuk sfeervol klein zaakje, alwaar ook Italiaanse specialiteiten worden verkocht. Zeer vriendelijk aardige bediening. Uitleg over de gerechten. We hebben genoten. Het was verrukkelijk. Zeker een aanrader!
kclarijs .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wat een heerlijke orginele Italiaanse tratoria! Het eten was geweldig! De service persoonlijk en warm, het ultieme Italië gevoel!
Carin H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk geluncht, lekkere antipasti, verschillende kazen, héérlijk ham.
leuk was dat we beiden een andere pasta kregen. En een verschillend toetje.
Jammer dat er geen wijn werd geschonken. De wijnen die te koop waren zagen er aanlokkelijk uit.
Prijs, kwaliteit verhouding was heel goed.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst. Uitleg in prima Nederlands met een charmant Italiaans accent. De gerechten waren erg lekker en voldoende keuzemogelijkheden. Ruime porties en wat over bleef mocht mee!
Jammer dat er geen wijntje bij geschonken mocht worden. We gaan zeker nog eens terug.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Via AH-restaurant-actie: Lieve vriendelijke bediening, de inrichting was gezellig, de gerechtjes waren lekker en gevarieerd. Zeker aan te bevelen
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Is geen restaurant maar traiteur.
Heeft geen menukaart.
Werkt onhygiënisch.
Schenkt geen alcohol.
Je zit afschuwelijk!!!
milouzhao .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zeer aardige mensen en een mooie zaak! Werden vriendelijk ontvangen en kregen ook uitleg bij elk gerecht. Echt Italiaans en heel erg lekker. Het enige wat iets minder was, is dat je kan kiezen tussen een lunchmenu of dinermenu. Bij het dinermenu krijg je naast een pasta ook nog een vleesgerecht. Wij kregen 1 lamskotelet voor 2 personen, ik weet niet of dat altijd zo is of dat dat kwam doordat wij met de AH actie kwamen.
esther M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
vriendelijke mensen ! mochten lekker proeven! tip....ze vinden het leuk als je italiaans spreekt want hun nederlands is nog niet optimaal . maar eten was erg lekker en veel keus in goede wijnen
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
leuke Italiaanse sfeer. De eigenaren willen er echt iets van maken. Hoge "gunfactor" hebben ze. De ontvangst was erg enthousiast. Bediening was vlot. De gerechten gewoon goed.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben bij La Zia Maria gegeten omdat ze meedoen met de AH restaurantactie. De bediening is super en charmant, het driegangenmenu ruim voldoende, al was de pasta iets te gaar. Sommige mensen zouden daar over kunnen zeuren de hele sfeer bij La Zia Maria zorgt ervoor dat je dat soort futiliteiten vergeet. We hebben er heerlijk geluncht.

Één minpuntje. Door de drukte (wat uiteraard goed is) gaat de deur contant open en dicht. Aangezien het buiten vroor, was het binnen dus constant koud. Een fluwelen gordijn aan de binnenkant voor de deur zou denk ik al een hoop schelen. De volgende keer komen we dus in de lente terug haha!

Voor de rest: TOP!
Nicky679 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geluncht. Bijna iedereen die er was maakte gebruik van de AH actie, zo ook wij. Voorgerecht diverse soorten kaas en vleeswaren. Hoofdgerecht pasta uit vitrine naar keuze. Deze werd in magnetron opgewarmd. Nagerecht een opgerolde wafel met ricotta. Pasta smaakte goed, maar niet bijzonder. Sauzen worden met pakjes en zakjes bereid. Prijs wat aan hoge kant. Personeel vriendelijk en doen erg hun best om authentiek Italiaans over te komen.
pah67 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke ontvangst en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Alleen jammer dat ze geen alcohol mogen schenken, een glaasje wijn bij de gerechten zou dan nog beter uitkomen.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met een AH-bon hier gegeten. Zeer leuke ontvangst. Lorenzo maakte meteen een praatje en vertelde waar hij vandaan kwam. Met de bon kwamen we in aanmerking voor een 3-gangen menu. Een goed uitziende antipasto met diverse heerlijkheden, vervolgens een pasta en als slot een Siciliaanse lekkernij, nl de Cannoli
We verbleven in een delicatessen winkel, waar geen vergunning is alcohol te schenken.
Enige minpuntje: het was er behoorlijk koud, en dat op een dag dat het vroor. Ik kon ook geen radiatoren ontdekken. Desondanks zeker voor een herhaling vatbaar, wanneer we weer een keer Rotterdam bezoeken.
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Op dinsdag 17 januari hier geluncht. Kleine zaak. Circa 20 plaatsen, maar "gewoon" vol bezet:). Op een dinsdagmiddag! Vriendelijke spontane ontvangst. De chef zelf maar iets lekkers laten maken, omdat wij geen verstand hebben van Italiaans eten. Heerlijk gegeten. Geen lange wachttijd tussendoor en alles vers. Helaas hebben ze geen drankvergunning, want een glas witte wijn zou perfect gepast hebben. Leuke zaak. Een aanrader.