La Zia Maria

Nieuwe Binnenweg 222A 3021 GM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Zia Maria

Proef echte Italiaanse passie en liefde voor eten bij La Zia Maria. In deze Italiaanse delicatessenwinkel, lunchroom en traiteur in Rotterdam geniet je van tal van traditionele Italiaanse gerechten. In de keuken van La Zia Maria worden uitsluitend verse take away ingrediënten van de beste kwaliteit gebruikt zoals buffelmozzarella, Toscaanse salami, Italiaanse wijnen, heerlijke olijfolies en diverse pasta’s.
Met deze belevenis kun je genieten van een driegangenproeverij bestaande uit antipasti, pasta en een dessert. Neem plaats in de gezellige lunchroom of bij mooi weer op het terras en waan je even in Italië.
Naast een smakelijke lunch kun je bij La Zia Maria ook terecht voor authentieke Italiaanse take away producten en lekkernijen, zoals buffelmozzarella, Toscaanse salami, Italiaanse wijnen, heerlijke olijfolies en diverse pasta’s.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Zia Maria

tram, bus en metro

Maandag - gesloten tijdens zomer vakantie

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 19:00
Zaterdag 11:00 - 18:00
Zondag Gesloten, avonden open op privé' réserverions minimaal 10/20 p.

Jouw recensie over het restaurant La Zia Maria

Monique A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Leuk lunchmenu, alleen werd er €10, meer gerekend, dan op de borden stond (33,50 i.p.v. 22,50, kwamen we pas achter, toen we al buiten waren). Verder wisten we niet dat er geen wijn geschonken mocht worden, dit was een grote teleurstelling voor ons. Een Italiaanse lunch zonder een lekkere Italiaanse wijn. Niet voor herhaling vatbaar, helaas
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het lunchmenu is goed. Plankje met kaas en worst. Ravioli met amandelen. Cordon bleu en als toetje stukje taart en cannelloni. Lekker!!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
het is minder een restaurant en meer een delicatessenzaak, waar je ook gerechten kunt eten. Helaas heeft de uitbater, Stefano, geen vergunning om de heerlijke wijnen die hij wel per fles verkoopt uit te schenken tijdens de genoten maaltijd. Hij compenseert dit gemis met veel enthousiasme en een grote dosis gastvrijheid. Heerlijk gegeten.
Marie Louise D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wat een leuke plek en heel lekker te eten! Attente bediening en heel gastvrij. Mooie plek om vaker terug te komen!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
gisteren hier wezen eten .alles kwam op tafel op tijd.mooi restaurant.lekker gegeten.als we weer bij roterdam zijn komen hier zeker terug
Kimera C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Echte Italiaanse sfeer. Een pareltje in het centrum van Rotterdam
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Sfeervolle eetgelegenheid, waar je ook Italiaanse (verse) producten kan kopen. Je proeft aan het eten, dat er eerlijke smaakvolle groenten, vlees en kaas zijn gebruikt. De eigenaar vertelde dat hij de producten een paar keer per week vers uit Italië liet komen. De Italiaanse eigenaar, muziek, en maaltijden geven je het gevoel dat je in Italië bent.
Een aanrader!
Harry P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Service en personeel top , alleen het is meer een take away , hebben geen alcohol vergunning wij konden geen glaasje wijn. Erbij dat is wel jammer
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Antipasta was ok, kwam verder geen koken aan te pas. Pasta was voor mij teleurstellend, een halfwarme hap uit de magnetron( als ik ergens een hekel aan heb dan is dat dat wel). Dessert en espresso waren lekker.
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Welkom in Italië! Zo werden we welkom geheten. Heerlijke verse producten, zalig gegeten.
Prijs is wel pittig vind ik.
Sfeer kan beter als er bijvoorbeeld Italiaanse muziek op de achtergrond gedraaid zou kunnen worden.
Zeer vriendelijke mensen!
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gewoon een goede Italiaanse traiteur waar je ook leuk en lekker kunt eten. We hebben (op een werkdag) met een lekkere lunch de verjaardag van onze dochter gevierd en hadden helaas weinig tijd om te genieten van de grote schaal lekkere anti pasti. De pasta was aardig en het vlees goed, in een redelijke portie. De taart was weer heerlijk en de koffie ook. Gezellige en goed informerende bediening in een relatief kleine zaak waar je nog veel meer lekkers kunt kopen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Aan de binnenweg dit vriendelijke restaurant bezocht. Vooraf heerlijke Talpa-hapjes , hoofdgerecht de lasagne en als toetje de pannacotta. Prima en smakelijke gerechten opgediend door en meisje met Italiaanse roots. Je voelt je erg welkom in deze zaak.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk 3-gangen menu, erg lekker. Pasta met zalm is aanrader net als antipasti (lekker vers). En leuke bediening.
Levi V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten was erg goed. We konden van alles wat proberen en was erg lekker. Service was ook goed. Erg behulpzaam en kon er lekker even mee kletsen .
Manissa B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Aanrader! Klein zaakje met heerlijk eten, volle borden!
Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Pareltje! Liefde voor de zaak en voor het eten. Heerlijk zelfgemaakte pasta, dat proef je! Eerlijke prijzen voor goed eten. Wij komen hier graag nog eens eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Matig ingericht. Gaan om 19.30 uur dicht. Er wordt geen wijn geschonken. Goed gegeten.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heel charmant en heerlijk gegeten; italië in nederland.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik vind het jammer dat op de reservering stond een tafel voor 2 personen terwijl bij de bevestiging heel duidelijk een tafel voor 3 personen stond. Daarnaast de pasta voor een bord van 10 euro zoveel vond ik 5 ravioli te weinig! De saus was wel lekker, maar alsnog voor die prijs 5 ravioli is weinig!.
frances V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
2 plankjes met vleeswaren, 2 sausjes en wat kaas. Met 1 ciabatta. €80,--. Hierover geklaagd: prijs en slechte communicatie. Werd niet naar geluisterd, geen compromis, geen goed gesprek. Werd de zaak uitgezet. Nooit meer naar toe.
Geachte mevrouw Frances van Dyke, wij proberen altijd vriendelijk me omgaan met onze klanten. Als iets niet goed is gegaan hoop ik snel van u te horen, ik wil u direct uitnodigen bij me in de winkel om eventueel goed kunnen maken, beter te horen wat niet goed gegaan is !