La Vita

Lindengracht 31 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206248987

Over het restaurant La Vita

Italiaanse specialiteiten

Midden in de prachtige Jordaan geniet je van Italiaanse specialiteiten en geweldige gastvrijheid. Een perfect gebakken pizza, sublieme pasta of een heerlijk stuk vlees, het staat allemaal op de uitgebreide menukaart. Het vriendelijke personeel werkt hier met passie, dat merk je direct. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant La Vita

Pim E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
tpmvanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lang moeten wachten op eten ondanks dat er niet veel klanten aanwezig waren. Het opruimen van de tafel duurde lang. Andere klanten gingen zelfs zelf koffie bestellen omdat het zo lang duurde.
Het eten was goed en lekker.
m-veen .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Via een groupon bon hier gegeten. Het eten was lekker maar de bediening hopeloos. Kregen ons eten gereserveerd en werden daarna genegeerd door de ober, kwam niet vragen of het smaakte, of we nog wat wilde drinken of dat we gebruik wilde maken van een nagerecht. Zouden hier zelf nooit meer gaan eten.
bedemoor .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Bij het eten van de gamba's miste ik alleen een kommetje met citroen water om de vingers in af te spoelen. Wel een aanrader!
s.r. H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
alles meer dan prima !
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten, maar moesten er bijna 2 uur op wachten door een fout in het systeem. Kan gebeuren, maar niet echt alert. Dus geen goede ervaring.
Alet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben heerlijk geluncht en de visie dat lekker eten helemaal niet idioot duur hoeft te zijn maken ze waar. Een aanrader! Heerlijk die pasta met gamba's!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We komen hier regelmatig eten. Dit keer gekozen voor de heerlijke tiger gamba's voor een leuk prijsje. Wij vervangen de frites altijd voor brood. Doen ze niet moeilijk over. Aardige bediening. We komen hier graag.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
lekker eten voor weinig geld, fantastische bediening
pamroos1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Uitstekend gegeten. Het menu was gamba's met een salade en huisgemaakte friet. Een ruim portie gamba's van goede kwaliteit in een heerlijke saus. Een absolute aanrader. De bediening was vriendelijk en alles was goed verzorgd.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
vriendelijk ontvangst goede service met het uitzoeken van het menu alles kon aan gepast worden.
Grote porties met heerlijk italiaans eten puur natuur zeer smakelijk.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker eten voor een vriendelijke prijs. Goede en vriendelijke service en fijne plek. Een ontdekking in de Jordaan voor een goede maaltijd met een huiselijke vriendelijkheid!
Noraida R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij waren daar om 2 uur 's middags  doordat het een groupon actie was en de reservering vóór 4 uur moest plaatsvinden. Dus het was heel rustig en hadden wij binnen 15 minuten ons eten en het was lekker. Ik had de pizza calzone en mijn dochter pasta met garnalen en spinazie. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pierre en Lilia E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Over algemeen zeer goede aanrader om zeer goed te eten met de familie. Bediening was zeer goed. Parkeer gelegenheid was redelijk.
Jammer dat je een account moet aanmaken bij IENS SeatMe om een beoordeling te geven.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Snelle bediening, goede smaak en verse ingredienten. Voor ons mag de pasta iets korter gekookt worden, maar wij zijn ook meer het italiaanse 'al dente' gewend. Bedankt en wij komen zeker terug!
wilmeeuwenoord .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een goede pizza met verse ingrediënten voor een goede prijs.
Midden in de Jordaan bij de Westermarkt en ook niet ver van de Noordermsrkt en Haarlemmerweg.
dorisjohanna .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. De gamba's zijn iedere keer weer verrukkelijk. De sla is lekker en de patatten zijn vers gemaakt. Lekker knapperig. De bediening is geweldig. Een aanrader.
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
10+
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We eten regelmatig bij La Vita. Het werd deze avond erg druk. Er komt een mix van Amsterdammers en toeristen. Dit keer hebben we met een Groupon black tiger gamba's gegeten. De grote gamba's smaakten heerlijk en werden geserveerd in een saus met uien, knoflook en kappertjes. Er wordt een salade, frites en 3 sausjes bij geserveerd. Op ons verzoek werden de frites vervangen door brood. Als nagerecht hadden we een heerlijke tiramisu.
De bediening is erg aardig en geeft je het gevoel van thuis komen. De inrichting is meer type bruine kroeg.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Was prima verzorgt simpel maar vers en lekker. Gamba lekker en goed gegaard. Patatte lekker