La Vita

Lindengracht 31 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206248987

Over het restaurant La Vita

Italiaanse specialiteiten

Midden in de prachtige Jordaan geniet je van Italiaanse specialiteiten en geweldige gastvrijheid. Een perfect gebakken pizza, sublieme pasta of een heerlijk stuk vlees, het staat allemaal op de uitgebreide menukaart. Het vriendelijke personeel werkt hier met passie, dat merk je direct. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant La Vita

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant La Vita

Christina A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten .en de koffiebes ook lekker.
Norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was perfect, erg vriendelijk. We komen zeker terug.
Janine Q.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geen welkom, vieze tafel.
Geen bestek bij voorgerecht, na 10 minuten nog maar eens gevraagd. Ook kruidenboter bij brood moest 3x om worden gevraagd.
Hoofdgerecht was 1 verkeerd. Jongen aan tafel praat gewoon niet en zet t op tafel. Dit was niet wat ik besteld had maar hij hield vol van wel. Terug naar keuken, ja hoor dit is zalm. Echt niet, kabeljauw in tomatensaus? En dan zeggen dat ik dat heb besteld?
Nou oke, zalm komt eraan, duurt 15 minuten.
Geen excuses of iets..
Nadat m'n man zijn kip ophad (welke lekker was) kwam dan de zalm. Die was droog en zat vol graten.
Collega aangesproken op de service. Ze gaf excuses en zou het goedmaken.
Niemand meer gezien aan onze tafel. We zijn maar opgestapt. Niks goed gemaakt..
Komen hier nooit meer.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekkere gerechten, grote portie, lekkere wijn, betaalbaar, snelle service, vriendelijk personeel, gezellig tentje, prima locatie!
montagne101 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Prima. Gedateerde inrichting maar das niet zo erg. Kom zeker nog een keer terug.
Koka .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Ontvangst was allervriendelijkst. Wij waren met 3 personen, maar zouden eigenlijk met 4 aanschuiven. We kregen echter een maaltijd to go mee voor diegene. Zo alleraardigst. Enfin, het was heerlijk weer en hebben dus in het zonnetje kunnen zitten. We hadden 1 pasta en 2 pizza's besteld. We kregen het al vlot opgediend. Het zag er heerlijk uit maar het smaakte vooral heerlijk. Pizza Rucola en pizza Chef waren top. Pasta lekker pittig. Lekker wijntje. Super. Komen graag een keer terug.
tpmvanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lang moeten wachten op eten ondanks dat er niet veel klanten aanwezig waren. Het opruimen van de tafel duurde lang. Andere klanten gingen zelfs zelf koffie bestellen omdat het zo lang duurde.
Het eten was goed en lekker.
m-veen .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Via een groupon bon hier gegeten. Het eten was lekker maar de bediening hopeloos. Kregen ons eten gereserveerd en werden daarna genegeerd door de ober, kwam niet vragen of het smaakte, of we nog wat wilde drinken of dat we gebruik wilde maken van een nagerecht. Zouden hier zelf nooit meer gaan eten.
bedemoor .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Bij het eten van de gamba's miste ik alleen een kommetje met citroen water om de vingers in af te spoelen. Wel een aanrader!
s.r. H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
alles meer dan prima !
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten, maar moesten er bijna 2 uur op wachten door een fout in het systeem. Kan gebeuren, maar niet echt alert. Dus geen goede ervaring.
Alet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben heerlijk geluncht en de visie dat lekker eten helemaal niet idioot duur hoeft te zijn maken ze waar. Een aanrader! Heerlijk die pasta met gamba's!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We komen hier regelmatig eten. Dit keer gekozen voor de heerlijke tiger gamba's voor een leuk prijsje. Wij vervangen de frites altijd voor brood. Doen ze niet moeilijk over. Aardige bediening. We komen hier graag.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
lekker eten voor weinig geld, fantastische bediening
pamroos1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Uitstekend gegeten. Het menu was gamba's met een salade en huisgemaakte friet. Een ruim portie gamba's van goede kwaliteit in een heerlijke saus. Een absolute aanrader. De bediening was vriendelijk en alles was goed verzorgd.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
vriendelijk ontvangst goede service met het uitzoeken van het menu alles kon aan gepast worden.
Grote porties met heerlijk italiaans eten puur natuur zeer smakelijk.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker eten voor een vriendelijke prijs. Goede en vriendelijke service en fijne plek. Een ontdekking in de Jordaan voor een goede maaltijd met een huiselijke vriendelijkheid!
Noraida R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij waren daar om 2 uur 's middags  doordat het een groupon actie was en de reservering vóór 4 uur moest plaatsvinden. Dus het was heel rustig en hadden wij binnen 15 minuten ons eten en het was lekker. Ik had de pizza calzone en mijn dochter pasta met garnalen en spinazie. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pierre en Lilia E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Over algemeen zeer goede aanrader om zeer goed te eten met de familie. Bediening was zeer goed. Parkeer gelegenheid was redelijk.
Jammer dat je een account moet aanmaken bij IENS SeatMe om een beoordeling te geven.