La Vita

Lindengracht 31 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206248987

Over het restaurant La Vita

Italiaanse specialiteiten

Midden in de prachtige Jordaan geniet je van Italiaanse specialiteiten en geweldige gastvrijheid. Een perfect gebakken pizza, sublieme pasta of een heerlijk stuk vlees, het staat allemaal op de uitgebreide menukaart. Het vriendelijke personeel werkt hier met passie, dat merk je direct. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant La Vita

7,2

Jouw recensie over het restaurant La Vita

Ben M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Vriendelijke ontvangst, schappelijke prijzen.
Beperkte kaartkeuze, goed doch niet heel spannend.
AnnieElizabeth .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
garnalen gegeten +patat+sla en sausjes met 6 vriendinnen op het terras, kregen zonder te vragen een water karaf op tafel. heel erg gezellig en lekker gegeten. en de prijs via Groupon was bijzonder goedkoop. Een aanrader.
Elvira K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Ik had gereserveerd aan het raam ( al best een poosje geleden al) de tafel was al bezet, dat vond ik best teleurstellend ;( diegene die ons ontving zei: ik werk hier pas !! euhmjaaaa
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat een heerlijke verrassing! Ondanks de wat sobere inrichting en timide (maar aardige) bediening, waren de gamba's die wij hier besteld hadden overheerlijk! Geserveerd in een platte braadpan met witte wijn, knoflook, uien en citroen, was het prima smullen. De mee geserveerde patat was super gebakken en ook de salade die erbij zat was goed.
Met wat drinken en een broodje erbij was het iets meer dan 40 euro, wat het voor Amsterdamse begrippen echt een hele goede prijs/kwaliteit maakt!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goede ontvangst door de gastvrouw, erg vriendelijk en gastvrij. De pizza’s die wij hadden, waren heerlijke pizza’s. Ook het verzoek om half om half pizza was geen probleem. vEen aanrader om naartoe te gaan.
AJM T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was redelijk. De jonge die bediende was gedienstig maar een man van weinig woorden.
Ambiance : rustig, goed gelegen aan de Lindengracht. Verdient meer eters.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Heel gezelig restaurant, geweldige bediening en fantastiesch eten. Waar voor je geld? Meer dan! Ik kan niet wschten om terug te gasn en de tiger prawns te proberen.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Regelmatig eten we hier gamba's. Wij vragen brood i.p.v. patat, omdat de saus van de gamba's erg lekker is. De tiramisu is ook niet te versmaden. Ontvangst is altijd erg hartelijk. Na de opknapbeurt is het restaurant een stuk lichter geworden.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was erg rustig in het restaurant. De kaart is uitgebreid en niets op aan te merken. Het eten is redelijk goed. De prijzen op de kaart voor drinken zijn naar mijn inziens te hoog.
PAULA P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super lekker gegeten. Heerlijke garnalen... Wij komen zeker weer terug..
Daniëlla D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vandaag op mijn verjaardag met 4 personen gambas gegeten. Heerlijk! Goede kwaliteit, goede service, goede prijs (€25,- voor 1 kilo gambas (met friet en salade voor 2 personen). Ik kreeg zelfs nog een toetje met sterretje zonder dat daar om was gevraagd. Top avond. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Hier wordt met zorg en aandacht gekookt , ze geven goede gerechten door voor een redelijke prijs, ook de wijnkaart klopt- La Vita - echt een aanrader.
Grietje S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We werden hartelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. De pasta met gamba's was rijk gevuld echt een aanrader. Ook de pizza's waren heerlijk. Er werd nog rucola en parmezaanse kaas aan toegevoegd zonder extra kosten.
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Hier gegeten met Oud & Nieuw. Leuke en vriendelijke bediening. Eten is van redelijke goeie kwaliteit. Inrichting is gedateerd, maar dat heeft ook wel iets.
Christina A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten .en de koffiebes ook lekker.
Norma V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was perfect, erg vriendelijk. We komen zeker terug.
Janine Q.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geen welkom, vieze tafel.
Geen bestek bij voorgerecht, na 10 minuten nog maar eens gevraagd. Ook kruidenboter bij brood moest 3x om worden gevraagd.
Hoofdgerecht was 1 verkeerd. Jongen aan tafel praat gewoon niet en zet t op tafel. Dit was niet wat ik besteld had maar hij hield vol van wel. Terug naar keuken, ja hoor dit is zalm. Echt niet, kabeljauw in tomatensaus? En dan zeggen dat ik dat heb besteld?
Nou oke, zalm komt eraan, duurt 15 minuten.
Geen excuses of iets..
Nadat m'n man zijn kip ophad (welke lekker was) kwam dan de zalm. Die was droog en zat vol graten.
Collega aangesproken op de service. Ze gaf excuses en zou het goedmaken.
Niemand meer gezien aan onze tafel. We zijn maar opgestapt. Niks goed gemaakt..
Komen hier nooit meer.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Erg lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekkere gerechten, grote portie, lekkere wijn, betaalbaar, snelle service, vriendelijk personeel, gezellig tentje, prima locatie!
montagne101 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Prima. Gedateerde inrichting maar das niet zo erg. Kom zeker nog een keer terug.