La Vita

Lindengracht 31 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206248987

Over restaurant La Vita

Italiaanse specialiteiten

Midden in de prachtige Jordaan geniet je van Italiaanse specialiteiten en geweldige gastvrijheid. Een perfect gebakken pizza, sublieme pasta of een heerlijk stuk vlees, het staat allemaal op de uitgebreide menukaart. Het vriendelijke personeel werkt hier met passie, dat merk je direct. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant La Vita

6,7
Voordelig
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ambiance is niet zo sfeervol, een beetje oubollig Amsterdams eetcafé. Het personeel is vriendelijk. We waren er met een Groupon voor 1 kg King Gamba's. Gamba's waren een beetje droog, de patat erg lekker en de salade was redelijk. Als dessert hebben wij een Tiramisu gegeten met Cappuccino, de Tiramisu was redelijk; wij misten de Amaretto. De Capuccino was niet lekker, een slappe bak koffie met een suffe schuimlaag.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ze hadden heerlijk eten.
Ook nog eens lekker snel klaar gemaakt binnen 20-30 minuten!
Het personeel is ook nog een heel vriendelijk en gaat leuk om met kinderen.
Kom graag nog eens terug!
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, echt genoten. Was erg rustig toen wij er zaten, maar het restaurant zag er leuk uit en de bediening was echt top! Wij komen zeker een keer terug
Laila H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben daar 30 okt gegeten met een Groupon bon de gamba's gegeten. die waren erg lekker, bediening was aardig. We zouden met 3 pers. 2 kg gamba's eten maar uiteindelijk met 2 personen, toen vroegen we of we het in tweeën gedeeld kon worden met een pauze er tussen, dit was geen probleem. We hebben heerlijk zitten smullen. De inrichting is een beetje oudbollig.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We kwamen in de middag met een groupon bon. Het was dus erg rustig, Het eten vonden mijn vriendin en ik erg lekker en mijn pizza was erg groot. Met de groupon bon betaalde we erg weinig, maar de normale prijzen waren ook gewoon betaalbaar
Heidi J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super vriendelijke eigenaar met fijne bediening, heel sfeervol Italiaans restaurant prachtig geleden op de Lindengracht met heerlijk eten.
Zeer aan te raden!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We waren de eerste gasten. werden goed bediend en alles was prima. We hebben lekker gegeten en het waren ruime porties. zouden er zeker terug gaan.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Bediening is super! Heerlijke pizza gegeten met lekkere huiswijn. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader als je zin hebt in een lekkere pizza of pasta.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
uitstekend gegeten ,erg grote portie,maar wij hebben de rest in een doggy pack laten verpakken en hebben het vanddag thuis opgegeten
Artonenl .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De voorgerechten waren uitstekend en de gamba's ook. De toetjes waren wat minder, (kant en klare ijsjes).nwe kregen een ronde tafel wat met z'n vijven heel gezellig was.
Ferryma7 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten, deze keer Black Tiger Gamba's met een lekkere salade en heerlijke frites , de bediening was erg vriendelijk ,Top .
Truusmeijer .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima pizza en lekkere pasta. Gezellige personeel. Kwaliteit/prijsverhouding perfect. Fijn terras midden in de levendige Jordaan.
Chertje .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hadden via groupon voor twee personen een kg garnalen. De garnalen waren gebakken in een lekkere marinade en je kreeg een warmhoudplaat zodat het niet snel zou afkoelen. Helaas waren de garnalen zelf zeer droog. De bijgerechten waren verder prima (stokbrood, salade patat). Service was goed en het personeel vriendelijk.
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
wij hebben weer voortreffelijk gegeten met een lekkere karaf rose erbij en aan een tafeltje buiten,want het was heerlijk weer.
Sandra_M .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Lekkere (Quattro formaggi) pizza gegeten, mijn tafelgenoot een lekkere pasta (carbonara). Heerlijk buiten gezeten. Bediening prima.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Wij hadden gamba's gegeten aangevuld met frites en salade. . Wij gaan zeker nog eens terugkomen. Zeer vriendelijke bediening.
Portobillo .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gemoedelijke sfeer. Goede prijs/kwaliteitsverhouding (met kortingsbon). Een ervaren kok zou ik zeggen...................
Jlhans158 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Goed eten tegen echt lage prijzen, en een vriendelijke service, voldoende keuze op de menu kaart...het gambas menu en lasagna al forno is echt aan te bevelen.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Knus restaurantje in de Amsterdamse Jordaan. Heerlijke pizza Calzone voor mijn vriend en ik had een heerlijke penne met gamba's, spinazie en een pepertje.
De bediening is altijd erg gastvrij en vriendelijk. Wij komen hier dan ook regelmatig even een hapje eten. Prijzen ook erg vriendelijk.
Een aanrader deze Italiaan.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We eten regelmatig bij La Vita. Dit keer met een Groupon black tiger gamba's gegeten. De grote gamba's smaakten heerlijk en werden geserveerd in een saus met uien, knoflook en kappertjes. Er werd een salade, frites en 3 sausjes bij geserveerd. Als nagerecht hadden we een goede tiramisu.
De bediening is erg aardig. De inrichting is meer type bruine kroeg.