La Vita

Lindengracht 31 1015 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-206248987

Over het restaurant La Vita

Italiaanse specialiteiten

Midden in de prachtige Jordaan geniet je van Italiaanse specialiteiten en geweldige gastvrijheid. Een perfect gebakken pizza, sublieme pasta of een heerlijk stuk vlees, het staat allemaal op de uitgebreide menukaart. Het vriendelijke personeel werkt hier met passie, dat merk je direct. Voel je welkom!

Meer informatie over restaurant La Vita

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 23:00

• Per boot te bereiken , Terras
6,8
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Snelle bediening, goede smaak en verse ingredienten. Voor ons mag de pasta iets korter gekookt worden, maar wij zijn ook meer het italiaanse 'al dente' gewend. Bedankt en wij komen zeker terug!
wilmeeuwenoord .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een goede pizza met verse ingrediënten voor een goede prijs.
Midden in de Jordaan bij de Westermarkt en ook niet ver van de Noordermsrkt en Haarlemmerweg.
dorisjohanna .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. De gamba's zijn iedere keer weer verrukkelijk. De sla is lekker en de patatten zijn vers gemaakt. Lekker knapperig. De bediening is geweldig. Een aanrader.
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
10+
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We eten regelmatig bij La Vita. Het werd deze avond erg druk. Er komt een mix van Amsterdammers en toeristen. Dit keer hebben we met een Groupon black tiger gamba's gegeten. De grote gamba's smaakten heerlijk en werden geserveerd in een saus met uien, knoflook en kappertjes. Er wordt een salade, frites en 3 sausjes bij geserveerd. Op ons verzoek werden de frites vervangen door brood. Als nagerecht hadden we een heerlijke tiramisu.
De bediening is erg aardig en geeft je het gevoel van thuis komen. De inrichting is meer type bruine kroeg.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Was prima verzorgt simpel maar vers en lekker. Gamba lekker en goed gegaard. Patatte lekker
ellytenhoeve .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren avond met Groupon bon heerlijke gamba's en pizza gegeten. Geweldig! Komen zeker terug.
Sfeer was top en vriendelijk.
Olha K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker eten!!!!! Prima tijd!!!! Prima prijs!Goed service!!! Bedankt!!!!! Deze was erg mooi avond !!!!Tot volgende keer!!!!!
José V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten.. we kwamen op een donderdagavond met een Grouponbon die eigenlijk alleen tussen 13 en 16 uur inwisselbaar was maar er werd ons meteen gezegd dat zij niemand weg sturen. Gastvrijheid krijgt hiervoor wat mij betreft een 10!
Layla M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuk gezellig restaurantje met erg vriendelijk personeel. Het eten was van zeer goede smaak, met name gezien de prijs/kwaliteit verhouding. We hadden de gamba's en ik zou hier zeker een keer voor terugkomen.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ambiance is niet zo sfeervol, een beetje oubollig Amsterdams eetcafé. Het personeel is vriendelijk. We waren er met een Groupon voor 1 kg King Gamba's. Gamba's waren een beetje droog, de patat erg lekker en de salade was redelijk. Als dessert hebben wij een Tiramisu gegeten met Cappuccino, de Tiramisu was redelijk; wij misten de Amaretto. De Capuccino was niet lekker, een slappe bak koffie met een suffe schuimlaag.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ze hadden heerlijk eten.
Ook nog eens lekker snel klaar gemaakt binnen 20-30 minuten!
Het personeel is ook nog een heel vriendelijk en gaat leuk om met kinderen.
Kom graag nog eens terug!
Lizzy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, echt genoten. Was erg rustig toen wij er zaten, maar het restaurant zag er leuk uit en de bediening was echt top! Wij komen zeker een keer terug
Laila H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben daar 30 okt gegeten met een Groupon bon de gamba's gegeten. die waren erg lekker, bediening was aardig. We zouden met 3 pers. 2 kg gamba's eten maar uiteindelijk met 2 personen, toen vroegen we of we het in tweeën gedeeld kon worden met een pauze er tussen, dit was geen probleem. We hebben heerlijk zitten smullen. De inrichting is een beetje oudbollig.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We kwamen in de middag met een groupon bon. Het was dus erg rustig, Het eten vonden mijn vriendin en ik erg lekker en mijn pizza was erg groot. Met de groupon bon betaalde we erg weinig, maar de normale prijzen waren ook gewoon betaalbaar
Heidi J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super vriendelijke eigenaar met fijne bediening, heel sfeervol Italiaans restaurant prachtig geleden op de Lindengracht met heerlijk eten.
Zeer aan te raden!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We waren de eerste gasten. werden goed bediend en alles was prima. We hebben lekker gegeten en het waren ruime porties. zouden er zeker terug gaan.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Bediening is super! Heerlijke pizza gegeten met lekkere huiswijn. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader als je zin hebt in een lekkere pizza of pasta.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
uitstekend gegeten ,erg grote portie,maar wij hebben de rest in een doggy pack laten verpakken en hebben het vanddag thuis opgegeten
artonenl .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De voorgerechten waren uitstekend en de gamba's ook. De toetjes waren wat minder, (kant en klare ijsjes).nwe kregen een ronde tafel wat met z'n vijven heel gezellig was.