La Vina

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,4
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Voor ons de 'lokale economie' waar we graag komen. Heerlijk voor wanneer we door de week geen zin hebben in koken en onszelf willen verwennen. De enthousiaste broers die La Vina runnen vertellen graag en leuk over het zelf geschoten wild en de wijnen. Het eten is gewoon goed en de wijn nog wat beter.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Bij binnenkomst lijkt het restaurant meer een 'eetcafe'. Maar schijn bedriegt. Wat een heerlijks komt er uit de keuken. de borden met zorg opgemaakt. Eten is een beleving. Porties prima. Niet te veel, maar zeker ook met een heerlijk gevulde buik naar huis. Attente bediening, die zelfs de bos bloemen die ik op m'n werk had gekregen in een vaas zette! Bedankt! Een heerlijke avond!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Onlangs hebben wij hier prima gedineerd, met onze jeugdige dochter. Goed eten, prijzen een weinig aan de hoge kant. Dat wordt echter ruimschoots goed gemaakt door de warme ambiance. Zeer attente en vriendelijke bediening. Met een heerlijke niet al te dure fles wijn erbij bezorgde Roy c.s. ons een aangename avond. Wij komen hier beslist terug.
Manting C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
1,5 week geleden met een groepje vrienden hier gegeten. Buiten genoten van een aperitiefje voor we aan tafel gingen. Toevallig was dit tijdens de Italiaanse weken maar daar hadden we geen problemen mee. We hebben genoten van een 4-gangen diner. We begonnen met een amuse van pompoensoep. Voorgerecht waren er de Bresaola, carpaccio van zwaardvis en kalfsvlees caprese. Tussengerecht een lekkere pasta, hoofd een varkensrib met rozemarijn en tagliata met porcine. Het vlees was super zacht en lekker. De avond afgesloten met kaas/dessert. De gastheren zijn erg gezellig en zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
pimskio .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Eet hier enkele malen per jaar met een goede vriend die er in de buurt woont. Meestal is het prima ihb de wildgerechten met passende wijnen. Laatste keer viel ons beiden de steak iets tegen, naar onze smaak "te taai". Bediening is vriendelijk en joviaal. Gerechten zijn voor wat het is wel wat prijzig.