Meer informatie over restaurant La Vina

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

johnfrancois .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Eten was erg goed, afwisselende gangen. Zeer attente bediening. Ook voor een vegetariër was er een zeer gevarieerd menu.
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Onze favoriet voor een altijd gezellige avond, wij aten op het terras een super steak tartaar met gepocheerd eitje, krokante gamba's met watermeloen en sojadressing en als hoofdgerecht een perfect stuk kalfsrib van de grill. In het glas pinot grigio uit Alto Adige en een rode Ribera del Duero bij het kalf, super!
De bediening is zoals altijd vakkundig en bovenal erg gezellig!
We komen hier graag..
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Met een groep van 22 mensen in het onderste gedeelte (wijnkelder) een besloten diner in buffetvorm gehad. Vooraf werden er borrelhapjes geserveerd echter deze waren niet allemaal warm. De voorgerechten waren netjes neergezet echter de gemarineerde zalm had weinig tot geen smaak. Helaas geldt dat ook voor de carpaccio.

Het hoofdgerecht bestond uit o.a. dorade en kalfs-rib eye en de gekozen producten waren ook geen smaaksensatie. De kalfs-rib eye was erg roze en had helaas veel zeen. Het nagerecht was gelukkig iets beter van kwaliteit. De prijs-kwaliteitsverhouding is niet erg goed te noemen.

De bediening is vriendelijk, behulpzaam en heeft veel ervaring. De wijnkelder is een erg leuke omgeving om prive een dergelijk diner mee te maken.

minpunten:
- kwaliteit gekozen producten niet goed
- wijnkelder niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn

pluspunten:
goed bereikbaar (station Den Haag CS op loopafstand)
privacy
Ica S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Een klein verborgen plekje waar je altijd overheerlijk Frans kunt eten. Wij hebben genoten van een heerlijk menu met wild. Echt een nette prijs voor een menu met goede en verse producten. Alles klopt. Een voorgerecht met mooie vis, eigen wild en een overheerlijk dessert. Alles wat je hier op je bord krijgt is vers bereid en puur. Het restaurant is van maandag t/m vrijdag open voor een uitgebreide lunch of diner. Ga zeker nog terug om van heerlijke gerechten te genieten. De service en bediening is passend. Gastvrij en persoonlijk. Het interieur is enige tijd geleden opgeknapt en kan nu voor frans warm restaurant door. Vanaf je tafel heb je prettig zicht op de bar & deels open keuken.
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Lekker wildmenu gegeten en de visspecialiteiten geproefd in La Vina. Eerste bezoek, en we komen er zeker nog eens terug. Intiem restaurantje met eetcafe-sfeer. Gezellige en informele bediening. Vlees allemaal lekker klaargemaakt, zoals fazantenpate en hertenbiefstuk. De coquilles waren heerlijk. Niet echt ultieme smaaksensaties gehad, maar alles was bovengemiddeld. Was de prijs ook waard.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Voor ons de 'lokale economie' waar we graag komen. Heerlijk voor wanneer we door de week geen zin hebben in koken en onszelf willen verwennen. De enthousiaste broers die La Vina runnen vertellen graag en leuk over het zelf geschoten wild en de wijnen. Het eten is gewoon goed en de wijn nog wat beter.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Ontzettend leuk restaurant voor een lekkere maaltijd door de week. Het restaurant is van twee broers die iedereen entousiast onthalen en je echt welkom laten voelen. Het eten is erg goed en in het najaar/de winter is vooral het zelfgeschoten wild erg aan te raden. Over de wijnen wordt goed advies gegeven en ze zijn goed geprijsd.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Bij binnenkomst lijkt het restaurant meer een 'eetcafe'. Maar schijn bedriegt. Wat een heerlijks komt er uit de keuken. de borden met zorg opgemaakt. Eten is een beleving. Porties prima. Niet te veel, maar zeker ook met een heerlijk gevulde buik naar huis. Attente bediening, die zelfs de bos bloemen die ik op m'n werk had gekregen in een vaas zette! Bedankt! Een heerlijke avond!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Onlangs hebben wij hier prima gedineerd, met onze jeugdige dochter. Goed eten, prijzen een weinig aan de hoge kant. Dat wordt echter ruimschoots goed gemaakt door de warme ambiance. Zeer attente en vriendelijke bediening. Met een heerlijke niet al te dure fles wijn erbij bezorgde Roy c.s. ons een aangename avond. Wij komen hier beslist terug.
Manting C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
1,5 week geleden met een groepje vrienden hier gegeten. Buiten genoten van een aperitiefje voor we aan tafel gingen. Toevallig was dit tijdens de Italiaanse weken maar daar hadden we geen problemen mee. We hebben genoten van een 4-gangen diner. We begonnen met een amuse van pompoensoep. Voorgerecht waren er de Bresaola, carpaccio van zwaardvis en kalfsvlees caprese. Tussengerecht een lekkere pasta, hoofd een varkensrib met rozemarijn en tagliata met porcine. Het vlees was super zacht en lekker. De avond afgesloten met kaas/dessert. De gastheren zijn erg gezellig en zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
jaapie3 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Na jaren weer eens bij la vina gaan eten we hebben genoten van de ambiance en het eten zeker voor herhaling vatbaar 1 min puntje het toilet papier iets sneller nieuwe plaatsen
pimskio .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Eet hier enkele malen per jaar met een goede vriend die er in de buurt woont. Meestal is het prima ihb de wildgerechten met passende wijnen. Laatste keer viel ons beiden de steak iets tegen, naar onze smaak "te taai". Bediening is vriendelijk en joviaal. Gerechten zijn voor wat het is wel wat prijzig.