Meer informatie over restaurant La Vina

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Vina

west46 W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke salade gegeten. De inrichting is wat bistroachtig, maar als geheel rustig. Aardige bediening. De zaal beneden is zeer geschikt voor grotere gezelschappen. Wij hadden geen last van de groep die er nu lunchte. Het geluid bereikt de rest van het restaurant niet.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We komen hier veel en blijven komen, omdat het eten altijd (zonder uitzondering) top is. De steak tartare is een echte aanrader, eigen geschoten wild is heerlijk. Attente eigenaren, gezellige inrichting, prettige sfeer. We komen hier met veel plezier!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Met collega’s voor een kersteten hier gewest om het jaar mooi af te ronden. Het eten bijzonder de wildgerechten waren geweldig en de wijnen lekker. Ook de serverster was aardig en ondanks de drukte (zie later) snel en oplettend. Ook de twee eigenaren zijn heel attent en vriendelijk. Alleen er waren ten minste 3 partijtjes en een had op de begin van ons eten een borrel zo dat het heel lawaaiig was. Samengevat het is niet goedkoop maar toch verrassend lekker voor deze pand.
kees D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Met een groep van 10 binnengevallen, geen probleem, er werd snel een grote tafel gedekt, super - en met een prettig gevoel van gastvrijheid.
Wildseizoen net open, dus ravioli met hert en hoofdgerecht van wild zwijn met saus van foie gras en truffel. Volg vooral het wijn advies voor wit, een Bourgogne, topper, en wijk rustig af van het advies voor rood: de Priorat blijft recht overeind bij het zwijntje.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Perfect gegeten bij La Vina. De eendenborst op gegrilde lof met een bedje van hutspot was uitstekend van smaakcombinatie. Heerlijke wijn bij ieder gerecht en de vriendelijke bediening maakt onze bijzondere avond compleet. Heerlijk verrast door diverse gerechten, gekozen voor vis kreeg ik zalm vooraf opgemaakt met truffel en frisse salade, tussendoor kokkels met gamba op risotto, heerlijk. Van vooraf t/m de afsluiting worden de gerechten zo smaakvol opgemaakt, lijkt wel kunst. Aanrader voor ieder die van smaakvol eten houd, goede wijn en een sfeervolle ambiance. Vriendelijke en professionele bediening. Ga zeker nog een keer heen.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Op een rustige maandagacond heerlijk gegeten. Eerst een schaaltje brood met super boter, een amuse met een enorme smaaksensatie. En toen.... goed gebakken Dorade met quinoa en afgesloten met een verrukkelijk chocolade dessert, mooi opgediend door een hartelijke gastheer. Bij de koffie nog heel veel lekkers. Een aanrader.
DJ P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Buitengewoon plezierig restaurant op een steenworp afstand van Den Haag Centraal. Ik heb er inmiddels vier keer gegeten en iedere keer weer was het lekker en gezellig. Zo ook gisteren. Genieten van Iberico ham, eendenlever, griet met schaaldierensaus en Weissburgunder. No nonsense, maar zeer verzorgd en mooie verse ingrediënten. De bediening is to-the-point, deskundig en op een prettige manier informeel. Het restaurant is gezellig ingericht: net aan de goede kant van oubollig. Ik ga hier zeker vaker naar toe!
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Vrijdag 6 februari 2015 gegeten bij La Vina, een restaurant waar ik al eens had gegeten (midden jaren 90 of zo) als ik het mij goed herinner. Vrijdag 6 februari 2015 was in ieder geval een geslaagde(hernieuwde) kennismaking. Na een mooi pompoensoepje (met heerlijk Noord-Afrikaanse invloeden) begonnen met een steak tartare met gepocheerd ei. Liever een gepocheerd eitje bij de steak tartare dan een rauwe eidooier. De steak tartare was prima, mooi op smaak en van de juiste hoeveelheid (niet te veel, niet te weinig). Het eitje was mooi gepocheerd; een mooie dooier en mooi bijgesneden eiwit. De confit de canard op zuurkool mocht er ook zijn. De zuurkool was mooi van smaak en het vlees gleed mooi van het bot af. Als dessert de creme brulee; een krokant suikerlaagje (zoals het hoort) en een mooie pudding met een duidelijke maar niet dominante vanillesmaak. Al met al was het mooi diner. De tafelgenoten waren ook te spreken over hun hoofdgerecht (kabeljauw en eendenborstfilet) en hun dessert (het flensje met creme van mascarpone, nutella en witte chocoladesaus). La Vina is zeker, meerdere herhalingen waard. Toen we weg gingen stond de kok even buiten de deur; toch maar een compliment gegeven voor het eten.
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Bij la Vina kun je wel eten, voor lunch of voor diner. Wij waren er voor het diner en namen er de zeewolf. La Vina is een restaurant waar veel zakelijk wordt gegeten. Het voedsel is prima maar verder weinig inventief. Dus als je een betrouwbaar hapje wilt eten is La Vina de plek in de Theresiastraat, de bediening is prima en het kader is tja, hoe zeg je dat, een beetje main stream.
Michelle R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Van de week gezellig met mijn moeder wezen lunchen, voor de 100e keer ongeveer haha. Blijft een heerlijk restaurant! Weer de steak tartaar genomen en daarna een pasta met truffel. Mijn moeder had de kalfsmuis met truffel. Ook een echte aanrader! het zal nooit vervelen hier want de kaart veranderd regelmatig! Tot snel!! Michelle & Yvonne
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Zin in een gezellige avond en een lekkere maaltijd zijn voor ons de ingredienten om weer eens bij de gebroeders langs te gaan. Wij aten wilde eend van eigen jacht en botermalse bavette. Wij dronken er op aanraden een heerlijke corbieres bij, top!
Als nagerecht creme brulee en een goed kaasplateau met heerlijk vers zuurdesembrood, ons weekend is heerlijk begonnen..
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Hier de eerste keer tijdens de lunch geweest. Het lijkt van de naam op een Italiaan maar het is een eetcafé met een ambitieus keuken. De hoofdgerechten waren heel lekker en kwamen net op tijd. De wijn selectie kan nog verbeterd worden – minder nieuwe wereld, meer klassieke wijnen. Maar de bediening is competent, attent en heel vriendelijk. Alleen de is een beetje donker, misschien is dat minder een probleem als je s’avonds voor het diner gaat.
Jet- .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
met 4 personen gegeten. Hoofdgerecht gegrilde zeebaars was dunne filet, gegrild op de huid, maar te gaar en vissig van smaak. Gerecht was simpel, niet gekruid, met een laf sausje, en iets van rijst. De snoekbaars van een van ons zag er op het bord goed uit. Hoeveelheid was minuscuul, nog geen 100 gram. Hoofdgerechten waren €23,- Kortom, prijs kwaliteit compleet uit verhouding.
Dit opgemerkt bij ober, die doodleuk zei dit door te geven aan keuken, maar er nooit meer op terug kwam. Dit was dus ons laatste bezoek.
Joost I.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Gisteren hier eens binnengewandeld. Eerst aan de bar wat gedronken en toen eens de menukaart ingekeken. Gekozen voor de steak tartaar, daarna parelhoen en kaasplankje na. Stuk voor stuk prima uitgevoerd, geen fratsen maar gewoon erg lekker. Wat dit restaurant bijzonder maakt is de uitstekende bediening door de eigenaren zelf.
A P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Wij zijn nu voor de 3e keer weer naar dit restaurant geweest, vrijdag 10 januari 2014. Het eten was weer heerlijk, een 3 gangen menu genomen echt een aanrader, 3 soorten vis, wild zwijn en crepe met choco mousse en lekker wijnarrangement genomen. De vorige keer 15 november 2013 was ook super was een 5 gangen Wildavond en werden lekkere wijnen erbij geschonken. Echt heel tevreden over het eten bij restaurant La Vina
A P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vandaag met vrienden bij la vina de 5 gangen menu genomen wij hebben heerlijk gegeten. Complimenten aan de chefkok van dit restaurant. Het is een gezellig en knus restaurant als wij in de buurt zijn gaan we zeker weer een keer daar eten
Franke Jan T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Eten was erg goed, afwisselende gangen. Zeer attente bediening. Ook voor een vegetariër was er een zeer gevarieerd menu.
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Onze favoriet voor een altijd gezellige avond, wij aten op het terras een super steak tartaar met gepocheerd eitje, krokante gamba's met watermeloen en sojadressing en als hoofdgerecht een perfect stuk kalfsrib van de grill. In het glas pinot grigio uit Alto Adige en een rode Ribera del Duero bij het kalf, super!
De bediening is zoals altijd vakkundig en bovenal erg gezellig!
We komen hier graag..
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Met een groep van 22 mensen in het onderste gedeelte (wijnkelder) een besloten diner in buffetvorm gehad. Vooraf werden er borrelhapjes geserveerd echter deze waren niet allemaal warm. De voorgerechten waren netjes neergezet echter de gemarineerde zalm had weinig tot geen smaak. Helaas geldt dat ook voor de carpaccio.

Het hoofdgerecht bestond uit o.a. dorade en kalfs-rib eye en de gekozen producten waren ook geen smaaksensatie. De kalfs-rib eye was erg roze en had helaas veel zeen. Het nagerecht was gelukkig iets beter van kwaliteit. De prijs-kwaliteitsverhouding is niet erg goed te noemen.

De bediening is vriendelijk, behulpzaam en heeft veel ervaring. De wijnkelder is een erg leuke omgeving om prive een dergelijk diner mee te maken.

minpunten:
- kwaliteit gekozen producten niet goed
- wijnkelder niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn

pluspunten:
goed bereikbaar (station Den Haag CS op loopafstand)
privacy
Ica S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Een klein verborgen plekje waar je altijd overheerlijk Frans kunt eten. Wij hebben genoten van een heerlijk menu met wild. Echt een nette prijs voor een menu met goede en verse producten. Alles klopt. Een voorgerecht met mooie vis, eigen wild en een overheerlijk dessert. Alles wat je hier op je bord krijgt is vers bereid en puur. Het restaurant is van maandag t/m vrijdag open voor een uitgebreide lunch of diner. Ga zeker nog terug om van heerlijke gerechten te genieten. De service en bediening is passend. Gastvrij en persoonlijk. Het interieur is enige tijd geleden opgeknapt en kan nu voor frans warm restaurant door. Vanaf je tafel heb je prettig zicht op de bar & deels open keuken.