La Villetta

Van Oldenbarneveldweg 12 1901 KB Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant La Villetta

La Villeta laat je kennismaken met de 21 streken van Italië. Iedere streek heeft zijn eigen culinaire tradities, allemaal even smakelijk. Bij La Villeta kun je kiezen uit drie verschillende menu’s en verschillende pizza’s en pasta’s. Wat je ook kiest, neem voor alles de tijd. Net als in Italië waar de hele avond draait om de gezamenlijke maaltijd. De gastvrije bediening is er klaar voor.

Meer informatie over restaurant La Villetta

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Engels gesproken , Wi-Fi
6,9
DJD .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Rommelig en duur, kwamen binnen, voordat we zaten kregen we al prosecco in de handen gedrukt. Zonder verder over menu's te hebben werd de antipasta geserveerd. Keuze uit wijnen was beperkt tot wit of rood, water moesten we om vragen. Tonijn was veel te doorbakken, ondanks dat was aangegeven geen schelpdieren te willen doodleuk aankomen met pasta en mosselen. Forse rekening gepresenteerd door de jongste bediende. Kortom erg chaotisch, geen gastheerschap en daarbij te duur. De zoveelste wisseling van eigenaar heeft het restaurant en concept geen goed gedaan.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wat hebben wij hier fantastisch gegeten! We hadden het 5 gangen menu. De antipasto als starter was overweldigend met een grote diversiteit aan gerechtjes. En toen moesten we nog 4 gangen. Vervolgens soepje en daarna een klein maar overheerlijke ravioli. Vervolgens 2 zalig bereide stukjes vlees en als afsluiter een zeer sappige en fantastisch bereide zeebaars. De eigenaar heet Sergio en wat kan die man koken! Je waant je weer op vakantie in Italië. Geen poespas maar pure gerechten bereid met verse ingrediënten. De huiswijn was betaalbaar en zeer smakelijk. Zeer vriendelijke en attente bediening door de dochter van de eigenaar. De inrichting (van de vorige eigenaar) is wat oubollig maar je komt uiteindelijk toch voor het eten! We hebben genoten en kunnen dit adres van harte aanbevelen. Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker weer genieten van Sergio's kunsten.
Nivole V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Glazen / borden en inrichting kan sfeervoller.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben lekker gegeten
Klaaske O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Heel aardig personeel. Gezellige sfeer!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, helemaal alle voorgerechten die op tafel komen, komt het echt over als Italiaans genieten
elly D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super gegeten en een vriendelijke bediening. Hierdoor een warme sfeer. Leuk dat de kok na afloop kwam informeren of alles naar wens was.Tafeltje vlak bij de keuken niet zo sfeervol.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vanavond gegeten bij la viletta , en wat een gastvrije familie die het restaurant runt . Heerlijk eten , en alles komt uit eigen keuken. Bevlogen mensen met een hart voor koken en ze brengen de Italiaanse sfeer die je verwacht in Italië.

beslist een aanrader !
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vanavond overheerlijk gegeten. Prachtige smaakvolle gerechten, hele vriendelijke bediening die niet continu op je lip zit en bij alle gerechten uitleg geeft. Voor lactose allergie werden speciale gerechten bereidt. Het 5 gangen menu is echt een aanrader. Je komt echt niets te kort. Zorg wel dat je trek hebt ;-) Kortom een heerlijke avond tafelen. Prijs kwaliteit verhouding helemaal top. Echt een restaurant waarbij je na afloop kunt zeggen.....wat heb ik vanavond genoten en heerlijk gegeten. Kijken nu al uit naar de volgende keer. Ga zo door!!!
Elvire T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het 5 gangen menu. Alleen het voorgerecht bestond al uit verschillende kleine typisch Italiaanse hapjes. Alles vers bereid, leuke bediening. Geen standaard Italiaan. Doen!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten.
Fijne bediening.
Komen zeker nog een keer terug.
Doug01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, snelle service. Het 4 gangen menu is lekker en heel veel
De inrichting is wel heel oudbollig. Mag wel een make over krijgen
Reinder D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten, antipasta was fantastisch, de andere 4 gangen gewoon goed. Goede bediening.
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten , ongelooflijk wat we allemaal kregen voor dit bedrag !! Erg fijn klein schalige lokatie, kan het iedereen aan bevelen.
we komen zeket terug. A en Y
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, prima kwaliteit en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Na een geweldig voorgerecht, kregen we prima pasta vlees en vis geserveerd. Ruime porties. Prima bediening. Een geweldige avond.
moniek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten met grouponbon. Erg lekker. 5 gangen diner was veelzijdig, puur van smaak, veel aanbod en goede service. Aanrader.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een geweldig restaurant en wat een vriendelijke mensen! We gingen met een Grouponvoucher voor een vijfgangenmenu van de chef. Met name de tweede gang was erg indrukwekkend; een antipasti bestaande uit vijf gerechten w.o. carpaccio, vitello tonato, Parmaham met meloen, enkele gegrilde groeten en nog wat warme gerechtjes. Alles geserveerd op aparte schotels en aangevuld met zelf gebakken brood. Ook de volgende gangen waren prima, t.w. pasta met een voortreffelijke saus, kalfsvlees en tot slot nog een sliptong. De bediening was bijzonder vriendelijk en wil het je echt naar de zin maken. De fles rode huiswijn was goed van smaak en redelijk van prijs (€17,50). De inrichting van het restaurant is netjes, maar niet bijzonder en kan nog wat winnen aan gezelligheid.
Teus V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Onbegrijpelijk hoe dit restaurant aan een hoog cijfer voor het eten komt. Erg aardige bediening, oubollig interieur maar daar kun je van houden, maar mensen mensen zeg wat een slecht eten. Zout, vet en geen verse ingredienten. Ik denk dat je echt overal in de buurt beter eet dan hier. Kortom een flinke afrader.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Hier gegeten op 17/06/16. We hadden voor vier personen gereserveerd voor het vijfgangenmenu. Dit is echt een aanrader!

Het menu is zeer gevarieerd. Voorbeelden hiervan zijn carpaccio, vitello tonato, bruschetta. Er was tevens een gang met vlees en een met vis. We vonden alle gangen goed van smaak. De bediening was de gehele avond zeer vriendelijk.