La Villetta

Van Oldenbarneveldweg 12 1901 KB Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant La Villetta

La Villeta laat je kennismaken met de 21 streken van Italië. Iedere streek heeft zijn eigen culinaire tradities, allemaal even smakelijk. Bij La Villeta kun je kiezen uit drie verschillende menu’s en verschillende pizza’s en pasta’s. Wat je ook kiest, neem voor alles de tijd. Net als in Italië waar de hele avond draait om de gezamenlijke maaltijd. De gastvrije bediening is er klaar voor.

Meer informatie over restaurant La Villetta

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Engels gesproken , Wi-Fi
7,1
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vanavond overheerlijk gegeten. Prachtige smaakvolle gerechten, hele vriendelijke bediening die niet continu op je lip zit en bij alle gerechten uitleg geeft. Voor lactose allergie werden speciale gerechten bereidt. Het 5 gangen menu is echt een aanrader. Je komt echt niets te kort. Zorg wel dat je trek hebt ;-) Kortom een heerlijke avond tafelen. Prijs kwaliteit verhouding helemaal top. Echt een restaurant waarbij je na afloop kunt zeggen.....wat heb ik vanavond genoten en heerlijk gegeten. Kijken nu al uit naar de volgende keer. Ga zo door!!!
Elvire T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden het 5 gangen menu. Alleen het voorgerecht bestond al uit verschillende kleine typisch Italiaanse hapjes. Alles vers bereid, leuke bediening. Geen standaard Italiaan. Doen!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben heerlijk gegeten.
Fijne bediening.
Komen zeker nog een keer terug.
Doug01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, snelle service. Het 4 gangen menu is lekker en heel veel
De inrichting is wel heel oudbollig. Mag wel een make over krijgen
Reinder D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten, antipasta was fantastisch, de andere 4 gangen gewoon goed. Goede bediening.
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten , ongelooflijk wat we allemaal kregen voor dit bedrag !! Erg fijn klein schalige lokatie, kan het iedereen aan bevelen.
we komen zeket terug. A en Y
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, prima kwaliteit en gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Na een geweldig voorgerecht, kregen we prima pasta vlees en vis geserveerd. Ruime porties. Prima bediening. Een geweldige avond.
moniek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten met grouponbon. Erg lekker. 5 gangen diner was veelzijdig, puur van smaak, veel aanbod en goede service. Aanrader.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een geweldig restaurant en wat een vriendelijke mensen! We gingen met een Grouponvoucher voor een vijfgangenmenu van de chef. Met name de tweede gang was erg indrukwekkend; een antipasti bestaande uit vijf gerechten w.o. carpaccio, vitello tonato, Parmaham met meloen, enkele gegrilde groeten en nog wat warme gerechtjes. Alles geserveerd op aparte schotels en aangevuld met zelf gebakken brood. Ook de volgende gangen waren prima, t.w. pasta met een voortreffelijke saus, kalfsvlees en tot slot nog een sliptong. De bediening was bijzonder vriendelijk en wil het je echt naar de zin maken. De fles rode huiswijn was goed van smaak en redelijk van prijs (€17,50). De inrichting van het restaurant is netjes, maar niet bijzonder en kan nog wat winnen aan gezelligheid.
Teus V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Onbegrijpelijk hoe dit restaurant aan een hoog cijfer voor het eten komt. Erg aardige bediening, oubollig interieur maar daar kun je van houden, maar mensen mensen zeg wat een slecht eten. Zout, vet en geen verse ingredienten. Ik denk dat je echt overal in de buurt beter eet dan hier. Kortom een flinke afrader.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Hier gegeten op 17/06/16. We hadden voor vier personen gereserveerd voor het vijfgangenmenu. Dit is echt een aanrader!

Het menu is zeer gevarieerd. Voorbeelden hiervan zijn carpaccio, vitello tonato, bruschetta. Er was tevens een gang met vlees en een met vis. We vonden alle gangen goed van smaak. De bediening was de gehele avond zeer vriendelijk.
femmex B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijke avond gehad bij La Villetta. Bij binnenkomst waren de verwachtingen niet erg hoog. Matig decor wat meer neigt naar een shoarma tent. Ook erg gehorig bij drukte.
Een wijnarrangement is er niet want je kunt alleen de huiswijnen per glas bestellen dus wij begonnen met een chardonnay. Niet mijn smaak. Vervolgens het 5 gangendiner (groupon) dat stuk voor stuk erg lekker en variabel was. Alles kwam op tafel van carpaccio tot gegrilde groente, lamskotelet, vis maar wat ons het meest is bijgebleven is de heerlijke ravioli met een subtiele toon van truffel. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke lekkere (huisgemaakte) ravioli gegeten! Alleen hiervoor zal ik al terugkomen. Het dessert was niet inbegrepen maar wij wilden dit toch graag proberen. Ook helemaal top en bovenal ruime porties. Aan het einde kwam de kok nog even per tafel langs om de bevindingen van ieder aan te horen. Dit zouden meer koks moeten doen want het geeft je een warm gevoel.
Als tips zou ik toch echt het decor eens opfrissen, gezelliger en knusser maken en zorgen dat het wat minder gehorig is. Verder lekker zo doorgaan!
Gerry K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Als er een 15 was, dan 15 sterren voor de kok en gastvrouw!!!
verschrikkelijk lekker en heerlijk gegeten. Wat een feest. Van de ene verbazing vielen we in de andere verbazing, zo mooi opgemaakte schotels.
veel, heel veel eten. Heel hartelijk dank voor de uitgebreide uitleg over het eten, het praatje van de chefkok, en het huisgemaakt likeurtje. Wij komen zeker nog een keer terug. Wij zijn net terug in alkmaar. Beentjes omhoog, en nog nagenietend. gerry martins.
Ricardo M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten bij La Villetta. Een vijf gangen diner dat klonk als een klok. Alles vers, huisgemaakt. Heerlijk ongedwongen bediening en persoonlijke aandacht. Een echte aanrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
leuk menu. redelijke prijs prestatie, maar mag wat verfijnder , te zout. Team doet zijn best echter de echte pure italiaanse smaken komen niet tot zijn recht
esther-jan .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wat hebben wij een top avond gehad bij La Villetta. Een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu. Het een was nog lekkerder dan het ander. Super antipasti, heerlijke gevulde pasta en ook het vlees en vis gerecht was heerlijk.
Tel daar nog eens de hartelijke bediening bij op en je avond kan niet meer stuk!
Komen graag nog eens genieten van het heerlijke eten en jullie gastvrijheid.
Maja K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Vrij onverwacht dit restaurant gekozen voor kersteten met familie. Vader vorige week overleden, moeder van 87 mee, een andere kerst dan gewoonlijk. Dit restaurant bleek een aangename verrassing. Persoonlijke benadering door een leuke serveerster en een vriendelijke en gezellige kok. Gewoon pizza's besteld, moeder kan geen uitgebreid menu uitzitten. De rekening was een uitsmijter, 8 pers. €165,- Hier komen we graag terug voor het verrassingsmenu! Top.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Het 4 gangen verrassingsdiner is een aanrader en was eigenlijk een 5 gangendiner. Zeer uitgebreid en erg lekker. Het personeel deed erg zijn best en de chefkok kwam ook vragen of alles naar wens was. Enige verbeterpunt is de cappuccino, bij een Italiaans restaurant verwacht je de beste toch?
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Wij zijn hier een aantal jaar geleden voor het laatst geweest. Blijkbaar heeft het restaurant nieuwe uitbaters dus wilden wij het weer eens proberen. Het verrassingsmenu is onveranderd en dat was enigzins teleurstellend. De antipasti zijn wat ons betreft de beste gerechten van het menu. Het vlees was te droog, de vis te hard gebakken, de torteloni te mager gevuld en overvloedig drijvend in de saus en de gehaktballetjes waren nog koud. Het horecavak lijkt niet de tweede natuur van de nieuwe uitbaters.