La Villa

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten met mijn familie. Het was allemaal erg smakelijk, en de bediening was top????
Echt een aanrader
Marleen1993 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Wij hebben vandaag heerlijk gegeten met 3 personen en onze dochter van 2 jaar. Van te voren gereserveerd en bij aankomst stond alles netjes klaar. Ook een kinderstoel met kleurplaat, potloodjes en een slabbertje. Leuk ontvangst door vriendelijke dames. Een menu kaart voor ieder wat wils, biefstuk, pasta, lamsvlees en wat turkse gerechten. Zag er al prima uit en het heeft zich ook beloond. Wij hebben heerlijk gegeten met een ijsje na. Prijs kwaliteit super, mooi restaurant maar alles niet te duur. Wij zullen hier zeker vaker gaan komen!
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
We kwamen hier met 4 personen personeel was wel vriendelijk maar vergat regelmatig bepaalde dingen die bij het gerecht hoort. Ik had deizza hawaii was wel smaak maar niet een lekkere. (Voor mijn gevoel was er iets minder smaak dan de pizza van de supermarkt. Er was wel meer dan zat keuze eigenlijk teveel DUS EEN TIP: doe minder keuze en besteed meer aandacht aan de gerechten zelf. En probeer het ook sneller te doen

Service was zoals geschreven niet zo heel goed. Ze vroegen maar 2 keer voor drinken.

Decor was wel mooi. Een mediteranen stijl. maar was overgenomen van het vorige restaurant en weinig.

Al met al matig van alle restaurants die ik tot nu heb bezocht
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ziet er uit als een mooie zaak van binnen en van buiten. Het eten, de pizza, mag naar mijn idee wel meer smaak hebben, nu is het vaak vlak en proef je een broodsmaak terwijl je pizza moet proeven. Als deze zaak zich op het gebied van smaak meer gaat onderscheiden gaan we er wel eens vaker naar toe. Wel blijf ik het jammer vinden dat het nu wederom een pizzeria annex grillroom is waarvan er al duizenden zijn..