Over het restaurant La Vilette

Bijzonder eten in een relaxte sfeer

Op deze onwaarschijnlijke locatie in het centrum van Rotterdam valt alles op z'n plek. De entourage is sfeervol, de bediening charmant en deskundig, de borden lijken net kleine schilderijtjes en de gerechten zitten vol verrukkelijke smaakexplosies. Een van de meest geliefde adresjes van de stad, en terecht!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Vilette

Metrostation Eendrachtplein
  • : Parkeergarage APCOA PARKING Westblaak (ingang Hartmanstraat)

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 20:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant La Vilette

M. L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prettige, persoonlijke ontvangst. Gerechten waren schitterend om te zien en alles was verrukkelijk. Er is een menu waaruit gekozen worden t.w. 3-gangen, 4-gangen of 5-gangen. Mijn tafelheer kan niet tegen vis/schelpdieren waardoor de keuze moeilijk werd (drie voor/tussengerechten waren vis) maar hier kwam een prima alternatief voor. Huiswijn paste goed bij de gerechten. Als je eens speciaal uit eten wilt, is dit een geweldig alternatief.
Wij hadden geluk dat het er op een woensdag lekker rustig was. We konden op ons gemak eten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben het de eigenaar ter plaatse vertelt dat we het restaurant zeer waarderen
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zo heerlijk gegeten de veloute was subliem, de tonijn precies goed en de lamsmediallions super ???? een aanrader
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vijf gangen met mooi bijpassend wijnarrangement en kundige en attente bediening. Ambiance is stijlvol. En dat in hartje Rotterdam met parkeergarage om de hoek. Iens / the fork afgezocht naar goed restaurant waar je culinair verwend wordt en lekker in gezelschap kan genieten en bijpraten. De keuze was op La Vilette gevallen en dat is voor herhaling waard. een aanrader
Lon V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goed gebalanceerde gerechten, heerlijke wijnen. Zeker voor herhaling vatbaar! Geen doorsnee restaurant, op naar de top!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten . Heel fijne stoelen en fijne ruime tafel. Vlakbij metrostation. Is voor herhaling vatbaar.
G F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vier van de vijf gangen gekozen. De vier gerechten waren zeer lekker, vooral het dessert.
Prijs bleek bij afrekening bijzonder mee te vallen.
Dit restaurant raad ik zeker aan.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ben net thuis en krijg de vraag voor een recensie nou ik zit nu heerlijk uit te buiken heb nog niet alles kunnen verwerken wat een explosie van smaken een fijne bediening wijn arrangement uitstekend kortom geweldig heb al voor eind juni gereserveerd
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten met goede producten en mooi in balans. Een minpunt was het wisselende tempo waarmee de gangen geserveerd werden: de eerste twee gangen super snel en daarna duurde het steeds erg lang. Ook de rekening moesten we twee keer vragen.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben mede door de bediening geen leuke avond gehad. Niet attent, bijna onbeschoft. Ze gooiden nog net niet de borden neer. Als we een gesprek voerden gewoon er doorheen blèren. Het eten was prima, zeker voor die prijs. Vrienden hadden een internetmenu besteld voor maar rond de €30 4-gangen. De tonijntartaar vooraf was goed op smaak, de kabeljauw was zacht, eendenborst precies goed en krokant. We namen een kaasplank en bespraken de wijn met bediening, ik zou ze bijna arrogant noemen met de reactie op mijn smaakbeleving: "tja, dat vindt u, maar deze wijn past er gewoon goed bij". Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Tjerk D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk samengesteld 5 gangenmenu gegeten met prima bijpassende wijnen. Chocoladetaartje met witte chocoladevulling was een heerlijke afsluiter.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De laatste keer op AH bon. Heerlijk gegeten en aanpassingen waren geen probleem met kleine supplementen voor ander voorgerecht en kaasplateau. Keuze van wijnen en advies goed afgestemd op onze wensen. Vriendelijke en attente bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
leuk restaurant, fijne sfeer en inrichting..ietwat rioolgeur in toilet dames. Eten degelijk en smaakvol. Maar toch niet het sterrenniveau wat ze ooit hadden. Brood nog steeds erg lekker. bijpassende wijnen ook erg goed...vooral de Bergerac rood. Al met al leuk avond en fijn restaurant.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ook hier een AH-menu voor twee: een vast menu bestaande uit voor-, hoofd- en nagerecht. Maar het kon uitgebreid worden met een tussengerecht, een uitbreiding van het hoofdgerecht en een kaasplank. We aten: velouté van pompoen en kreeft, gebakken dorade met coquille, parelhoen uitgebreid met eendenborst (iets te laat uitgeserveerd) en een parfait van passievrucht, en tot slot dronken we koffie. Bij elkaar een goede combinatie, prima van smaak met als top het nagerecht. De tijd tussen de gangen was net niet te kort. En een vriendelijke bediening in rustige ruimte. Prima avond.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Als vanouds. Fijne sfeer, goede ontvangst en hoog niveau gastheerschap. Kwaliteit gerechten is hoog. Het was hetzelfde menu als van de vorige keer met de AH-kaart, maar thuis eet je binnen enkele weken ook wel eens hetzelfde. Wijnen in goede harmonie met de gerechten. Parkeren voor de deur met de parkeer-app. Kortom: wij komen terug.
Dudlin J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lekker etenaar
Klantgericht
Geen lange wachttijden
Gemiddeld prijs
Ik zal zeker al mijn vrienden aanraden om hier te gaan eten
P.vanveen53 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerecht romige pompoensoep met basilicumcreme en rivierkreeftjes, mijn vrouw had het tussengerecht dorade met coquille en garni oa een heerlijke beurre blanc. Bij het hoofd heb ik ganzenlever als supplement bij de parelhoenfilet genomen, beslist een heel goede keus. Na kaas en mijn vrouw het dessert. Allemaal heerlijk, ook de wijnen rood en wit vh huis, alsook de banyuis en principe bij het dessert waren een goede combinatie. Kortom weer een geweldige ervaring. Prijs viel uiteindelijk mee. Voor herhaling vatbaar.
sasjer L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Hierdoor een goede prijs-kwaliteitsverhouding. De porties zijn aan de kleine kant.
Het eten was erg smakelijk en de bediening vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In december bij La Vilette gegeten met de welbekende ah actie. Het menu was aan te vullen met een tussengerecht, supplement bij het hoofdgerecht en kaasplank, waarvan allen erg goed op smaak en van portie. De gerechten waren variërend doch goed bij elkaar passend. Ondanks onze extraverte groep hield de bediening zich goed staande. De licht was prettig, warm en niet te fel, en je kon elkaar goed verstaan in het volle restaurant.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanwege de AH restaurantactie was het wel een vastgesteld menu., maar zeker mooie gerechten gegeten in een sfeervolle omgeving. Slim om tegen een meerprijs een extra gang te serveren indien gewenst, dit werd op een goedemanier gebracht.