La Vida

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Fam B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met een wat grotere groep dit restaurant bezocht en voor het verassing tappas menu gekozen a 27,50 pp wat best met wat verrassende combinaties gepresenteerd werd. Bij het warme vlees /vis gerechtje zou ik graag standaard een kleine salade en wat pasta/aardappel geserveerd krijgen. De ambiance was gezellig al had de tafelopstelling wat beter gekund. De accoustiek was prima (met een grote groep is dit nog wel eens lastig) flesje wijn van 18,50 is ook normaal. Kortom ondanks dat tappas niet mijn ding zijn best wel lekker gegeten.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk taps eten maar echt veel te lang moeten wachten op de diverse gangen. Dit doet ons besluiten hier niet meer te gaan eten.
Myriam P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zin om uit eten te gaan, maar waar. Tapas leek ons wel wat en bij La Vida terecht gekomen. In een woord " geweldig!"
Heerlijke tapas, het ziet er allemaal overheerlijk uit en smaakt nog beter. Bediening zeer vriendelijk, aanwezig als je ze nodig had en onzichtbaar als je lekker zat te kletsen, kortom een aanrader.
Wij komen hier zeker terug!
Killian Sean J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Om onze vakantie af te sluiten hadden wij besloten om te gaan dineren bij La Vida.
Personeel is goed geïnstrueerd betreft kennis van gerechten, als ook de interactie met de gasten. Presentatie van de gerechten en smaak beviel erg goed. Je kan ook zien dat La Vida met seizoensgebonden producten werkt. Aanrader voor de gasten die voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding willen dineren. Wij komen hier zeker terug!

Mhl .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat is het toch allemaal lekker hier!
Bijzonder smaakvol en een geweldige service
Leuke extra combinaties op het bordje.
Heerlijk avondje tafelen.
Tamar S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Op een vrijdagavond gegeten met 4 personen en gekozen voor een 6 gangen verrassingsdiner. In een woord: heerlijk! Alle gerechtjes waren zeer goed op smaak en temperatuur! Bediening was vriendelijk en alert: onze glazen werden met een prettige regelmaat gevuld. What can I say!? Aanrader!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gedateerde inrichting, maar wel gezellig. Bijzonder lekkere gerechtjes en goede bediening. De wijn is niet bijzonder, wijnkaart behoeft uitbreiding met een aantal kwaliteitswijnen.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het eten is zeer smaakvol en weer eens wat anders dan de standaard tapas restaurants. Wij hadden het verrassings menu en dit is zeker een aanrader! Bediening deed hun werk goed, zeer vriendelijk!
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Spontaan uit eten geweest bij La Vida en bij de keuze kwamen wij uit bij dit restaurant. De Tapas gerechten smaakte heerlijk en we komen zeker nog een keer terug. Nu moesten wij bijtijds weer vertrekken zodat wij niet genoeg tijd hadden om het uitgebreide 5 gangenmenu te kiezen. We zijn van plan om nog eens te gaan eten zonder een tijdslimiet zodat wij optimaal kunnen genieten.
Nasser .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
bij la vida het 5 gangen "verassingsmenu" gegeten. Het eten was zeer smaakvol , van goede kwaliteit en werd bovendien uitnodigend gepresenteerd. Jammer alleen dat het hoofdgerecht (kip dijstukjes) verschrikkelijk zout was. Echt zonde anders had ik zeker een punt extra gegeven voor het eten. La vida heeft een gezellige en knusse inrichting en een soort van open keuken.
De bediening was attent en vriendelijk en ook de wijn was van goede kwaliteit. Al met al een zeer positieve ervaring.
MasterchefLangedijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vanavond gegeten in La Vida. Hoge cijfers in de recensies op iens en op aanraden van een vriend. En ik moet zeggen, wij zijn aangenaam verrast. De tent zat vol en er kwamen diverse telefoontjes binnen waarbij nee moest worden verkocht. Dat betekent dat het een goed restaurant moet zijn. We waren vroeg en werden zeer vriendelijk ontvangen door een jonge dame. De bediening straalde uit dat ze het leuk vonden en de doorlooptijd van de gangen was OK. Ik kan mij voorstellen dat er wel eens langere wachttijden voor de volgende tapas gang optreden, zeker als het druk is. Wij begonnen met knoflookbrood, nachos en brood met buffalo mozzarella. Allemaal erg smakelijk en ook onze kinderen aten er gulzig op los. Daarna zalm, ossenhaas, kippendijen, bladerdeeg met machegokaas en aardappel wedges. Zalm en ossenhaas waren smakelijk maar klein van portie. De kip was perfect gekruid en boterzacht. De aardappel was gefrituurd en met paprikakruiden echt heerlijk, zeker met de saus erbij. Daarna de varkenshaas en ravioli met walnoot en spinazie. Als tapasdessert vanille ijs met karamel, sinaasappel amaretto punch en een cake met spijs.
Heerlijk gegeten in spaanse ambiance, met bijpassende muziek en goede stoelen. Een aanrader voor als je een keer wat anders wilt.
John01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gisteravond voor het eerst uitgebreid hier gegeten. We kozen voor een 5 gangen menu. Niets op aan te merken, ronduit heerlijk en verfijnd. Het was erg druk deze avond, dat betekende wel dat we soms wat lang moesten wachten op de volgende gang en soms wat langer op het bijvullen van de wijn...wij gaan hier zeker terugkomen!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We hebben gisteren voor het eerst bij la vida gegeten. Ik kan alleen maar zeggen, een 100% echt puur goed restaurant. Heel fijne sfeer en heel vriendelijk personeel. We komen zeker weten weer terug, onze nieuwe traditie is geboren......eten bij la vida is in alle opzichten een avond vullend top uitje met subliem lekker eten, echt top!!!!!!
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Een jaar geleden hebben wij ook bij La Vida gegeten. Deze keer kozen wij voor het 6 gangen verrassingsmenu (€ 29,50). Onze indruk is dat met name het hoofdgerecht aan volume heeft ingeboet. Overigens worden per gang gemiddeld 3 gerechtjes geserveerd. De plakjes Serrano ham en Chorizo heten hier tapas. De prijs – kwaliteit verhouding is prima in orde. Gezellig gegeten onder de sfeervolle kerstverlichting (?) Niet bijzonder wel lekker.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
zondag 30 november met man, dochter en schoonzoon hier gegeten. Lekkere wijnen, heerlijke huisgemaakte tapas. Goede stoelen, prettige ambiance. Top avond. We moeten hier echt vaker naar toe!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Met collega's van kantoor Heerhugowaard bij la Vida uit eten gegaan. Het restaurant gevonden door de goede recensies bij iens. Het was gezellig druk, maar gelukkig waren er nog tafeltjes achterin. We kozen voor het verrassingsmenu met Iberico ham. En het eten was verrassend, alleen de gamba's vonden we niet bijzonder. De huiswijn was ook lekker. De bediening was vriendelijk. Het was fijn dat we elkaar goed konden verstaan.
Hubert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
We werden allerhartelijkst ontvangen in een zaak die bijna helemaal vol zat. Later zou blijken waarom. We bestelden een flesje chardonnay en kregen daar een flesje water bij. Vooraf wat brood met tapenade en aioli en we zaten er al meteen lekker in. Toen 3 koude tapas (paling, kip zalm) om je vingers bij af te likken. De warme tapas waren helemaal top (grote gamba's, ossenhaas en varkensfilet. We snappen nu waarom dit restaurant door vrienden aanbevolen werd. Wij gaan dit uiteraard ook doen.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Afgelopen zondag voor een tweede keer gegeten bij La Vida. En weer een zeer goede ervaring.
La Vida bewijst dat tapas ook op een culinair hoog niveau gemaakt kunnen worden. De gerechten zijn elk klaargemaakt als kleine wondertjes van geur en smaak. Steeds weer een heerlijke verrassing. Bij het eten worden goed gekozen wijnen geserveerd.
Maar niet alleen dat is op een hoog niveau: De bediening is vriendelijk en professioneel. Het restaurant gezellig. Daarentegen is de prijs zeer acceptabel. Kortom we gaan binnenkort zeker weer langs bij La Vida.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Erg vriendelijk ontvangen, vroeg of ze ook het verrassings menu zonder vis konden maken.... Nou met alles werd rekening gehouden.. Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, en een gezellige sfeer......een echte aanrader!!!
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Het was helemaal niet slecht maar echte tapas vond ik het ook niet. Gewoon wel lekker gegeten. Service was prima en de sukade (deel van het 5gangen menu) was echt lekker. Maar verder een beetje te eenzijdig en gewoon.