La Via

7,2
Daim M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Erg saai decors.
Voor gerecht en pizza waren erg lekker en de bediening is onwijs lief. Het dessert daar in tegen was erg smakeloos en de koffie smaakte alsof het uit een automaat kwam die je in de kantine van de middelbare school vind.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Op 10 mei met 9 man hier gegeten en we waren allemaal erg enthousiast!
Waren een tijdje niet meer geweest omdat de kwaliteit achteruit was gegaan.
Nu was het eten weer heerlijk en de bediening door 2 jonge vrouwen was prima!
Alles was mogelijk en ze haastten ons totaal niet om weg te gaan aan t einde van de avond.
Kortom...Alle lof voor de hele zaak en ik hoop dat ze dit niveau kunnen handhaven.
Bedankt voor een heerlijke avond!
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
La Via is een restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Het eten is meer dan goed, echter zijn we niet te spreken over de bediening.
Weinig aandacht voor ons (Vb. jassen werden niet aangenomen, zaten te lang met lege glazen) Veel geklets onder elkaar, we weten in ieder geval wat er allemaal speelt bij de meiden van La Via. Zit ik persoonlijk niet echt op te wachten als ik uit eten ben. Tevens een minpuntje; vieze toiletten.

Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Aangezien mijn partner het hier nog niet kende en deze plek heel geschikt is voor een snelle hap, ben ik hier weer eens terug gekeerd. Wederom aten we pizza, die maken ze hier lekker. Het viel me op dat ik ze wel erg vet vond, meer dan de vorige keer. Toch lekker; mooie ingredienten, lekkere olie, goed pittig. De bediening is beter geworden; snel, vriendelijk, attent. Onze jassen weden aangenomen, we hoefden niemand te attenderen op lege glazen, keurig. Het decor is hetzelfde gebleven, gewoon gezellig. Qua prijs kwaliteit verhouding zit je hier prima.
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Gezellig gegeten voor niet al te veel geld. Hoewel...
De entree is meteen al een rommeltje. Wachtende mensen en een garderobe die je slecht kunt bereiken. Gelukkig werden onze jassen aangenomen. Bediening is jong en dus onervaren. Verwacht geen smetteloze service, eerder vrolijke jeugdigheid.
Het eten was gewoon goed, maar wat een porties! Alles van het goede teveel. Liever had ik iets minder op m'n bord gekregen met iets meer variatie. De Pizza Siciliana was gewoon bedolven onder de slami, waardoor je de rest niet meer proeft. De lasange was ok, maar niet bijzonder. Een ander voorgerecht (drie verschillende elementen met o.a. jakobsschelpen) was erg lekker, maar weer teveel.
Andere recensenten klagen over het lawaai binnen, maar dat hebben wij minder gemerkt. Wel is het meubilair en de aankleding nogal gewoontjes.
Kortom wie weinig eisen stelt kan hier gemakkelijk en lekker eten. Maar het is geen verwennerij.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Hooguit voor een snelle, toevallige hap of afhalen. Pizza's ok, maar niet meer dan dat. Entourage gedateerd en door gebruik van harde materialen de akoestiek van een voetbal kantine. Beduimelde vrij viezige menukaarten. Vrij onverschillige bediening die het druk heeft met elkaar te vertellen waar de beste stap- en uitgaansplekken te vinden zijn binnen gehoorsafstand van de gasten.
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
La Via is een leuk italiaans restaurant in Heemstede, waar je ongedwongen lekker kunt eten.
Deze keer kozen wij het maandmenu. Het was boven verwachting. Op dat moment ging het om o.a. als hoofdgerecht gegratineerde kreeft, het was heerlijk. Het hele menu was goed samengesteld en in balans.
BaSoVer .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk. Goede verse producten gebruikt, heerlijk vlees en alles zeer goed bereid. Zeker een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
We waren met 4 personen en hebben salade met geiten kaas of soep vooraf gegeten. Als hoofdgerecht pasta of een pizza.

Het eten was lekker, goed maar net niet top: de salade leek een grote groene berg met een stukje geitenkaas er op; wat te grof, te weinig verfijnd. Ook moesten we vragen om azijn en olijfolie. Bij de pasta misten we de strooikaas.

Het restaurant is zwart/donker aangekleed, ziet er zeker netjes uit maar door de gebruikte materialen weerkaatst het geluid iets te veel van het goede.

De prijzen; pizza 12-16 eur, vleeshoofdgerechten 20+ eur zijn niet raar maar weerspiegelen niet geheel de kwaliteit. Net wat te duur voor wat je krijgt.

De bediening doet zeker zijn best en is voor Heemstede gewoon goed. Maar als de soep op het schoteltje gekomen is, geen probleem maar neem dan beiden mee terug naar keuken.
Tip: dames: kijk meer naar je gasten, zie wat er gebeurt aan tafel en trageer daar op. En vraag dan wat minder vaak en ‘gemaakt’ of alles naar wens is.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Pizza gegeten: ik met ansjovis en tonijn, mijn gast met geitenkaas en honing. Erbij namen we een salade Caprese. Beide pizza's waren rijkelijk belegd en besprenkeld met lekkere olie en smaakten goed. De buffelmozarella in de salade was heerlijk. De service was goed genoeg; de gerechten kwamen snel op tafel, maar het was dan ook nog wel vroeg. Om een nieuw drankje moesten we zelf vragen. De inrichting is tamelijk saai, maar achterin kun je wel in de open keuken kijken. Er staat daar zo'n hele echte Italiaanse chef, wel leuk. Het viel mij op dat het erg druk werd en dat ook het afhaal gedeelte van het restaurant goed vol zat.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Onverwacht hier gegeten.
Door de inrichting wordt het geluid weerkaatst waardoor er veel herrie ontstaat. 2 simpele pastagerechten besteld en die waren prima voor een redelijke prijs. Wijnen zeer okay.
Open keuken met hardwerkende koks.
Restaurant was bijna vol dus dat zegt genoeg
Gourment .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Heerlijk gegeten. Wij komen hier al jaren en de kinderen vinden de pizza's en pasta's de besten van heel Haarlem en omgeving. Tournedos was ook wederom top! We komen hier graag.
Ronald25 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Wat een slechte bediening en wat zijn ze erg uit de hoogte daar.
Dat je in heemstede een restaurant hebt wil nog niet zeggen dat je mensen van buiten heemstede niet juist hoeft te behandelen.
Daarbij kom dat al het eten erg vlak van smaak is en de bediening bijna moet smeken om een drankje.
Bartuitheemstede .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Op zich goede kaart, maar aan service onbreekt het. Erg lang gewacht op het hoofdgerecht, de baas haalt zijn schouders op als ik na een half uur informeer en geeft aan dat het " ook erg druk is" en bij het voorgerecht was het trio van vis slorig (taaie zalm, nul opmaak) maar wel aan de prijs. Met de kids uit eten voor 120 euro, dat moet elders leuker kunnen.