La Vespa

Naarderstraat 26 1251 BC Laren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Vespa

EdgarRaven .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hadden een jaar geleden bij La Vespa In Laren en we zeer te spreken over de kealiteit van de pizzas. Werkelijk goed. Vol vertrouwen kwamen we er weer. Maar wat een teleurstelling. De pizzas waren zeer matig. Bovendien was men de gevraagde extras op de pizza vergeten... Daar gaan we dus niet meer naar toe!
Jacco F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. De Pizza werd gebakken in een echte steenoven. Daarna wordt hij belegd met extra verse producten. Persoonlijk vind ik dat erg lekker. Verder vond ik de sfeer erg gezellig. Je voelt je echt een beetje in Italië . De gastvrouw, pizzabakkers en de bediening waren zeer vriendelijk. Ze schenken goede wijn en serveren heerlijke koffie.
Ik heb mede dankzij Vespa een hele leuke avond gehad. Dank daarvoor.
AMvFDK .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Jammer maar gaat achteruit. Koks doen vreselijk hun best, maar n pizza tartuffo die in t verleden verrukkelijk en onvergetelijk was, is t helaas nu niet meer. Brusschetta's heb ik nergens lekkerder gegeten dan in Rome. Niettemin nog wel redelijk. De leuke vlotte Italiaanse bediening is verworden tot mechanisch afwerken van gasten. Een karafje water gevraagd (naar mijn idee hoort dat bij gastvrijheid) : men keek me aan alsof men water zag branden. Muziek stond wel heel hard, waardoor je elkaar nauwelijks kon verstaan.
Towa .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Misschien waren de verwachtingen te hoog, maar wat over blijft is een normale pizzeria met vrij taaie, niet knapperige pizza's. De smaak van de bodem van de pizza is vrij flauw en vormt geen geheel met de ingrediënten. Wel verse rucola en tomaat, dat is prima en in overvloed, maar zorgt bij elkaar niet voor een smaaksensatie. Sfeer is beslist niet ongezellig, maar een beetje ons-kent-ons. Kortom niets speciaals met een pittige prijs voor een fles wijn.
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wow wat een drukte! En zo blij dat we hadden gereserveerd. Een leuke tent met een echte Italiaanse sfeer; strak maar gezellig. De wand met de haardblokken en potten met olijven is niet alleen voor de sier, wat ik persoonlijk erg leuk vind! De bediening praat druk Italiaans met elkaar en Engels met de gasten. Als voorgerecht een vitello tonato en een focaccia met rozemarijn. Doordat het zo gigantisch druk was(ook met afhaal) hebben we bijna 3 kwartier op onze voorgerechten moeten wachten. Maar dit was het zó waard! We kregen ook meteen een drankje van het huis aangeboden voor het lange wachten. Als hoofdgerecht een verse steenovenpizza met uitsluitend verse ingrediënten. Wat een feest. Als toetje een tiramisu, een chocoladetartufo en een verse scroppino. De limoncello kon niet ontbreken en ook die was van het huis. Met een Italiaanse cappuccino na heb ik genoten van een culinair hoogstandje.
Grazie mille e a presto La Vespa!
Eetfan25 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Wij hebben afgelopen zaterdag met een ploeg van 10 hier gegeten.
Erg genoten van de gezelligheid. Jammer dat de pizza Napoletana erg zout was van de ansjovis. Diegene die deze pizza had, houdt van ansjovis, maar dit was echt extreem.
Toe kregen we nog heerlijke limoncello van het huis. Bedankt voor de gezellige avond!
Jersey Girl .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
leuke zaak en lekker pizza,s uit een houtoven, decor deed een beetje kil aan en sommige delen kunnen wel een likje verf gebruiken.
Als je je de menukaart op een papiertje presenteert is dat geen probleem ,maar vervang het wel wanneer het vies wordt, zijn de kosten niet lijkt mij.
De bediening was vriendelijk. In het begin van ons bezoek stonden ze vaak met elkaar te praten, ze vergaten de tafels in het restaurant in de gaten te houden.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Met gezin gereserveerd..Avond startte goed..tafel stond klaar.

Maar.. Geen film...duidelijk teveel vraag voor de houtoven..lang wachten..heel lang

Geen authentieke geur, goedkope inrichting met witte plavuizen en LED spots....Mensen aan de bar die zich te pletter wachtten met hangende gezichten..

Na ruim 1/2 uur 3 van de vier pizza's op tafel..nummer vier ontbrak maar zou zo komen...Niet dus..Na ruim 20 minuten navraag..ehh..

De eerste drie Pizza OK..maar echt geen topproduct zoals in Italie / Sardinie.. Goede bodem in eigen oven vergelijkbaar goed..geen houtsmaak noch geur..

Alsnog in de oven..eten was op en echtgenote met leeg bord..

Weest kritisch..bij gebrek aan beter in Laren qua Pizzeria wordt la Vespa gehypet..maar er is serieus werk aan de winkel om er sfeer tempo en een goede pizzeria van te maken

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Zo moet een pizzeria zijn. Ongelooflijk lekker houtovenpizza's en prima kwaliteit anti pasti. Ruime hoveelheden, we kregen het niet op. Wijn was prima. Zeer attente bediening en erg leuke sfeer met Italiaanse films tegen de muur geprojecteerd, En 50 euri met z'n tweeen aftikken. Dan ga ik tervreden de deur.
John K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Echt heerlijke pizza's hier! De beste die ik heb gehad buiten Italië. Bediening zeer vriendelijk en attent. Een aanrader!
Obelia .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Hier hebben ze de lekkerste pizza's. Heerlijk uit de houtoven. Dat smaakverschil proef je toch wel. Leuke Italiaanse sfeer. Geen poespas maar gewoon echt een leuke pizzeria. Heerlijke, romige tiramisu ter afsluiting kan ik iedereen aanraden. Ik ben nog niet in Bussum geweest maar daar zit ook een La Vespa.
Yone M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Gisteravond wederom hier weer heerlijk gegeten! De pizza is de beste van Nederland en is te vergelijken met de pizza's die je in Italië krijgt. Als je je ogen dicht doet lijkt het net of je er ook echt zit! Geweldig team wat ook voor het grootste deel uit Italianen bestaat! Dank!!!!
Hdannijs .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Deliziose pizze autentiche!
Prima tentje met heerlijke anti pasti, pizza en deserts.
Echt een aanrader in Laren.
Ottimo!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Heerlijke pizza hier gegeten de tartufo met truffel, mascarpone, mozzarella, coppa di parma, rucola, parmezaanse kaas deze pizza is echt koninklijk lekker! Daarna nog een overheerlijke tiramisu gegeten. Toptentje dit, ik zal hier zeker vaker komen.
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Geweldige pizzeria! De pizza's zijn hier zeldzaam lekker, alsof je echt in Italië bent. Dat kom je in Nederland bijna nooit tegen. De bediening is ok, en echt Italiaans, dus niet uitmuntennd. Maar dat hoeft hier ook niet, je komt hier echt voor het eten. De kaart is beperkt, maar het is mogelijk om extra's te bestellen op je pizza. Zelf vond ik dat niet nodig.
Het restaurant is klein, dus reserveren is aanbevolen. Leuk extraatje is dat ze er ter plekke Italiaanse films vertonen. Ik kom graag snel weer terug.
Sazias .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Eigenlijk geen concurrentie voor het tegenovergelegen Elefante Bianco qua pizza's. Goddelijk lekker. De allerbeste pizza's van het Gooi. Misschien moet ik dit niet schrijven, want dan moeten we lang wachten op onze pizza's omdat het haal en brengen ook uit dezelfde keuken komt. Leuke bijkomstigheid zijn de Italiaanse film die worden geprojecteerd op de muur.
Vlisselingen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Volle bak bij La Vespa met gemêleerd publiek wat echt Italiaans aandoet. Doordat de afhaal ook als een trein loopt, wachten de gasten iets langer op hun bestelling. De prima kwaliteit (goddelijke parmaham) en vriendelijke bediening maken veel goed. Toch een verbeterpuntje: gooi er een houten vloer in, want de decibellen vliegen je om de oren!
Han S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Echte de allerbeste pizza's van het Gooi en omstreken eet je hier. De pizza's worden crocant gebakken in een houtoven door echte Italianen die zo uit Napels lijken te komen. Geweldig sympathieke bediening vooral de italiaanse enthousiaste dame en top service. Het interieur is net als Bussum als een Italiaanse moderne strakke cafe/brasserie hip en plezierig. Het is er altijd levendig en gezellig. De sympathieke eigenaar Peter die zelf in Bussum staat, heeft weer gezorgd voor een perfect team in Laren en dit hoort tot 1 van onze vaste en favoriete adressen in het Gooi
Edouard V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Leuk restaurant met lekkere pizza's! Bij binnenkomst wat twijfelend over ambiance, omdat het reataurant geheel wit is en dus moeilijk een gezellige sfeer af geeft. Wel, als het donker word, doen kaarsjes wonderen. Bediening is jong, maar zeer aardig en betrokken. Prima reataurant met goed eten, maar niet om een volle avond te tafelen. Voor een snelle lekkere pizza, zeker terug komen!
Marnick .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Gezellig restaurant met goede pizza's en een goede service.
Echt "italiaans" met open keuken, waar je de koks bezig ziet met het eten. Italiaanse muziek en film. Vond er een goede sfeer en lekker eten voor een zeer betaalbare prijs!! Aanrader.