La Vespa

Meer informatie over restaurant La Vespa

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
altijd druk, zeker bij mooi weer. het gaat snel maar ik wacht liever niet op een tafel en reserveer daarom altijd.
pizzes zoals ze horen, en probeer de tiramisu na, die is echt divine, zoals ik ze in Rome bij de betere restaurants at. De eigenaar is een jonge vriendelijke man die ook goed is voor zijn personeel. De keuken is open en je ziet en hoort hun plezier in de keuken, passie voor het koken en vooral de altijd verse ingrediënten. Niet duur, en daarmee our go-to restaurant voor een lekker etentje.
Cheryl V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Luidruchtig, eten was matig. Ik wilde vegetarisch lasagne maar die was om half zeven al op. Gewone lasagne genomen, maar kwam niet in de buurt van hoe echte lasagne hoort te smaken. Pizza viel ook tegen. Muziek stond hard. We konden elkaar nauwelijks verstaan.
Man D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ik kom hier regelmatig en ben tot nu toe altijd tevreden! Vriendelijke medewerkers die ons altijd vrolijk ontvangen en heerlijke pizza's! Enige puntje: De stinkende container aan de overkant van de straat... Als je pech hebt, staat de wind net verkeerd en dan is het niet zo fijn eten op het terras...
Germiel .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond heel lekker en gezellig gegeten bij La Vespa. We waanden ons echt even in het buitenland, door het interieur en de vertoning van een Italiaanse klassieker geprojecteerd op de muur (!)
Goede pizza's, lekkere antipasti vooraf (caprese met buffelmozarella en een plankje met Pecorino en gesneden worst met olijven).
Vriendelijke bediening, we voelden dat moeite werd gedaan om het ons naar de zin te maken.
Zelfs naar buiten kijken gaf het gevoel van ergens anders zijn dan in Bussum, door de gezellig gedekte tafeltjes op het terras. Lekkere Montepulciano per glas. Toen we vroegen om een glas kraanwater i.p.v. een fles water kon dit ook, erg sympathiek. Wij komen zeker terug!!
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Wij zijn regelmatig te gast voor een heerlijke pizza of pasta. De buffelmozzarello en tomaten salade is altijd vers en smakelijk.
Constante kwaliteit, vlotte leuke bediening, gewoon goed in hun klasse.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Jammer dat we elkaar aan tafel niet konden verstaan. De tafels rondom ons waren heel luidruchtig. De bediening had daar iets van kunnen zeggen. Wij moesten tegen elkaar schreeuwen om verstaanbaar te zijn.... Jammer ook van de Engelstalige bediening. Waren we in het buitenland of middenin hartje Amsterdam? De pizza's waren lekker, de tiramisu heerlijk, maar toen het eten op was snel afrekenen en naar huis. Zo stellen wij ons geen gezellig etentje voor. Niet voor herhaling vatbaar!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Zoals altijd heerlijk gegeten. Mooie verse ingrediënten en een echte lekker pizza.
Goed om lekker met de familie te vertoeven
Santje73 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een heel mooi restaurant met heerlijk eten en prachtig decor. We moesten wel best lang wachten op het eten, maar het was het wel waard.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Beste pizza's van Bussum (en omstreken) ook afhalen heerlijk! Ook niet zo duur. Het restaurant is wat klein, maar prima gezellig. Ook leuk met kinderen.
David1975s .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Eenvoudig pizzatentje aan het spoor in Bussum. Voorgerechtje met diverse vleeswaren en olijfjes, gewoontjes en teveel vette worst. Bruschetta was lekker maar had het gevoel dat het brood niet vers uit de oven kwam. Pizza zijn prima maar kan veel beter, niet heel rijk belegd.
Dorrus L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Een pizza margherita Hoe moeilijk kan het zijn. Uren later krijg ik het zout nog niet uit mijn mond. Geen idee wat er mee gedaan is ook mijn dochter had dezelfde ervaring.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
leuk restaurant,beetje hip. Het was altijd goed eten, redelijk goedkoop en leuke bediening. De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan. Er staan veel te weinig obers. Na binnenkomst duurde het 11 minuten voordat ik eindelijk mijn biertje had. Toen de pizza's kwamen had de bediening het "te druk" om de pizza in stukken te snijden voor de kinderen.
HenriettedeK .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Afgelopen vrijdag heeft La Vespa samen met Spaghettiamo een diner voor 22 personen gecatered, bij ons thuis. Antipasti, Bruschetta's tomaat, Div. pizza's en div. pasta's, Salades, Tira Misu en Pannna Cotta. Helemaal top! Kon niet beter! Iedereen was zeer enthousiast over zowel het heerlijk verse eten, als de perfecte levering en bediening! Aanrader!
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
In het begin was het er leuker, de pizza was beter en de prijzen waren echt concurrerend. Inmiddels dankzij het succes, voor een pizzatentje zonder poespas veel te duur, huiswijn voor 24,50 (inkoop ongetwijfeld een fractie daarvan) dus disproportioneel. Wij slaan deze zaak voortaan over.
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Wat een toptent(je). Echt heerlijke pizza(bodems), fantastische tiramisu en heerlijke koffie. Heel eerlijk weet ik niet waar ik in mijn hometown, Rotterdam, zo lekker 'gewoon Italiaans' kan eten!
Hoogeboom .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Heerlijk gegeten! alles klopt....kom regelmatig in Italië hier kun je pizza krijgen zoals t hoort, bediening is allert en spontaan. dit is een aanrader, vergeet niet te reserveren!!!
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Gisteren hier met twee personen gegeten. Ik kom hier regelmatig, ook om af te halen. Prima pizza's uit de houtoven, hoewel we ook niet moeten overdrijven met cijfers als 9 en 10 voor een pizza. Bij afhalen loop je natuurlijk het risico dat je na enige tijd een slappe pizza uit de doos haalt. Ziet er leuk uit binnen, wel een beetje dicht op elkaaar. Goede en vlotte bediening. Ook 's zomers zitten op het terras is erg aangenaam. Zeker een aanrader.
Sytskeniemeijer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Vanavond 3 pizza's gehaald bij Vespa. We hadden gehoord dat de pizza's super waren. Wat een teleurstelling! De pizza's waren veel te zout en de kaas was veel te overheersend. Bovendien was de bodem erg slap en nattig! De kinderen zijn normaal gesproken dol op pizza, maar deze wilden ze niet eten. Heel jammer, maar hier komen we echt nooit meer een pizzaatje eten.
Goodfoodgoodmood .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Voor een pizza gaan we naar La Vespa! Heerlijke dunne krokante houtovenpizza's. Zelf hou ik het vrij simpel (salami) en dat gaat nooit verkeerd. Bediening is jong en beetje knullig, maar dat heeft aan de andere kant wel weer wat. Het is er erg klein, maar dat hindert op zich niet, alleen je kleren stinken wel erg na een bezoek. We hopen dat de eigenaar daar toch iets aan gaat doen.
Lekkerpizzas .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Vandaag pizza's afgehaald en helaas weer een teleurstelling ervaren. Dat de pizza's bij La Vespa een stukje duurder zijn dan bij de concurrenten is geen probleem, je krijgt waar voor je geld. Of tenminste, kreeg. De afgelopen 3 keer dat wij pizza's hebben afgehaald waren ze verbrand, minder smaakvol of werden er andere fouten gemaakt (parmaham in de oven gebakken, parmezaan vergeten op de carciofi e stracchino). Zonde! Want je kan/kon er altijd zulke heerlijke pizza's halen.