Over het restaurant La Vallade

Een reis naar Frankrijk

Een romantisch, knus restaurant dat zo lijkt te zijn weggeplukt uit Frankrijk. Een plek waar je op en top kunt genieten van sublieme gerechten, lekkere wijnen en goed gezelschap. Elke dag wisselt het menu, zodat er altijd met dagverse ingrediënten gewerkt kan worden. A bientôt!

Meer informatie over restaurant La Vallade

Rani G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een heerlijke zomerse avond in Franse sferen! Het eten was heerlijk, de ontvangst hartelijk, we hebben genoten en komen graag weer terug.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
zoals altijd erg goed! aanrader wel altijd via IENS reserveren!
Starre G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De patron was een zeer aanmatigende , onaardige en ongastvrije man.. Wzaten achter het glas inbloedhete zon en de zonwering mocht geen 10 cm naar beneden om de zon te weren. Geen sprake van. Resultaat was dat woj na het tweede gerecht weggegaan zijn..Onbegrijpelijk de houding van de man. Geen aanraderdeze zaak, hoewel het eten misschien goed is.
imke X.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Vallade. Super lekker gegeten en op een mooie plek - in het avondzonnetje - op het terras. We hebben echt genoten, dus deze twee verbeterpunten zijn voor het extra gouden randje: er was één bord waarop het menu stond... dat verhuist dus naar meerdere plekken - maak er een paar bij, dan heeft iedereen er zicht op. En het is altijd leuk om te horen wat er op je bord ligt. Die toelichting schoot er soms bij in. Wij komen zeker nog eens terug!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten!Wel wat harde stoeltjes om zo lang op te zitten.
Hubertus F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontvangst en bediening waren super, we voelden ons echt welkom. Soep, salade, nagerecht, kaasplankje: heel goed. Misschien was de eendenborst iets te gaar, de keuze voor wijn per glas was beperkt.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima gegeten, goede service, leuke bediening, de sfeer komt overeen met een kleine huiskamer, gemoedelijk.
het eten komt in menu vorm, dit is elke dag anders, 5 verschillende gangen
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijke, eenvoudige gerechten, zonder opsmuk van groentetorentjes en druppeltjes saus. Gezellige Franse plattelandssfeer. Bediening iets aan de vluchtige kant (een uitleg bij kaasplateautje mag toch wel spontaan gegeven worden), maar verder prima. Als de zaak bomvol zit is het wel echt rumoerig, maar dat hoort misschien ook wel bij het concept van de "routier".
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Uitstekende 5-gangenmaaltijd. De gehele maaltijd brood op tafel! Prettige en vrolijke bediening, die voldoende tijd overlaat tussen de gerechten om rustig te converseren. Goede huiswijnen. Sterk aanbevolen!
Olivia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
La Vallade moet zich schamen. Het eten was ronduit smakeloos, niet goed klaargemaakt, nog slechter dan in een kantine. De witte wijn was lauw, de 'warme' gerechten ook, de sla had geen sausje, de bediening was ongeïnteresseerd en vooral met zichzelf bezig, Watergraafsmeer heeft veel goede restaurants, maar daar hoort La Vallade niet bij. Helaas, ooit was het top.
Alan M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
La Vallade is gewoon een heel leuk restaurant dat eenvoudig maar heel lekker eten kookt. Ik ben er vorige week met mijn vrouw geweest voor een speciale gelegenheid, zo'n 10 jaar na de laatste keer, en het was net zo goed als de eerste keer. Wij wonen in Engeland en hebben hier nooit een restaurant zoals La Vallade gevonden. Jullie Amsterdammers hebben echt mazzel dat jullie dit restaurant in jullie stad hebben!
Stefano B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prijs kwaliteit is wat mij betreft, helemaal in balans.
Heerlijk gegeten!
Flesje chardonnay was prima.
Ik ga hier zeker vaker eten.
Pani P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Lekker gegeten. Wel dit keer simple gerechten maar wel lekker. (Voorgerecht en tussengerecht 2 x een soort salade achter elkaar(oufe mayonaise en antishok salade) maar in algemeen lekker!!
linda H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ambiance was goed. Het eten minder; Slappe witte vis, weinig smaak en saai. Bediening was ongeinteresseerd, kwam nauwelijks langs, vergat het nagerecht en was aan het schoonmaken. Het voelde een beetje als we hebben een formule en de rest maakt niet uit.
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, doet echt frans aan. Leuke setting, gezellige ambiance! De bediening was wat ongeïnteresseerd en kwam nauwelijks langs, laat staan dat ze vroegen of we nog iets wilden bestellen. Toen we wilden afrekenen zaten ze zelf te eten, dat vonden we een beetje raar. Verder wel echt heel erg lekker en goed gegeten, ik zou het iedereen aanraden!
Marieke_sassen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Na hier jaren geleden al eens geweest te zijn, en toen teleurgesteld, nog maar eens geweest. Hoewel het eten ok was zal ik hier toch niet snel teruggaan. Het restaurant is knus en sfeervol. De eerste gang was iets dat ik echt niet luste (dat zal vaker voorkomen) maar er was geen enkel alternatief voor handen. Dus kreeg ik 2 gangen sla. De wijn die we bestelden bleek op en later op de avond moest ik tot 3 keer toe om extra brood vragen. De gangen die volgen waren lekker! Al met al hebben we lekker gegeten maar voor wat je krijgt vind ik het wat aan de prijs. Een leuke bediening kan heel wat goed maken maar dat deden ze dus niet. Veel slordigheidjes en net niet de aandacht geven die je als klant wilt. Tenzij er onverwachts een collega ziek was: erg jammer.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het is een geweldig restaurant. Heerlijk eten, mooie ingericht en goede bediening.
Efraim S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben heel erg genoten van dit fijne restaurant en de fantastische Franse keuken! Onder andere hebben we een hele lekkere pompoensoep gegeten en de sfeer was net zo romantisch als in een klein dorpje in Frankrijk. Dank jullie wel, we komen graag terug!
Maurits H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Fijne avond gehad. Lekker gegeten en alle ruimte gehad om rustig bij te praten met een oude vriendin. Bediening was vriendelijk en onnadrukkelijk - gelukkig geen gezeur of 'alles naar wens' was, daar ga je toch niet naar vragen? - geen storend aanwezige muziek en we konden lang blijven zitten zonder dat we het gevoel hadden dat we weg moesten.
Annerieke L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk puur eten, zeer vriendelijke bediening en dit alles in een aangename ambiance.