Over het restaurant La Vallade

Een reis naar Frankrijk

Een romantisch, knus restaurant dat zo lijkt te zijn weggeplukt uit Frankrijk. Een plek waar je op en top kunt genieten van sublieme gerechten, lekkere wijnen en goed gezelschap. Elke dag wisselt het menu, zodat er altijd met dagverse ingrediënten gewerkt kan worden. A bientôt!

Meer informatie over restaurant La Vallade

Eri S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel leuk restaurant. Heerlijk eten en goede bediening. We komen er al jaren. Het is altijd een feest.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Altijd even gezellig en lekker bij La Vallade!
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Al jaren mijn favoriete restaurant in Amsterdam Oost. Ook deze keer weer lekker gegeten en gezellige informele sfeer.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was voor ons de eerste keer ,op aanraden van een vriendin wat een geweldige ervaring verrassend ! Wij hebben genoten !
Komen zeker weer terug .
Ankie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Via Iens geboekt, hoorden we ter plekke pas dat het maandag - vegetarisch was. Niets voor mijn man. Maar er bleek ook nog een lamsvleesschotel beschikbaar. Prima oogelost! Goede complete maaltijd, lekker, supervriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zoals altijd een erg gezellig en goed restaurant
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Professionele bediening, heel prettig!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
A
Twintig jaar geleden ons 1e etentje bij la Vallade, nog altijd een zeer plezierige eetbeleving. Voor 35€ eet je een vast 5-gangen menu. Vanavond was dat vitello tonato, een salade van venkel/komkommer/sinaasappel en witlof, scholfilet met pistache kruim, haricots verts/zeekraal/snijbonen/groene asperges en een garnalen saus, 3 kazen met toastjes/dadels/walnoot & last but not least: citroentaart met frambozen, een rode saus en room: echt (h)eerlijk eten! Daarnaast zeer gastvrije service (veel plezier in het werk), een frans romantisch (niet sjiek, maar juist sfeervol) interieur: perfect voor ons 14-jarig huwelijk waar op leuke manier aandacht aan werd geschonken (toespraakje met sterretje & koffie van het huis): o.i. nog altijd aanrader!!!
R.M.O.J. G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
het was na jaren van afwezigheid weer een feest van herkenning. dezelfde service en aandacht door het vriendelijke personeel. en uiteraard het diner op zijn Franse manier was echt om van te genieten.
een klein minpuntje zou kunnen zijn dat een tafel buiten nogal doorgerot was, we zijn uiteindelijk toch maar binnen gaan zitten. voor de rest meer dan lof!!!!!
Lily D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Vriendelijke bediening. Top, een aanrader!

Lily en Kees uit Oisterwijk
Rani G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een heerlijke zomerse avond in Franse sferen! Het eten was heerlijk, de ontvangst hartelijk, we hebben genoten en komen graag weer terug.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
zoals altijd erg goed! aanrader wel altijd via IENS reserveren!
Starre G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De patron was een zeer aanmatigende , onaardige en ongastvrije man.. Wzaten achter het glas inbloedhete zon en de zonwering mocht geen 10 cm naar beneden om de zon te weren. Geen sprake van. Resultaat was dat woj na het tweede gerecht weggegaan zijn..Onbegrijpelijk de houding van de man. Geen aanraderdeze zaak, hoewel het eten misschien goed is.
imke X.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Vallade. Super lekker gegeten en op een mooie plek - in het avondzonnetje - op het terras. We hebben echt genoten, dus deze twee verbeterpunten zijn voor het extra gouden randje: er was één bord waarop het menu stond... dat verhuist dus naar meerdere plekken - maak er een paar bij, dan heeft iedereen er zicht op. En het is altijd leuk om te horen wat er op je bord ligt. Die toelichting schoot er soms bij in. Wij komen zeker nog eens terug!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten!Wel wat harde stoeltjes om zo lang op te zitten.
Hubertus F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ontvangst en bediening waren super, we voelden ons echt welkom. Soep, salade, nagerecht, kaasplankje: heel goed. Misschien was de eendenborst iets te gaar, de keuze voor wijn per glas was beperkt.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima gegeten, goede service, leuke bediening, de sfeer komt overeen met een kleine huiskamer, gemoedelijk.
het eten komt in menu vorm, dit is elke dag anders, 5 verschillende gangen
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijke, eenvoudige gerechten, zonder opsmuk van groentetorentjes en druppeltjes saus. Gezellige Franse plattelandssfeer. Bediening iets aan de vluchtige kant (een uitleg bij kaasplateautje mag toch wel spontaan gegeven worden), maar verder prima. Als de zaak bomvol zit is het wel echt rumoerig, maar dat hoort misschien ook wel bij het concept van de "routier".
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Uitstekende 5-gangenmaaltijd. De gehele maaltijd brood op tafel! Prettige en vrolijke bediening, die voldoende tijd overlaat tussen de gerechten om rustig te converseren. Goede huiswijnen. Sterk aanbevolen!
Olivia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
La Vallade moet zich schamen. Het eten was ronduit smakeloos, niet goed klaargemaakt, nog slechter dan in een kantine. De witte wijn was lauw, de 'warme' gerechten ook, de sla had geen sausje, de bediening was ongeïnteresseerd en vooral met zichzelf bezig, Watergraafsmeer heeft veel goede restaurants, maar daar hoort La Vallade niet bij. Helaas, ooit was het top.