Over het restaurant La Vallade

Een reis naar Frankrijk

Een romantisch, knus restaurant dat zo lijkt te zijn weggeplukt uit Frankrijk. Een plek waar je op en top kunt genieten van sublieme gerechten, lekkere wijnen en goed gezelschap. Elke dag wisselt het menu, zodat er altijd met dagverse ingrediënten gewerkt kan worden. A bientôt!

Meer informatie over restaurant La Vallade

Jouw recensie over het restaurant La Vallade

Baptist V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik vond de salade erg hard en de vis, schelvis, saai
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Altijd Lekker, altijd fijne sfeer.
Ellen-Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat een gezellige avond was het. Het eten was echt heerlijk. De bediening heel aardig en ralaxed. We hadden ook enorm geluk met het weer, konden nog buiten zitten op 27 september. Zo'n leuke plek daar!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Snel, efficiënt en lekker eten wat de pot schaft,
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Op aanraden hier met mijn vriendin gegeten. Goed geprijsd vijfgangen-menu, gevarieerde gerechten met een heerlijke confit-de-canard als hoofdgerecht. Huiswijnen zijn ook goed in prijs/kwaliteit. Gezellig en warm interieur. Bediening werd door één persoon gedaan, kwam daardoor wat gehaast over.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuk uitgewerkt thema, echter eten niet heel bijzonder. Prima
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gezellige sfeer
Marnix S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima gegeten, prima wijn, lekker buiten gezeten op lekkere stoelen. We moesten wel even op ons eerste glas wachten en er zelf actie op ondernemen. Gelukkig was dat een valse start die gedurende de avond gerevancheerd werd.
Eri S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel leuk restaurant. Heerlijk eten en goede bediening. We komen er al jaren. Het is altijd een feest.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Altijd even gezellig en lekker bij La Vallade!
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Al jaren mijn favoriete restaurant in Amsterdam Oost. Ook deze keer weer lekker gegeten en gezellige informele sfeer.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was voor ons de eerste keer ,op aanraden van een vriendin wat een geweldige ervaring verrassend ! Wij hebben genoten !
Komen zeker weer terug .
Ankie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Via Iens geboekt, hoorden we ter plekke pas dat het maandag - vegetarisch was. Niets voor mijn man. Maar er bleek ook nog een lamsvleesschotel beschikbaar. Prima oogelost! Goede complete maaltijd, lekker, supervriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zoals altijd een erg gezellig en goed restaurant
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Professionele bediening, heel prettig!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
A
Twintig jaar geleden ons 1e etentje bij la Vallade, nog altijd een zeer plezierige eetbeleving. Voor 35€ eet je een vast 5-gangen menu. Vanavond was dat vitello tonato, een salade van venkel/komkommer/sinaasappel en witlof, scholfilet met pistache kruim, haricots verts/zeekraal/snijbonen/groene asperges en een garnalen saus, 3 kazen met toastjes/dadels/walnoot & last but not least: citroentaart met frambozen, een rode saus en room: echt (h)eerlijk eten! Daarnaast zeer gastvrije service (veel plezier in het werk), een frans romantisch (niet sjiek, maar juist sfeervol) interieur: perfect voor ons 14-jarig huwelijk waar op leuke manier aandacht aan werd geschonken (toespraakje met sterretje & koffie van het huis): o.i. nog altijd aanrader!!!
R.M.O.J. G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
het was na jaren van afwezigheid weer een feest van herkenning. dezelfde service en aandacht door het vriendelijke personeel. en uiteraard het diner op zijn Franse manier was echt om van te genieten.
een klein minpuntje zou kunnen zijn dat een tafel buiten nogal doorgerot was, we zijn uiteindelijk toch maar binnen gaan zitten. voor de rest meer dan lof!!!!!
Lily D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Vriendelijke bediening. Top, een aanrader!

Lily en Kees uit Oisterwijk