La Vaca Argentina

31-206250592

Meer informatie over restaurant La Vaca Argentina

Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vriendelijke bediening. Eten was heel lekker, alleen de bijgeleverde bearnaisesaus bevatte veel te veel olie. Rustige muziek op de achtergrond.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Ik snap niet helemaal hoe dit restaurant zo hoog scoort als het doet. Misschien dat het aan de Nu deal ligt maar het voorgerecht, de tapas, was wat flauwe inktvis, een matig vooral pittig worstje en spareribs. Het hoofdgerecht bestond uit dezelfde ingrediënten behalve de inktvis... Die was vervangen door n stukje kip en een biefstukje. Dat was overigens best ok...thuis maak je dit zeker lekkerder. Al met al een matige prestatie die geen herhaling behoeft. Eet smakelijk.
Pasqual L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Leuk restaurant om te zien en hele aardige bediening... Alleen het eten is waardeloos. Ikzelf had de mixed grill (kipfilet, spareribs en ik vermoed entrecote) met salade en patat. De kipfilet was een beetje smakeloos maar verder goed klaargemaakt. De 1/4 spareribs zat (kwaliteit/prijsverhouding) weinig vlees aan en was droog en veel te lang gegaard.de entrecote was nog erger. De patat daarentegen was goed. De salade was ijsbergsla, met uitgedroogde wortel en wat mais uit een blikje. Mijn vriendin had een hamburger genomen. Het vlees was aardig gekruid, maar daarmee was ook wel al het positieve gezegd (verder geen aankleding van de hamburger). Ik ga hier nooit meer eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Leuke zaak om te zien, modern en fris. Personeel vriendelijk, maar niet te nadrukkelijk aanwezig. Helaas is het belangrijkste van een restaurant minder in orde... het eten

Broodje met kruidenboter vooraf is bijzonder goedkoop (€ 1,75) maar daar is de kwaliteit ook naar. De broodjes zijn afgebakken pistoletjes van een B-kwaliteit. Als hoofdgerecht Kip met tomatensaus is matig van smaak. De fajita's met kip smaken iets beter maar zijn weinig bijzonder. De salade die er bij wordt geserveerd is ronduit fantasieloos, ijsbergsla met wat mais uit blik een halve tomaat en een paar plakjes komkommer.
Britt2106 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Voor een goed stuk vlees met vriendelijke bediening, zit je hier aan het goede adres!
We kwamen op een rustige avond, maar werden met veel enthousiasme onthaalt!
Michael N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Op deze plek hebben over de jaren al veel andere Argentijnse restaurants gezeten, en Vaca voelt en smaakt net zo als die voorgangers: gewoon een prima steak house, niet veel bijzonder, maar ook niets op te merken. Enige steekje dat men leit vallen was dat de medium-rare en medium-well steaks waren omgewisseld.

Had zelf een mixed grill voor 15 euro, grote portie met een klein stukje kip, wat spare ribs, en salade en friet. Lekker als altijd.