La Traviata

6,1
6,8
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Uiensoep was perfekt, lasagna was erg lekker.
Ja service was niet 100% maar was erg druk dus ja kan gebeuren en zaten veel italianen te eten dus zo slecht als ik uit sommige resenties lees lijkt me vreemd en ja even wachten is normaal want in welk restaurant ga je zitten en staat het eten gelijk op tafel ?
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Weinig persoonlijk contact met de bediening. Vaste klanten werden direct bediend, wij hebben 40 minuten moeten wachten. Broodjes kwamen gelijk met de pizza, ookal vroeg ik of het als voorgerecht kon. Eén broodje was verbrand waar ik melding van had gemaakt, nooit een nieuwe gekregen, wel berekend. De pizza was prima. Ik adviseer je om een andere Italiaan op te zoeken, als je als gast behandeld wilt worden.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Onvriendelijke bediening. Slechte aangebrande pizza. Pizza stond al klaar , is terug de oven ingegaan. Aangebrande korsten. Ontzettend chagrijnige bediening. Hier komen we nooit meer.
J .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Even snel wat gegeten voor bezoek aan Pathé. Geen succes. Calzone met slechte vulling. Spaghetti was ook geen topper. Helaas.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Mijn metgezellin en ik hadden pasta, geen pizza. Misschien zijn de pizza's hier erg lekker, de spaghetti is werkelijk niet te eten. Smaakt werkelijk naar niets en is veel te vet. En dan hadden we nog twee verschillende varianten. Het decor is huiskamerachtig maar een beetje flauw. De serveerster was jachtig en sprak niet alleen geen Nederlands maar ook geen Engels, maar ze had een ontwapenende glimlach.
Lisasteen93 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Op de gaypride hier getracht te eten. Uiteraard wist ik van tevoren dat het een drukke dag zou zijn om te dineren. Wij hebben 20 minuten voor de deur gewacht voordat we naar binnen mochten. Dit vonden we geen probleem omdat het een erg drukke dag was. Vervolgens verkeerde drankjes ontvangen, kan gebeuren. Daarna een broodje kruidenboter die prima te doen was. Vervolgens de pizza's besteld. Nadat wij hier een uur op hebben gewacht, wilden wij het restaurant verlaten aangezien de serveerster op dat moment nog niet kon vertellen hoelang de bestelling ging duren, kortom: de pizza zat nog niet eens in de oven. Kenbaar gemaakt dat wij wilden vertrekken, waarna ineens niemand de rekening wilde geven. Toen ik eenmaal had betaald, kon er geen 'bedankt' meer vanaf. Kortom: nooit hier eten. Als je als restaurant de drukte niet aankunt, weiger dan mensen. Ps. met mij waren er veel ontevreden klanten die zonder te eten (en veelal ook nog zonder te betalen) het restaurant verlieten. Pps. het decor zat vol met stof.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Lekker gegeten. Aardig ingericht. Goede stoelen. Leuk Italiaans muziekje. Bediening redelijk vriendelijk. Zou deodorant mogen gebruiken. Kok loopt met grote klont deeg in z'n handen dwars door het restaurant: beetje onhygienisch... Lekkere funghi, lekkere minestrone, goede, dunne, knapperige pizza's. Best aardig voor centraal Amsterdam middenin het hoogseizoen.
Jelle333 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Het valt mij op dat vaak mensen een recensie schrijven wanneer ze vinden dat ze niet goed zijn geholpen of op en aanmerkingen op het eten/ drinken hebben.
Vind het daarom ook niet meer dan terecht om ook een recensie te plaatsen wanneer je uiterst tevreden bent en dat ben ik.
Mijn pizza salami was erg lekker, dunne bodem, echte mozarella kaas en rijk belegd. Deze werd dampend geserveerd met een mandje heerlijke broodjes met kruidenboter.
Mijn vriendin had een heerlijke pasta bolognese. Als dessert tiramisu. Absoluut de moeite waard.
Bediening verder ook niets op aan te merken, werd wel in het Engels aangesproken maar dat vind ik niet heel vreemd in het centrum op een locatie waar veel toeristen vertoeven.
Absolute aanrader als je voor niet teveel geld lekker authentiek Italiaans wilt eten in een leuke setting.
Racheld .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Personeel was heel erg onvriendelijk, er kon geen lachje van af, er werd geen woord Nederlands gesproken maar ook het Engels was slecht te verstaan. niet erg hygiënisch onverzorgd en loshangend haar, het eten was erg slecht en toen wij dit aangaven werden wij niet serieus genomen. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Super onvriendelijk en onhygiënisch personeel. Totaal niet gastvrij het eten word zo voor je neus neer gegooid. Niemand spreekt Nederlands of fatsoenlijk Engels. Het eten was slecht, betaald €10,50 voor een carpachio je krijgt 3 stukjes vlees met een handje vol sla. Als je er wat over zegt word er gezegd 'dan ga je toch ergens anders eten' hoort niet vind ik. Kom er noooooooooit meer terug!!
Dany45 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Mocht je in de binnenstad lekker willen eten dan is dit zeker een aanrader!! De service is komisch (veel grappen) te noemen maar dat heb je wel vaker met Italianen:) al met al een echte aanrader.
Pizzas zijn erg lekker en voor een goeie prijs.
Anitadejong7 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Weer heerlijk gegeten. De pizza's wederom goed gebakken en de pasta's goed gekookt en met verse ingredienten bereid. Kortom: zalig!!! En niet te vergeten: de bediening. Vooral die dame met die geweldige krullen, Zij is niet alleen mooi, maar ook zeer vriendelijk en bekwaam in haar vak.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wat een leuke ervaring, het deeg van de pizza's word voor je neus gedraaid en gaat een ouderwetse echte steenoven in! De bediening is/lijkt italiaans, inclusief de lichte arrogantie (heerlijk!).

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Met mijn dochter bij La Traviata gegeten. De bediening had er niet echt zin in. Ze waren vergeten om de bestelling in het systeem te zetten dus we hebben zo'n 40 minuten op onze pizza's gewacht. De pizza's zelf waren ok maar niet bijzonder. Wel een lekker dunne, knapperige bodem.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Omdat we nog maar 1 uur hadden voordat de film begon bij Tuschinski, een snel bezoek gebracht aan La Traviata. De 4 pizza's stonden in no time op tafel, dat was prima met een vrijwel geheel volle zaak. De pizza's zelf waren OK, maar niet bijzonder. De kaas smaakte niet echt lekker. Verder vrij zout. Op onhandige borden met een opstaande rand. Als maagvulling in orde, maar niet echt een adres voor een originele Italiaanse Pizza.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
De kaas op de pizza was behoorlijk smakeloos. Ik hou ook niet van die dikke bodems. Echte italiaanse pizza's hebben een dunne bodem. De bediening was wel vriendelijk en ok. Prijs-kwaliteit verhouding is ok. Met een paar kelien veranderingen kan het snel verbeteren.
Davinus .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Niet heel erg prettige ervaring in dit restaurant. Het meisje dat ons bediende sprak geen Nederlands. Iets wat helaas echter vaker voorkomt in Amsterdam. Ik was uit eten met in totaal 4 personen; van twee personen kwam de bestelling ruim 20 min. eerder dan van de overige twee personen. Niet erg gezellig dus. Na lang wachten kwam de kleffe pizza met veel te dikke bodem. Alsof het niet vervelend genoeg was werd er te veel drank in rekening gebracht. Toen ik hiervoor verhaal ging halen bij de eigenaar, deed hij erg moeilijk. Na een discussie van een paar minuten ging meneer dan maar akkoord en betaalden wij.
Maikel W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
La traviata heeft naar mijn inziens de beste Italiaanse Pizza die je kunt krijgen. Na brood vooraf namen wij beide een pizza 4 formaggi. De pizza's waren verrukkelijk. Waar ik van hou is dat La traviata nog steeds echte kaas gebruikt en geen namaak.
Virenka .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Pizza was redelijk klein voor de prijs, de bodem was wat te dik en net iets te mooi rond, het leek erg veel op een kant en klare bodem wat smaak betreft. Was niet vies, maar ook niet om over naar huis te schrijven.

Tafeltje waar we aan zaten was een beetje wiebelig, maar verder zag het restaurant er wel charmant rommelig uit.

voor mij niet voor herhaling vatbaar.