La Trattoria

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

FamLuitwieler .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wij komen al vele jaren bij de trattoria in Castricum. Voor ons is het echt ons familierestaurant. We worden er steevast hartelijk ontvangen en goed bediend. Het eten is lekker, waarbij vooral de spaghetti met geflambeerde kaas en de diverse pizza's favoriet zijn. Het decor is kneuterig Italiaans, al 30 jaar onveranderd en juist daarom helemaal prima. We kunnen de Trattoria dan ook van harte aanbevelen!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag heerlijk gegeten! Fantastische tournedos en ook de tonijn van de gril was super! Bediening vriendelijk en netjes als altijd!!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
leuke en echt goede daggerechten. goede prijs/prestatie. top bediening. Leuke wijnkaart. Parmazaanse kaas met pasta geschraapt uit de kaas met wat kirsch opgewarmt.. mmm erg lekker!
Marit M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Helaas heb ik niet zo lekker gegeten bij La tratoria, ik bestelde een vissoep vooraf, deze was rijkelijk gevuld met vis die uit de diepvries leek te komen en niet vers leek, deze was in grote vierkanten gesneden, ik heb de soep dan ook niet opgegeten en teruggestuurd met tevens het verzoek om mijn hoofdgerecht met coquilles te veranderen naar een wat veiliger maal, namelijk een pizza. De kok stond plots aan mijn tafel en was duidelijk op zijn tenen getrapt, hij vroeg mij wat ik ipv de coquilles wilde bestellen, hierbij keek hij mij niet aan en verontschuldigde zich ook niet voor de niet verse soep. Hierdoor kreeg ik een rotgevoel en heb ik niet genoten van mij eten, een pizza van een boze kok smaakt nou eenmaal niet goed. Vervolgens kregen we de rekening en stond de pescasuppa keurig op de bon....beetje jammer, ik heb het betaald en het hierbij gelaten, iemand moet zich netjes gedragen denk ik dan maar en dat ben ik liever. Slechte service, en eten, erg jammer. Een pizza smaakt hier overigens normaal wel erg lekker, wellicht verstandig om het hierbij te houden? Ik eet hem alleen niet meer bij la tratoria!
John V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
als ex-Castricummer heb hier afgelopen vrijdagavond gegeten met een vriend uit Castricum die dit restaurant aanraadde en er lyrisch over was. Er was geen woord van gelogen. De carpaccio parmigiano was goed, maar de pasta al parmigiano met een vleugje whiskey was echt heerlijk ! Lekker Italiaans biertje erbij, genieten !! Bijzonder vriendelijke bediening, maar het biertje werd 2x vergeten. Verder zou ik zó weer naar toe gaan !
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Gisteravond hebben we bij La Trattoria gegeten. Het zag er heel sfeervol uit. Als voorgerecht bestelden we carpaccio parmigiano...echt heerlijk! Aanrader!
Hoofdgerecht was n pizza met pikante salami...ook prima! Volgende keer ga ik de pasta al parmigiano proberen. Dat bereiden ze aan je tafel.
Ik vind t leuk dat t echte Italianen zijn...dat kon je goed merken. Ze waren erg vriendelijk! De prijs was goed in verhouding. Kortom...ik kom hier graag nog eens terug en kan het iedereen aanraden die van Italiaans houdt!
Arjan L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Eigenlijk de derde keer dat we hier eten, na de eerste keer twee maanden terug. Heerlijk restaurant met een mooi terras in de dorpsstraat van Castricum (niet ver van NS station).
Wij zitten buiten omdat het binnen wat donker is. Een karaf van halve liter huiswijn genomen die uitstekend smaakt en niet te duur is. Mijn vriendin nam de ossehaas met truffelsaus, een prachtig stuk vlees in een heerlijke truffelsaus, vergezeld van friet, wortel in aceto balsamico en witlof. Ik had tagliatelli met garnalen, kleine tomaatjes en een romige cognacsaus. Erg smaakvol allemaal. Vorige keer had ik de spaghetti aglio en oglio, heerlijke pasta met knoflook en pepertjes zoals je die niet vaak tegen komt.
Als dessert de huisgemaakte tiramisu, ook heerlijk. Bediening is vriendelijk en de presentatie van de gerechten is prima. Uitstekend italiaans eten en niet te duur !
MLM L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Wat een teleurstelling was 't etentje in la Trattoria. Er zat kraak noch smaak aan de gerechten die wij daar op tafel kregen. De ossobuco bestond uit twee schenkeltjes in een laffe jus; van gremolata had onze ober nog nooit gehoord. De lamsbout smaakte eveneens nergens naar. Een toetje hebben we maar niet afgewacht. De prijzen zijn ook belachelijk hoog: hoofdgerechten kosten boven de twintig euro, dus een menuutje voor € 25,- is echt niet haalbaar.
Niet gaan eten dus, er zijn voldoende andere leuke eetgelegenheden aan de Dorpsstraat te Castricum, met een betere prijs-kwaliteitverhouding.
Char1988 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Op mijn verjaardag besloten we gezellig met het gezin te gaan eten bij Italiaans restaurant La Trattoria. Op het eerste oog een gezellig restaurant; het was prachtig weer dus we besloten op het terras te zitten. Na allemaal een drankje besteld te hebben bekeken we de kaart. Ruime keuze. Ik besloot voor de pasta 'al parmigiano' te gaan. Op de kaart als 'het sterrecept'. Zou aan tafel geflambeerd worden met whisky. Ik verheugde me hierop. Toen het eten kwam werd er echter niks aan tafel geflambeerd. De whiskeysmaak was ver te zoeken en de pasta miste echt smaak. Zeer saai! Nog geen kruiderij of peper te vinden. Zelfs een opwarmpasta van de supermarkt is nog spannender dan dit. Mijn zusje koos de pasta met St. Jacobsschelpen. Vervolgens lag haar bord vol met mosselen. Toen we hiernaar vroegen werd er even tussen neus en lippen door verteld dat dit er ook in zat. Dit stond niet op de kaart! Toen we hier wat van zeiden werd het afgedaan met 'ja mosselen zitten er ook bij'. Je zou maar allergisch zijn.. dan kom je bedrogen uit. De spaghetti van mijn vriend was al helemaal drama. Enkel olijfolie en HELE grote stukken peper. Liefdeloos op het bord gegooid.

Iedereen van het gezelschap was zeer teleurgesteld. Je verwacht authentiek Italiaans eten maar uit een pakje maak je het zelf nog veel en veel lekkerder. Hoef je geen chefkok voor te zijn.

Toen de ober vroeg of het ons had gesmaakt, zeiden we dat het ons heel erg teleurgesteld had. Dit werd afgedaan met 'oke, helaas'. Niet mijn mening van hoe een restaurant zoiets zou moeten oplossen...
Ik zou bij deze iedereen die van plan is om hier te gaan eten, het ten zeerste afraden om een bezoek te brengen aan La Trattoria, zonde van je tijd en van je geld!!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Met 6 personen de week doormidden gezaagd op woensdag 9/1/13. De aan tafel met whiskey geflambeerde Pasta al Parmigiano is lekker evenals de pizza's. De huiswijn een "slobbertje".De menukaart is uitgebreid maar wat een prijzen als je geen pizza besteld...verwacht je eigenlijk bij restaurants met tafellinnen.De bediening is voorkomend.
Gedateerd interieur. Ga toch liever naar "die ander" in Bakkum maar daar hebben ze geen pizza...
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Wij eten hier zeer regelmatig.
Hier wordt echt authentiek Italiaans gekookt.
En dat proef je.
De bediening is zeer voorkomend en aardig, je
wordt echt als gast behandelt.
Als het druk is(meestal) duurt het soms wat langer, en kan het wel eens een beetje chaotisch overkomen, maar dat heeft ook wel iets, en het eten smaakt er niet minder om.
Kortom, een aanrader!
Sjaakbrekken .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Afgelopen zaterdag hier gegeten het was druk
maar de bediening was goed
het eten een pasta was prima
maar wat een klein portie was het
na afloop jammer genoeg meteen aan de overkant naar de snackbar
jammer.
Andre.