La Trattoria di Donna Sofia

Anjeliersstraat 300 1015 NK Amsterdam Nederland Kaart
31-206234104

Over het restaurant La Trattoria di Donna Sofia

Authentieke Italiaanse streekgerechten

Hier staat de deur werkelijk wagenwijd voor je open! Stap naar binnen en proef van alle traditionele en smaakmakende streekgerechten die Donna Sofia haar gasten voorschotelt. Zij laat zich inspireren door de keuken van Napels, een prachtige stad in het zuiden van Italië. De gerechten van Sofia kenmerken zich door hun eenvoud, wat ervoor zorgt dat alle ingrediënten goed tot hun recht komen. Een absolute aanrader!

Meer informatie over restaurant La Trattoria di Donna Sofia

• Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Good food
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gewoon Fantastisch..... Eten, bediening, gezelligheid, wijn.... allemaal Top!
Henja S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Na vele bezoeken weer zeer tevreden. Was zeker niet de laatste keer!
henk D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Wat een gezellig restaurant in een prachtig pittoresk straatje in de Jordaan. Op de hoek met ramen rondom, en uitzicht op de rij voor een van de beste Amsterdamse Italiaanse ijssalons. Zeer prettige gastheer en een heel flexibele benadering van onze wensen. Op verzoek werden de meest prachtige authentieke gerechten geserveerd. Aanrader voor eten omgeving en service!
Jean-Paul T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk eten.! Fantastisch plekje in de jordaan.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastico ????
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het eten was geweldig,chapeau voor de koks!De tiramisu viel een beetje tegen qua smaak en substantie
Nik K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Naar mijn mening 1 van de beste Italiaanse restaurants van Amsterdam. De heren en dame hebben een perfecte productkennis , wijnen zijn voortreffelijk en zelfs als het druk is wordt er zo gepuzzeld met zitplaatsen dat je nooit lang hoeft te wachten. Er wordt huiselijk gekookt dus geen kunstzinnig opdienen van het bord wat je ziet is wat je krijgt. De producten waar mee gekookt wordt zijn van de hoogste kwaliteit zoals het hoort. Van de vis tot aan het brood. Ja ik ga hier zo vaak mogelijk heen altijd een feest om hier te eten.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Vriendelijke uitstraling en goed lekker Italiaans eten!
Roos C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een kleine kaart maar echt heel goed eten. De ambiance is gezellig en het personeel zeer vriendelijk. Bij elk gerecht geven ze goed wijn advies. Het is niet goedkoop maar het geld absoluut waard. Wij gaan zeker terug.
San J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Kleine kaart, maar altijd heerlijke gerechten!
Fillet di manzo, super mals !
En de toetjes????????
Kortom, echte aanrader!
Stathis L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
barbara J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
prima, gezellig, schattig restaurantje met heerlijk eten. Wel een beetje aan de prijs.
Adriana F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Te klein ruimte voor te veel tafels en schreeuwende Italianen.Eten was prima, ondanks het prijzig kant.
Bediening matig en ongeïnteresseerd , we gaan niet terug.
Helenson .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke Italiaanse keuken waar alles in het Italiaans gaat! Pasta met truffel was echt heerlijk!
Heel leuk knus restaurant voor een Italiaanse avond met vrienden of je partner
Xenia S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Donna Sofia.Saltimbocca is mijn echte favoriet precies zoals in Rome gegeten.Prijzen zijn OK aangezien dat alles dagelijks vers is.Atmosfeer lekker, luidruchtig Italiaans, midden in Jordaan.
D V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Ronduit belabberde ervaring. Vooraf een melanzane parmigiano van 2 plakjes aubergine met 2 plakjes ongesmolten rubbermozerella. Het was lauwwarm en daar wordt dan €15 voor gerekend. Dan het hoofdgerecht Saltimbocca. Dit was wel de meest liefdeloze versie die ik heb gegeten. Volgens mij was de salie op en ook hier weer de rubbermozerella. Daarbij werd een paar oké geroosterde aardapppelblokjes en een heel klein beetje koude slappe groente met een sliert vieze zoete fabrieksbalsamicosaus overheen geserveerd. Voor dat gerecht wordt dan €25 euro gevraagd. Zeer dure teleurstelling. Dat was voor ons genoeg. Voor de uitmuntende espresso met grappa met een heerlijk stukje chocoladetaart zijn we verderop naar La Perla gegaan.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
heerlijk gegeten. alles is echt super vers. De carpaccio van zwaardvis was echt subliem. en de gegrilde tonijn steak zo lekker zacht kortom top gegeten. Gastheer en gastvrouw ook heel goed. echt authentiek italiaans en niet zoals je overal kunt eten. echt een aanrader
slkoopmans .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Leuk klein napolitaans restaurant midden in de Jordaan. Heerlijk eten, alhoewel ik het wel wat prijzig vond. Maar zeer smaakvol!
Ik had spaghetti met zeevruchten die was verrukkelijk!
een aanrader.
harissa62 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten is oke, de pastas zijn zelfs lekker. De hoeveelheden zijn echter hilarisch klein, en de prijs is werkelijk absurd hoog gezien het gebodene. Me zelden zo bekocht gevoeld als in deze rare zaak, die vooral wordt bezocht door de nonchalant-yupperig Amsterdamse 30'ers en 40'ers die denken dat ze hier met een heel fijn authentiek zaakje van doen hebben (en dat mag wat kosten, niet waar).