La Trattoria Da Manuel

Nieuwendijk 15 5664 HA Geldrop Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant La Trattoria Da Manuel

Elke maaltijd geserveerd met Italiaanse gastvrijheid, in deze gezellige Trattoria in het hart van Geldrop. De chef laat zich graag inspireren door de verschillende streken van Italië. Hierdoor zijn de gerechten zijn authentiek en verrassend. Heb jij als gast een goede Italiaanse suggestie voor de kaart? Geef het aan hen door! Hier wordt alles in het werk gesteld om jouw smaakpapillen te blijven prikkelen. Geniet van de vele gangen die het Italiaanse diner rijk is. Ook een afhaalmaaltijd is aan te bevelen. Tevens kunt u in de zomer genieten op het terras in de zonnige binnentuin.

Glas champagne

Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Smaakte goed, geen cullinaire hoogstandjes
Jac R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten tegen een goede prijs. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
wij hebben het bezoek aan jullie als zeer prettig ervaren, prima eten en drinken, en wat niet onbelangrijk is vriendelijk personeel. We komen er zeker nog eens, ga zo door.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH -aanbieding. Toch gebruik kunnen maken van vrijwel de gehele kaart. De keuze was daardoor erg ruim. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Aanbevelingswaardig .
Ali R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heel lekker gegeten. Veel keuze.
Adjan S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker eten, fijne attente bediening kortom heerlijk avondje ????????????
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Voldoende
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het was goed verzorgd . Alle tijd om uitzoeken wat men wilde eten, daarbij ook zeer hulpzaam.
Wij waren 20 minuten te vroeg voor dat de zaak open ging, werden toch binnen gelaten.
Zeer attent.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten met AH actie.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
echt superlekker gegeten. Vriendelijk personeel een echte aanrader!
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De bediening was slecht vergeten drinken te brengen wel besteld . Bij het hoofdgerecht de aardappeltjes en saus 10 min later vlees toen bijna koud .
Zijn toen zelf gaan vragen waar het bleef .o ja staat hier hoorde dus bij jullie (slecht ) ter compensatie kregen we koffie
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk avondje .Lekker eten vlotte bediening en vriendelijk personeel. Enigste minpunt dat het allemaal wel supersnel ging.Van de andere kant,lang wachten is ook niet leuk! Het is zeker een aanrader.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een aanrader! Heerlijk eten, vriendelijk personeel. Soms wat lang wachten op een drankje. Wij gaan zeker nog eens terug!
Lisanne P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben hier al erg vaak gegeten. Helaas nooit een teken van herkenning of een keer een koffie van het huis. Pizza was nu aan de onderkant verbrand en daar werd zelfs niets mee gedaan. Voor ons is dit alles bij elkaar toch een reden om hier voorlopig niet meer te gaan eten.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. Dit is een restaurant waar je graag terug blijft komen. Het eten is werkelijk heerlijk. De smaken zijn goed, de porties groot en alle kleinere hapjes en de wijn was ook zeer smakelijk.
E&A
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Leuk en gezellig restaurant ; heerlijk gegeten met voldoende keuze (ah actie) De wijnen waren prima passend bij de gerechten , Een erg ontspannende sfeer dus al met al een aanrader .
Fanny V.
Heerlijk gegeten
goede prijs/kwaliteit verhouding en aardige bediening.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ik kan er niet meer van maken dat we allemaal heerlijk gegeten hebben! Onze complimenten!
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk eten, zeer fijne en professionele bediening en een uiterst prettige sfeer. Authentieke keuken en mooie presentatie. Een van de beste Italiaanse restaurants waar wij gegeten hebben