La Tour

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over restaurant La Tour

Op grote hoogte

Restaurant La Tour is gelegen op de 14e verdieping van het complex ‘De Koperen Hoogte’, dat iedereen wel kent vanaf de snelweg. Een unieke beleving in hogere sferen! Terwijl jij geniet van een voortreffelijk diner draait de vloer geleidelijk een hele ronde, zodat je het hele landschap van Zwolle en omstreken kunt overzien. Het menu is door chef-kok Alan Pearson zorgvuldig samengesteld uit dagverse producten, waarbij hij rekening houdt met de wisselende seizoenen.

Meer informatie over restaurant La Tour

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geluncht in het Grand Cafe.
De friten en de kroketten waren prima.Ook de anderen van ons gezelschap waren tevreden over hun keuze.
We zaten recht voor de draaideur en door de harde wind was het wat tochtig. De bediening deed er alles aan om dat te verhelpen. Voor een volgende keer zou ik toch kiezen voor een tafeltje dat niet recht voor de buitendeur staat.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gegeten in de Koperen Hoogte; niet in la Tour maar op de begane grond alwaar ook een menu geserveerd werd. Wat chaotische indruk. Te weinig personeel, geen schone tafels. De mosterdsoep en tomaten/paprika soep waren vers en werden in een klein pannentje geserveerd met wat stukjes stokbrood die niet knapperig waren. Als hoofdgerecht Tournedos in rode wijn saus en een surf en turf spies. Beide geserveerd op een langwerpig bord gegarneerd met een wel erg oude aardappel gratin. Daarbij in de schil gebakken, wat slappe frites en een schaaltje gegrilde groente die glommen van de olie. Te weinig bediening,: er stonden gasten aan de ontvangstbalie te bellen maar de receptionist liep met consumpties in de rondte. Cappucinno te slap, niet heet genoeg. Zelfs met extra shot koffie smaakte het niet naar koffie!
Msnijders .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Als je bij La Tour gaat eten, kies je uit een 3, 4, 5 of 6 gangen menu. De kok kiest de gerechten, maar je kunt aangeven wat je niet lekker vindt. Daar wordt dan rekening mee gehouden. Dit concept is leuk, omdat je gerechten krijgt die je anders misschien niet gekozen zou hebben.
Wij kozen met twee personen voor een 3-gangen menu. Het eten was heerlijk, echt genieten. Het personeel was erg vriendelijk en het uitzicht maakte het helemaal af. Echt een aanrader als je eens op een bijzondere plek wilt eten.
-bert- .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hadden het 5 gangen diner met wijn-arrengement. Echt heerlijk gegeten, de tonijntartaar was super maar ook de kabeljauw, eend en het speenvarken en dessert waren verrukkelijk. De benoeming was top, we voelden ons heel welkom. Ook ons hondje kreeg een vip-behandeling. Echt genoten, voor herhaling vatbaar.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij La tour en alles was geweldig en was er met vrienden en hondjes mochten mee .. maar alles was heerlijk en werd ook uitgelegd wat je kreeg te eten en dan het uitzicht .. is zeker een aanrader om hier te eten...
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Na lange tijd weer eens van een lunch genoten bij La Tour (voorheen Koperen Hoogte). Uitstekende service en een heerlijk 3 gangenmenu. Daarbij kun je ook nog eens genieten van het mooie uitzicht. Zeker een aanrader om een keer te gaan eten.