La Toscana

Oude Vismarkt 27 8011 TA Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Toscana

Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gegeten bij La Toscane..leuke inrichting, aardige serveersters, kaart zag er veel belovend uit MAAR helaas! Carpaccio op een grote berg met ijsbergsla, biefstuk was lekker maar bedolven onder de saus en ijsbergsla. Toetje daarentegen was erg lekker. Niet voor herhaling vatbaar.
Blok5 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Hierbij reactie op recensie van Denisee op 6 febr. jl . Ik weet het niet hoor maar...heeft u wel echt bij La Toscana gegeten? Uit uw recensie is het dus een en al ellende , kan ik mij niet voorstellen of toch wel? Ik zie ook dat u 'proever in spe' bent, dus of u gaat nooit uit eten ( kom ook op de site nergens uw naam tegen in positieve zin ) of u had gewoon uw dag niet. Wij komen - ook met vrienden - al ruim 15 jaar bij La Toscana en kan mij dan ook niet vinden in uw negatieve recensie. Wij worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel en er is altijd tijd voor een praatje en n lach. Het eten Pasta of Pizza is altijd goed belegd en smaakvol en de entourage gezellig en knus. Ook met de stoelen hebben wij nooit problemen ondervonden. Deze reactie van mij staat dus lijnrecht tegenover die van u, en zo is het ook, deze mensen doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken en werken er hard genoeg voor.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Het eten was er uitstekend. Ik had vooraf tomatensoep met room en pesto. Als hoofdgerecht Pizza quattro stagioni en als nagerecht Tiramisu. Deze was huisgemaakt en dus extra lekker. Ook de bediening was erg klantvriendelijk. Het enige wat naar mijn mening beter kan is het decor. Vooral het meubilair is naar mijn idee erg oud en ook de muziek is volgens mij niet echt Italiaans. Voor de rest ben ik tevreden over het restaurant, dus wie weet kom ik nog eens terug.
Beste Kfgijsbers,
Enorm gezellig dat u bij ons heeft gegeten en hartelijk dank voor de complimenten over het eten en de bediening!
Wij streven naar verbetering in onze restaurant; en zullen uw aandachtspunten zeker meenemen!
(De muziek is naar ons weten wel degelijk Italiaans, maar ook dit wisselen we regelmatig af, dus wie weet is er iets misgegaan de laatste keer ;))
Wederom bedankt voor de reactie en hopelijk mogen wij u/jullie snel weer verwelkomen in ons restaurant.
Arrivederci
Denisee .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We dachten na het lezen van de recenties ook maar eens een kijkje te gaan nemen bij La Toscana, helaas troffen we onvriendelijk personeel aan en het eten was ook karig. Brood was had en droog, kruidenboter zag gelig dus hebben we niet opgegeten. Daarnaast was ook de groente te ver doorgekookt. Interieur is nodig toe aan vervanging, stoelen zitten echt niet lekker. En ik had ook het gevoel weg gekeken te worden. Hier gaan we niet nog eens heen helaas.
Beste Denisee,
Wat jammer dat wij uw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken (klaarblijkelijk op geen enkel gebied).
We zullen uw kritiek zeker meenemen en er zoveel mogelijk aan doen onszelf op deze punten te verbeteren.
Wel vinden wij het jammer dat er op de bewuste avond geen enkele vorm van communicatie over uw onvrede is geweest richting het aanwezige personeel.
Hopelijk krijgen we nog een tweede kans op uw eerste indruk ;)
La Toscana
Carlijn-B .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Met mijn dochter een lekkere pizza en en een heerlijke tagliatelle rosabella (zalm en garnalen) gegeten. Ruime keus aan gerechten. Gemoedelijk en gezelligheid voor een goede prijs. Hier gaan we vaker eten.
Thijmen P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Ik had gereserveerd per telefoon maar dat hadden ze kennelijk niet opgeschreven, toch hadden ze nog een plekje.
De ober was schagrijnig en had er duidelijk geen zin in en liet dat heel duidelijk merken dat hij liever had dat je er niet was zodat hij vrij kon zijn.
Eten was er wel redelijk snel zo'n 30 minuten gewacht.
De pizza was lekker enkel een beetje jammer hoe ze de ingredienten hadden verdeelt over de pizza, bijna alles lag aan één kant en de andere kant was daarmee een beetje karig.
Toen we weg wouden gaan zeiden we tegen de ober" wij willen gaan" en daarop antwoorde hij: "ik ook" en deed verder niet zoveel, pas toen we opstonden, jas aandeden en naar de bar liepen om te betalen kregen we een rekening. Beetje onproffesioneel.
Een fijne avond verder of überhaupt een groet kon er ook niet af.
Over de decoratie, ik heb het idee dat ze de indruk wouden wekken dat je in een italiaans restaurant zit maar dat was redelijk mislukt. Muziek stond veels te hard, en de stoelen zaten niet lekker.
Maxime S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Zelf woon ik in Amsterdam, maar mijn vader woont in Zwolle dus kom ik hier regelmatig. Ik heb zo vaak bij La Toscana gegeten dat ik niet eens een schatting durf te maken. Ik heb daar altijd een fijne avond. Of ik er nu eet met vriendinnen of met mijn familie, voor snel een pizzaatje of een heel diner, de sfeer is knus het eten is prima en vooral de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Tot over een paar weekjes weer!
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Heerlijk eten, vriendelijk personeel. Echt Italiaans eten in Zwolle? La Toscana!
Hartelijke groet,
WaxSalon Zwolle Racing
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Tagliatelle met zeevruchten gegeten was heerlijk!
De bediening was zeer vriendelijk!
Een echt Italiaans ingericht restaurant zo als je ze ook in italie ziet!
Het eten zijn ook traditioneel Italiaanse gerechten!
jmoorman .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
gingen voor een lekkere ribeye en een pizza .
de verkochte ribeye bleek een carbonaatje te zijn - geen steak - geen rund maar echt een varkens karbonaadje -
op de vraag of dat een ribeye was zij de serveerster : "hier wel !"
later vertelde ze dat het verkeerd op de kaart stond - er had ribroast moeten staan - en dan is een karbonaadje kennelijk wel goed -
ze had ook andere kaarten waar het wel goed op staat zei ze, maar zelfs op internet staat ribeye dus dat zal wel loslopen ( en we hadden ook een ribeye besteld )
overkookte groente er bij en een slappe gele paprika compleet met pitten.
de pizza carbonara speciaal - was een smaakloze leemzeren lap
wat een misser.
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Afgelopen zaterdag ben ik hier gaan eten met 4 collega's. We hebben echt heerlijk gegeten! Zowel de pizza als pasta en vleesgerechten waren subliem. Vooraf lekkere verse broodjes met kruidenboter en olijfjes. Heb zelden zó goed ergens gegeten voor zo'n lage prijs. Het personeel was ook erg aardig gezellig en klantvriendelijk. Ookal is het restaurantje niet zo groot er hangt een hele goede sfeer en hebben genoten. Na afloop nog een mooi roosje mee gekregen. Absolute aanrader, wij komen zeker terug!
Rosavito .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
We eten regelmatig hier en altid is weer leuk en gezellig.
De sfeer vooral met alle kaarsen en mooie interieur. Tot snel weer.