La Toscana

Oude Vismarkt 27 8011 TA Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant La Toscana

Neem plaats bij La Toscana in Zwolle voor de lekkerste Italiaanse gerechten. De gezellige sfeer en de lekkere gerechten bieden de ideale combinatie voor een gezellig avondje uit. Ben je benieuwd naar echte Italiaanse gezelligheid? Kom dan snel is langs!

Meer informatie over restaurant La Toscana

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant La Toscana

Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
De bediening wachtte erg lang met terug komen aan tafel. Ook smaakte het eten minder lekker dan een aantal maanden geleden.
Maar het blijft een erg gezellig restaurant om te gaan eten!:)
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ontzettend vriendelijk personeel, eten smaakte prima en meer dan
voldoende keus op de tapas. Over het algemeen het gaan waard.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Persooneel staat de roken voor de ingang, zit constant op de telefoon en loopt me de handen in de zakken. Er wordt niet nagedacht over het plaatsen van gasten.

Eten is niet vers bereidt en de meeste gerechten worden koud of lauw geserveerd, terwijl je ze warm verwacht.

De porties zijn erg schaars en klein.

Ik zou dit restaurant zeker niet aanraden en ik ga er ook niet nog een tweede keer heen.
André P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Inrichting en sfeer zou wat verbeterd kunnen worden, maar het eten is voortreffelijk! Wij hebben gekozen voor tapas, veel keuze (ook voor vegetariërs), Wachttijd is wat langer, maar alle warme gerechten worden vers bereid.
Wij hadden 2.5 uur wel nodig voor 5 bestelrondes. Meeste voorgerechten zijn echt voor 1 persoon, behalve brood met kruidenboter, is ruim voldoende voor 2 personen. Doe er uw voordeel mee.
Ralleke En Niels J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was niet naar verwachting.. A la carte is prima, maar bij all you can dat krijg je geen verse producten.. Het Ontdooi vocht lag op je bord zodat het eten erg smakeloos was.. Niet voor herhaling vatbaar dus..
Tryntsje T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Bijna een uur gewacht op het eten terwijl we eerst nog de enige gasten waren.

Sparerib was niet gekruid voorbereid dus voor Lam gekozen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eet hier bijna altijd als we in Zwolle zijn hier. Heerlijk eten, flexibel met persoonlijke wensen. Dat is erg fijn! Gewoon lekker eten voor een hele redelijke prijs!
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gegeten bij La Toscane..leuke inrichting, aardige serveersters, kaart zag er veel belovend uit MAAR helaas! Carpaccio op een grote berg met ijsbergsla, biefstuk was lekker maar bedolven onder de saus en ijsbergsla. Toetje daarentegen was erg lekker. Niet voor herhaling vatbaar.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Het eten was er uitstekend. Ik had vooraf tomatensoep met room en pesto. Als hoofdgerecht Pizza quattro stagioni en als nagerecht Tiramisu. Deze was huisgemaakt en dus extra lekker. Ook de bediening was erg klantvriendelijk. Het enige wat naar mijn mening beter kan is het decor. Vooral het meubilair is naar mijn idee erg oud en ook de muziek is volgens mij niet echt Italiaans. Voor de rest ben ik tevreden over het restaurant, dus wie weet kom ik nog eens terug.
Beste Kfgijsbers,
Enorm gezellig dat u bij ons heeft gegeten en hartelijk dank voor de complimenten over het eten en de bediening!
Wij streven naar verbetering in onze restaurant; en zullen uw aandachtspunten zeker meenemen!
(De muziek is naar ons weten wel degelijk Italiaans, maar ook dit wisselen we regelmatig af, dus wie weet is er iets misgegaan de laatste keer ;))
Wederom bedankt voor de reactie en hopelijk mogen wij u/jullie snel weer verwelkomen in ons restaurant.
Arrivederci
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Heerlijk eten, vriendelijk personeel. Echt Italiaans eten in Zwolle? La Toscana!
Hartelijke groet,
WaxSalon Zwolle Racing