La Toscana (La Cucina Italiana)

Koningin Wilhelmina Boulevard 5 2202 GR Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Toscana (La Cucina Italiana)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant La Toscana (La Cucina Italiana)

Marco D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Donderdag by La Toscana Noordwijk Top Avond.lekker Sgroppino en Top Pizza Er es owergenome Ristorante Fratelli geworden Bedangt
Indra H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Marco, de ober, is een gouden vent! Maakt heerlijke scroppino's. En natuurlijk een lekkere limoncello als afsluiter
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
La Toscana is wat je van een Italiaans restaurant verwacht: lekker eten in een juiste ambiance. De ober die ons bediende is op een leuke manier familiar. Het eten is voldoende en goed van smaak. Het decor: het restaurant is gelegen aan de boulevard, en door de drukte is het gezellig.
Jdvg .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke plek, super service, eten is erg goed, echte aanrader
Voor een Italiaan zeg ik: super om terug te komen. Kaart is goed en gevarieerd.
bje .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij zijn hier bij toeval geweest op 25 juni 2016. De kaart zag er goed uit, wij besloten binnen te gaan zitten. Ondanks het mooie weer. Wij (4 personen) werden snel bediend. De drankjes werden snel op tafel gezet. Wij bestelden het eten en ook dat kwam snel en uiterst correct op tafel. Het ging even mis met het tweede drankje. Ik bestelde een malt bier maar kreeg een Radler. Daarna kreeg ik wel een malt maar die werd aan een andere tafel geserveerd. Het eten smaakte ons verrukkelijk. Als afsluiter bestelden we diversen toetjes, helaas daar ging het behoorlijk mis, in plaats van echte slagroom kregen we slagroom uit een spuitbus. Die was al ingezakt voordat het op tafel kwam. Jammer, heel jammer. Hopelijk doen ze daar wat aan als wij daar ooit nog eens gaan eten.
stan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Per toeval gaan zitten, hadden we niet moeten doen. Na 5 keer vragen (zonder overdrijven) eindelijk een fles water op tafel gekregen die werd geserveerd door een totaal chagrijnig personeel. Hoofdgerecht kwam redelijk snel maar wegens het laten vallen van mijn pizza zat ik als enige van vier zonder eten. De andere pizza haalde onze tafel wel, mede dankzij de vinger die het meisje van het personeel op de korst van de pizza hield.
Pizza's hadden een redelijke smaak, in tegestelling tot het pasta gerecht die mijn moeder bestelde zonder dat ze enig idee had wat ze zou krijgen omdat het personeel niet wist wat het was. De Pasta had weinig smaak en was duidelijk te lang gekookt.
Toen de eigenaar langs liep was het gevoel dat we welkom waren totaal verdwenen, had het idee dat hij liever geen gasten heeft in zijn restaurant.
We waren dan ook niet verbaasd dat er niemand kwam vragen of we nog iets wilden drinken. Dit had daarentegen wel een voordeel, dat we snel weg konden.
fiona_ramon .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Mijn man en ik hebben 19/04/2016 bij La Toscana gegeten.
Wij hadden vooraf de Antipasto La Toscana (Specialiteit) voor 2 personen en als hoofdgerecht had ik de pizza Tonno en mijn man de pizza Calzone.
Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend.
Wat voor ons ook heel fijn is dat de onze hond welkom was.
Wij komen graag nog een keer met zijn drietjes terug bij La Toscana.
Beste Fiona,

Bedankt voor je recensie en fijn om te horen dat je een smaakvolle avond hebt gehad.

Hopelijk tot snel bij La Toscana!
RJM-Degger .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op vrijdag 18 maart jl. hebben wij voor het eerst in La Toscana gegeten. Als entree hebben we van de "specialiteit La Toscana" gesmuld, gevolgd door een viscombinatie van zwaardvis en tonijn met spaghetti, heerlijk! De daarbij gedronken Barolo was voortreffelijk!! De bediening was zeer prettig alsmede de sfeer. Door dit alles hebben we een fantastische avond gehad, voor herhaling vatbaar!
Bedankt voor je recensie en fijn om te horen dat je een gezellige en smaakvolle hebt gehad. Hopelijk mogen wij in je in de toekomst nogmaals verwelkomen.
sannebles .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Erg lekker gegeten bij La Toscana tijdens een weekendje Noordwijk. De bediening was erg vriendelijk en erg heerste en gezellige, ontspannen sfeer.
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Eergister hier geweest voor diner, heb er goed gegeten en het restaurant ziet er heel mooi uit! We komen zeker vaker terug
Ten slotte was de bediening keurig en ben ik constant vriendelijk geholpen!
genieters31 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We zijn hier vaker geweest en het was altijd goed. Eten lekker, zeer vriendelijke service. Nu zijn we weer geweest maar het leek erop dat er een wisseling in het personeel is geweest. De meneer die ons hielp kon niet lachen en hielp ons op een onvriendelijke manier. Alles werd met 1 woord gevraagd (Drinken?), waar is de echte interesse gebleven? Wat we echt een minpuntje vonden is de wijze van betalen. Sinds wanneer staan ze met de portomonnee naast de klanten? Dit vinden we meer passen bij een eetcafe. Snel betalen na een dagschotel. Maar hier past het echt niet. Hopelijk is het de volgende keer beter. Heel jammer.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Zeer slechte bediening. Niet klantvriendelijk. Dame in bediening deed net of ze je niet zag. Pas toen er na enige tijd een andere vlottere dame kwam helpen kwam er wat schot in de bediening . Bij afrekenen gaf de heer te weinig terug. Nooit meer.
pvb .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Leuke ambiance met gashaard tussen tafels. Eigenaar liep rond, maar begroette niemand - zorgt voor een vreemde, onprettige sfeer. Vindt hij het wel leuk als er gasten zijn?

Het eten was niet bijzonder (linguine met vongole). Pasta véél te gaar, geen zout, veel schelpen, weinig inhoud, veel vet op de bodem van het bord. Pasta met gorgonzola was ok.
Albert P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Na eerdere goede ervaring nu met vrienden . De bestelling was vlot opgenomen door vriendelijke dame, echter daarna werden we een beetje vergeten. Na het matige voorgerecht erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Pas na zelf een ober aan z'n jasje te hebben getrokken, konden we een tweede drankje bestellen. Bier en Cola teruggegeven omdat het naar zeep smaakte. Hoofdgerecht was erg lekker, echter nogal prijzig : 4 gamba's zonder enig bijgerecht voor €21,50! Hierna weer eindeloos gewacht tot we een ober om een dessertkaart konden vragen. IJs met kersen waren erg lekker, maar wij dames hadden een limoen/citroenparfait, deze was stijf bevroren en duidelijk niet vers gemaakt. De koffie verkeerd tenslotte was lauw tot koud, maar toen hadden we geen tijd en puf meer om daar wat van te zeggen. Met een pittige rekening verlieten we teleurgesteld het pand! Jammer!
fuut7 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Gisteren na een dagje noordwijk hier beland.Nadat we een plaatsje hadden gekregen en een drankje genomen ,ging ik van start met een heerlijke carpaccio. Deze was echt vers . als hoofdgerecht had ik een entrecote , dit was een perfect stukje vlees en medium gebakken zoals ik had gevraagd .De bediening was vlot ondangs de drukte .