La Tim

Woensdag t/m Zondag 14:00 - 22:00
7,2
Tillybaars .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wij zijn nu verschillende keren bij La Tim gaan eten en hebben ook afgehaald, qua smaak en kruiden is het precies wat wij lekker vinden, het eten is erg vers en als je in het restaurant eet is de bediening erg vriendelijk
wij vinden het aan te bevelen!
Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2e kerstdag hier gegeten...een gemiddelde chinees. Het was vol en druk, wel gezellig. We hadden van te voren aangegeven dat we met een kinderwagen zouden komen, de reservering was ook extra nagebeld maar bij aankomst bleek dit toch allemaal niet goed doorgegeven te zijn. Jammer, nu stond de wagen flink in de weg en voelden we ons hierdoor opgelaten tegenover de andere gasten. Ook liep het personeel telkens tegen de wagen aan, waardoor onze kleine niet de slaap kon vatten. Anyway - het personeel was verder vriendelijk.
We konden enkel het kerstmenu kiezen (wel konden we apart voor onze oudste een kindermenu kiezen); deze was okay. Niet overdreven veel....gelukkig hadden we niet enorm veel trek. Borden mooi opgemaakt, kwaliteit gemiddeld, niet super.
Gaan we hier naar terug? Denk het niet- er zijn betere Chinese restaurants in de buurt (zeker in Maarssen).
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Omdat we in Breukelen waren.
Als 'geen vlees-etende' gast kom ik bij een Chinees restaurant al gauw uit op Foe Yong Hai, en daarom kan ik dit gerecht ook goed vergelijken met hetzelfde gerecht elders. In dit restaurant was het niet lekker. Het was flauw en er zat een onaangename bijsmaak aan. Voor de vegetarische bami die ik erbij bestelde (bij een gerecht kan je kiezen tussen bami, nasi of witte rijst als bijgerecht) moest ik €2 euro extra betalen. Mijn partner koos voor een Nasi Goreng met saté. Ook daar was hij niet enthousiast over; hij liet zelfs twee van de vier stokjes saté liggen.
Hoewel het restaurant nog niet voor de helft vol was kwam de bediening gehaast over, zonder veel aandacht. We hebben drie keer om de rekening moeten vragen, zonder resultaat. Uiteindelijk maar opgestaan, toen kwam de rekening eraan! Wij gaan hier niet weer eten.
Maudt .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Mee hebben gebruik gemaakt van het al you can eat concept , had er meer van verwacht , ik vond de bami niet zo lekker heel erg flauw bediening deed wel hun best , alleen wat opviel was dat de vaste gasten meer aandacht kregen
Dan de reguliere
Sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Bij onze jaarlijkse vaartocht naar Breukelen voor het eerst hier gegeten.
We kozen voor het "all you can eat" concept.
Wat hier geboden werd was bovengemiddeld goed, niet bepaald een doorsnee Chinees.
De presentatie was voorbeeldig. De kip met verse ananas werd bijvoorbeeld opgediend in een halve uitgeholde ananas. Ook de overige gerechten waren plaatjes om te zien. En de smaak? Geweldig.
Heb zelden zo'n lekkere pisang goreng gegeten.
En de bediening was uiterst vriendelijk. Dus wat wil je nog meer.
We komen hier zeker terug!
Een aanrader dus.
Herbert W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Op aanraden van vrienden hebben we het all-you-can-eat menu genomen. Van een speciale kaart kun je diverse gerechten bestellen die dan vers worden klaargemaakt. Als je die op hebt, beslis je of je nog iets anders wilt bestellen. Doordat de porties per keer klein zijn, heb je de mogelijkheid om veel verschillende gerechten te proberen. En in tegenstelling tot een "normale Chinees" kun je zo ook lekker lang tafelen.
Ze hebben ook heerlijke gerechten die wat meer Chinees zijn dan de gebruikelijke babi pangang, tjap tjoy, e.d.
Echt een aanrader om eens een keer wat andere gerechten te proberen.
Annhenk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Bij La Tim wordt je met Oosterse gastvrijheid ontvangen. Het onbeperkt eten menu is zeer gevarieerd met diverse vlees en visgerechten, elk met hun eigen geur en smaak.
Het bediening is zeer attent. Er werd ons geregeld gevraagd of wij nog wensen hadden. Voor kinderen zijn aparte menu's te bestellen.
Het restaurant ziet er verzorgd uit met kleurrijke Chinese beschilderingen.