La Terrazza

Vinkenlaan 47-49 3722 AH Bilthoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Terrazza

Desiree1966 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Dit restaurant is echt een pareltje in Bilthoven! Hier geldt: ga niet op het uiterlijk af, maar ervaar wat vriendelijke mensen en service vanuit het Hart doen voor een heerlijke maaltijd! Alle Italiaanse gerechten zijn uitstekend bereid en je krijgt prima waar voor je geld. Juist de wat gedateerde sfeer, zonder fratsen, maakt dat je je hier op vakantie waant.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Zojuist heerlijk gegeten. Ossenhaas met artisjok en roomsaus, tagliatelle met walnoot, gorgonzola en roomsaus en ossenhaas met gorgonzolasaus. Echt alles super lekker en zeer vriendelijke bediening. Waarom naar de stad als je hier zo goed kunt eten, zeer betaalbaar en heel ruime porties.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Geen voorafje.

Pizza Dimario, met gewoon vlees, wat is deze pizza lekker, mooie verse gerechten en goede vulling, niet te zwaar. Mooi gebakken zodat de korstjes lekker zijn!

Service goed, decor is niet je van het, vooral de locatie daar is bijna niks van te maken.
Maar de Pizza! heerlijk
PeterGrave .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Al jaren komen wij bij La Terrazza voor hun heerlijke pizza's, pasta's en andere specialiteiten. Een positieve recensie is welverdiend! Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten.
Ik had de pizza 'Di Parma', met verse tomaat, mozzerella, rucola en parmaham, geweldig! Mijn vrouw neemt altijd een vegetarische pasta of lasagne, ditmaal een pasta en ook deze keer weer heerlijk, zoals we gewend zijn!
Wij blijven absoluut komen.