La Terrazza

6,4
6,8
Ingmardevos .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk authentieke Italiaanse pizza's. Verwacht geen bomvolle vernederlandse pizza, maar een heerlijke traditionele pizza. Werden bediend door een Italiaan. Aanrader! Wij waren er voor de lunch dus het was niet te druk.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
2 keer tijdens ons verblijf in Bergen gegeten. Zeer vriendelijke bediening en goede gerechten. De saltimbocca alla romana was prima en leuk gepresenteerd. Prima brood erbij en garnituur. Ook de pasta gerechten en pizza's zijn goed. De traditionele voor en nagerechten, waar niets mis mee is en als afsluiting ook goede koffie. Een aanrader in Bergen met een mooi terras.
Jeroenla .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na het bestellen liep het eigenlijk al gelijk spaak. Het eten kwam niet optijd en hebben lang moeten wachten. Toen wij goed keken bleek ook nog dat ze een onjuist gerecht hadden geserveerd. Dit hebben wij gemeld en ze probeerde ons te overtuigen dat we dit moesten eten. Na dit alles gemeld te hebben kwam het excuus dat het door drukte kwam en niet echt oplossend en klantgericht gereageerd. Echt een no go.
Milou1234 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een ongelofelijke domper, nog nooit zo slecht geholpen in een restaurant. Mijn vriend en ik gaan vaak uiteten en zijn veel gewend, maar dat je zo geholpen kan worden, nog nooit eerder meegemaakt.

Bediening is ronduit verschrikkelijk. Je word gewoon afgesnauwd en achter je rug om over je gepraat. Geen excuus bij een fout gerecht, alles, maar dan ook alles ging fout. Zeer onvriendelijk, die 1 is eigenlijk nog te hoog om te geven.

Voor ons nooit meer!
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
We hadden een pasta met 4 kazensaus en de lasagne besteld. Allebei de gerechten waren vrijwel smaakloos. Lasagne was zelfs verbrand. Bediening was meer met zich zelf bezig dan met de gast. Voor ons is het geen aanrader.
Reinmath .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We kregen een aangebrande calzone pizza, bij melding werd nieuwe gemaakt, maar tafelgenote heeft haar tortellini ondertussen maar opgegeten, anders was dat koud. Geen excuses of wat dan ook...wel gemeld bij afrekenen, dat we het erg jammer vonden..,druk was hen excuus, maar naar ons toe helaas niets....
Marjon2-8 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
De lasagne was oké, die zouden we waarderen met een 7,5. Maarrr.... de vegetarische pizza was slappe hap, zeker in het midden. Kleffe boel! En er zat niet veel beleg op: een sliertje of 4-5 paprika, wat champignons en ui en welgeteld 5, nou misschien 6 olijfjes, mét pit. Heel jammer, maar hier komen wij niet meer terug!
RolfB .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Goed restaurant met leuke bediening, de heerlijke vissoep is een aanbeveling, ook de tortellini en pizza hebben goed gesmaakt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijke pizza gegeten maar wat een domper aan het einde waarbij de ober zegt dat we heeeel snel moeten zijn als we nog koffie willen. We zijn nog niet eens klaar met de pizza maar hij ruimt de tafel al af. We hebben het nog gezegd dat we het geen stijl vonden maar HIJ vond ons onbeschoft. Geen cent fooi gegeven terwijl de 1e serveerster echt wel heel erg haar best deed maar dat werd door die hork teniet gedaan.
Jeannette F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Jammer, eten viel erg tegen.
Tagliatelle bleek spaghetti met weinig smaak.
Prijs - kwaliteit niet in verhouding.
Personeel daarentegen maakte veel goed!
EGH .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Wat is dit toch een overheerlijk Italiaans restaurant. Het eten is kwalitatief zo ontzettend goed, mijn complimenten hiervoor. De bediening is zeer vriendelijke en de sfeer is rustig en gemoedelijk! Kortom, voor families, vrienden en ieder ander publiek een absolute aanrader!! O ja, vergeet geen koffie te bestellen want dit is zonder twijfel de lekkerste uit de omgeving!
Hooglandmiddelbos .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Helaas, de bediening bij La Terrazza is ronduit onverschillig en ongastvrij,vooral van de blonde dame.
Al kom je hier duizend keer, zij zal je benaderen alsof ze je voor het eerst ziet en dan nog uit de hoogte.
Als er al bediening bij je tafel komt want dan mag je nog van geluk spreken.
Wij hebben een huis in Italie en juist de warme gastvrijheid van de Italianen spreekt ons aan.
Hier, bij La Terrazza, matig eten, wel goede koffie, maar het ergste is de laconieke bediening.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Tijdens een gezellig dagje uit in Bergen hebben wij de lunch genuttigd bij dit restaurant. Een panini met mozarella en een panini tonijn. Beiden niet naar wens en verwachting. De panini leek een getoast Turks brood. Bij vermelding hiervan werd gezegd dat ze het heerlijk voor ons hadden warm gemaakt in de oven: hoezo, uitgedroogd brood toasten?? De tonijn lag op droge salade met wat groentjes, totaal smakelijks dus. Voor dit broodje durven ze €9,50 te vragen. De panini mozarella was tevens te lang in de oven geweest, dus de mozarella geheel uitgedroogd. Heel jammer, maar hier komen we niet terug!
Nicolehoogveld1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
La Terrazza is een heel gezellig, gemoedelijk en betaalbaar Italiaans restaurant. Een aanrader in het hartje van het prachtige Bergen. Je kunt hier heerlijke authentieke verse Italiaanse gerechten eten welke met liefde zijn bereid. Maar ook een overheerlijke cappuccino nuttigen. Ik ben er al meerdere keren geweest en het is fijn om telkens qua eten iets nieuws uit te proberen:) Mijn favorieten zijn de "Mozzarella Caprese", een overheerlijke tomaten salade met Mozzarella, zo vol van smaak en de "Melanzana Parmgiggiana", Aubergine uit de oven met daarin heerlijke gesmolten Parmezaanse kaas verwerkt, jammie! Het is een echt Italiaans (Siciliaansfamilie) bedrijf. Iedereen is welkom en zeer hartelijk net of je even in Italië bent! Buon Appetito:)
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Dit is zoals een Italiaans restaurant zou moeten zijn!

Verse producten en alles vers met de hand bereid (had een plek waarin ik op afstand redelijk goed in de keuken kon kijken). Resultaat: overheerlijk eten!
Zowel mijn bestelde pizza alsmede de verse pasta die we hadden besteld waren echt super lekker. Ook de voorgerechten en de wijn waren van zeer goede kwaliteit.
Service en klantvriendelijkheid waren ook top.
Helemaal niets op aan te merken.

Zou hier zo weer naartoe gaan want het was naar mijn mening precies zoals het zou moeten zijn.
Carol K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Manlief piazza Tona, vriend pasta zeevruchten, ik pasta spinazie en kindlief patatjes. En toetje ijs met amereno, chocogebak en twee kinderijsjes Het was heerlijk.
Maarten06 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Heerlijke pizza ananas (+ ham) gegeten en tagliatelle salmone. De bediening was zeer vlot en netjes. Terras was aangenaam verwarmd. De prijzen van deze gerechten waren prima, maar andere gerechten waren wel aan de prijzige kant. Dat gezegd hebbende was de kwaliteit uitstekend en hebben wij voor 15 euro p.p. lekker gegeten.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
La Terrazza is niet helemaal het restaurant wat je van een Italiaan verwacht. Een restaurant van deze omvang zul je zelden in een zuidelijk land aantreffen. Maar we zitten niet in Bari maar in Bergen en hebben zin in een pizza dus op naar La Terrazza. De bediening is wel op z'n italiaans : rustig aan , soms wat in de war , alle tijd maar bovenal vriendelijk. Het decor met donker bruine aluminium puien en dito overkapping vind je ook niet in Pisa maar daar zijn we ook niet. Het gaat vooral om het eten en dat kan de toets der kritiek goed doorstaan. Een heerlijke lichte pizza rijkelijk voorzien van verse producten. Niet te vet , heerlijke bodem en op de juiste wijze gebakken . Een goed en normaal gevuld glas huiswijn van prima kwaliteit drink je met plezier naast de maaltijd. Mijn disgenoot geniet van haar maaltijdsalade die ook vanwege de verse producten goed valt. We waren bijzonder tevreden over het bestek . Leuk van vorm en goed scherp , dat treffen we wel eens anders. Al met al valt de rekening ook heel redelijk uit . Conclusie : een redelijk goede maaltijd met wat lichte onvolkomenheden erom heen. Maar zeker geen plek waar we niet terug willen komen.
Godineke .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Zeer slechte bediening. Eindeloos wachten tot je kunt bestellen. We bestellen rode wijn maar men brengt bier. Daarna brengt ze witte wijn. En daarna 2 glazen rode wijn in plaats van 1 glas ! Kortom chaos en erg onverschillig er kan geen excuus af. De pizza was met het stompe mes nauwelijks te eten, de lasagne was redelijk. Kortom hier komen wij niet weer terug!
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Heerlijk gegeten in een klassiek italiaans restaurant in het centrum van Bergen. De bediening was vlot, bekwaam en vriendelijk. De authentieke italiaanse pizza's waren super.
Echt een aanrader!