La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

Koningin Astrid Boulevard 5 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: U volgt de A4 langs Schiphol, bij de splitsing (na het brugrestaurant en benzinestation) afslag Leiden West/ Den Haag Centrum aanhouden (A44). Op de A44 neemt u de afslag Noordwijk/ Voorhout/ Oegstgeest Noord (afrit 6) aan het einde van
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Brasserie La Terrasse is het gehele jaar geopend van;

April t/m September terras open
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-23 Diner

Oktober t/m Maart terras gesloten
maandag t/m zondag van 12-17 Lunch en van 18-22 Diner

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Terrasse (Grand Hotel Huis ter Duin)

• Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Als het Nederlands elftal na 25 nederlagen weer eens wint van het Vaticaan is het land te klein voor de vreugde en de geleverde prestatie.Maar in La Terrasse moeten de leeftijdsgenoten van de spelers iedere dag een topprestatie leveren voor en achter de schermen.En ik stel bescheiden vast dat dit keer op keer lukt.Daar staan kinderen voor mij kinderen die nu al de passie voor hun vak hebben en de liefde voor hun restaurant. Ik noem geen namen het gaat hier daadwerkelijk om het collectief. De keuken presteert optimaal.Moge ik iedereen aanraden zelf dit te gaan ervaren.De mooie middag cq avond is gegarandeerd als je binnen wandelt bij La Terrasse.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Mijn felicitaties zijn voor de dame of heer belast met het personeelsbeleid.Gisteren hadden wij Derek en Sofie in de bedienning en ook dit keer kan ik maar een ding zeggen"Geweldig gedaan.Niet alleen het " Okura , het Amstel of andere locaties hebben meerdere eetgelegenheden.Maar bij Huis ter Duin zijn het absolute toplocaties voor alle gasten van welke plumages dan ook.Wat uit de keuken van La Terrasse komt is van onberispelijke kwaliteit met prachtige smaken in de juiste proportionering.Gerechten moeten spannend zijn, de sfeer moet gastvrij blijven en de bedienning moet daar een geheel van maken.Weer gelukt bravo et merci.
Egbert J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een heel goede indruk, hebben er 3 avonden verrukkelijk gegeten en genoten van de sfeer en bediening. De reservering qua bepaalde tafel bestellen ging moeiteloos ondanks dat het druk was in het hotel
Lykele D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben een erg matig menu geserveerd tijdens de 2for1 actie. Hier had ik wel iets meer van verwacht. De porties waren klein en het menu was uitgekleed. Helaas ook geen mogelijkheid om ergens uit te kiezen.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuke ambiance waar je lekker kunt eten en genieten van een goede sfeer. Bediening zeer vriendelijk en alles verliep dan ook prima.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Alle mensen hebben een verschillende reden om uit eten te gaan.De argumenten zijn legio .Het team van La Terrasse zorgt dat al diegene die ik kan bedenken worden ingevuld.Carlo en Simon hadden dienst en beide zijn geweldige goede gastheren ,nu al op jeugdige leeftijd.Met jong zoals ik of oud zoals de andere gasten weten ze soepel en met humor om te gaan.In de jaren 60 stond op alle kaarten in Frankrijk "rillette de veau"Een heerlijk gerecht van zachte paté .Daarna verdween het gerecht of ging men er aan knutselen tot het nergens meer naar smaakte in ieder geval geen rillette.La Terrasse durfde het aan en deze rillette de canard zit uren laten nog tussen mijn smaakpapillen.Jullie hebben met deze Bistro een toplocatie in handen.Met terras voor in de zomer en bij licht een onvergetelijk zicht over strand en zee.Ik ben in principe niet van de felicitatiedienst maar wat echt top is dien je gewoon met de lezers te delen.Ik zocht naar een aandachtspuntje.Mijn best gedaan niet gevonden.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik ben een enorme lunch liefhebber.We kennen in Nederland een paar geweldige bistro's.La Serre en Flo om er 2 te noemen.In dat rijtje past zonder problemen ook La Terrasse.Natuurlijk de locatie en uitzicht in Huis ter Duin zijn geweldig.Maar het eten eveneens.Mijn gebakken coquilles met lof een aanrader. Je hebt gerookte zalm in allerlei kwaliteiten van matig tot Champions league niveau.Het laatste is van kracht bij La Terrasse.De jongens en de meisjes in de bedienning jullie zijn geweldig goed bezig .Hou dit vol en Oom Peter komt snel terug.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Daar ik verslaafd ben aan Latour had ik nog geen gelegenheid gehad om daar te dineren..Van de keuken tot en met ieder lid van de bedienning, mijn oprechte complimenten.De zeer rijke soep is een trouvaille en de steaktartaar wedijvert met de aller beste in ons land.Naast mij zaten 2 advocaten die ook vol lof waren dus het ligt niet alleen aan mij.Ga zo door.Nu Ewout met "pensioen "is bij Latour heb ik zijn opvolger, ook al met baard zien rondlopen bij la Terrasse.Ik kom binnenkort eens lunchen niet aan de heer Kerckhoffs melden aub.?
veldhuizenjvan .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend. In deze prachtige ambiance is het fantastisch om te genieten van de overheerlijke gerechten. Advies over de wijnen en uitleg bij de gerechten, alles is perfect!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Helaas viel het menu 2 for 1 tegen,nemen in het vervolg weer het 3 gangen menu voor 34.50 euro,
verder blijft het een prachtige locatie
jan_peelen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gevarieerde menukaart, fish and chips bleek een heerlijk gerecht, prima professionele en vriendelijke bediening,
al met al een prima lunch, heel goed verzorgd
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Vriendelijke en vlotte bediening!
Mooi uitzicht op de Noordzee en de Noordwijkse duinen.
petwil .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Duidelijk ver beneden het niveau, dat je zou mogen verwachten! Kennelijk waren de individuele gasten minder van belang als de groep van 22 mensen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vandaag hier de lunch gebruikt. Mijn vrouw had de tosti die fors van omvang was. Deze was goed van smaak en zag er mooi uit. Ik zelf nam een uitsmijter met bacon. Deze was summier van opmaak. 3 eieren op 2 boterhammen. Iets van sla en een stukje komkommer en een tomaatje als ik mij goed herinner. Niet iets wat je in dit restaurant verwacht. Jammer. Ik had iets meer verwacht, al is het alleen maar een leuke opmaak met iets van een bolletje salade of wat anders erbij. Een gemiste kans. De serveerster was bijzonder aardig en het restaurant zag er mooi uit. Niets mis mee. De wijn, per glas, was zeer zeker goed te noemen. De prijzen zijn keurig in verhouding. Alleen niet voor de uitsmijter. Dat was echt jammer!
Fosje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was een zomerse dag met een vol terras. We hadden gereserveerd. Helaas begon het al met een niet erg welkom ontvangst op het parkeerterrein. Met opmerkingen op niet al te vriendelijke toon dat we de aanwijzingen van het personeel te allen tijde moesten opvolgen en dat het met parkeerkunst te maken had ons uitje een goede start. De plek op het terras was erg fijn evenals het uitzicht.
We bestelden een stokbroodje en de lunch. Het stokbroodje heeft bijna een uur geduurd, ondanks twee keer vragen. En de lunch heeft ruim anderhalf uur geduurd. En als dat nou allemaal de moeite waard was oke. Echter de kipsalade bestond uit een uit elkaar gehaalde krop botersla, daaroverheen een kwart appel, twee stukjes geblancheerde bleekselderij, een druif en welgeteld 5 stukjes kipfilet. De dragon en spek die erin zou zitten hebben we niet aangetroffen. Geen smaak aan en veel te duur voor 13.50!
De bestelde gamba's bleken niet de afmeting van een gamba maar meer iets weg te hebben van een Noorse garnaal. De smaak was goed, maar veel te weinig en dus ook prijs/kwaliteit niet in verhouding (16,50). We wilden onze bijzondere dag niet laten bederven, dus hebben we het voor dat moment geaccepteerd zoals het was.
Het was een redelijk warme dag, de bediening oogde oververhit en weinig efficient. Misschien zou er meer oog voor de gast zijn als ze niet met 25 graden in lange mouwen en panty's hoeven te lopen...
Jörgen B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wat fijn: een overzichtelijke kaart, zodat je niet uit 100 gerechten hoeft te kiezen. Alles vonden we lekker, zowel vegetarisch (daar zou wel wat meer keuze mogen zijn ) als vis. Door de warmte wil iedereen onder een parasol. Het personeel is steeds bezig de parasols te verplaatsen omdat de zon natuurlijk steeds verschuift. Atttente service die veel extra inspanning vraagt. Het dessert Hollandse kersen is adembenemend, met heerlijk ijs erbij.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Vandaag hier onverwacht terecht gekomen.Heerlijke Sardines gegeten,was eigenlijk een voorgerecht ,maar aangepast naar hoofdgerecht.Daarbij een ouderwetse groene salade genomen,gewoon lekker met ouderwetse sla en tomaat en ei en simpele mosterd dressing.Eindelijk weer eens een gewone salade zonder toeters en bellen.De spaguetti met pistache en groene asperges is ook een aarader.Wij komen snel weer terug en hopen dan op mooi weer op het terras.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Oogt als makkelijk scoren met een hotelrestaurant. Net als Huis Ter Duin wat gedateerd, zowel qua inrichting als de eerste indruk wanneer je een blik op de kaart werpt. Als je wat verder kijkt zie je echter verrassende, originele gerechten staan die ook nog eens betaalbaar zijn en uitstekend smaken.

Samen met de prima bediening dus een prima optie in Noordwijk - al kan de setting veel beter.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het kan nog aanstaande woensdag... de tweede zomer op rij is het alle woensdagen barbecueën. Als het qua weer niet kan, worden de gerechten aan tafel opgediend. De voorgerechten (zalm, rivierkreeftstaartjes, oesters, seranoham, watermeloen, enkele salades, gazpacho) kwamen in mooie afgemeten porties, het was meteen genieten, wilde je meer van iets: geen probleem. De hoofdgerechten, je kon wederom onbeperkt kiezen, het werd aan tafel geserveerd, (rib eye, spare ribs, sate, lam, zeebaars, gamba's, chicken wings, hamburgers), het vlees was over het algemeen goed. En uiteindelijk het dessert... uit eigen patisserie was een moeilijk te overtreffen sluitstuk: een lust voor het oog en voor de smaak! De voorgerechten en het dessert overtroffen de hoofdgerechten. Het dessert ga ik niet beschrijven, want ik zou zeggen, deze woensdag (of wellicht volgende zomer) naar La Terrasse! Het uitzicht en de plek: magnifiek!
F M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Eten was goed, alleen vis te zout. Huiswijn voortreffelijk. Service vriendelijk en alert. Hielden op een afstandje goed in de gaten of alles naar wens was. Op deze sinterklaasavond zag alles er feestelijk uit.