La Tavola Ristorante

• Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Tavola Ristorante

Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Leuk restaurant op een toplocatie! We zijn gezellig met de familie hier gaan eten en er is voor ieder wat wils. De pizza met carpaccio was erg lekker; de bodem was heerlijk dun en knapperig, en de pizza was niet te vet. De bediening is uiterst vriendelijk. De lange blonde dame die bij ons aan tafel stond heeft ons een gezellige avond bezorgd!
Wij komen zeker terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het was een tijd geleden dat we wat te vieren hadden en besloten om dit te doen bij de nieuwe Italiaan aan de haven.
Het is uitgelopen op een onvergetelijke avond, mede dankzij Paul. Hij was onze gastheer en hij wist samen met zijn team perfect aan te voelen waar de behoefte lag. Lekker rustig borrelen op het terras en daarna binnen ontspannen eten. We konden moeilijk kiezen uit de wijnen en dus bood hij ons de Grillo aan. Een superkeuze en achteraf gewoon de huiswijn. Helemaal top. Het eten was ook niet hoogdravend maar gewoon puur en zeer smakelijk.
Kortom een echte aanrader en achteraf het belangrijkste, de rekening was om van te dromen na zo'n heerlijke verzorgde avond.
Wij gaan daar zeker vaker heen!!