La Tavola Ristorante

• Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Tavola Ristorante

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Mooi decor en mooie ligging, zo aan de haven. De salade met gamba's was flink, vol en uitstekend van smaak (heerlijke dressing ook) Mijn tafelgenoten genoten onderwijl van een een goede vitello tonnato. Vanwege beperkte tijd (voorstelling NDT later op de avond) gekozen voor pizza. Die was goed en gelukkig niet te dik en overdadig belegd en smaakt goed. De bodem had echter wel iets krokanter gekund. Geen tijd meer voor een dessert, maar wel voor een uitstekende espresso, die in heel wat eetgelegenheden niet meer is dan een half kopje heel sterke koffie. Genoeg aanleiding om nog eens terug te komen voor een rustig diner in 3 gangen.
André M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prettige en gastvrije ontvangst, gelijk, zonder te vragen, een fles kraanwater op tafel. Mooi cuisson van de scaloppine al limone!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bediening door jeugdig onervaren personeel (niemand die hen aanstuurt), werkt totaal langs elkaar heen. Vergeten de drankbestelling en het voorgerecht. Het hoofdgerecht terug moeten sturen vanwege het zoutgehalte. Daarvoor in de plaats genomen; Spaghetti met vlees, nogal droog vlees, weinig gekruid, matig qua smaak. Wel excuses voor kwaliteit van het eten en een aanpassing (goedmakertje) in de rekening. Mij zullen ze hier niet meer zien. Dikke onvoldoende!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Ik had aangegeven vrij snel weer weg te moeten. Het was erg rustig in het restaurant dus wat ik bestelde stond met enkele minuten op tafel. Bedienend personeel echt superaardig! Pizza's waren ook echt heel lekker! Je proeft dat het deeg zelf gemaakt is, heerlijk!
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Leuk restaurant op een toplocatie! We zijn gezellig met de familie hier gaan eten en er is voor ieder wat wils. De pizza met carpaccio was erg lekker; de bodem was heerlijk dun en knapperig, en de pizza was niet te vet. De bediening is uiterst vriendelijk. De lange blonde dame die bij ons aan tafel stond heeft ons een gezellige avond bezorgd!
Wij komen zeker terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het was een tijd geleden dat we wat te vieren hadden en besloten om dit te doen bij de nieuwe Italiaan aan de haven.
Het is uitgelopen op een onvergetelijke avond, mede dankzij Paul. Hij was onze gastheer en hij wist samen met zijn team perfect aan te voelen waar de behoefte lag. Lekker rustig borrelen op het terras en daarna binnen ontspannen eten. We konden moeilijk kiezen uit de wijnen en dus bood hij ons de Grillo aan. Een superkeuze en achteraf gewoon de huiswijn. Helemaal top. Het eten was ook niet hoogdravend maar gewoon puur en zeer smakelijk.
Kortom een echte aanrader en achteraf het belangrijkste, de rekening was om van te dromen na zo'n heerlijke verzorgde avond.
Wij gaan daar zeker vaker heen!!